Zonder moeite
Legende
- 4 jun 2019
- 1.806
- 1.482
Is goed menneke
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over wie heb je het? Layla?Zal wel meevallen, ze heeft me een foto gestuurd en die neuk ik wel doormidden voor dat geld. Gods gruwelijk lekker wijf
Ja over Layla, maar fellation ik ga er geen discussie van maken ik heb met haar afgesproken dat ik na het weekend contact met haar opneem en dan maakt ze tijd vrij voor me en ik zal het recenseren FellationOver wie heb je het? Layla?
Zijn er nog meer heren hier die t bij haar gedaan hebbenProbeer Imani in Breda bij Huize Sandra. Echt een schatje, slank, half marokkaans. Je zal wel je beurs open moeten trekken, bij mij was nzc 100 extra
vrijdagavond laatste weken in Rozenhof Herentals een tiental Marokkaanse dames uit het Antwerpse. Bij sommige is er veel mogelijk. Ter plaatse onderhandelen en hoe later op de avond, hoe meer mogelijkheden, zeker als ze nog niks verdiend hebbenIk begrijp ze wel hoor,.... de mannen die achter Marokkaanse meiden aanjagen...
Een aantal jaren geleden waren er geregeld wel enkele Marokkaansen uit het Antwerpse te vinden in de Zuid-Nederlandse clubs in Nederlands Putte en zo... Soms best hete meiden...
Waarschijnlijk waren ze bang om in Antwerpen herkend te worden en werkten ze daarom in Nederland...
Zonder condoom was geen probleem op voorwaarde dat je tegen hun collegaatjes en tegen hun bazin je mond hield....
Die tijd ligt achter ons... ook voor mij...
"vrijdagavond laatste weken"Je meent het.. kunnen het niet meerdere dagen zijn?
Je meent het.. kunnen het niet meerdere dagen zijn?
Knap, jong slank of al wat meer kilo's en jaren op de teller? Kom daar echt nooit maar klinkt nog de moeitevrijdagavond laatste weken in Rozenhof Herentals een tiental Marokkaanse dames uit het Antwerpse. Bij sommige is er veel mogelijk. Ter plaatse onderhandelen en hoe later op de avond, hoe meer mogelijkheden, zeker als ze nog niks verdiend hebben
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe deze dames eruit zagen en of je met één of meerdere dames bare ervaring hebt opgedaan. Waarschijnlijk heb je dan een recensie in een eigen draadje of meerdere gepubliceerd(?). Bedankt.vrijdagavond laatste weken in Rozenhof Herentals een tiental Marokkaanse dames uit het Antwerpse. Bij sommige is er veel mogelijk. Ter plaatse onderhandelen en hoe later op de avond, hoe meer mogelijkheden, zeker als ze nog niks verdiend hebben
Zit je tampon dwars ofzo?Alles kan, Petertje.
Lijkt mij dat de mannen hier meer dezelfde interesse hebben dan in WHEM. En je hoeft mij niet elke keer daarop te wijzen, bepaal dat zelf wel.
Je hoeft niet alles te lezen en overal op te reageren, petertje.