Marokkaanse (Arabische) dames

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik heb een Marokkaanse waar ik alles mee mag doen. Is wel al 34 ondertussen.
Maar anaal, deeptroath, altijd bare, is nu voor 3de keer zwanger (mag ze altijd neuken tot op einde van zwangerschap) dus ben nieuwsgierig of ze het zal houden.
Vastbinden nog niet gedaan omdat ik daar ander vriendinnetje voor heb, maar ben zeker dat ze voor wat extra geen nee zou zeggen.
ze staat niet op een site, heb ze jaren geleden aangesproken en mijn kans gewaagd. 8/10 keer mislukt dit als ik een vrouw aanspreekt, 1/10 is éénmalig, maar soms heb je het geluk pareltjes te vinden die meerdere jaren mee gaan.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Kom maar op met haar contact gegevens Bare-addict! Je post tenslotte in een topic waarin om adresjes wordt gevraagd.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Ik denk dat je wel uit de tekst van bare-addict kunt begrijpen dat dit geen professionele dame is en dat zij waarschijnlijk niet wil dat haar gegevens zomaar gedeeld worden. "Ik heb ze jaren geleden aangesproken en mijn kans gewaagd"

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Waar het om gaat is dat je online weinig Marokkanse dames zult vinden. En ik heb hier al meer aangebracht dan meeste leden.
Maar delen doe ik niet veel meer, en ik begrijp als mijn collega wandelaars dit ook niet doen als ze een goed vrouwtje vinden. Teveel mannen hier die het nadien voor je verneuken, letterlijk en figuurlijk.
De Marokkaanse die ik ken heb ik gewoon random aangesproken. Was een vriendin van een vriendin van mij, heb mijn kans gewaagd en neuk ze ondertussen toch al 4 jaar sporadisch.
En idd Marokkaanse zijn de beste die er zijn in bed😀
Een beetje durf brengt je soms verder dan je denkt.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
@bare-addict Helaas heb je gelijk, dit forum heeft duizenden leden maar een klein groepje is actief. Snap wel dat je niet zo scheutig bent met delen.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@hagelslag vroeger poste ik veel foto's van mijn dates bij het onderwerp "foto's van je date".
Maar ik heb ze allemaal maten verwijderen omdat er idd meer rukkers zitten dan werkelijk leden due effectief iets bij brengen aan dit forum.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Er zou een gesloten board moeten zijn van mensen die delen en testen. Waar de lurkers geen toegang tot hebben

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Een forum gaat om delen en nemen. Maar dan wel op forum-niveau en niet op individueel niveau. Niemand hoort zichzelf het recht toe te eigenen politieman van het forum te zijn en te bepalen wie wel en wie niet genoeg gedeeld heeft. Bovendien leidt dat alleen tot ergernis en een slechte sfeer en daar wordt niemand vrolijk van. Doe dus gewoon wat je zelf denkt te moeten doen, en je kunt alleen hopen dat je voorbeeld inspirerend zal werken voor anderen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Dina is een echte Marokkaanse dat zie je zo gewoon een mollige neukerd en dat centje extra hey take it or leave it er is nog geen een recensie over de date, en er zijn al allerlei meninkjes en ditjes en datjes. Ik heb ze gecontacteerd en ja als reageert ga ik haar neuken en dan recenseren zoals het hoort klaar. Stelletje stemmingmakers om niks

Wat denk je als je die dikke juicy Marokkaanse ass zc mag neuken en je sperma uit die dikke reet begint te lopen en dan uitsmeren etc

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Die marokkaanse vinden zichzelf heel bijzonder, vandaar die achterlijke prijzen. Maja, schijnbaar zijn er die dat betalen, anders zou de prijs wel aangepast worden.

Terug
Naar boven