Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, persoonlijk vind ik dit wel een heel groot bedrag voor iemand die je al heel lang kent en een vriendinnetje is (geweest?), je zou dan ook een vriendenprijs verwachten toch? Ik heb ook wat 'vriendinnetjes', of meiden die ik al jaren ken neuk en die betaal ik tussen de 50-70 voor 30-60 min. Sommigen betaal ik helemaal niet omdat ze dat zelf niet willen. Dus die prijs, daar mag wel wat vanafWas beetje discussie over de prijs. Kheb 200€ voorgesteld, geen idee of ik hiermee in mijn vingers snij.
Soms gaat mijn pik boven mijn verstand.
Misschien kan je dr nummer of iets delen? Ben wel benieuwd nuJa, zeker wel en ze is nog jong, 28 jaar.
Maar lastig te bereiken, soms dagen niet, dan ineens continue online.
Tja, verslaafde dame helaas. Maar best aardig in contact als je ze kan bereiken.
Nog iets gevraagd over de trio?Ik heb vandaag terug contact gehad met haar, ze belooft mij om morgen te komen. Let's see.
Kheb haar wel laten weten dat ik ze vastbindt en dat ze haar tepelklemmen moet meebrengen. Ook zal ik ze blinddoeken en dan lekker bare neuken.
Was beetje discussie over de prijs. Kheb 200€ voorgesteld, geen idee of ik hiermee in mijn vingers snij.
Soms gaat mijn pik boven mijn verstand.
Maar heb echt zin in zo'n sessie, zeker nu ze zo'n 4-5 maand zwanger is.
En? Al afgesproken? Ben benieuwd hoe het was.@hagelslag ja ik weet het..
Eindelijk een dame uit België en hopelijk Antwerpen? Zijn de gegevens beschikbaarNee hoor, in België
Heb je haar contact gegevens van die 30 , 40 euroHier in Rotterdam zit ook een Marokkaanse dame die drug verslaafd is.
Die mag je voor 30 à 40 euro nemen.
Afspraken zijn niet betrouwbaar en ze reageert ook wisselend op berichten: soms snel
en soms een dag of wat niet.
Ik bezoek haar niet maar ken haar wel uit de buurt waar ik woon en kom haar wel eens
tegen op straat.
Geen onaardige dame maar de drugs hebben de overhand: afspraken zijn niet betrouwbaar.
Daar hou ik niet van maar ken wel iemand die haar soms bezoekt.
Zelf heb ik eens met een mooie Marokkaanse dame afgesproken voor 300 een uur.
Was niet slecht maar ook niet super, zou het niet snel weer doen.
En leuke ervaring gehad met Marokkaanse serveerster uit Marrakesh die 2 weken bij mij thuis
is geweest.
Dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Die mag nog eens komen!