Meer of minder SOA risico bij rijpere dames?

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
688
Ik vraag dit gewoon voor mezelf, niet voor een vriend:ROFLMAO:
Aangezien ik geen relatie meer wil, maar mezelf ook nog te jong vind om seksloos achter de geraniums te gaan zitten, wil ik mijn dvp bezoek wat meer gaan oppakken, en dan wel zonder gedoe met condooms. Maar als ik dan telkens die soa verhalen lees, is mijn geilheid alweer tot masturbatie niveau gedaald, maar die rechterhand is toch net iets minder lekker dan een echte vrouw, dus het blijft kriebelen in mijn broek;)
Nu val ik vooral op de rijpere ervaren dames van pakweg 50 jaar en ouder, en vraag me al een tijdje af of die dames, misschien door schade en schande wijzer geworden, meer verantwoordelijkheid nemen op soa gebied, of zich er misschien juist helemaal niets meer van aantrekken en hun leven leiden met een instelling van "het zal mijn tijd wel duren"....
Ben wel benieuwd naar jullie meningen en ervaringen!

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Ik denk dat hier geen vast antwoord op te geven valt. dames, ongeacht de leeftijd, die duidelijk met NZC adverteren zullen meer klanten bare neuken (en waarschijnlijk ook minder kieskeurig zijn) dan bijvoorbeeld de dames uit het bekende Oost Europa circuit die er niet mee adverteren en meer selectief te werk gaan. Maar ook deze dames houden NZC niet exclusief voor 1 of enkele klanten. Het blijft dus altijd een risico..

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Kijk eens naar Greetje en Denise, Nieuwegein. Die neuken al meer dan 25 jaar bare met iedereen die wat euro's op tafel legt. Dat zijn rijpe, ervaren dames. Reken eens uit hoeveel ladingen die binnen gekregen hebben als ze 10 klanten per week ontvangen hebben. Dat is dus meer dan 25 (jaar) x 52 (weken) x 10 (per week). Dit is een behoudende schatting.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
688
Kijk eens naar Greetje en Denise, Nieuwegein. Die neuken al meer dan 25 jaar bare met iedereen die wat euro's op tafel legt. Dat zijn rijpe, ervaren dames. Reken eens uit hoeveel ladingen die binnen gekregen hebben als ze 10 klanten per week ontvangen hebben. Dat is dus meer dan 25 (jaar) x 52 (weken) x 10 (per week). Dit is een behoudende schatting.
Die voorbeelden had ik idd in mijn achterhoofd toen ik de vraag stelde😁 Ik kan me voorstellen dat daar meer risico's zijn, maar aan de andere kant zou het natuurlijk ook kunnen dat ze zich met grote regelmaat laten testen/behandelen, wat sommige jongere "geldjagers" misschien minder vaak doen. Lastig in te schatten hoe de gedachtengang van de dames is, vandaar dat ik ook benieuwd ben naar andere meningen en ervaringen.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
688
Ik denk dat hier geen vast antwoord op te geven valt. dames, ongeacht de leeftijd, die duidelijk met NZC adverteren zullen meer klanten bare neuken (en waarschijnlijk ook minder kieskeurig zijn) dan bijvoorbeeld de dames uit het bekende Oost Europa circuit die er niet mee adverteren en meer selectief te werk gaan. Maar ook deze dames houden NZC niet exclusief voor 1 of enkele klanten. Het blijft dus altijd een risico..
Ja klopt, als het in de advertentie staat, kunnen ze al niet meer al te kieskeurig zijn.... Een risico is er altijd, dat is logisch. Maar ik vraag me dus af of het risico groter of kleiner zou zijn bij rijpere dvp's... Zij zullen sowieso veel meer bare klanten gehad hebben in hun carrière dan jongere dames, maar misschien zijn ze, door hun levenservaring en misschien ook eerdere soa ervaringen, wat meer verantwoordelijkheid gaan nemen. Dat is lastig inschatten, dus ik weet dat ik een lastige vraag gesteld heb, die eigenlijk alleen met een "algemeen vermoeden" beantwoord kan worden is als iedereen die een soa opgelopen heeft weet te vertellen of dat van een oudere of een jongere dvp was:ROFLMAO: Een duidelijk antwoord zal er idd niet komen en waarschijnlijk zal ik het gewoon zelf uit moeten gaan testen en afwachten wat er gebeurt. Ach ja, autorijden is waarschijnlijk riskanter als ik zie hoeveel verkeersmalloten ik elke dag tegenkom;)

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
152
178
Ja klopt, als het in de advertentie staat, kunnen ze al niet meer al te kieskeurig zijn.... Een risico is er altijd, dat is logisch. Maar ik vraag me dus af of het risico groter of kleiner zou zijn bij rijpere dvp's... Zij zullen sowieso veel meer bare klanten gehad hebben in hun carrière dan jongere dames, maar misschien zijn ze, door hun levenservaring en misschien ook eerdere soa ervaringen, wat meer verantwoordelijkheid gaan nemen. Dat is lastig inschatten, dus ik weet dat ik een lastige vraag gesteld heb, die eigenlijk alleen met een "algemeen vermoeden" beantwoord kan worden is als iedereen die een soa opgelopen heeft weet te vertellen of dat van een oudere of een jongere dvp was:ROFLMAO: Een duidelijk antwoord zal er idd niet komen en waarschijnlijk zal ik het gewoon zelf uit moeten gaan testen en afwachten wat er gebeurt. Ach ja, autorijden is waarschijnlijk riskanter als ik zie hoeveel verkeersmalloten ik elke dag tegenkom;)
Als je je zoveel zorgen maakt kun je natuurlijk zelf ook (in jouw woorden) "wat meer verantwoordelijkheid nemen" en gewoon NIET zonder condoom neuken. Bij nagenoeg elke dame die NZC aanbiedt kan dat ook gewoon, misschien is dat beter dan er eindeloos over na blijven denken.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
688
Als je je zoveel zorgen maakt kun je natuurlijk zelf ook (in jouw woorden) "wat meer verantwoordelijkheid nemen" en gewoon NIET zonder condoom neuken. Bij nagenoeg elke dame die NZC aanbiedt kan dat ook gewoon, misschien is dat beter dan er eindeloos over na blijven denken.
Helemaal mee eens en ik heb tot een aantal jaren geleden dvp's ook altijd alleen maar met condoom geneukt. Maar ja, dan ben je inmiddels de vijftig gepasseerd en wil je kleine kameraad niet altijd meer continu paraat blijven staan. Als je dan al een paar keer meegemaakt hebt dat ie, op het moment supreme, door het gerommel met een condoom weer slap wordt, is dat zonde. Misschien ook door opgedane mensenkennis merk ik tegenwoordig heel snel of een vrouw een toneelspelletje aan het opvoeren is, en dat is bij dvp's natuurlijk vaak het geval. Ook dat draagt er niet altijd toe bij dat de accu lang genoeg vol blijft..... Bij bare seks kun je in één keer doorgaan als ie op oorlogssterkte staat, en dat werkt altijd prima! Als ie in het natte gleufje zit, blijft ie wel bij de les:ROFLMAO: Als ik zeker wist dat ie áltijd gedurende de hele actie op volle sterkte zou blijven, dan zou ik dvp's nog steeds met condoom neuken. Bare is meer ontstaan om praktische redenen bij mij, en het is natuurlijk ook gewoon erg lekker en geil;)

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Als de erectie de uitdaging vormt waarom dan niet een pilletje?

Inhoudelijk is er natuurlijk geen enkel antwoord te geven op je vraag. risico heb je overal; ook in de kroeg. Als wij heren zorgen dat we ons regelmatig laten testen (en niet alleen bij klachten!) pakken wij in iedergeval onze verantwoordelijkheid.

HIV is natuurlijk de meest gevreesde SOA en kun je ook goed managen door aan de PreP te gaan. Loop je dan iets anders op is het veelal met korte kuur op te lossen.

Dus neem zelf verantwoordelijkheid door iets te doen, daar heb je wél invloed op! Wat een dame doet en laat blijft gissen en al zegt ze iets.... Wie weet of het ook zo is?!

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
je hebt groot gelijk , dat er meer kans is op Soa's met rijpere dames .. het beste en het veiligste is voor jou een maagd te vinden ... ik weet het zal niet makkelijk zijn , maar er zijn vast nog wel christelijke klooster nonnen te vinden die het celibaat gezworen hebben ... zo heb je twee vliegen in een klap ! een rijpere , en absoluut Soa vrij !

Terug
Naar boven