Onvoldoende rechten.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Blijkbaar heb je meer of minder rechten op het forum. Zo ook ik, met name minder. Na jaren aktief te zijn toch geen rechten om topics aan te maken. Ik kan alleen reageren in reeds door anderen aangemaakte topics.

Dat is jammer want ook nu trof ik een hier niet genoemde dame in Leeuwarden die graag gastvrouw speelde voor mijn condoomloze beste vriend. Jammer omdat ik nu onmogelijk delen kan met anderen zodat ook die ervan genieten kunnen.

De suggestie is: geen beperkingen op openen van nieuwe topics. Dit gaat ten kosten van de levendigheid hier. Rechten beperken kan naar mijn mening altijd nog als blijkt dat er schending van forumregels is

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Ik heb geen beperkingen wat betreft topics aanmaken,maar ik kan en mag geen foto's meer bekijken die bij sommige recensies geplaatst zijn.
En dit is al een aantal weken aan de gang.
Waarom is mij een raadsel.
Ik krijg de melding:Oeps,wij zijn enkele problemen tegengekomen.
Hoe dit nu weeral mogelijk begrijp ik hoegenaamd niet.
Waarom moet men daarover moeilijk doen?
Ik wil enkel en alleen de foto's bekijken die bij de recensie horen.

Hallodaarbenikweer

Toogplakker
25 jan 2018
65
101
Ik heb sinds een paar maanden geen techten om op mijn favoriete forun Fkk villa venus te posten. Geen idee waarom. Heb geen antwoord op mijn vraag hierover van moderator gehad. Heerlijk excuus om alleen te lurken.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
570
296
Blijkbaar heb je meer of minder rechten op het forum. Zo ook ik, met name minder. Na jaren aktief te zijn toch geen rechten om topics aan te maken. Ik kan alleen reageren in reeds door anderen aangemaakte topics.

Dat is jammer want ook nu trof ik een hier niet genoemde dame in Leeuwarden die graag gastvrouw speelde voor mijn condoomloze beste vriend. Jammer omdat ik nu onmogelijk delen kan met anderen zodat ook die ervan genieten kunnen.

De suggestie is: geen beperkingen op openen van nieuwe topics. Dit gaat ten kosten van de levendigheid hier. Rechten beperken kan naar mijn mening altijd nog als blijkt dat er schending van forumregels is
Ik lees Leeuwarden..... tenminste in de buurt en dus nieuwsgierig. Jij @LekkerWippen mag geen topic openen maar ik kan jou geen PM sturen want dat heb jij dan blijkbaar weer dichtgetimmerd. Dus blijft het raadsel wie die dame is :rolleyes:

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
Beste heren en enkele dames,

Geen idee of dit topic hiervoor de juiste plek is, maar het volgende komt bij me op en moet van m'n hart….

Zonder de exacte reden te kunnen benoemen bespeur ik bij mezelf dat dit forum de laatste weken/maanden minder waardevol voor mij aan het worden is. Zonder de vinger op de juiste plek te kunnen leggen heb ik het idee dat er veranderingen worden doorgevoerd die de relevantie van het forum voor de gebruikers juist sterk doet afnemen.

Zie het als een noodkreet hier en val me a.u.b. bij als je er hetzelfde over denkt. Ik hoop dat ik me vergis, waar ik me dan ook graag door jullie medebroeders van laat overtuigen.

In de hoop het met vereende krachten weer de goede kant op te laten bewegen. Waarvoor dank!

Laatst bewerkt:

bm7004

Toogplakker
26 okt 2021
89
38
Ik heb geen beperkingen wat betreft topics aanmaken,maar ik kan en mag geen foto's meer bekijken die bij sommige recensies geplaatst zijn.
En dit is al een aantal weken aan de gang.
Waarom is mij een raadsel.
Ik krijg de melding:Oeps,wij zijn enkele problemen tegengekomen.
Hoe dit nu weeral mogelijk begrijp ik hoegenaamd niet.
Waarom moet men daarover moeilijk doen?
Ik wil enkel en alleen de foto's bekijken die bij de recensie horen.
Heb exact hetzelfde probleem!

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ik lees Leeuwarden..... tenminste in de buurt en dus nieuwsgierig. Jij @LekkerWippen mag geen topic openen maar ik kan jou geen PM sturen want dat heb jij dan blijkbaar weer dichtgetimmerd. Dus blijft het raadsel wie die dame is :rolleyes:
Dit is pertinent onjuist. Ik ontving gewoon altijd PB's en antwoordde deze ook gewoon. Het staat ook gewoon aangevinkt en ik kan zelf ook PB sturen. Ik zou de ervaring graag delen juist omdat het zo een dood zootje is in Leeuwarden maar het forum wordt blijkbaar steeds minder gebruiksvriendelijk

Laatst bewerkt:

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
80
86
Ik ondervond dezelfde onprettige ervaring dat ik geen recensie kon plaatsen of een vraag stellen in de rubriek raamprostitutie of tippelen.
Mail gestuurd naar de moderator, noot antwoord gekregen.
Heb dan zelf kunnen lezen dat er veranderingen/aanpassingen in de regels waren.
Recensies plaatsen kan niet meer, al de rest kan wel nog.

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
36
70
Heb inderdaad ook iets gelezen over rechten etc. Kwam er volgens mij op neer dat je eerst ik weet niet hoeveel berichten moet plaatsen ook al is het onzin of een opmerking te duur, te ver weg etc. En daarnaast moest je ik weet niet hoeveel berichten liken

Tja de forumeigenaren hebben dit recht zo toe te passen daar zijn ze vrij in

Vind het zelf raar dat er niet naar de kwaliteit van de berichten wordt gekeken
Sommige mensen met pak hem beet 1 of 10 berichten geven meer nuttige info dan mensen die mensen overal hun reactie, ook als heeft het geen bijdrage aan de info levert, moeten geven. En dus zo aan veel berichten komen.
Kortom mocht mijn verhaal kloppen dan gaat kwantiteit boven kwaliteit van de berichtgeving.

Let wel bovenstaande is geen aanval op een ieder die veel schrijft. Ik weet dat er een aantal schrijvers zijn die veel posten en ook echt hun sporen hier hebben verdiend. Waarvoor dank en complimenten.
Maar ik denk wel 80% van de leden met veel berichten doet vooral aan vervuiling van het forum met berichten, zelfs als dit bericht wat totaal niet gericht is op een topic en of de kwaliteit van de dames.

Maar nogmaals forumleiding bepaald

Prettige zaterdag nog allemaal en voor degene die nog van plan zijn te gaan wandelen. Veel neukplezier

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Forum regels lezen

1. Ramen = Dicht ivm problemen GDPR/AVG
2. Dito geldt voor posten van screenshots/fotos (links mogen wel)

Terug
Naar boven