Suzana Pires - Amsterdam

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Although I understand your concerns, this is not the right forum to share them I think. This forum is all about bareback sex!

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
It is not only for suzana of your hobby is bareback sex you should yourself get tested 4 times a year that is how it should be

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Getting tested 4 times a year, even is a requirement, to even get a PReP prescription. Besides testing on hiv, the 3 monthly test, by my GP, also includes testing on hepatitis A/B, gonorea and a number of other venereal deceases.

Tiggell

Toogplakker
15 apr 2020
49
4
Ik heb haar meerdere malen geneukt. goh wat een lekker ding zeg. Als ze aan het tafeltje staat gaat ze al lekker met haar kont naar je toe staan. Meestal lik ik haar dan eventjes en laat gelijk mijn lul erin glijden. Daarna even eruit en begint ze lekker te pijpen. Dan gaat ze los. Op het bed staand noem maar op. Ze neukt goed. En ze word heel geil als de telefoon erbij komt voor te filmen. Zo staan er ook al enkele filmpjes op de site van mij met haar mmmm. Zo ook als je pik goed is appt ze jou zelf of je in de buurt bent en wilt neuken. Tuurlijk zeg ik dan geen nee.
Dus voor mij is het een super geil ding

Fredje020

Snuffelaar
18 apr 2021
10
1
Vorige week heb ik Suzana ontmoet via Grindr. Had dr al eens eerder gezien op Kinky maar aangezien ik niet van de bareseks ben (wat doe ik hier dan) was t voor mij niet interessant. Alleen bood ze mij via Grindr "the best blowjob in town" aan, helemaal gratis. Nou ja, waarom niet?

Makkelijk te bereiken maar alleen per OV, tenzij je 8€ per uur parkeerkosten wilt neerleggen want ze woont midden in het Centrum.

Toen ze de deur open deed zag ik een ultra slanke, wat oudere vrolijke shemale. Grote kei hard tieten en een klein rond kontje. Ze is enorm aardig en het gesprek werd na elke snuif die ze nam vager en oninteressanter dus ik bood aan om mijn lul maar te gaan pijpen aangezien ik daar ook voor gekomen was. Haar pijpkunsten zijn goed tot uitstekend, lekker diep en nat maar niet te. Beste blowjob in town? Mja, niet echt maar wel goed dus.

Na nog een paar snuiven vroeg ze me of ik dr wilde neuken maar toen ik aangaf dat ik dat niet bare doe raakte ze een beetje geirriteerd en het kwam dr op neer dat ik dr maar moest vertrouwen omdat ze aan de Prep zit. Hoepel op

Uiteindelijk heeft ze me wel erg lekker klaargezogen en was ik zonder gezeik verder vertrokken
Hondje had alleen wel bij de deur zitten schijten dus dat was een beetje jammer.

Kortom: houd je van een wat oudere maar erg ervaren professionele shemale die dr kop er elke avond afsnuift (tenminste zo ziet ze eruit) en het liefst door jan en alleman sperma in dr reet gespoten krijgt is ze echt een aanrader voor je.
Als je wat voorzichtiger bent is dit niks voor je haha

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dat is nou een mooie ervaring Fredje020. Er is ook topic van Grindr en die mag wel de nodige aandacht krijgen. Ik snap uit je bijdrage dat je niet van bare seks houdt en het mooie vind ik dat je het openlijk toegeeft. Ik denk dat je bij haar de kans mist om weer gevraagd te worden.

Ik had het wel geweten hoor en mocht je willen dan wil haar kontje mijn loop wel aanbieden terwijl ze je Nilfisk. Dan wil wel met blikjes Heineken wel proosten. :lol:

Cumgiver

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Begin mei een uitermate slechte ervaring gehad met suzana. Na een uitstekend chatcontact, via Grindr of planeet Romeo (weer ff niet meer welke) afspraak gemaakt voor een geile zaterdagmiddag. Ik zwaar opgewonden van huis vertrokken. En jij haar staat aangekomen gemeld dat ik was aangekomen, stuurde ze me eerst naar het tegenoverliggende pand. Vanuit haar Instagram weet ik gewoon wat ze wél woont. Krijg ik vervolgens een kutsmoes te lezen, dat ze niet thuis is. Dus ik met de pleuris in mijn lijf weer terug naar huis gefietst. Thuis aangekomen lees ik, of ik alsnog wil komen. Dikke doei, voor mij heeft ze afgedaan. :evil:

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Dutchlover_asd zei:
...En jij haar staat aangekomen gemeld dat ik was aangekomen, stuurde ze me eerst naar het tegenoverliggende pand. ...

[Edit]
... En bij haar huis aangekomen, gemeld dat ik was aangekomen, stuurde ze me eerst naar het tegenoverliggende pand. ...

Tiggell

Toogplakker
15 apr 2020
49
4
Als je goede afspraken met haar maakt is alles duidelijk lijkt mij. Maar goed. Laatst (bijna elke week) bij haar geweest. Ze stelde een trio voor. Nou dat sla ik niet af. Dus daar aangekomen kon het feest beginnen. Heb iedereen lekker geneukt. Wacht zei ze. Ik weet nog iemand. Dus nog iemand erbij. Mij lekker laten pijpen door de vierde persoon. En nog ff Suzanna hard geneukt en haar vol gespoten mmmm wat geniet ze daar van zeg.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Anal.ist,

Hou er rekening mee, dat transen soms aan White parties doen. Dat levert voor hun een smak geld op en de gemaakte afspraken van een uur laten ze zonder pardon voorbij gaan. Ik heb in het verleden aardig wat contacten via chats gehad en allemaal leuk en aardig om een fwb te zijn. Zelfs dan kwam het voor dat de afspraak niet door ging. Wel aardig aanbod van Tiggel.

Tiggel bedankt voor het delen van de party. Was het met 2 andere mannen erbij? Hopelijk heb je dan double penetration gedaan. Tripple penetration had ik ook gedaan, maar zorg dat je niet in het midden zit, das een lullige positie :lol: :lol: :lol:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Ik zat al de hele week vol geile energie na eerder deze week Femke, een meisje wat we allemaal in onze portefeuille hebben maar hier niet delen echt geweldige sex mee gegad,nog steeds borrelend zaad in mijn ballen en had zin in suzana.

Overdag al contact gelegd per whatss app en 's avonds plankgas er naartoe, wat blijft dat druk trajectcontrole Utrecht Amsterdan toch een gedrocht heerlijk 140 rijdend ( ja je mag maar 100 maar daar moet je 100)

Aankomend appje gestuurd en stond ze hoor op hoge hakken verder geheel naakt ja en wat er dan gebeurt vol op de bek bij binnenkomst, mijn kleren vlogen uit had alleen maar spijkerbroek, T-shirt en schoenen aan dus die 3 dingen waren zo uit

Mij pijpend ging ze doggie zitten, klabats mijn pik tot de stam erin en godverdomme wat spoot ik die transkont vol, kreeg geen rust ik moest haar pijpen al rukkend en grommend kwam suzana klaar, ondertussen stond jr fier overeind en kwam ze met haar druipende kont over mijn lul heen en God wat was dat geil en
Klotste er een 2e lading in.

Toen nog wat zitten ouwehoeren en ze kwam weer mijn lul pijpend of er nog een 3e restje in zat en wis en waarachtig suzana lukte het.

Lekkere, wispelturige, mokkende, soms chagrijnige, onnavolgbare, ongeëvenaarde trans hoer!

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Cumgiver zei:
Anal.ist,

Hou er rekening mee, dat transen soms aan White parties doen. Dat levert voor hun een smak geld op en de gemaakte afspraken van een uur laten ze zonder pardon voorbij gaan. Ik heb in het verleden aardig wat contacten via chats gehad en allemaal leuk en aardig om een fwb te zijn. Zelfs dan kwam het voor dat de afspraak niet door ging. ....

Dat is mij bekend hoor. Maar iemand naar de tegenoverliggende woning ksturen en ik zag trouwens dat ze wél thuis was, ijskoud beweren dat ze elders was, is toch echt iets geheel anders (in mijn optiek).

Overigens heb ik, door de jaren heen, ook een aantal fwb's gehad (en nog). Een van die meiden, heeft me dik 2 maanden lopen ghosten, maar dat is inmiddels ook weer bijgelegd.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Anal.ist,

Dat maakt alles duidelijk en misschien had ik het moment dat je tegenover haar huis staat niet goed gelezen. Dan ben ik er ook klaar mee en dat hoeft niemand te accepteren. Het is gewoonweg stom als een tvp zo met klanten omgaat. Ghosten heb ik ook meegemaakt in de afgelopen jaren en zelfs dit jaar nog. Dan besteed ik liever mijn tijd aan andere contacten. Je mag daar meer over weten, maar ik plaats dit niet in dit onderwerp. Dit is bedoeld voor bezoekers ervaringen ;)

Ik gun je zeker veel ervaringen met transen en dames, want ook jij deel dit hier op een smaakmakende manier :p

Groetjes van Cumgiver

Tiggell

Toogplakker
15 apr 2020
49
4
Vandaag weer ff langs geweest. Wat een lekker ding is het toch. Binnen gekomen. Ze heeft nu lang haar. Wat haar goed staat mmmm. Meteen de kleding uit gedaan en op de stoel gaan zitten en het bekende spul van tafel genomen. Ze begon meteen met pijpen mmm. Ik heb daarna lekker haar grotje gelikt. En stiekem ff mijn zwaar kloppende lul erin gestopt. En toen weer ff op de stoel gaan zitten het is namelijk warm hahaha en wat van tafel genomen en ze ging in die tussentijd lekker op mijn pik zitten. Al met al ff verschillende standjes gedaan met wat tussen pauzes lekker klaargekomen in en over haar grotje. Ik had wat geknoeid op het dekbed wat ze met haar vingers weer lekker in haar grotje en mondje stopte. Mocht er nog iemand een x mee willen stuur mij een berichtje en wij gaan samen.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Mijn Engelstalig recensie op het Shemalewiki forum, wil ik jullie toch ook niet onthouden.

Suzana Pires; A total disaster.
Main description

After chatting with her on Grindr or Planet Romeo, (I can't remember which, but also could have been both). We agreed to set our date on a Saturday afternoon. Which was somewhere end of April 2021. The Netherlands was still in lockdown and actually sexworkers were prohibited to work.

She'd send me a bunch of her photos and videos through WhatsApp, to heat me up and get me in the right mood for her. Well that certainly did the trick! So that Saturday, I cycled down to her apartment and after locking my bike, I whatsapped her, to notify my arrival. Only to be sent to the opposite building and minutes later she whatsapped me, she wasn't home. So a bit pissed off, I cycled back home. Later in the evening, that same Saturday, she contacted me again by WhatsApp and asked/begged me to come over. Which I declined, I was still too pissed off and also to tired to be honest.

Did she live up to your expectations?
Nope, totally not. She's a two-legged disaster.

Did you get anything not on the menu?
If that includes a lame excuse, then yes. Sending hot photos and videos isn't in the menu, so she actually does score bonuspoints for those.

Did she deny you anything on her menu?
She's denied me everything else, on her menu. She's unreliable and a total disaster.

Number of stars

Comment to the rating
There's nothing to add, on what I've written above.

Time and place of the experience
End of April 2021, on a Saturday-afternoon, in Amsterdam-Centre, Netherlands.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Zie mijn laatste bericht; mocht er een medewandelaar zijn, die mij op andere gedachten kan/wil brengen. Dan hoor ik dat graag...

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Zie mijn laatste bericht; mocht er een medewandelaar zijn, die mij op andere gedachten kan/wil brengen. Dan hoor ik dat graag...

Terug
Naar boven