Suzana Pires - Amsterdam

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Hoezo niet goed als ze bij haar moeder is? Wat suggereer je nou? Doe niet zo zweverig je hebt geen recensies hier op het forum waar haal je alle info vandaan

Voormalig lid 30097

Snuffelaar
12 jun 2022
21
7
Ik heb inderdaad geen recensies… dus?

Verder ga ik er niet op in vanwege mijn privacy en die van haar.

Je hebt contact met haar en als ze je heeft verteld dat ze bij haar moeder is dan is dat dus wat ze je wil laten weten.

Maakt verder ook niet uit.

Laatst bewerkt:

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Wat mij betreft lekker daar blijven. Die was volgens mij al helemaal koekoek. Op Grindr kwam ze heel wisselend over. Was ik in Amsterdam, met zin in een ts; haar geappt. Na 5 minuten gelezen en na 4 uur antwoorden. Dramqueens waar je voor mag betalen is een ni go. Mocht ze terugkomen hoop ik dat ze beter is geworden in het onderhouden van contacten.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ik heb d'r op Planet Romeo een pm gestuurd, wanneer ze terug denkt te zijn in Amsterdam. Soon antwoordde ze.
Het blijft dus bij afwachten.
Screenshot_2023-05-30-21-01-33-33_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Uit verveling lees ik soms ff mee onder het kopje nieuwe berichten. Er zitten echt mooie er tussen en soms denk ik niet slecht. Maar als ik deze zie dan kan je net zo goed een kerel proberen. Vind het maar weinig vrouwelijks aan en maar " ranzig" eruit zien. Er bestaan toch veel betere she males denk ik dan die je bare kan neuken

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Het woord is shemale zijman vertaald, dat zegt genoeg. Ik zie prijzen van 250 tot 500 per uur. Geen idee wat voor wereld ze leven. Maar zijn tegenwoordig behoorlijk arrogant. Dat komt omdat sommige klanten ze als godinnen behandelen en daar gaan ze zich naar gedragen.
Ben het ook met piet eens, deze ziet er echt niet als een vrouw uit.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Daarbij is die Suzana Pires ook nog eens een drama queen om er mee af te spreken. Ik denk dat je een status wandelaar moet zijn wil je daar een afspraak maken. Voorbeeld is een trafficant, brengt haar klanten en ponypacks. Doe je het goed kan je met deze slet een creampie gb organiseren. Die moeite wil je niet nemen met die achterlijke prijzen in haar advertentie

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Wacht even in een keer drukt iedereen op de afzeikbutton Suzana piress!

1: wat ze vraagt is aan haar.

2: wat de klant betaald ook take it or leave it.

3: trafficant? We zitten niet in de serie narcos het is gewoon een drugsdealer en cumgiver je neemt zelf ook aardig wat rotzooi dus daarover dan niet beginnen.

4: ja ze laat je naar de overkant van de straat komen en ja ze kijkt wat voor vlees ze in de Kuip heeft niks mis mee!

5: Michelly in Brussel vraagt €150,€100 minder dat is uitzonderlijk voor wat zij biedt die prijs ik beklaag me er niet over maar unieke prijs

5: de high end transen bareback die vragen 99 van de 100 of €200 of €250!

6: er zijn uitzonderingen maar niet iedereen heeft de tijd om over de geleenstr te gaan lopen en dan een trans tegen te komen waar je uiteindelijk in een appartement beland klaar die tijd ontbreekt mij in ieder geval

7: Suzana is een aparte maar als je je lichaam gaat verbouwen en je ook laat hangen en dan de hormonale behandeling verdubbelt omdat je transformeert heb je al een aardige twist in je hoofd

8: Suzana neuken is gewoon goed je neukt een trans met zeer veel skills en skills kosten geld

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Het is niet gelijk de afzeikbutton, het is observeren en ervaringen delen. Suzana Pires heeft niet zo'n beste reputatie en als je naar de foto's kijkt sta je niet te springen om erheen te gaan. En ja ze kan vragen wat ze wil en ja de klant moet dat ook zelf weten, ze mag ook klanten naar de overkant sturen om te kijken, ze mag ook klanten laten voor niks laten komen en zo kan ik nog wel doorgaan. Alleen wij mogen daar ook wat van vinden. Ik ben er jaren geleden geweest en haar skills, laten we het maar vaardigheden noemen vond ik niet goed. Pijpen was slecht en ze onderbrak steeds om even uit te rusten. Hygiene was ook niet op orde. Het was niet best. En dat mag hier benoemt worden. Niets met afzeiken te maken maar je ervaringen met haar benoemen. Samengevat: ik ga er nooit meer heen zelfs niet als ik geld toekrijg.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
😂😂😂 Waar maken jullie je druk om zeg? Voorlopig zit ze nog in Porto en lijkt het weet niet op, al zegt ze van wel, dat ze binnenkort terugkomt.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
We mogen toch wel zeggen hoe onze ervaringen zijn? Maar je hebt ook wel ergens gelijk.
Toch wel handig als iemand met een slechte ervaring dit meldt, ben er ook ingetrapt en 175 lichter en parkeerkosten.

Laatst bewerkt:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Als iemand een slechte ervaring heeft gewoon melden niks mis mee

Maar wat zij vraagt aan uurtarief, mensen op de stoep tegenover laat komen om te kijken wie je bent al die dingen meer dat maakt ze toch echt zelf uit!

Verder ik en meerdere hebben daar goeie dates beleefd

Coke gebruiken doen heel heel veel Fransen heel
Veel

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
@ iedereen ken je net zo goed een kerel met een pruik en een gevulde bh gaan neuken. Brrrr

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ja sorry, maar als ik dan moest kiezen zou ik voor die Michelly gaan. Ziet er echt uit als een vrouw.

Terug
Naar boven