Thailand algemeen

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Ik zou juist ver weg blijven van een hotel in Soi Nana. Dat is 24/7 drukte.

Er zijn genoeg (honderden) hotels die lekker rustig wat verderop in een soi liggen en nog steeds op loopafstand van Sukhumvit of de skytrain. En taxi's zijn goedkoop.

Als ik toch een tip mag geven; Amora Neoluxe (soi 31). Kun je kruipend naar Soi Cowboy en Nana Plaza is een paar minuten met de taxi of 1 halte met Skytrain.

Maar zoals gezegd; er zijn honderden hotels die voldoen aan de omschrijving.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Ha allen, dank voor alle waardevolle tips!

Misschien dat ik een kamer ga nemen bij Ruamchitt Hotel ga proberen, omdat ik het wel leuk vind om zo dicht op een roemruchte plek (Café Thermae) te zitten, met (misschien?) minder lawaai dan bij Soi Cowboy en Plaza Nana. Dat hotel zit daar echt tussen in, en dan kan ik even buurten bij Nana, en daarna bij Cowboy. Gewoon omdat ik wel even door die kermisattracties wil lopen. Daarna afsluiten met een drankje bij Thermae, waarna ik gelijk naar boven naar bed toe kan gaan (al dan niet met een geslaagde date ;-p), zonder dat ik nog een stuk moet lopen of op een taxi hoef te wachten.

Als ik google op wat de gangbare prijzen bij Thermae zijn, dan is dat tussen de 2500-3000 voor ST voor een mooie jonge dame, als ze je ziet zitten, en als ze je niet ziet zitten, dan 4000+. Klopt dat naar jullie mening? Ik vind wel dat ST bij mij toch minimaal 2 uur moet duren (bij 1 uur dan ga ik me door het idee van een deadline haasten, en dan gaat het daarna meestal flink mis in het hoofd vanwege de tijdsdruk). Bij TF spreek daarom vaak af voor 3 uurtjes, bijv. van 9-12pm, voor 2000-2500 THB. Maar dat zijn dan wel de prijzen in Pattaya en voor redelijk jonge onervaren meisjes. Ik houd rekening met een meerprijs van +1000THB in Bangkok...

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
2500-3000 voor ST is inderdaad de gangbare prijs bij Thermae. Maar dat is meestal voor 1 uur (waarbij sommige dames zelfs binnen 1 uur weer terug willen zijn in de Thermae!) en voor neuken met condoom. Als je wilt dat ze 2 uur of meer in je kamer spendeert, zul je dat van tevoren moeten bedingen. Waarbij het natuurlijk wel scheelt als je in het Ruamchitt Hotel er pal boven verblijft.
Ook neuken zonder condoom kun je het best van tevoren bedingen, maar dat is erg lastig in de Thermae. De meisjes staan en zitten er dicht op elkaar en willen niet dat algemeen bekend wordt dat ze het ook wel zonder condoom willen doen.

Je zegt dat je eerst naar Soi Cowboy en Nana Plaza wilt en daarna pas naar Thermae, maar dat kun je misschien beter omdraaien. Als je pas eind van de avond naar Thermae gaat, zijn de mooiste en leukste meisjes vaak al opgepikt door een klant. Of je treft een 'afgelikte boterham' die net terug is van haar eerste ST die avond, wat alleen fijn is als je van sloppy seconds houdt.

Ik moet wel zeggen dat op de International Sex Guide de meeste recensies over de Thermae niet zo positief zijn. Je leest toch vaak dat de meisjes daar het golden pussy syndrome hebben, een star fish zijn in bed, alleen met condoom willen pijpen of zelfs helemaal niet willen pijpen, en het liefst zo snel mogelijk van je af willen zijn.
Zelf heb ik ongeveer 10 jaar geleden voor het laatst een meisje meegenomen uit de Thermae, en dat was bepaald geen succes. Die heb ik toen na 10 minuten 500 baht in handen gedrukt en de deur uit geschopt. Niet letterlijk, maar het scheelde weinig. Wat een trut was dat.
Toch heb ik ook wel goede herinneringen aan de Thermae, maar die zijn van ruim 20 jaar geleden toen het Ruamchitt Hotel mijn allereerste hotel in Thailand was op mijn eerste vakantie daar. En toen de meisjes nog wat normaler waren en NZC nog wat makkelijker verkrijgbaar was.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Misschien dat ik een kamer ga nemen bij Ruamchitt Hotel ga proberen, omdat ik het wel leuk vind om zo dicht op een roemruchte plek (Café Thermae) te zitten, met (misschien?) minder lawaai dan bij Soi Cowboy en Plaza Nana.
Het is daar wel rustiger dan bij Soi Cowboy en Nana Plaza, maar het Ruamchitt ligt natuurlijk wel aan de drukke Sukhumvit Road. Dus verkeerslawaai heb je er wel. En je kan natuurlijk de pech hebben dat je buurman om 3 uur 's nachts een orgietje heeft met een paar meiden of lady boys.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Misschien dat ik daar toch geen kamer ga nemen, want ik heb inmiddels de prijzen gezien en de kwaliteit van de kamers. Dat is toch behoorlijk ondermaats qua prijs/kwaliteit in vergelijk met wat je ervoor in de omgeving kan krijgen. Waarschijnlijk worden de prijzen opgedreven door de voortdurende ST-klandizie vanuit Thermae, anders kan ik het niet goed verklaren.

Als ik nu de filmpjes van Thermae zie dan lijkt het ook een behoorlijk rare dode bedoening, waarin iedereen maar wat stil voor zich uit staat te kijken en er maar weinig gesproken wordt. Ik val niet zozeer op de knapste dames, maar vooral op dame die een vriendelijke uitstralign hebben en het leuk vinden om te kletsen. Op die videos lijken dat daar geen gewone zaak te zijn... en zie je mannen die een beetje staan te apegapen naar dames die weer doen alsof ze er niet zijn... Heel rare sfeer (maar dat kan in het echt natuurlijk heel anders zijn)

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Dat klopt. Er staan zowel echte als niet-helemaal-echte vrouwen ;).

Voor de duidelijkheid en voor degenen die het nog niet weten: ladyboys worden niet toegelaten in Thermae.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
En daarom staan de ladyboys er ook vóór de deur. 😉 Wel zo makkelijk, als je op zoek bent naar een meisje met een extra onderdeel. De merch checken, doen deze dames ook niet zo moeilijk over. 😁

Mari1256

Toogplakker
3 apr 2015
69
45
Ruamchitt is prima qua prijs/kwaliteit verhouding. Prima schone kamers, prettig personeel. ST kamers alleen op 3e en 4e etage; heb je op hogere etages helemaal geen last van; door de week vaak minder dan 50 euro, dus dat valt ook best. Als je op je rust gesteld bent zijn Dynasty Grande en Park Inn op Soi 6 ook heel prettig. Galleria 10 op soi 10 is ook niet verkeerd.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Ruamchitt is prima qua prijs/kwaliteit verhouding. Prima schone kamers, prettig personeel. ST kamers alleen op 3e en 4e etage; heb je op hogere etages helemaal geen last van; door de week vaak minder dan 50 euro, dus dat valt ook best. Als je op je rust gesteld bent zijn Dynasty Grande en Park Inn op Soi 6 ook heel prettig. Galleria 10 op soi 10 is ook niet verkeerd.
Thanks, ik had ook ca 50 verwacht, maar als ik nu kijk voor medio april dan zie ik prijzen van rond de €71. Misschien moet ik ook pas een week van bte voren gaan boeken en kijken of er dan nog kamers vrij zijn, want ik zie dat de prijzen voor over een week dan veel goedkoper zijn.

Edit: oeps...terwijl ik dit zit te tikken, zie ik dat ik een nogal ongelukkige dag heb gepland. Medio april is namelijk Songkran feest met 3 vrije dagen geloof ik, waardoor de prijzen nogal stiigen. Als ik een overnachting op een datum van twee dagen later zou boeken, dan zijn de prijzen inderdaad weer "gewoon" ca €50. Ik ga eens kijken hoe het zit met de prijzen van andere hotels in de buurt. Soms heb je dat juist duurdere hotels nog kamers hebben, terwijl de goedkopere dan volgeboekt raken tijdens feestdagen, waardoor de prijzen nog hoger liggen dan bij de duurdere. Overigens kan ik het prijsverschil van ca €20 natuurlijk best "veroorloven", het ging me meer om het principe. Maar nu ik weet dat er een reden is dat de prijs hoger ligt dan verwacht (=door mijn eigen ongelukkig planning), heb ik er meer vrede mee. Zeker als de andere hotels in de buurt ook zijn meegestegen.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Het kwam toevallig zo uit, en als ik het had geweten, dan had ik het waarschijnlijk gemeden... maar ja, daarvoor is het nu te laat ;-p

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Ik heb het Paradox Bangkok Sukhumvit (voorheen Four Points Sheraton) geboekt: voor ca €60 na kortingen (zonder kortingen is de normale prijs tussen €70-€90). Het ziet er redelijks luxe uit, en misschien wel een voorbeeld van een hotel dat net iets te duur is voor het massapubliek, maar misschien daardoor tijdens feestdagen als Songkran, goedkoper dan populairdere "budgethotels" zoals Ruamchitt (prijzen vliegen alle kanten op).

Ik heb contact opgenomen met het leuke TF contact in Pattaya van vorig jaar (één van de "zusjes") en vroeg haar of ze toevallig zin had om vanuit Pattaya naar Bangkok te reizen voor een overnachting. In Pattaya bood ik haar vorig jaar 2000THB (voor drie uurtjes 9-12pm) en toen ging nzc zonder onderhandelen, gewoon natuurlijk erin gegleden. Met haar "zus" erbij was het 4000 in totaal (want 2000 elk). Maar hoewel een trio menig mannenfantasie is, is het in de praktijk nogal een gedoe. Ik heb daarom deze keer liever alleen haar bij me, en vroeg of 4000+500 reiskosten (dus 4500 in totaal) okay was voor een nachtje in Bangkok met mij. Ze zegt okay, en ik ga het zien of ze komt opdagen.

Ik houd er rekening mee dat ze misschien toch niet komt opdagen (het is toch een behoorlijke reis vanuit Pattaya, en het is nog een halve maand voordat het zover is). Mocht dat gebeuren, dan is dit hotel om de hoek, op ca 100m afstand van café Thermae , en dus ook tussen Soi Cowboy en Nana Plaza in. Dus dan is er zeker geen nood aan de man.

Terug
Naar boven