Anal.ist
Ervaringsdeskundige
- 21 mrt 2018
- 425
- 185
@jonathan_sb2 blijft toch een stuk interessanter, dan dat verdomde reuzenrad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar hoe vaak mag je dan NZC? Ik ben er zelf al jaren niet meer geweest, maar volgens veel recensenten op de International Sex Guide willen de meeste Thermae-meisjes niet zonder condoom neuken. En soms zelfs niet eens pijpen.Aangezien ik frequent in het Ruamchitt hotel verblijf, ben ik talloze malen bij Thermae binnengelopen, meestal om alleen onder het genot van een biertje het hele marktgebeuren te bekijken. Af en toe neem ik iemand mee, als er op het eerste gezicht een klik is, en ik ben zo langzamerhand ook wel bekend gezicht daar, zo veel farangs lopen er niet rond. Zijn bijna allemaal Koreanen en Chinezen. Kom meestal op 2500, een enkele keer op 3000 uit voor ST, en dat is meestal toch wel een uur of twee. Eigenlijk voornamelijk goede ervaringen.
Dankjewel Bergvlas.Heerlijk om je liefdesavonturen te lezen. En mooi dat het niet altijc zo is dat hetceen Thaise om geld/status gaat van de Westerse man.
Waarschijnlijk zat Raumchitt toen wél helemaal vol vanwege alle "business" en toeristen die de gekte opzoeken rondom Thermae, Soi Cowboy en Nana. Maar het kan best kloppen wat je zegt, want Hotel Paradox (ook in de buurt, om de hoek, van Thermae, maar iets minder bekend bij de toeristen die het om de "business" bij Thermae is te doen) is nu juist duurder (€ca 84 per nacht) dan tijdens Songkran (ca €77 per nacht). Dus mocht 'je' ooit precies tijdens Songkran in BK belanden, en je wilt iets in de buurt van Thermae, maar Raumchitt is dan in prijs verdubbeld, dan kan Paradox een prima alternatief zijn.@Sklaas Tijdens Songkran is Bangkok een stuk rustiger. Hotels zijn zelden vol. Misschien is het marketing om net te doen alsof het druk wordt. Dat zal zeker niet zo zijn. Bovendien is het in Bangkok in april snikheet. Veel toeristen vluchten na een paar dagen de stad al uit. Hotelprijzen zullen nog wel dalen als gaat blijken dat ze maar halfvol zitten.
Pattaya zal drukker zijn
Tijdens Songkran dit jaar, heeft de hele shit in het midden oosten veel roet in het Thaise eten gegooid. Waar normaliter de binnenlandse vluchten, intercity bus, hotels, etc duurder zijn, dan tijdens andere periodes, werd er nu een bombardement aan "kortingen" rondgestrooid. Niettemin bleef Songkran 2026 rustiger dan tijdens voorgaande jaren.@Sklaas Tijdens Songkran is Bangkok een stuk rustiger. Hotels zijn zelden vol. Misschien is het marketing om net te doen alsof het druk wordt. Dat zal zeker niet zo zijn. Bovendien is het in Bangkok in april snikheet. Veel toeristen vluchten na een paar dagen de stad al uit. Hotelprijzen zullen nog wel dalen als gaat blijken dat ze maar halfvol zitten.
Pattaya zal drukker zijn