Thailand & thaifriendly

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
617
437
ja ook oudere dames en ook die serieus op zoek zijn naar een relatie. Mijn instelling 18-35 (goed geschat Moggie)werkt dan niet als gratis lid. Heb bij een leuke dame die st bevestigen, mijn line nummer enkele keren erin gezet in de chat. Eentje gebruikte die dan ook wat handig was tot ze bij het hotel was. Nu afgemeld van tf en lekker rustig op mijn mobiel.
Volgende keer ga ik betalen want er zijn ook goed uitziende dames erbij die men alleen als betaald lid kan benaderen.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
215
327
Ja ik neem gewoon abonnement via google playstore, en dan direct opzeggen, zodat het na 1 maand niet automatisch wordt verlengd. Dan zit hje ook niet met de timer voor berichten, en kan je gewoon veel meer instellen in je zoekopdracht. Werkt prima en is de "investering" waard.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
439
173
Ik ben nu in Bangkok, en mijn account op Thaifriendly is geblokkeerd of geschorst. Ik weet niet waarom. Nieuwe aanmaken lukt me niet, ondanks dat ik via een eSIM uit Hongkong online ben. Heeft iemand voor mij tips hoe ik dit kan oplossen, een alternatieve site met leuke dames of het nummer van leuke jonge (20-35) dames uit Bkk die houden van onze hobby voor een redelijke prijs? Ik zit nu in de omgeving van Sukhumvit soi 18.

Alvast bedankt, want ik ben wel een beetje onthand nu. 😉😋

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
439
173
Nog even 2 aanvullingen op mijn laatste bericht: pb met goede tips is prima uiteraard. Daarnaast kan ik hulp nu extra goed gebruiken aangezien de halve stad onder water staat en er niet erg veel te doen is.

Thanks alvast collega's!!

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
431
186
Heb je je contact gegevens op je profiel staan? Dat kan sinds enige tijd niet meer. Als je die wel hebt vermeld, kan je een moderatie vlag op je profiel krijgen en is je tekst naar de kloten.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
650
826
Ik ben nu in Bangkok, en mijn account op Thaifriendly is geblokkeerd of geschorst. Ik weet niet waarom.
Heb je vermeldingen naar freelancers of seks in je profieltekst staan. Zoals bijv. 'looking for freelancers' of 'looking for shorttime' of 'looking for fun'?
Dat accepteert Thai Friendly niet namelijk, omdat het officieel een keurig nette dating site is.
Is Sukhumvit Soi 24 bereikbaar? Of moet je dan zwemmen? :ROFLMAO: In de massage salons daar is de kans op NZC namelijk vrij groot.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
439
173
Ik zit in Sukhumvit 18, dus dat is te doen. Wat zijn de prijzen ongeveer?

Thanks voor je bericht.

Ps ik kan sowieso mijn profieltekst niet aanpassen ik kom er helemaal niet meer in

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
650
826
Er zitten verschillende massage salons in het tweede zijstraatje aan de linkerkant in Sukhumvit Soi 24, komend vanaf BTS station Phrom Phong.
Ik heb een paar goede ervaringen gehad in deze: https://mangomassagespa.com
Prijs is vanaf 1700 baht voor 30 minuten. Maar ik raad je aan om 60 minuten te nemen voor 2200 baht. Je moet standaard vooruit betalen in deze salons, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je krijgt gewoon goede service.
De prijzen in de andere salons kunnen iets hoger of lager zijn.
Neuken zonder condoom is uiteraard niet bij de prijs inbegrepen, dus daar zul je over moeten onderhandelen. Sommige meisjes vragen geen extra geld, maar verwachten wel een goede tip. Afhankelijk van haar service en prestaties zou ik op z'n minst 500 à 1000 baht geven.
Als ze wel extra geld vragen, kan dat variëren van 500 tot 2000 baht of meer. Wat de gek ervoor geeft, zeg maar.

De meisjes zitten vaak buiten, dus dan kun je al in gedachten een keuze maken. Als je naar binnen gaat, zorgt de mamasan voor een line up van alle beschikbare meisjes en kun je kiezen.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
439
173
Ben er straks doorheen gelopen. Ik vond het best wel apart, zo' n doodlopend steegje met allerlei dames die allemaal wat roepen. Ik heb voor nu gekozen voor een bj in soi cowboy. Gewoon in de zaak, mamasan hield er een soort theedoek voor. Was slechts 1200 en wel lekker. Smaakt naar meer!

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
650
826
Is ook lekker 😊.
In welke bar of agogo was dat, en zag het meisje er een beetje acceptabel uit?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven