Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Morgen maar eens de villa aandoen want het is weer een poos geleden en er zijn een aantal nieuwe meiden en vooral de 18-jarige Selena met grote tieten heeft mijn aandacht maar ook een Evelin, Samira, Kim en Angelina hebben mijn interesse.
Zal wel eerst vragen of NZC met volspuiten mogelijk is want bij nieuwe dames kun je beter alles vooraf bespreken. Andrea en Zara zijn natuurlijk ook een optie mochten de nieuwe dames niet de gewenste service leveren en/of niet aanwezig zijn of niet aantrekkelijk genoeg.

Blijf het ontzettend jammer vinden dat Bahar er nog steeds niet is want qua service overtreft ze alle andere dames en bij haar raak ik altijd zeer opgewonden. Michaela blijft een groot gemis mocht ze niet meer terugkeren.

De prijsstelling is mij wat onduidelijk want iemand schrijft dat een kamergang van 20 minuten niet meer bestaat maar bij mijn laatste bezoek was dit wel het geval maar dan voor 40€ legde Michaela me nog uit. Dacht dat villa venus de enige RTC club was die 40€ voor 20 minuten rekende en de rest voor 30 minuten dus wie weet mag het zeggen?

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Zo de prijzenoorlog is weer begonnen.
Ben er vandaag geweest en boos weggegaan. Hoe durven ze in deze dure tijd 40 voor 20 minuten te vragen, 50 voor een half uur en 90 voor een heel uur.
Dan maar een een oostbloksletje voor 200 euro per uur nemen in Nederland waar bij je maar moet afwachten wat je aantreft bij aankomst

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Zeg nou eens Beer , vind je het zelf ook niet zielig dat gejank over deze absurd lage prijzen.
En de meesten hebben er volgens mij nog wel een snelheidsbekeuring voor over om op tijd te zijn bij Happy hour
Misschien keer lidmaatschap aanvragen op de datingsites en selecteren op bejaardenleeftijd. Misschien mag je dan wel gratis een wip maken
Junkies schijnen ook in dezelfde prijsklasse te vallen als de dames van de RTC clubs.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik vind wel dat bij een verhoogde prijsstelling naar 40€ de 30€ entree niet meer kan. Meer dan 20€ is teveel en prijs je jezelf uit de markt maar dat is mijn mening.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Ik vind wel dat bij een verhoogde prijsstelling naar 40€ de 30€ entree niet meer kan. Meer dan 20€ is teveel en prijs je jezelf uit de markt maar dat is mijn mening.
Kan je bijdragen beperken tot recensies ipv eeuwige klaagzangen over prijzen/ov of dames die je piemel te groot vinden? Haalt de aandacht weg van je vaak ook waardevolle bijdragen!

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Tussen de regels door vind ik het toch fijn dat er wat over de prijzen geschreven wordt, laatste half jaar bij vele Rtc's wat wisselingen in entreeprijzen en prijsstellingen van de dames geweest. Zo heb ik wel up to date nieuws. Die grote pik vind ik ook wel interessant, want als ze bij Robbie klagen, dan weet ik dat ik die dame ook moet negeren. Heb voorheen vaker 'na Robbie' zo'n reactie gehad. Dus als Robbie dit beschrijft, dan ben ik al geïnformeerd. Maw, tja ieder zijn ding 👍

Rotterdammer

Toogplakker
16 feb 2018
57
31
Volstrekt kansloos om hier te zeiken over een tientje meer of minder. In NL betaal je 200 euro voor een uurtje. En de "service" is dan vaak heel teleurstellend. Bizar om hier dan steeds bijdragen te lezen van kanslozen die over een paar euro vallen. Kunnen die niet gewoon van de site worden geweerd? Mij hangen ze in elk geval behoorlijk de keel uit. Als ze net zo neuken als dat ze schrijven snap ik sowieso niet dat de meiden het er nog mee willen doen.

• Like
Waarderingen: 4fun

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
klopt service in de rtcs is ook teleurstellend, maar voor die paar tientjes nog overheen te komen
als je er 200 voor moet lappen gaat het echt pijn doen

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Robbie hoe bevalt het vandaag, welke service bieden de nieuwe dames, ik ga woensdag en donderdag weer eens spelen met de meiden :)

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
De prijsstelling is mij wat onduidelijk want iemand schrijft dat een kamergang van 20 minuten niet meer bestaat maar bij mijn laatste bezoek was dit wel het geval maar dan voor 40€ legde Michaela me nog uit. Dacht dat villa venus de enige RTC club was die 40€ voor 20 minuten rekende en de rest voor 30 minuten dus wie weet mag het zeggen?
Aan de balie van Barbara staat een bordje met de prijzen , voor een 1/2 uur is het € 40 en voor 1 uur is het € 80 , van andere tijden en prijzen is er niets vermeld , wel is het zo dat die prijzen inclusief onze voorkeur zijn .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
De laatste keer dat ik er was vertelde Michaela me op de kamer 20 min 40€ dus 10€ meerprijs voor NZC.
Nu inderdaad 30 min 40€ inclusief NZC dus nu 10 minuten extra voor dezelfde prijs. Dacht eerst dat het 40€ met 10€ meerprijs voor NZC dus 50€ zou zijn en dan wordt het zeker te duur.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Zeg nou eens Beer , vind je het zelf ook niet zielig dat gejank over deze absurd lage prijzen.
En de meesten hebben er volgens mij nog wel een snelheidsbekeuring voor over om op tijd te zijn bij Happy hour
Misschien keer lidmaatschap aanvragen op de datingsites en selecteren op bejaardenleeftijd. Misschien mag je dan wel gratis een wip maken
Junkies schijnen ook in dezelfde prijsklasse te vallen als de dames van de RTC clubs.
Je hebt groot gelijk , er zijn hier sommige mannen die denken dat deze meiden onderdrukt dienen te worden door er een aantal euro's op te besparen en dan zwijg ik nog over het taalgebruik hier van sommige leden op de RTC topics , zoals ,

Volpompen die wijven , volspuiten , kinderkamers witten ... zeer waarschijnlijk zijn deze leden wereldvreemd en zijn ze niet in staat om er een deftig gesprek mee te voeren , ik ga al meer als 40 jaar naar de meisjes van plezier en heb deze altijd waardig en met respect behandeld en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik nooit iemand verwend heb die het gedwongen diende te doen onder het bewind van een pooier .

Denk eraan dat de meiden in de RTC clubs dit ook uit noodzaak doen en behandel deze met respect en betaal ze correct , ze vragen maar een aalmoes voor welke service je er verkrijgt .

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Allen , al dat gezeur over de prijzen wordt langzamerhand wel een hype ...... Zeker als bepaalde personen er 2ledige berichten op nalaten . Jullie hoeven niet na deze clubs toe te gaan en ja de dames bepalen nog altijd zelf of ze wel of niet bare (light) toestaan . En ja een deel zeurt en gilt en zegt dat men betere adressen kent maar schrijven ho maar ....

Terug
Naar boven