Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Het is al een aantal jaren geleden dat ik in die club ben geweest. Destijds waren er een paar jonge schonen, vrij slank, met mooie kleine en stevige billen en stevige borsten. Dus helemaal niet Robby's favoriete stijl, als ik het goed begrijp. De laatste die ik daar geneukt heb, en wiens naam ik me herinner, was Baby, voor degenen die haar hebben gekent. Communicatie was moeilijk omdat ze het Engels niet goed verstond, maar voor ZC-seks was ze super goed. Dat was in 2019. Er waren ook nog twee anderen van dezelfde stijl, maar ik ben hun namen vergeten. Ze zaten alle 3 op banken 3, 4 en 5, voor de theke. Ik herinner me ook twee MILF's, Maria en Larissa, die er toen waren en er blijkbaar nog steeds zijn, maar ze zijn niet mijn stijl. Ik geef de voorkeur aan jongere meisjes (18+ uiteraard). Ik ben er even later teruggegaan, maar die dag waren er geen meisjes die ik leuk vond, en ik ben er sindsdien niet meer geweest.
Vraag: Zijn er tegenwoordig weer zulke meisjes aanwezig ?

Laatst bewerkt:

nixus

Snuffelaar
6 apr 2017
20
15
Momenteel in Venus geen teens voor zover ik weet
Meer kans in Grimberg, Arabella en Verena.
Momenteel ook twee in Salome Herne.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Gisteren rond 10:45 hartelijk ontvangen door Barbara, gedoucht, handdoekje om en naar boven.

Waren redelijk wat vrouwen aanwezig, ook Andrea, nicht van Anka, weer in de Villa.

Na een bakje koffie naast Michaela plaatsgenomen, heerlijk tongzoenen en blaaswerk op de bank
Naar boven getogen en na uitgebreid pijpbeurt, Michaela in missionaris volgespoten
Michaela vertelde, dat we het halfuurtje vol moesten maken op de kamer, nieuwe regel in de Villa.
Dus wat korte AST, waarbij Michaela vertelde over een trieste gebeurtenis in haar privéleven.

Ondertussen was een legendarisch forumlid inmiddels ook in de villa gearriveerd en zag hem kort daarna boven op de kamer met Veronica , die flink in missionaris ''vorbesamt'' door geneukt werd door hem, een Duitse voorganger was het tafereel aan het gadeslaan.

Kort nog even gesproken met een Duitser en forumlid, rond 13:45 de villa verlaten, kreeg nog wat afscheidszoenen van Anka, deze opgeruimde dame is voor de volgende keer zeker weer eens een optie voor mij.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie gisterochtend even voor 12 uur in de villa met in totaal 11 dames: Andrea (ex Arabella) Anka, Larissa, Elena, Michaela, Samira, Jasmin, Andra, Veronica, Madalina en Bahar.

Ik kwam voor 3 dames; te weten Samira, Veronica en Bahar maar Bahar kon ik wel afvinken. Ze kwam pas even voor 12 uur in de villa vertelde een Duitser mij en kort daarna had ze een "Stammkunde" aan haar zijde die haar tot mijn aanwezigheid van ongeveer 16.30 uur vergezelde. Diezelfde gast had Bahar bij mijn laatste bezoek op een zaterdag ook al vele uren; zoniet een halve dag of langer geclaimd.
Als dat een gewoonte van hem gaat worden kan ik beter op een zondag gaan want anders lukt het nooit met Bahar.

Enfin; ik liep op een gegeven moment naar boven en nam plaats op een van de banken. Ik hoorde op een gegeven moment een hoop gekreun en stond op en zag een deur open. Liep erheen en zag dat Veronica in missio met haar benen wijd en omhoog flink werd geneukt. Ze had weer van die geile, zwarte kousen aan. Bleef staan bij de deur en liet blijken aanwezig te zijn. Veronica vroeg of ik mee wilde doen en ik als de klant het toestaat. Hij was nog even bezig en na doggy nam hij haar weer in missio. Ik kwam bij Veronica en ze pijpte mij onderwijl ze flink werd genomen. De klant gaf aan te komen en spoot haar goed vol. Daarna nam ik positie en haar kut droop van het zaad; geil. In missio neukte ik haar zaadkut met haar benen wijd en omhoog zodat ik alle ruimte kreeg haar diep te neuken. In plat doggy verder gegaan en haar al volgespoten kut van mijn zaad voorzien.

Nog leuk met een Hollander en een Duitser gesproken en ik wilde nog graag met Bahar vanwege haar strakke kut en fenomenale pijpkwaliteiten. Ik zag haar soms buiten met die gast en dan weer op de bank waarna ze vervolgens een kamer opzochten. Zag ook dat er geen handdoek over haar bank hing dus m.a.w. niet beschikbaar in mijn opvatting.

Gaf de moed maar op en richtte mijn pijl op Samira. Aantrekkelijke dame waar ik pas voor de tweede maal dit jaar ging kameren omdat ze lang niet altijd aanwezig is in het weekend. Op de bank weer een prima pijpsessie en boven op de kamer haar in diverse posities genomen met veel tongzoenen erbij. Echt een goede kamer maar moest er wel hard voor werken want "spritzen" ging niet vanzelf. Het ontbreken van een spiegel was daar mede debet aan want ik merk dat ik sneller spuit als ik alles gade kan slaan met uitzicht op een spiegel.

Rond 16.30 uur vertrokken en op dat moment Madalina die er de brui aan gaf en die ik in kleding zag vertrekken. Qua mannen zeker niet te druk maar voor mij qua dames niet al te veel opties maar ik was waarschijnlijk teveel gefixeerd op Bahar die maar niet tevoorschijn wilde komen.

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Afgelopen zondag weer naar VV afgereisd. Was al een tijdje geleden. Na het douchen liep ik Larissa letterlijk tegen het lijf en raakte in gesprek met haar. Met haar een kamer opgezocht en na een lekkere pijpbeurt haar in missio geneukt. Ik vind het een geil gezicht om m'n pik in en uit haar lekker tengere lijf te zien gaan. Haar kut is ook lekker strak, heerlijk. Haar heerlijk volgespoten en daarna nog wat gekletst met haar.

Voor de 2e ronde wilde ik voor Zara gaan. Bij een vorig bezoek had ik al eens een kamer met haar gehad, maar heb haar toen niet goed kunnen neuken. Was toen m'n 3e kamer, te kort na de 2e. Dus werd m'n pik niet goed stijf.

Dus na een korte rustperiode op haar bank plaatsgenomen. Een poosje moeten wachten op haar, want ze was met een klant boven.
Toen ze terugkwam even gekletst. Ze begon me op de bank al te pijpen, geknield voor me. Lekker geil, dus m'n pik was al zo stijf.
Op de kamer heeft ze me nog even gepijpt en toen heb ik haar lekker verwend. Een goede befbeurt kon ze wel waarderen, ze gaf aan dat ik lekker befte. 😊
Toen haar geneukt, eindelijk kon haar eens fatsoenlijk nemen. Heerlijk! Ik vind haar een mooi lijf hebben. Kleine, goed gevormde borsten, een strakke buik en een mooie ronde kont. Het is ook een gezellige dame vind ik.
Na een aantal posities heb ik haar lekker in doggy volgespoten. Daarna nog wat gekletst, want moesten volgens de nieuwe regels inderdaad een minimale tijd op de kamer blijven....

Missie geslaagd voor vandaag. Na de kamer met haar ben ik weer tevreden naar huis gegaan.

Bij de uitgang kreeg ik nog een lekkere tongzoen van Larissa.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
als er boven een deur openstaat en men vraagt of je wil deelnemen dan is dit ook de prijs van een kamer veronderstel ik ?
en komt dit vaak voor ?
ik ga jaarlijks al zeker 5 jaar maar heb dit nog niet meegemaakt

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zeker en bepaalde lenen zich hiervoor bv Veronica en Samira. Komt vrij regelmatig voor maar hangt af welke dames aanwezig zijn.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Deur open kan altijd en komt veel voor. Ik maak het maar af en toe mee dat je wordt uitgenodigd om mee te doen, maar je kunt jezelf ook uitnodigen. De meiden vinden dat altijd oke, want het levert ze dubbel op. Natuurlijk zij er ook heren die alleen met de dame willen zijn, maar die doen meestal de deur dicht. Ik heb mezelf regelmatig uitgenodigd en in 50 % van de gevallen was het oke. Zelf sta ik er ook voor open. Vind het altijd erg geil.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Hey mannen vraagje; betaal je (€30) entree bij VV? Ik las dat op Google maps. Ik probeer een beetje te begrijpen hoe het "werkt" daar ook met die bankjes. Ik bedoel je parkeert de auto en gaat naar binnen. Moet ik me melden ofzo en entree betalen?

Een daarna mijn spullen opbergen in een kluisje ik las ergens dat het de bedoeling is dat je daar in je ondergoed rondloopt of met een handdoek?

En hoe kom je er achter of ze zeker (nog voor dat je op kamer bent) nzc doen met interne donatie? En dan tot slot.. wat kost deze opties zo gemiddeld?

Niet mijn bedoeling om lui te zijn maar ik dacht misschien is het ook handig dat we dit ergens kunnen beschrijven voor de nieuwkomers onder ons bij zulke clubs.

Excuses als het al beschreven was.

P.s. volgens 2 Google maps reviews is er een meid "Alina" die beschuldigt wordt van het hebben van hiv en hepatitis. Onzin?

Voormalig lid 45209

Toogplakker
27 jun 2024
33
62
Die vragen zijn hier inderdaad al heel vaak gesteld en beantwoord. Maar misschien is een FAQ topic voor nieuwkomers niet verkeerd aangezien het hier een zoektocht door 212 pagina's is.

In bericht 4097 in dit topic heb ik mijn eerste keer VV uitgebreid beschreven, daarin zijn de meeste antwoorden wel te vinden 😉

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Reken op 30 euro entree. Soms tussen 10-12uur is het een tientje minder, maar kan zonder opgaaf van reden niet gelden. Je wordt als vanzelf naar de Theke gedirigeerd.

Omkleden is beneden waar kastjes zijn. Je geldbuidel berg je op in een kluisje waar je binnenkomt. Is wel zo makkelijk met betalen van de dames, hoewel soms ook een beetje onhandig aangezien het nauw bemeten is op die plek (zie plattegrond).

Het is de bedoeling dat je naakt bent. Is ook handig met de pre-sales. Heb in mijn tijd hooguit twee keer iemand gezien die z'n ondergoed aanhield. Handdoek rond middel is wel gebruikelijk.

De vraag met/zonder condoom kan je gerust stellen wanneer je op de bank zit bij een dame, daar schrikken ze niet van. Over het algemeen doen ze het allemaal zonder, want anders krijgen ze minder klanten. Dit gebeurt weleens met nieuwe aanwinsten, de 'stamdames' doen het per definitie zonder.
Waar je wel voor moet oppassen is dat dames soms een toeslag voor nzc proberen te berekenen. Maar ncz wordt in een RTC als inclusief beschouwt. Ook hier... zal niet gebeuren bij de stamdames, maar een nieuweling of gewoon een brutaaltje probeert het wel eens. Bijzondere wensen (bv anaal) zijn wel tegen een meerprijs.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.003
@Robbie lijkt me de aangewezen persoon die een FAQ for RTC kan maken en dit topic kan openen?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Vind het prima dat er een extra FAQ wordt gemaakt. Echter denk ik weinig nut om dat een groot aantal hier toch weigert, ondanks dat ze grote interesse hebben een keer te gaan, om zich in te lezen. Dus enige energie stoppen in iets wat ze graag willen is er vaak niet bij.

En maar vragen......

Begrijp echt wel dat 212 pagina's leesvoer veel is echter ik denk dat wanneer je elke keer de laatste 10 pagina's door scrollt, denk kwartiertje werk, je vragen zijn beantwoord.
We zijn wel in staat om een lidmaatschap hier in te stellen maar lezen ho maar.
En vaak de belofte dat ze zeker een review gaan schrijven, echter die zie je dan vaak nooit.

Wat mij betreft, je kunt zoveel zoveel FAQ's aanmaken wat je wilt maar dezelfde vragen komen toch steeds weer.

,

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Ik snap de frustratie van bovenstaande schrijver, maar het is dan gewoon een kwestie van linken naar de FAQ als antwoord en het daarbij te laten. Dat scheelt uiteindelijk ook een heleboel onnodige posts (met dezelfde antwoorden of andere reacties) in een recensie topic.

Een FAQ hoeft niet compleet te zijn, dus als een vraag daar niet beantwoord is....jammer dan. Dan is het aan de vraagsteller om zijn eigen vraag te beantwoorden door op bezoek te gaan.

En anders moeten wij misschien leren om vragen die al meerdere keren gesteld en beantwoord zijn, maar gewoon te negeren. Of, als alternatief, een 😡 als like te geven; dat is ook een antwoord.😉

Mijn laatste bijdrage hierover in dit topic, want we dwalen weer wat af.

zanzibar

Snuffelaar
9 mei 2023
11
19
Vandaag na lange tijd weer eens naar de villa geweest. Bij freiercafe had ik de aanwezigheidslijst bekeken en Michaela, Larissa, Elena en Maria alvast op mijn lijstje gezet vanwege goede ervaringen destijds. Geen files, dus in 40 minuten was ik er, parkeren geen probleem. Bij het afrekenen wierp Michaela me van ver al een hartje toe met haar handen. Leuke binnenkomst, ik had haar al zeker 2 jaar niet gezien. Even de formaliteiten van douchen, omkleden, koffie drinken en de meiden bekijken. Veel lekker dames die ik nog niet gezien had, maar bij Michaela als eerste op de bank gaan zitten. Ze is wat aangekomen in de loop der jaren, van volslank, naar mollig en haar tieten zijn nog groter geworden. Haar gezicht is nog net zo mooi, wat ouder, maar het blijft een hele mooie vrouw. Alles ging als vanouds. Tongzoenen op de bank. pijpen op de bank. Naar boven toe. Eerst wou ze op de bank op de bovenverdieping, wat ik prima vond. Weer heerlijk getongzoend en gepijpt. Toen ik het wat te lekker vond worden en aangaf dat ik haar wilde beffen ging ze toch liever naar een kamer. Zo ken ik haar ook wel een beetje. Op de kamer was het weer tongzoenen en daarna haar heerlijke lichaam verkennen. Tepels lekker stijf gezogen, navel gelikt. Daarnaheb ik haar langdurig gebeft, haar kutje is heerlijk om te likken en ik had het idee dat zij het ook lekker vond. Enfin, op een gegeven moment haar lekker gaan neuken. Erg lekker en ik kwam naar mijn zin veel te snel. De zak zat te vol. Kennelijk moeten de dames het halfuur volmaken, dus daarna nog even fijn gekletst met elkaar in bed. Ze spreekt goed Duits, ik ook. Het was ook een leuk gesprek. Echt een hele leuke vrouw, GFE 100%. Herhalingsgevaar is hier ultra groot. Echt een aanrader wie van Milfs houdt.
Na douchen en even bijkomen was Larissa terug op haar bankje, lonkte naar mij en ik kon die verleiding uiteraard niet weerstaan. Ook weer het vriendelijke verwijt waar ik zo lang gebleven was. Larissa is heel anders dan Michaela. Ze is een superslanke Milf: cupje A met priemende tepels, klein, strak kontje en heel dun. Het was eigenlijk nog te wat vroeg na mijn sessie met Michaela, maar op Larissa haar pijpkunsten en heerlijk konkelend slank lichaam reageerde mijn pik alweer erg snel. Dus ook weer naar een kamer. Haar heerlijk slanke lichaam bemind, haar kutje lekker gebeft en haar daarna heerlijk geneukt, vanuit achteren, maar zo dat ik mijn lul goed in haar kutje kon zien schuiven. Ook via een spiegel. Ik heb nog even getwijfeld om van positie te wisselen, zij bovenop, maar het was lekker genoeg. Een tijdje lekker geneukt in die postie totdat ik dan weer lekker die kut volspuit. Ook met haar is het leuk om achteraf te kletsen. Goed Duits en GFE. Ze gaat trouwens gauw genoeg op vakantie.
Na lange tijd niet meer daar geweest te zijn geweest en met deze twee ultieme klassiekers weer fantastische GFE sex te heb gehad kan ik wel zeggen dat mijn dag geslaagd is. En superslank of volslank, het pijpen, beffen en neuken was net zo lekker bij beide dames. Maar Michaela vind ik nog net iets meer GFE. Ik ga snel terug.

Laatst bewerkt:

BareBaller

Snuffelaar
28 nov 2021
12
29
Vandaag voor de eerste keer Villa Venus bezocht.

Op de heenweg ben ik via 's-Heerenberg de grens overgegaan dus ik heb niet in de file gestaan. De terugweg ben ik gewoon via de A12 de grens overgegaan. Ik zag dat daar in de andere richting toen wel een file stond.

Iets voor 12:00 uur aangekomen.
De vrouw achter de balie zegt je hebt geluk het is nog 1 minuut 20 euro.
Ik heb niet aangegeven dat het voor mij de eerste keer was dus ik moest even zoeken hoe en wat maar zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Je pakt je handdoekjes van de balie en gaat de trap af richting de kleedruimte waar zich ook de douches en de sauna bevinden.
Maar boven bij de balie pakte ik 1 handdoek in plaats van allebei en toen ik wegliep om mij om te kleden werd ik door een dame die op bank 3 zat nageschreeuwd dat ik die andere ook moest meenemen.
Hierdoor wisten alle dames dus dat ik nieuw was haha.

Na even rondgekeken te hebben ben ik op bank 1 naast Maria gaan zitten. Met haar ook naar de kamer gegaan. Na wat pijpwerk over op neuken zonder condoom en na 3 stoten kwam ik al bijna klaar, wat een heerlijk kutje. Ik stond er zelf ook versteld van want normaal kan ik redelijk lang doorgaan (met condoom). Dus maar even rustig aan gedaan en wat vaker van standje gewisseld. Uiteindelijk kwam ze bovenop mij zitten en reed ze mij zo goed dat ik het niet meer kon houden. Ze wou dat ik in haar spoot dus dat heb ik maar gedaan.
Kosten 40 euro, heb 50 gegeven.
Ik zou haar nog een keer bezoeken

Na het opfrissen voor Gabi gekozen op bank 5, een jonge dame met een mooi lichaam en leuk gezicht maar het gebit laat te wensen over.
Ik zie Gabi niet op het sofaplan staan en ook niet op de aanwezigheidslijst die op het freiercafe staat. Dus misschien heb ik haar naam verkeerd begrepen. Na het pijpen op de bank naar een kamer gegaan. Ze vroeg nog wel of ik een trio wou en stelde Elena op bank 6 voor, ik heb vriendelijk bedankt.
De dames letten heel goed op heb ik gemerkt want ze vroeg hoe de kamergang met Maria was. Daarna vroeg ze tijdens het pijpen of Maria alles zonder condoom had gedaan bij mij waarop ik ''ja'' antwoordde. Ze keek heel verbaasd, geen idee waarom. Daarna vroeg ze of wij dan ook alles zonder gingen doen. Geen probleem heb ik gezegd. En hoppa ze schoof zo over mijn pik heen. Ik ben normaal geschapen maar zij heeft echt een strak kutje.
Na flink wat neuken in verschillende standjes en wat pijpen en trekken lukte het niet om alweer te komen, het lukt mij niet altijd om vaker achter elkaar te komen dus ik zei we stoppen ermee. Hierop vervloekte ze Maria op een grappige manier omdat ze mij leeg had gemaakt haha.
Kosten 50 euro, heb 50 gegeven.
Ik zou haar nog een keer bezoeken.

IK wou toch nog een poging wagen.
Op bank 14 zat een dame met grote borsten en opzich wel een vriendelijk gezicht. Haar lichaam was iets voller maar zag er op het eerste gezicht wel prima uit. Dit had ik toch verkeerd ingeschat kwam ik op de kamer achter. Ze is toch voller dan ik dacht en haar tieten hangen redelijk. Niet echt mijn smaak.
Ik ben naast haar gaan zitten en ze stelde zich voor als Ela(?) uit Bulgarije. Geen idee of ik haar naam goed heb gehoord want ik kan haar niet vinden op het freiercafe of op het sofaplan.
Na kort praten begon ze mij te pijpen waarop ze vroeg of we naar een kamer gingen.
Ik heb geen idee of je na het pijpen op de bank haar af kan wijzen en wat je dan moet betalen dus ik heb maar ja is goed gezegd.
Op de kamer deed ze een beetje pijpen en ging toen op haar rug liggen. Ik steek m'n leuter er in en voel al meteen: dit gaat hem niet worden.
Voor mij is ze te los, of anders gezegd: ik ben te klein geschapen voor haar.
Na flink wat pompen heb ik gevraagd of ze bovenop wou. Nee dat doet ze niet.
Ik had hier op het forum gelezen dat de dames nu minimaal een half uur op de kamer moeten blijven dus met dat in mijn achterhoofd heb ik haar de tijd vol laten maken met een penismassage. Uiteindelijk niet klaargekomen.
Kosten 40 euro, heb 40 gegeven.
Ik zou haar niet nog een keer bezoeken.

Toen vond ik het welletjes geweest en ben naar huis gegaan rond 14:30 uur. Na een klein uurtje rond 15:30 uur thuis gearriveerd.
Totale kosten dus 170 euro.

Zal ik nog een keer gaan? Ja.
Ik heb de dames liever net iets knapper maar je kan hier voor 40 à 50 euro een dame neuken dus dan zie ik dat door de vingers haha.

En het was er ook knap benauwd vond ik maar dat had ook met het weer buiten te maken. Volgende keer ga ik op een iets koelere dag denk ik.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Mooi dat het in ieder geval geen deceptie geweest is en ja voor meer optiek moet je naar een 'normale' FKK, maar daar zijn de prijzen hoger en meestal nmc en pmc.
Bankje #14 is Bulgaarse Jasmin en dus geen Roemeense zoals vermeld op Freiercafe.
Of bedoel je Elena, type bouwvakker?
Dames rouleren nog weleens van bankjes.

Laatst bewerkt:

BareBaller

Snuffelaar
28 nov 2021
12
29
De naam leek in ieder geval niet op Jasmin.
Ze is Bulgaarse, 35 jaar oud en zwart haar.

Nu twijfel ik of de dame van bank 6 wel Elena heette die voor werd gesteld voor de trio door Gabi.

Dus de enige waarvan ik het zeker weet is Maria.

Terug
Naar boven