Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Vandaag onverwacht een vrije dag, dus meteen er gebruik van gemaakt en een dagje VV.

Rond 11.00 uur gearriveerd. Ik zag op de awl van Freiercafé al wie er aanwezig was. Genoeg keuze in ieder geval. 😊

Weer een meevaller, maar 10 euro entree. Na het douchen en ☕ op de bank van Anka gaan zitten. Even later kwam te terug en na wat smalltalk naar de kamer. Was weer een echte gfe met haar. Heerlijk gewoon, wat een toppertje!

Daarna lekker de sauna in. Ik was van plan m'n volgende kamer eens Monica of Madalina te proberen. Het zijn erg mooie, jonge dames!
Toen ik in de sauna zat kwam Zara de sauna binnen lopen. Ze was aan het klagen dat ze weinig klandizie had. Ze vroeg of ik haar wilde masseren. Mij prima, is een knappe dame. Er kwamen nog een paar heren binnen en een dame (haar naam weet ik niet). Een van de heren begon de andere dame te flirten en aan haar te voelen. Even later begon de dame hem te pijpen in de sauna. Was wel een geil schouwspel. Zara werd er ook geil van en ik begon haar borsten ook te masseren. Dus maar van m'n plan afgezien om met Monica of Madalina te kameren en aan Zara gevraagd om naar de kamer te gaan. Ook weer een heerlijke kamer met haar gehad. Pijpen, beffen, neuken in verschillende strandjes. Enige jammer dat ik niet in haar klaar mocht komen. Ze was aan het wachten tot ze haar pillen af kon halen zei ze. Volgende keer kon ik weer in haar spuiten zei ze. Is normaal ook geen probleem bij haar. Met haar afgesproken om volgende keer in de sauna te neuken, dat vindt ze wel geil zei ze.

Hierna nog een sauna ronde gedaan, bakje koffie en toen op tijd weer aan de terugreis begonnen.

Was weer een geslaagd dagje.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dat van die pillen geloof ik meestal niet zo. Een dame kan dat tegen je zeggen en bij de volgende klant al (dus dezelfde dag) wordt er niks over gezegd en is volspuiten geen probleem.

Bovenstaande had ik nog kort geleden met Monika; mooie dame overigens. Op de kamer en pas na het pijpen de opmerking niet in haar te spuiten en over de pil werd niet gesproken. Hiermee werd Grote XXX ook geconfronteerd maar in het heetst van de strijd het verlossende woord met "spuit me maar vol" en weer anderen waar ze geen beperkingen aan oplegde dus wellicht bij haar beter om op de bank hierover te hebben.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie vanmiddag rond 14.30 uur in de villa. Volgens freiercafe 12 dames inclusief Bahar maar toen ik Veronika vroeg waar Bahar bleef zei ze dat ze niet aanwezig was. Vond het ook al vreemd dat er geen handdoek over haar bank lag dus 11 dames: Maria (1), Andra (2), Sibel (3), Anka (4), Madalina (5), Monika (6), Nicoletta (8), Veronika (9), Zara (10), Sandrina (13) en Amanda op de bank achter Sibel die geen nummer heeft.

Sibel is nieuw voor mij. Zeker een dame voor mij want voor een aantrekkelijk lichaam maar ik las over een beperking. Nicoletta herkende ik nog van Romantika en Arabella waar ze heeft gewerkt.

Vrij veel dames en niet al te veel mannen dus meeste dames verveelden zich bij tijd en wijle. Het was mijn voornemen om met Amanda en Bahar te gaan kameren maar de laatste viel dus af.

Bij binnenkomst stond ik even naast Anka die op haar bank zat. Ze was poeslief tegen me. Snapte er niets van. Ze nodigde me zelfs uit naast haar te komen zitten. De laatste 2 keren wilde ik naast haar zitten voor een kamergang maar ze zei toen dat ze pauze wou nemen. Ik vatte het op als weigering. Dames kunnen wat dat betreft onvoorspelbaar zijn. Haar nicht Andrea zal morgen weer terug zijn in de villa wist Anka me te vertellen. Ze was sowieso heel open tegen me. Kamer was prima. Standje 69 stelde ze voor en daarna klom ze bovenop. Haar kutje is niet bepaald strak dus klaarkomen gaat niet vanzelfsprekend. Ze doet echter lekker mee en of ze het nou meent of niet ze was geil liet ze me meermaals weten. Doggy wilde ze op een gegeven moment en ik daarna plat doggy. Een grote pik kan ze wel aan want ze had onlangs een klant met een 20+ pik met een bovengemiddelde dikte en de mijne moet ze dan zeker aankunnen want mijn pik is qua dikte heel normaal zei ze nog. In de missio, waarbij ze ook aan mijn tepels zoog en we elkaar kusten, haar uiteindelijk goed volgespoten. Daarna nog uitgebreid AST. Totaal niet aan gedacht en verwacht om met haar te gaan kameren maar zo zie je maar weer dat met dames niets te voorspellen is en anders kan lopen. Ze vroeg me trouwens nog met wie ik als tweede zou gaan kameren en ik zei Amanda waarop ze zei een goede keuze.

Ben ook een poos boven geweest maar helaas geen openbare acties en sowieso geen open deuren. Je merkt ook dat er minder mannen boven lopen in vergelijking met een tijd terug toen deuren nog wel open bleven als dame en klant het wilden. Zelfs pijpacties in het zitgedeelte niet waargenomen of ik was er niet bij toen het plaatsvond want Maria bijvoorbeeld heb ik het vaak zien doen maar bepaalde dames als Larissa, Samira en Michaela die dat beslist ook doen zijn momenteel niet aanwezig.

Twee uur na mijn kamergang met Anka naast Amanda gaan zitten. Ze heeft haar haren nu zwart. Eerst waren ze blond/bruin in dreadlocks. Ik koos voor Amanda omdat ze prima service levert met veel nabijheid en het was lang geleden dat ik met haar heb gekamerd dus ik was best wel nieuwsgierig. Gelukkig was kamernummer 3 beschikbaar. Geweldige seks met haar gehad en ook met Amanda is een goed gesprek mogelijk. Kostte wat meer moeite klaar te komen maar omdat ze net als Anka zo lekker meedoet haar kutje weer volgespoten.

Rond 17.30 uur de villa weer verlaten en ik mag wel zeggen een geslaagde middag alleen het aantal mannen viel tegen wat ook het humeur bij sommige dames negatief beïnvloedde.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
398
Aanstaande zaterdag een bezoekje naar deze club en Bahar van een lading voorzien, altijd een garantie voor een goede kamer, sympathieke dame wanneer je een goede klik met haar hebt.
Bahar is selectief qua keuze, dat is haar goed recht.
Mijn schatje.

Laatst bewerkt:

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
398
Rond 11.30 aanwezig, halfuur later dan gepland, Stau richting Oberhausen, verkeer richting Köln en Düsseldorf omgeleid i.v.m. wegafsluiting achter Oberhausen door wegwerkzaamheden.

Barbara 20 euro overhandigd, omkleden, douchen, handdoekje om en naar boven.

Aanwezig waren Maria, Andra, Andrea, Anka, Madeline, Monika, Bahar, Zara (nieuwe coup), Veronica en rond een uur of 13:30 kwam Sibel ook nog gekleed binnendruppelen van 'Termin' vertelde ze, toch wel een aantrekkelijk dame, mooie volle kont, brede heupen, smalle taille, lekkere kleine cup B borstjes en een leuk kopje, helaas kwam ze wat later, anders had ik zeker met haar een kamertje willen maken.

Bahar zat niet op haar vaste plekje, maar had plaatsgenomen op bankje #14.
Lekker naast haar geploft en gelukkig wel even een lekkere pijpsessie in openbaar gehad, uit het zicht van Barbara.

Daarna kamer op BG opgezocht en een heerlijke kamer met haar gehad.
Nog even AST en na ruim halfuur de kamer verlaten.

Door tijdsgebrek, helaas geen kamertje met Sibel kunnen maken, vindt het echt een aantrekkelijk dame.

Rond 14:00 de toko verlaten

Dus volgende week maar eens proberen, voordat de grote uittocht van de dames plaatsvindt i.v.m. feestdagen

Laatst bewerkt:

kareltje40

Snuffelaar
1 mei 2022
24
40
Vandaag naar de villa geweest, was er om 11.00 20€ betaald aan barbara en naar onder voor om te kleden en te douchen, was rustig met mannen uiteindelijk maar een kamer gemaakt met maria zoals altijd top, bahar stond ook op de lijst maar was de hele tijd met een man op de kamer tot zeker 15.30 want toen ben ik weer huiswaarts gekeerd, dus kan ze beter niet op de lijst staan want er waren meer mannen voor haar gekomen

Rem024

Snuffelaar
25 jun 2025
2
7
Goedemiddag,
Deze wereld is nieuw voor mij en wil misschien vanavond of morgen die kant op rijden.
Hoe werkt het? Ik kom binnen, krijg een kluisje en daar leg ik al me spullen in?
Douche, handdoek om me heen en ik ga op pad. Zodra ik met een dame wil kameren haal ik geld uit me kluisje en ga ermee naar de kamer?

P.s., als ik via Maps kijk kom ik een groot gebouw tegen, met daarachter een parkeerplaats. Bevind het zich daar?

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@Rem024 ,

De vragen die je hier stelt zijn al ik weet niet hoeveel dit topic gesteld , neem eens rustig de tijd om dit topic door te lezen en je ontdekt de antwoorden op je vragen vanzelf .

Het grote gebouw waar je over schrijft ligt naast de villa en de parkeerplaats is van de eigenaar van het gebouw en dus prive , je zet best je auto in de parkeer vakken van de straat .

Rem024

Snuffelaar
25 jun 2025
2
7
Vandaag de stoute schoenen aangedaan en deze kant op gereden.
12:45 aangebeld en de deur werd opengemaakt.
Beetje onwennig de eerste keer en na een douche plaats genomen op een bankje om alles eens te bekijken.
Bahar was vrij dus aangeschoven.
Op de bank tongzoenen, en pijpen. Kort hierna naar boven gegaan.
Hier heeft ze me verder hard gepijpt en cowgirl afgemaakt.
Sauna gepakt en daarna weer naar boven. Helaas viel het tegen qua dames, ik heb er in totaal 5 gezien.
Getwijfeld om nog met Maria te kameren maar deze ging met voor me neus eten.

Al met al geen verkeerde eerste ervaring.
relaxte sfeer, wennen, en toch een beetje zenuwachtig wat ik ervan moest verwachten.

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Tussen kerst en oud en nieuw zijn er vast niet meer dan 5 dames vrees ik !
Dan zal het met de mannen ook niet veel zijn
Hoe was dat voorgaande jaar ?

Neptunus

Snuffelaar
18 nov 2025
6
6
Na al enige tijd hier op het forum rond gesnuffeld te hebben dan mijn bijdrage.
Ik was nog nooit buiten nederland geweest en voornamelijk bezoek aan de dames achter de ramen en was gisteren in eerste instantie naar de vulkanstrasse gereden maar kon er niet wat naar mijn zin vinden.
Dus dacht laat ik dan maar eens kijken bij Villa Venus.
Ik kwam er na 14u aan en moest €30 entre betalen beneden omgekleed en onder de douche.
De banken 1, 4, 5, 6, 7, 9, en 14 (Bahar herkende ik aan haar heze stem) waren in gebruik.
Ik ben uiteindelijk met de dame op bank 6 naar de kamer gegaan, ik ben slecht in namen onthouden maar dit was een bruin getinte dame. Ik was toch wel nerveus want dit was mijn eerste bare ervaring, waardoor pinkie niet zo snel op ramkoers wou komen. Beetje zoenen en vond wel dat ze er wat haast werk van maakte met het pijpen we hadden tenslotte een half uur. Hierna even haar gebeft en vervolgens tot de daad, waarna het vuurwerk door de zenuwen al snel kwam. Helaas mocht ik niet intern doneren. Om vervolgens na 15 minuten de kamer te verlaten.

Maar wat betref Villa Venus vond ik dit wel een prettige ervaring waar je even lekker tot rust kan komen in de sauna en de damens naakt zijn waardoor er geen verassingen meer zijn, dit vraagt naar herhaling. Wel vind ik dat er overal in het pand een rookgeur hing.

Zij er meer van dit concepten in duitsland of belgie?

Terug
Naar boven