Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Dank, kon het niet zo snel terug vinden. Eerst even langs de tuv dan morgen 😅

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Gisteren was dus mijn eerste dagje Duitsland en eerste keer naar een FKK club.

Dankzij de adviezen hier 's ochtends om 10 uur in de auto gestapt met de navigatie naar Dinslaken. Hier aangekomen was er een zeer vriendelijke Dekra medewerker die mijn auto van een zeer lelijke groene sticker voorzag en ook nog eens met niet helemaal in het hoekje. Grote kans dat die er binnenkort weer afgaat en ik een nieuwe zelf plak.

In Dinslaken ook even een sigaretje gerookt en op freiercafe gekeken naar de line-up die dag van Villa Venus. Die was wat beperkter dan gehoopt en een van de dames waar ik op hoopte op basis van de recensies was er niet. Dus de executive decision gemaakt om naar Verena te gaan en zal mijn bericht ook voortzetten in dat topic 😂

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Vandaag om 10:30 voor het eerst in villa venus geweest. Ik had gehoopt op minimaal 10 dames maar het waren er 8 zover ik het kon zien. Dame anka wist mij te overtuigen en aangezien ik heel geil was duurde het niet lang voordat ik klaar kwam.
Ik dacht ook een dame te zien die bahar moest zijn maar wat druk bezet.
Miste wel wat jonger spul maar ach voor deze prijzen mag ik niet klagen

Volgende week wil ik op dinsdag of maandag gaan. Vorig jaar om deze tijd was drukker met dames als ik terug lees.
Ik koos bewust vandaag omdat dat vorig jaar ook dagen waren met veel dames lees ik terug. Weekend is voor mij geen optie helaas maar misschien ook wel beter want dan zullen er wel veen mannen zijn

Laatst bewerkt:

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Vandaag ook weer eens een bezoekje gebracht aan de Villa.
Na het douchen naar boven, kopje koffie en op een lege bank gaan zitten kijken wie er allemaal was. Lijst staat op Freiercafé en ik zag ook Sandrina nog al ik me niet vergis. Ik was even met Zara in gesprek geraakt, maar had niet zo'n zin om met haar te beginnen. Monika op bank 6 was oogcontact met mij aan het maken en wat aan het flirten. Was vorige keer voor de eerste keer met haar goed bevallen, knappe, jonge meid. Dus op haar bank plaatsgenomen. Al snel haar hand onder mijn handdoek en volop tongzoenen.
Al snel naar boven en een heerlijke gfe sessie met haar gehad. Lekkere pijpbeurt gehad, maar voelde al snel dat ik ging komen, dus haar op haar rug gelegd en haar gebeft. Ze genoot er wel van, want ze drukte m'n hoofd strak op haar poes en kronkelde met haar lichaam en kreunde flink. Toen trok ze mij naar boven en heb ik haar rustig in missio geneukt. Tussendoor flink tongzoenen, haar lekkere borsten en tepels verwend en af en toe genieten van het uitzicht van haar prachtige lichaam. Uiteindelijk m'n zaadjes diep in haar gespoten.

Na deze kamer ruim een uur de tijd genomen om te rusten in de sauna en wat te lezen. Na het douchen was Zara vanuit de sauna wat met mij aan het flirten en gebaarde mij om naar binnen te komen om te seksen. Maar ik voelde me niet om m'n gemak omdat het druk was in de sauna. Dus ik liep naar boven voor een kopje koffie en wilde op mn gemak kijken met wie ik de volgende kamer zou nemen. Ik zat op een lege bank en na een paar minuten kwam Zara naast mij zitten. Heb denk ik eek kwartier met haar gekletst. Ze vertelde mij dat ze ging stoppen bij VV en in Köln ging werken. Het beviel haar niet meer in VV.
Uiteindelijk kreeg ik wel zin om met haar te kameren, dus naar boven gegaan met haar. Ze gaf me een heerlijke, stevige pijpbeurt met regelmatig deepthroat. Poah, dat kan ze wel lekker. Daarna haar gebeft en geneukt. Was wel lekker, vind haar een aantrekkelijke vrouw. Toen ik op het punt stond om klaar te komen kwam ze in één keer met de mededeling dat ik niet in haar klaar mocht komen.
Dat was wel klote.... ik trok m'n lul eruit en stopte met alles. Had er geen zin meer in en besloot niet klaar te komen. Enigszins beteuterd keer ze mijn aan. Ik gaf haar aan er van te balen dat ze dit niet vtv had aangegeven en liet haar weten dat ze vorige keer had beloofd dat ik weer in haar klaar mocht komen..... niet dus. Nog een korte discussie gehad daarover en daar hield ik het bij.
Hierna maar weer even in de sauna. Maar aangezien ik niet was klaar gekomen kon ik snel genoeg weer de volgende kamer nemen. Gekozen voor Anka, met haar is het altijd top. Is wel m'n schatje bij VV.
Was weer genieten, lekker zoenen, standje 69 elkaar verwennen en lekker neuken in missio en in doggy haar volgespoten. Was weer een echte gfe met haar. Ze vertrekt morgen naar huis voor 2 tot 3 weken. Volgens haar komt Larissa ergens eind maart, begin april weer naar VV.

Na drie kamers weer voldaan naar huis gegaan. Al met al een fijne dag gehad.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Zara vertelt iedere dag wel dat ze gaat stoppen, en die trucjes heb ik vaker gehoord. Van mij krijgt ze geen aandacht meer. En als ze bijna geen kamers maakt, begin ze te roddelen over de mannen die lang zitten.
Dame is een beetje over de datum

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Jammer dat de 2 nieuwelingen (Isabel en Evelin) waarschijnlijk weer zijn vertrokken. Heb met beiden een trio gedaan en vooral Evelin maakte een zeer positieve indruk op mij. Vroeg haar ook of ze zou blijven maar uit haar antwoord maakte ik op dat ze niet lang zou blijven. Hoop dat ik Melissa van het weekend tref maar bij haar weet je helaas nooit wanneer ze komt. Verder wacht ik nog steeds op de terugkomst van Samira en Michaela en wellicht dat Lucy nog onverwacht opduikt. Nicoletta is ook een dame die er voor mij zeer aantrekkelijk uitziet en Bahar is een dame die nooit verveelt en haar huidige postuur; wellicht de mooiste van de villa.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
398
Zara vertelt iedere dag wel dat ze gaat stoppen, en die trucjes heb ik vaker gehoord. Van mij krijgt ze geen aandacht meer. En als ze bijna geen kamers maakt, begin ze te roddelen over de mannen die lang zitten.
Zelfde ervaring met haar, irritant wijf, 0% sympathie, bemoeid zich overal mee en probeert je in diskrediet te brengen.
Geen enkel probleem mee wanneer ze zou stoppen, is overigens totaal mijn type niet.

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Jammer dat de 2 nieuwelingen (Isabel en Evelin) waarschijnlijk weer zijn vertrokken. Heb met beiden een trio gedaan en vooral Evelin maakte een zeer positieve indruk op mij. Vroeg haar ook of ze zou blijven maar uit haar antwoord maakte ik op dat ze niet lang zou blijven. Hoop dat ik Melissa van het weekend tref maar bij haar weet je helaas nooit wanneer ze komt. Verder wacht ik nog steeds op de terugkomst van Samira en Michaela en wellicht dat Lucy nog onverwacht opduikt. Nicoletta is ook een dame die er voor mij zeer aantrekkelijk uitziet en Bahar is een dame die nooit verveelt en haar huidige postuur; wellicht de mooiste van de villa.
Ik ken ze niet bij naam en het gezicht wat erbij hoort ook niet. Na mijn eerste bezoek vandaag ( had me er echt al heel lang op verheugd ) vond ik de bezetting maar mager
Ik ga volgende week nog een keer terug en hopelijk heb ik geluk met wat meer keuzes

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Zelfde ervaring met haar, irritant wijf, 0% sympathie, bemoeid zich overal mee en probeert je in diskrediet te brengen.
Geen enkel probleem mee wanneer ze zou stoppen, is overigens totaal mijn type niet.

oh oké, voor mij verhelderend te weten dat ze dit dus bij meerdere (zoniet alle) mannen doet. Mocht ze er de volgende keer nog zijn, dan geef ik haar geen aandacht meer.

Dank voor de info mannen.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Eigenlijk ga ik altijd door de week naar VV. Nu moet ik zondag in de buurt zijn dus dacht ik even bij VV binnen te wippen. IS zondag een goede dag of kan ik beter een andere club (welke?) zoeken voor zondag?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Was vandaag in de villa. Niet echt veel meiden. Lekker met/naast Bahar lang gedouched. Lekker kontje, maar haar lichaam van paar jaar geleden zie ik liever, dat zal ze ook wel bij mij gedacht hebben 🤣🤣.
Kamertje met Monica gedaan. Die werkt er zo 6 in twee uurtjes af, incluis me. Vind ze nu meer op de automaat gaan en de spontaniteit is er af, cashen dus. Gelijk heeft ze, maar ik rij er niet meer voor om. Volgende keer Sonia maar proberen, niet de knapste, maar wat ik lees begrijp ze goed wat een man wil, en dat is belangrijk. Nicoletta zat me continu aan te halen, had ook niet zo druk. Zal me niet verbazen als ze volgende week terug op honk in Romantica is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Sonia; Is dat een nieuwe dame of de bekende Sonja altijd op de bank rechts waar Bahar vroeger zat dus banknummer 10?

Terug
Naar boven