Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Geachte Venus Gangers
Ik vraag dit namens mijn broer, welke graag weer eens die kant op wil gaan
Is het mogelijk, dat er een update kan gegeven worden,
welke dame, op welke bank zit?
Bedankt namens mijn broer

Kellystafford1080

Toogplakker
15 sep 2023
71
98
@Robbie , kom d'r maar in! 😉 Het enige wat ik kan bedenken is dat Maria veelal op bank 1 te vinden is, daarna laat mijn geheugen mij een beetje in de steek …

Kees-61

Toogplakker
7 okt 2020
152
35
Zal snel weer eens die kant oprijden. Ze is in ieder geval goed te herkennen door de tattoos heb ik gelezen.
@Robbie, thanks voor de toelichting.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie kon gisteren 2 uur eerder stoppen met werken en aangezien Melissa aanwezig was voor vv gekomen. De trein moest lang wachten in Wesel waar een treindeel wordt aangekoppeld waardoor ik mij erg moest haasten om de bus vanuit Oberhausen Sterkrade te halen.
.
Was 17.30 uur in de villa en 8 dames volgens freiercafe met Maria, Sandrina, Bahar, Gaby, Amanda, Nicoletta, Anka en Melissa. Het werd een ware deceptie mag ik wel zeggen. Eerste 3 genoemde dames waren alweer vertrokken en ik zag 2 nieuwe dames maar die bleven maar heel kort. Barbara zei dat ze niks wilden: geen zoenen en alles mit Gummi. Een nieuwe dame op bank 6 "Delia" genaamd zag er aantrekkelijk uit maar met zo'n slechte service geen kamer waardig. Zodoende maar 5 dames en eigenlijk maar 4 want Melissa presteerde het om tot sluitingstijd met 1 klant urenlang te kameren. Om 19 uur zag ik haar volledig naakt in het zitgedeelte bij de frisdrankautomaat en ze zei nog tegen me een half uur maar daar kwam in de praktijk niks van terecht. Heb minstens 2 uur op haar gewacht dus ben toen maar naast Anka gaan zitten en met haar gaan kameren. Seks was prima en ze sloeg weer geile taal uit en heb haar kutje weer goed volgespoten waar ze ook om verzocht.

Ik kwam speciaal voor Melissa en had gedachten om twee kamergangen te gaan maken maar door het lange wachten kwam daar niks van terecht. Als ze er zaterdag weer is, wat ik niet verwacht aangezien ze vanaf maandag elke dag aanwezig was en ze het vorig weekend en het weekend daarvoor ontbrak, zal ik haar zeker mijn ongenoegen uiten. Dat ze urenlang kamert met zo weinig dames kan ze doen maar Barbara had in moeten grijpen met zo'n onderbezetting en er waren best veel mannen en het zou mij niets verbazen als best veel mannen kamerloos weer zijn vertrokken. Het kwalijke van Melissa vind ik nog wel dat ze me wat toezegt en dat niet nakomt waardoor ik voor noppes op haar zit te wachten. Ik zei nog tegen Barbara bij mijn vertrek: vrouwen zeggen dit en doen dat en dat kon ze beamen. Zodoende iets na 20.30 uur de villa teleurgesteld verlaten.

Zal de freiercafe van vandaag goed doornemen. Mocht Melissa er toch zijn dan vv en hopelijk ook Sandrina erbij. Ik heb denk ik erg slecht getimed want kan me niet heugen dat Melissa zo lang wegbleef. Bij Bahar ben ik dat wel gewend maar niet bij Melissa maar. Half 6 is vrij laat om een club aan te doen en om speciaal voor 1 dame te gaan is een risico zoals maar weer bleek.

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Dames kameren nu eenmaal hoelang ze zelf willen en met wie. Wie ben jij om dat te veranderen en te beslissen? Geen wonder dat ze jou zo behandelen...geef ze 100% gelijk. Ze zijn jouw bezit niet.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Robbie als ervaren clubbezoeker weet je toch wel een keer dat de dames er zitten om geld te verdienen en met wie dat maakt ze niets uit denk ik
Ze zitten daar echt niet uit weelde om alleen maar Robbie zijn lul te behagen maar vaak uit geldnood

Ik waardeer je ontzettend om de mooie en nuttige bijdrages hier. Echter al die klaagzangen over geld, treinen die niet reiden en je claimende gedrag over dames begint wel te vervelen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik heb alle reden tot klagen. Maar 5 dames inclusief een dame die dan de hele avond niet geboekt kan worden ivm een minstens 3 uur durende kamergang wat echt niet kan met zo weinig dames en als ik haar op een gegeven moment zie en ze zegt nog een half uur wat ze vervolgens niet nakomt en gewoon wegblijft dan ben je verkeerd bezig en ik ken haar al heel lang. Als je niet zeker weet hoelang een kamergang duurt zeg dan geen half uur in dit geval want nu heb ik onnodig gewacht wat niet nodig was geweest als Melissa eerlijk tegen me was.

Terug
Naar boven