Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
82
94
Dit bericht is gerapporteerd.
Ja lees op freiercafe.net. Ze heeft blijkbaar ruzie met Barbara en komt niet meer. Maar misschien leggen ze het bij en komt ze weer terug want ze is een oudgediende daar. Overigens was ze de laatste keer dat ik haar zag duidelijk onder invloed dus mogelijk draagt dat er toe bij. Maar veel meiden daar nemen cocaïne.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag maar even kort houden. Lucy en Miruna niet aanwezig, Tja dan houden we Sabrina over voor mijn plan. Na mijn koffie kreeg ik de aandacht van Sabrina, ze doet ook presales al lopende en zo verlegen is ze niet. Ze is absoluut niet de knapste in VV, maar op een of andere manier levert ze bij mij wel de geilste kamer af. Vandaag ook weer, een super gfe kamer. Ik had de deur open gelaten, drie kijkers door de deur gehad, helaas wilde er geen over de drempel komen. Alles mbt sex wat in mijn boek staat, is gepasseerd. Echter geen anaal, maar dat is niet mijn ding. Na wat sauna tjes een kamer met Medea gehad. Deze jonge volle den, met knap gezicht, levert wel gfe af. Wel typisch toen ik in missio bezig was, hoe te harder dat ik ze pakte, hoe te geiler haar ogen werden. En met zo'n krap kutje, hou ik het niet lang vol, ondanks mijn tweede kamer. Helaas jongeman4180, ik had mijn dingetje al gedaan en las na verlaten van VV je bericht. Lori verliet na 13.30 de zaak, helaas voor de vele liefhebbers. In haar burgerkloffie zag ze er ook stunning uit. Misschien dat ze later terug gekomen is.
Al met al a nice day again.

kareltje40

Snuffelaar
1 mei 2022
24
40
Ja lees op freiercafe.net. Ze heeft blijkbaar ruzie met Barbara en komt niet meer. Maar misschien leggen ze het bij en komt ze weer terug want ze is een oudgediende daar. Overigens was ze de laatste keer dat ik haar zag duidelijk onder invloed dus mogelijk draagt dat er toe bij. Maar veel meiden daar nemen cocaïne.
Kan er op freiercafe niks van vinden, of kijk ik niet goed?

michel

Toogplakker
13 dec 2023
100
43
vanavond na lange tijd weer eens geweest veel nieuwe dames voor mij. als eerste bij Delia gaan zitten ze wilde niet zoenen maar toch blijven zitten (leuke dame) met haar naar kamer gegaan en het pijpen was zeer goed en ze had een lekker strak kutje, uiteindelijk in haar mond klaargekomen. Daarna even pauze en wat rond gekeken meeste hadden ook pauze. Wel wat openbaar pijpen gezien van Maria en een dame op bank 14, zat te denken om bij Maria te gaan zitten maar gekozen voor jonge dame op bank 15 die wel wou zoenen en ook openbaar pijpte. Met haar naar de kamer eerst verder laten pijpen toen standje 69 wat ze hoorbaar lekker vond waarna zij bovenop ook lekker strak kutje en daarna zelf bovenop en haar volgespoten. leuke dame mooi koppie weet alleen haar naam niet.

Jongeman4180

Snuffelaar
27 mrt 2025
17
10
Gisteren toch nog een leuke middag gehad in vv , ondanks dat Lori er niet was. 1ste kamer was met andrea was niet slecht maar ook niet top te noemen.
2de kamer met Sabrina, spreekt geen woord engels of duits jammer. Wel een geile date gehad, heb haar kontje volgespoten. Bij beide dames 40euro betaald.
Bij buitengaan excuseerde de dame achter de balie zich nog dat Lori er niet was.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Sabrina's kontje volgespoten voor 40€ dus zonder meerprijs dat doet eigenlijk geen enkele dame. Hoe kreeg je haar zover of stak je hem ongevraagd in haar kont?

Jongeman4180

Snuffelaar
27 mrt 2025
17
10
Sabrina's kontje volgespoten voor 40€ dus zonder meerprijs dat doet eigenlijk geen enkele dame. Hoe kreeg je haar zover of stak je hem ongevraagd in haar kont?
Ze ging op haar buik liggen en inderdaad stak hem erin. Wel goed moeten doorduwen.
Op het einde haar 40euro overhandigd, ze vroeg niets meer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ze is onervaren en kan zich niet in Duits of Engels uitdrukken en weet klaarblijkelijk niet dat voor anaal bijna altijd een meerprijs van 20€ tot 50€ geldt.

Dus liggend op haar buik deed ze niet moeilijk toen je hem in haar kontje duwde?

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
59
Goedemorgen
Kreeg vanmorgen een berichtje van Alexandra waar ik wel weer vrolijk en geil van werd. :p

Gute morgen up heute ich bin wieder arbeiten
Ich wünsche dir einen schönen Tag.

Doe er je voordeel mee, maar morgenvroeg ben ik op tijd bij de Villa Venus.:cool:

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
496
108
Moet je hier inkom betalen of hoe gaat het in zijn werk? Zijn alle dames zonder te neuken? En wat zijn de prijzen? Groetjes davy

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
59
Moet je hier inkom betalen of hoe gaat het in zijn werk? Zijn alle dames zonder te neuken? En wat zijn de prijzen? Groetjes davy
Entree 20€ tot 13:00 uur daarna 30€
Bijna alle dames hanteren een milieuvriendelijk beleid, zelf vragen op de bank.
40€ voor 30 min. 80€ voor 60 min

Terug
Naar boven