Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Goed om te lezen dat VV weer open is. Nu ff wachten totdat ik genezen ben van m'n "plakplaatje". Hopelijk aankomende week Villa weer eens met een bezoek vereren.

4fun

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zeer grote teleurstelling. Ik was er 10 uur. Barbara in paniek. Alles voorbereid zei ze maar geen heet water. Michaela, Maria en Larissa zouden in ieder geval komen. Barbara zeer teleurgesteld en zei dat venus pas maandag opengaat als de reparatie is geslaagd.

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
Ik stond daar om 11:00 voor de deur. Werd niet opengedaan en telefoon werd niet opgenomen. Ook het fatsoen om even een briefje oid op de deur te doen ontbreekt. Dit was ook niet de eerste keer dat ik daar voor niets heen gereden ben.
Ik ben doorgereden naar ..... en daar een heerlijke dag gehad. Geluk bij een ongekuk.....

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
Same story for me. I was there Thursday 17 Septembre around 11h30. Villa Venus was closed.
I did not want to have made 250 km for nothing, so I decided to go to Arabella which is at about 30 km from Villa Venus.
See my report in the ..... subject.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Volgens mij is de club nog steeds dicht. Op de website staat nog gesloten en als ik bel wordt er niet opgenomen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tja, dan is de club dus duidelijk nog gesloten.
Situatie in Duitsland nu ook niet best en het is de vraag of ze Nederlanders nog gaan toelaten.
Sowieso is verkeer naar Duitsland al lastiger nu, men ziet ons als code rood.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Volgens mij zien ze alleen de Provincies Noord - Holland en Zuid - Holland als Code Rood toch ?
Gewoon even kijken wat ze als Code Rood zijn en een Woonplaats uit andere Provincie noemen dan.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Ik ben bang dat er opeens heel veel provincies code rood gaan worden. En de opsporingsdiensten controleren ook.
screenshot-coronalocator.knack.com-2020-09-23-16-19-25.png

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
michaela heeft mij vandaag in ..... verteld dat vv morgen weer geopend is. Is ook hard nodig want vanaf half 12 was het 1 ijsbeer naar buiten en dan pas een naar binnen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag villa venus bezocht. Helaas maar 5 dames waarvan ik er 4 ken (Michaela, Sonja, Eva en Maria). Ik ving op dat Larissa maandag zou komen. Weinig sfeer met zo weinig dames en dus vaak bezet. Ik ben maar kort gebleven. Alleen gekamerd met Michaela. Ik zat op haar bank toen ze weg was en toen ze weer terug was wilde ze gelijk gaan kameren. Ik vroeg haar even plaats te nemen op de bank om wat bij te praten maar dat deed ze niet. Of corona de reden was weet ik niet of ze wilde veel kamers maken om de verloren tijd ivm sexverbod in te halen.
Ola schijnt nog thuis te zijn vertelde een dame me.

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
Michaela is now 38 years old.
I have spent 1 hour with her in Arabella on Thursday ; always the same service....

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Forsale zei:
Weet iemand toevallig wanneer er weer een fatsoenlijke bezetting verwacht wordt?

Zo te horen zijn vele clubs onder hun bezetting gestart. Dit zal de komende weken wel beteren. De meeste dames die nog niet aan het werk zijn zullen wel te horen gekregen hebben dat ze terug aan het werk kunnen. Ik verwacht dat er vanaf volgend weekend overal wel extra dames zullen zijn

Terug
Naar boven