Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Iets voor 10 uur was ik binnen en hoefde maar 10€ af te rekenen en das toch weer 20€ bespaard. Flori deed de deur open. Was verrast want had haar niet verwacht maar ze is dus weer terug van haar korte avontuur in Arabella. Bij binnenkomst nog maar 6 dames te weten; Michaela, Maria, Sonja, Sarah, Flori en Alexandra. Gelukkig kwamen er al vlot 3 dames bij en voor mij alledrie nieuw want Christina, Beatrice en Alina kende ik nog niet.

Ik had al het voornemen om Michaela te neuken maar Christina wilde ik al eerste. Ze zag er prima uit met haar hoerige voorkomen. Leuke geile kop en veel tattoos en piercings. Echt mijn type wel en ze droeg jarretellehouders.
Als ze nou nog zwarte kousen aan zou trekken zou dat echt geweldig sexy zijn. Toen ze plaatsnam op de bank vooraan naast Alexandra ging ik gelijk naast haar zitten. Even voorgesteld maar echt contact maken met haar viel wat tegen. Ze zei nog dat Beatrice haar nichtje was en die zat weer links van haar bank als je met je rug bij de balie staat.
Die Christina en Beatrice konden het best goed vinden met Alexandra merkte ik.

Christina met lang zwarte haar en een mooi lichaam behalve haar buik dan want die huid was niet zo mooi en uit- of opgerekt van zwangerschap denk ik wel zeker. We gingen al vlot naar de kamer en Ik had al een pilletje ingenomen dus hij was al stijf. Ze schrok volgens mij toen ze mijn pik zag en zei gelijk "anaconda" :lol: Ze heeft me kort gepijpt en heb haar nog even gebeft. Ze vroeg daarna neuken met of zonder condoom. Uiteraard voor het laatste gekozen maar helaas niet in haar klaarkomen vanwege pil of zo. Ik kon het op haar buik doen. Ze deed wat gel bij haar poes en mijn pik smeerde ze ook nog in. Had voor mij niet gehoeven want ze was toch al niet echt strak. Zoenen trouwens alleen op de mond. De kamergang was niet echt goed maar een nieuwe en mooie, spannende dame om te zien is altijd opwindend en het proberen waard. Toen ik wilde dat ze bovenop kwam zei ze nogmaals niet in haar klaar te komen. Ik denk na een kwartier in plat doggy, alvorens missio te hebben gedaan, kwam ik klaar en spoot ik mijn zaad op haar rug. Ze bleef wat koeltjes dus haar na afloop 30€ overhandigd. Ze maakte trouwens best de nodige kamers en dat kon je van Flori en Alina beslist niet zeggen.

Na een goed uur nam ik plaats op de bank van Michaela. Moest best lang wachten maar dat kwam wel goed uit want voor mijn doen zat ik al snel op de bank van een dame na een neukbeurt. Toen Michaela tevoorschijn kwam werd ik weer erg geil van haar fantastische lichaam en die tieten zijn werkelijk prachtig groot. Ze had een kamer gehad van bijna 2 uur zei ze en ik zei natuurlijk ook het nodige gepraat maar ze beweerde uitsluitend sex. Voor mij hoeft het niet zolang te duren want ik spuit haar wel sneller vol. Weer enorm van haar genoten. Leuke vrouw met geweldige service en mijn tepels zuigt ze lekker als ik haar in missio neuk. Regelmatig haar armen over mijn bovenlichaam en alles goed te volgen vanuit die megaspiegel en we liggen overdwars dus perfekt uitzicht. Heb haar flink geneukt en stelde het klaarkomen uit tot het bijna niet meer lukte maar omdat er geen tijdsdruk is net binnen het half uur heerlijk in haar klaargekomen in missio. Dit standje vind ik het lekkerst bij haar.

Na deze kamergang vond ik het wel prima en heb ik de club verlaten terwijl Michaela me naar de uitgang begeleidde en Barbara wenste me weer een fijn weekend toe.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Ik ben vandaag ook geweest. Ik was er rond half twaalf. Tientje entree betaald. Barbara wordt steeds vriendelijker. Misschien omdat ik vaker ben geweest. Even douchen en toen rondje gelopen. Er waren best wat dames van mijn gading.

Alexandra: ik zag Maria niet. Alexandra zag er wel erg lekker uit. Slank, kleine iets hangende borsten, zonnebank bruin, geblondeerd. Snel een kamer opgezocht. Ik vond haar erg passief. Beffen mocht alleen heel zachtjes. Neuken zachtjes. Zoenen deed ze bijna niet. Pijpen wel ok. Maar wel een lekker ding. Omdat het mijn eerst kamergang was kwam ik al snel klaar.

Maria: mijn absolute favoriet. Samen met Michaela geeft zij echt verreweg de beste service van alle dames is ik heb gehad bij villa Venus. En Dana, maar die heb ik al een tijd niet meer gezien. Maar terug naar Maria. Heerlijk slank lichaam, zachte huid, ze ruikt heerlijk, zoent heel lekker, prachtige blauwe ogen, lieve lach. Geil ook om in de spiegel te zien hoe ik in haar lag te stoten. Heerlijk klaargekomen.

Beatrice: een heerlijk jong ding. Kleine borsten, lekker strak lichaam. Op de kamer ging het allemaal nogal plichtmatig. Pijpen wel ok. Zoenen met de buitenboordmotor techniek. Ik mocht niet aan haar borsten komen omdat die pijnlijk waren. Dan maar meteen neuken. Ze ging op handen en knieën zitten en bood haar kutje aan. Echt een lekker kutje heeft ze. Normaal kom ik eigenlijk nooit klaar in doggy, maar ik zag haar heerlijk kontje en bedacht me: ik ben gewoon een super lekker jong grietje zonder rubber aan het neuken en ik mag haar nog volspuiten ook. Die gedachte maakte me zo geil, dat ik mijn lading diep bij haar naar binnen spoot. Ondanks de matige service een supergeile ervaring.

Sarah: de vorige keren had ik haar niet geneukt. En dat terwijl ze een figuur heeft dat erg mijn smaak is. Slank, lekker kontje, kleine tietjes. Iets in haar uitstraling trekt me niet aan. Maar toch maar een keer geprobeerd. En helaas, ondanks dat ze lekker zoende, pijpte, neukte had ik op de één of andere manier geen klik met haar. Lag niet aan haar, maar voor mij eenmalig. Kan je soms hebben.

Christina: tijdje op de bank bij Christina gezeten. Ze vertelde me dat ze een tijdje in Rotterdam heeft gewerkt, maar dat Nederland niks voor haar is. Veel goedkope drugs en veel maffia. Op de één of andere manier was ze ervan overtuigd dat ik ook maffia ben. Misschien door mijn tattoos, ik weet ook niet. Kon haar niet van het idee af brengen. Ik stelde voor om een kamer te pakken, maar toen ze me vertelde dat ik niet in haar mocht klaarkomen, zag ik daar toch maar vanaf. Jammer, want ik was geil. Wel tof dat ze het eerlijk zei en niet pas op de kamer.

Maria: inmiddels was Maria weer beschikbaar en ik ging naast haar zitten. Ze vroeg verbaasd waarom ik was weggelopen bij Christina. Ik legde het uit. Ik merkte dat het Maria irriteerde. Even lekker met haar gezoend. Ze stelde voor een trio te doen met Michaela, maar ik wilde haar graag 1 op 1 en had ook niet zo heel veel geld meer over. Volgende keer ga ik alsnog voor een trio, want dit zijn twee fantastische dames. Beste kamer van de dag met Maria gehad. Wat een gfe weer. En supergaaf gesprek na afloop. Wat een vrouw…

Daarna tevreden weer richting randstad gereden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Enrico

Christina vertelde jou dus op de bank al dat je niet in haar klaar mocht komen. Bij mij vertelde ze het pas op de kamer maar ik weet niet of ik was afgehaakt als ze het op de bank al aangaf want neuken zonder kon en ze was nieuw voor me en ik geilde op haar uiterlijk want ik hou van wat steviger types zonder dik te zijn. Jammer dus dat ze niet de service geeft van haar nichtje Beatrice want klaarkomen op het lichaam windt me nou niet bepaald op. Misschien had ik op de bank gelijk ernaar moeten vragen maar een dame kan dat zelf natuurlijk ook aangeven op de bank welke service ze geeft.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
@Robbie: in een club al villa Venus vind ik het wel zo netjes als de dame het van tevoren zegt. Je verwacht toch dat je kan reinspritzen.

Wel jammer hoor, want echt wel een lekker ding die Christina. Normaal val ik op slank/tenger/petite maar zij ziet er echt goed uit.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Enrico

Je bent erg ijverig geweest vandaag want 5 kamergangen. Ik doe het je niet na. Na mijn 2e kamergang met Michaela had ik helemaal geen zin meer en was totaal leeg maar moet wel zeggen dat ik morgen ook nog wil presteren dus dan zijn 2 kamergangen meer dan genoeg.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Gisteren Venus bezocht. Was eerste en laatste keer. Er wordt binnen erg gerookt, de gastvrouw nam niet de moeite even uit te leggen waar kleedkamers en zo waren maar het belangrijkste: de vrouwen. Er waren er zes maar ik kon er echt niet warm voor lopen. Heb dus met niemand gekamert. Er was er een waarmee ik het wel wilde proberen. Zij had lang geblondeerd haar maar was aldoor bezet. Als zij wegging zat er al direct weer iemand op haar bankje. Helaas…..

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
hey chiel! jammer dat je eerste indruk zo is gegaan. soms heb ik ook zulke dagen, maar meestal gewoon goeie dagen. het hangt ook een beetje af wanneer en hoe laat je gaat en wie er allemaal zijn. ik zou zeggen houd in de gaten wie er allemaal potentieel kunnen zijn en geef het nog een kans :)
over die geblondeerde lees ik in ieder geval een negatieve recensie op een ander fora.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Gisteren nog eens een bezoek gebracht aan de villa , bij aankomst om 10 u stond de deur open en werd ik dus zo binnengelaten , toen bij Barbara € 30 afgerekend , het happy hour van 10 u tot 12 u is niet meer , na het douchen boven gekomen en op een bank plaatsgenomen en de dames gadegeslagen en bij een nieuwe dame plaatsgenomen genaamd Veronica op aanraden van Sarah , op de bank was ze al heel passief , ik was in de veronderstelling dat ze op de kamer zou ontdooien maar dit was niet zo alles zeer plichtsmatig en met weinig overtuiging , na afloop van de kamergang vroeg ik of ze op een andere plaats gewerkt had an ze vertelde me dat ze in Dortmunt had , dit was mijn slechtste kamergang in de villa , na een tijdje mijn rust genomen te hebben nam ik bij Flori plaats op de bank omdat ik in het verleden hier al goede ervaringen mee had op de kamer , maar vandaag was ze niet in haar element , ze was voortdurend aan het hoesten en rochelen en was dus duidelijk verkouden iets wat zich tijdens onze kamergang ook beperkte .

De derde kamer gang was met Anna , waar ik ook al 2 maal had gekamerd op de bank was het al gepassioneerd zoenen en knuffelen iets wat zich op de kamer verderzette en we hadden heerlijke seks , na de seks hadden we nog een leuk gesprek en ben ik toch voldaan naar huis gereden , Anna is samen met Michaela , Alexandra en Sonja 1 van de toppertjes bij villa Venus .

In totaal waren er 9 dames aanwezig nl , Anna , Maria , Alexandra , Flori , Veronica , Beatrice , Sarah , Christina en Michaela , dus er was keuze genoeg omdat er maar continu 2 of 3 beren aanwezig waren toen ik er was .

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Zo te lezen zijn de prijzen weer aangepast zoals voorheen. Entree 30euro en de kamergangen vanaf 20minuten/30 euro.
Klopt het dat het aantal dames weer richting het oude aantal komt van 8 a 10 dames. Zou mooi zijn - keuze stress :lol: voor mij.
Met meerdere beren niet al te lang wachten of eerste een "berengevecht" wie met wie mag.

Wellicht een deze dagen naar VV in Duisburg. ;)

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Maandag 6 juni. 2e Pinksterdag ruim voor 10 uur bij VV.
T was nog rustig. Inchecken voor 30 euro. En hup naar de kleed- en doucheruimte.
Ff n drankje en de 9 dames (handdoeken) bekeken. Uiteindelijk bij n favoriet Michaella aangeschoven. Na wat bankzaken haar kamer boven bezocht. Een halfuurtje genieten.
Douchen, korte sauna en n puzzeltje.....

Op n andere bank plaatsgenomwn. De dame naast Michaella...oeps naam vergeten bood aan om een drankje mee te brengen. Aardige dame😊🌹
Ff nog wat bijkomen ging ze er vantussen🤪 maar waarhen.
Oke, dan ga ik ff naar de sauna. Oeps, daar ligt ze. Geen acties in de sauna, maar wel plaatsgenomen.😊 mooi lijf heeft ze.
Wedstrijdje wie blijft t langst zitten. Ik🥳
Daarna na t douchen en ff bijkomen bij haar plaatsgenomen op de bank. Niet veel later al op n kamer. Een heerlijke meid. Kussen, beffen, pijpen NZC. Top👍
Later nog getwijfeld voor een 3e ronde. Maar n uurtje rijden vraagt om oplettendheid dus inpakken. Een mooie dag.

Maar hoe heet ze nu naast Michaella. Klein fors tatoe op linker arm.. Een schatje...💛💙

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik kan wat namen noemen bijvoorbeeld Sarah, Sonja, Flori, Elena maar die zitten meestal op een andere bank. Kathi is al een poos weg maar zit altijd wel op de bank naast Michaela dus ik zeg Kathi?

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Zondag 5 juni heb ik een bezoek gebracht aan deze tent voor de eerste keer om 15:00. De ervaringen die ik tot nu toe heb gelezen op deze forum, maakte me nieuwsgierig. Ik ben niet bekend met FKK-concept, dus ik dacht: 'Het 'wordt tijd om op een rustige zondag deze tent te verkennen met een vriend''. Bij de ingang, zag ik mobielverbod afbeelding, dus ik draaide me om, om mijn mobiel in de auto te bewaren. Maar Maria die toevallig bij de open deur stond, zag me en riep iets in het Duits dat ik terug moest komen. Ik zei in het Engels dat ik terug zou komen in 5 minuten. Hoe dan ook entree was 30 euro, ene Maria liet me binnen waarbij zij me een knipoog gaf. Er waren welgeteld 6 of 7 vrouwen binnen. Het viel me op dat er veel oude mannen met bierbuikjes waren.

Ik was niet onder de indruk van de aanwezige vrouwen. Er waren maar 2 mooie dames, namelijk Christina en Maria. Ze hadden zich aan me voorgesteld bij het kluisje. Omgekleed, douchen en even in de sauna. Wat de sauna betreft, moet ik zeggen dat die stonk behoorlijk naar urine. Maken ze die überhaupt wel eens schoon?

Daarna even naar de bankjes met de dames. De vrouwen hier zijn over het algemeen stevig en dik, behalve de kleine dunne vrouw die chagrijnig keek. Haar bankje was vooraan tegenover de theke vrouw. Zeg maar vooraan midden bank. Geen flauw idee hoe ze heet. Na lang observeren, heb ik besloten om voor Maria te gaan, maar ze was constant bezet, dus mijn keus viel op Christina aangezien ze me bleef aanstaren wat me ongemakkelijk gevoel gaf. Ze was blij toen ik uiteindelijk naast haar op de bank nam. Na wat praatjes, besloten we om naar de kamer te gaan voor wat pret.

De kamergang met haar was wel ok. Ze kon lekker tongzoenen, maar had liever geen vingers binnen haar poesje. Dat vond ze niet prettig. Ik heb haar doggy gepakt en ik moet zeggen dat haar kont uitstekend dient als een soort airbag, wanneer ik in en uit stoot. Na afloop 30 euro betaald.

Aangezien ene Maria steeds wordt gekapt door oude heren en vrijwel geen vrouwen aanwezig waren op de bank, m.u.v de kleine dunne vrouw met een paardenstaart, hebben we besloten om toch maar naar een andere tent (V .A) in de buurt te gaan. We verbleven ongeveer 2 uurtjes. De oude gastvrouw vroeg ons hoe het ons was bevallen tot zover. Ik zei: ''es ist gut''.

kittynygel

Snuffelaar
24 apr 2017
14
15
Net hier nog eens afgedaald na een poosje.
8 handdoeken geteld om 11:00
Nieuwe dame Beatrice geprobeerd.
Op bankje reeds afstandelijk maar dacht dat komt wel.
Ze wou direct naar kamer en na eventjes pijpen wou ze direct ficken. Eerst maar gevraagd voor 69 maar dat duurde niet lang.
Borsten aanraken geen probleem maar kussen of likken aan tepels mocht niet
Gekozen voor missionaris maar lag er heel ongeïnteresseerd bij.
Daarna doggy maar mocht hem er niet uithalen tussendoor. 🤦
Vlug afgewerkt tegen mijn goesting dan maar.
Geen herhaling dus!
Was happy hour dus was goedkope entree.
Denk dat ik maar doorrijd naar Arab…

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Gelezen op freiercafe dat Lucy er weer is en ze zit weer vooraan op banknummer 4. Bovendien happy hour tussen 10 en 12 en na 19 uur (10€) dus ik ben morgen weer in de villa voor Lucy en waarschijnlijk Michaela of toch Christina?
Lees dat een beer een trio deed met Michaela en Christina dus dat is ook een optie want 2 vliegen in 1 klap.

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
This Thursday 9 June, visit to Villa Venus.
Arrival at 10:00 am: entrance 10 €.
There were 9 women present, which is more than the last few days, and not too many men present (never more than 5 together) so plenty of choice and no waiting.
I finally met Lucy for the first time, 29 years old, 1m60, 55 kg (?) cup B, of Nigerian origin.
Two sessions with her (1 hour for 80 € and then 50 € for 40 minutes)
Usually I never do two sessions with the same girl but as Lucy is not there very often and her full service is impeccable, I couldn't resist...
Lucy will be there again next week until Saturday in principle.

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Dus je betaald 30€ om binnen te komen en dan 30€ per meisje voor een 20/30 minuutjes neuken etc en gaan de dames standaard bare ? Of betaal je dan extra ? Of is dst gewoon bij die 30 i begrepen?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
125 pagina's info en we gaan weer de standaard vragen stellen. Vooral zelf geen moeite doen

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
Entrance : 30 € (or sometimes 10 €)
After that, you have to pay the girls :
20 minutes : 30 €
30 minutes : 40 €
40 minutes : 50 €
60 minutes : 80 €

For most of the girl, this price includes full service (NZC and CIP)

Terug
Naar boven