Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

A

Anonymous

Guest
Dank voor alle mooie en informatieve berichten! Heb sinds eind mei bijgelezen. Vanavond maar eens langs in VV.
Zie hier dat iedereen al voeg gaat telkens, dus ik verwacht al goed gebruikte kutjes haha

Twee dingen heb ik niet zien langskomen in al die berichten (of ik heb ik overheen gelezen):
- Hoe is het aanbod van (light) plassex onder de dames?
- Hoe groot zijn die kluisjes ongeveer? Ik lees klein, maar hoe klein is klein?

Mocht iemand dit nog op tijd lezen! Ben er over een uur of twee.
Zo niet, dan kan ik hiervan mogelijk zelf verslag doen ;)

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@lennard4

Wat betreft plassex, geen idee, gewoon even vragen aan de dames
Wat betreft de kluisjes (en lockers):
- je hebt een kluisje van ongeveer 10 hoog bij 20 breed schat ik zo, dit is om je telefoon, autosleutels, geld etc. achter te laten.
- je hebt beneden nog een locker om je kleding in achter te laten.

Als je na je kamer afrekent bij de dames ga je even naar je kluisje en pak je het verschuldigde bedrag om af te rekenen. Dus handig om je geld in het kluisje te bewaren en niet in de locker beneden. Maar ik vermoed dat je dit inmiddels al wel zelf hebt ontdekt.

Ik vind het wel grappig dat je na, sinds vanaf mei te hebben gelezen, je enkel vragen hebt over de kluisjes i.p.v. over de dames en de service... :D
Blijkbaar zijn onze verslagen over de dames en service dus duidelijk genoeg.. ;)
Veel plezier alvast :)

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Even een vraagje voor de regelmatige bezoekers. Ik heb vorige week vrijdag gekamerd met een slank donkerharige jonge meid en ze zat op bank 3 (tegenover de bar) is dit Sonja of volgens de plattegrond Anna.

Nzcfan69

Snuffelaar
2 aug 2022
5
0
Is er toevallig iemand aanwezig in Villa Venus vandaag die een update kan geven over de bezetting.

Ik overweeg om vanavond even naar Duisburg te rijden.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Paco69 zei:
Even een vraagje voor de regelmatige bezoekers. Ik heb vorige week vrijdag gekamerd met een slank donkerharige jonge meid en ze zat op bank 3 (tegenover de bar) is dit Sonja of volgens de plattegrond Anna.

Dat is inderdaad de vaste bank van Ana. Mij vertelde ze dat zij pas de 20ste zou terug komen. Maar de dames houden zich ook niet altijd aan hun eigen planning ;)

Ana is een slanke dame en is zeer klein, iets van anderhalf meter hoog. Aan haar borsten kan je zien dat zij al een moeder is. Kan van wat ik weet geen of slecht Duits.

Als zij terug is ben ik zeer zeker van plan om haar zaterdag op te zoeken, ik hoor het graag als zij terug is :D

Edje007

Snuffelaar
14 jun 2021
5
0
Nzcfan69 zei:
Is er toevallig iemand aanwezig in Villa Venus vandaag die een update kan geven over de bezetting.

Ik overweeg om vanavond even naar Duisburg te rijden.

Kun jij nu een update geven?

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Kom net terug van Venus. Maar was pas mijn 2e keer daar dus kan weinig info geven. Beetje hetzelfde als vorige week.
Zag 2 nieuwe gezichten. Eentje zat gelijk voor aan en was een slanke meid met blond haar, dacht dat ze Andrea heette. Die zag er wel goed uit.
Verder Melissa en Larissa gezien en die oude vrouw achterin, volgens mij is dat Cherry.
Ben zelf met Roxana geweest en een heerlijk uurtje met haar gehad. Wel zo gek als een deur. :D

Verder nog een paar andere meiden daar. Denk totaal 8 meiden of zo heb het niet nagevraagd.

Voormalig lid 31457

Snuffelaar
5 aug 2022
13
0
Aangezien er 152 pagina's staan heb ik een vraag.

Ik heb gelezen €30 entree, en oude berichten €30,- per dame.
Kan iemand wellicht mij het concept uitleggen met de prijzen?

Alvast bedankt.

A

Anonymous

Guest
Andrea,

is over deze meid iets bekend, ik heb nog niets over haar gelezen. Leeftijd, is zij neukbaar zonder condoom en welke bank zit zij, alvast bedankt

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Voor de liefhebbers,
Op dit moment 6 dames aanwezig.
Sonja, Alexandra, roxana, Erika, en twee oudere dames die ik niet qua naam ken.
En ongeveer 10 man.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Ik ben van plan zaterdag 20/8 weer te gaan. Zat kort in een relatie, kriebelde al een tijdje. Relatie is nu uit, dus kan ik weer fijn naar VV.

Hoop dat er veel meisjes aanwezig zullen zijn, heb nu al zin.

Ik las dat Anna er 20/8 weer is. Larissa is er dan hopelijk ook. En Roxane en Christina (mits reinspritzen mogelijk is) staan op mijn verlanglijst. Weet iemand of Maria al terug is van vakantie?

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Gister weer een lekkere dag gehad. In de ochtend begonnen met Roxana voor een uur. Heerlijk lang op de bank gezeten en daarna op naar de kamer. Deze meid is lekker speels/ontdeugend en kan heerlijk zoenen.

Eenmaal bedienden is Alexandra en sonja vaak bezet maar ik zie een nieuwe (voor mij nieuw althans) dame Erika. Blijkt familie te zijn van Roxana. Is minder GFE maar heeft wel een lekker stout koppie en de kamergang is gewoon goed.

Even uitrusten en wachten op Alexandra of Sonja die lang bezet waren. Een klant van erika heeft over haar geklaagd bij Barbera en vraag geld terug. Hij is een uur(minimaal) op de kamer geweest. Aardige woorden wisseling ontstaan en het bleef erbij dat erika hem 20 euro moest terug betalen. Vind ik zelf een erg laffe daad van deze klant. Inderdaad het is een all in club maar je heb zelf toegestemd om meer te betalen als het al hier om gaat. Als je klaagt die het dan bij haar of geef dan alleen het uur tarief of iets dergelijks. voor 80€ per uur kan je jezelf goed vermaken met zo'n dame. Maar dit is gewoon delegerend, ja het zijn een stel neuk poppen maar zijn ook gewoon mensen. Vond het wel lullig voor haar want ik heb haar lang niet gezien en toen ik haar weer zag had ik mijn kleren al aan en ging ik naar huis.

Voordat ik vertrok wou ik Sonja of Alexandra nog. Roxana was weer op de bank en wij raakte aan de praat. Uiteindelijk grienden wij buiten zitten en kletste en geïnde wat verder. Het ging steeds verder en ze eindigde boven op mij. Uiteindelijk vroeg ze of ik naar boven wou of niet, nou ik kon het niet weigeren. Uiteindelijk weer een uurtje goed vermaak. Ze is zo'n heerlijke chick. Beweegt lekker op de muziek voor/tijden/na de daad.

Eerst ff douchen voor ik naar huis ga en kwam Sonja naast mij staan. Die kon ook wat afkoeling gebruiken. Beetje gepraat en beloofd haar volgende keer weer te bezoeken.

A

Anonymous

Guest
Ik heb een vraag weet iemand of Roxana sandwich doet of dat zij zich besamt laat likken? Iemand ervaring mee?

Terug
Naar boven