Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
thematrix zei:
We zitten hier nu aan 187 pagina's met berichten. Zou het niet beter zijn om voor Villa Venus een apart subforum te maken onder DuitslandFKK's/saunaclubs?
Dan kunnen de dames apart besproken worden en kan er bvb een sticky topic met de plattegrond worden aangemaakt (naast bvb een "Algemeen/Info" en "Vragen" topic).
Zoals het nu is is het echt niet evident om bepaalde info snel terug te vinden. Sommige vragen met algemene info worden nu ook vaak opnieuw gesteld.

klinkt als een goed idee, bij deze dus Villa Venus

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Graag wil ik aanstaande woensdag een keer deze club bezoeken. Hoeveel dames en welke zijn er op een woensdag? Is dat ergens te vinden? Wat zijn de toppertjes en welke te vermijden?
Bedankt voor de tips

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
@potentebeer ik ben zeker te spreken over Gabriëlla. Heerlijk jong lichaam met grote borsten. Lief koppie en lang zwart haar. Doet wat je vraagt en als je als een heer bent voor haar dan is zij een goede dame heb ik zelf gemerkt. Zoenen en strelen doet ze goed mee en vrijpartij in meerdere standen geen probleem.

@Barefan bedankt voor de nieuwe sub-forum. Dus hier gaan wij onze dames bespreken. Klinkt als een goed plan. Ga hier gebruik van maken bij mijn volgende bezoek.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ben ik het niet mee eens want tenger is ze zeker niet.
Zo dun is ze ook weer niet want dan haak ik gelijk af.
Tenger vind ik Larissa en Alexandra neigt meer naar slank. Ik hou het nog steeds tussen slank en normaal en dan iets meer richting slank.

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Zal morgen eens gaan kijken. Ben er nog nooit geweest. Had vandaag gebeld, maar Gabriella was er niet. Hoop dat er morgen wel iets is om me zaad te lozen.
Zal wel verslag uitbrengen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Gabriella zei eerst tegen me dat ze donderdag en vrijdag niet werkt maar misschien klopt dat al niet meer.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Opmerkelijk dat er niet veel recensies geschreven worden over Michaela.
Persoonlijk vind ik haar het lekkerste: geile stoute MILF met flinke tieten en een heel lekker thick lichaam, al helemaal voor die lichaam. Tevens een leuk koppie en een zeer hygiënische dame.

Voor mij het perfecte moedertje die ik altijd lekker neuk en vervolgens heerlijk volspuit. Nadat ik haar volspuit neuk ik haar vaak nogmaals: lekker om dat volgeblafte kutje nogmaals te neuken nadat het warme zaad als glijmiddel te gebruiken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik ben benieuwd naar die Angelina want las dat ze een strakke kut had en volspuiten no problem.

Als potentebeer even wil checken of dit klopt ben ik er a.s. zondag wellicht?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik ben ook meer van voller maar een nieuwe dame en een strakke kut wil ik wel volpompen. Bovendien Larissa, Anna, Alexandra en Bahar (vaker) heb ik ook mee gekamerd en niet vanwege het uiterlijk maar ook uit nieuwsgierigheid.

Terug
Naar boven