Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Aanstaande zaterdag ben ik van plan om villa venus weer te bezoeken. Ben namelijk nieuwsgierig naar Dilara en Bahar.
Weet iemand wellicht of Bahar de complete service geeft die we verwachten? Hopelijk is Lucy er ook want schoenenreus heeft met zijn topavontuur met Lucy mij behoorlijk enthousiast gemaakt hoewel ik donkere dames eigenlijk nooit neem.

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
hiya, het zal ongetwijfeld uitgeschreven staan in 1 van de 100 pagina's maar hoe werkt deze club, je betaald 1 prijs begrijp ik en dan kan je of 1x of zo veel je wil en de dames en drankjes zijn inbegrepen en doen ze allemaal alles bare ?

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
Robbie zei:
Weet iemand wellicht of Bahar de complete service geeft die we verwachten?
Zeker weten, met als specialiteit zonder enige twijfel pzc en cim. Ze heeft een heerlijk lijf. Ik val niet op mollig, maar zij zit daar tegenaan. Maar dat past goed bij haar en heeft alles in de juiste proporties.
Ze heeft een tijdje in een normale saunaclub gewerkt maar denk dat haar omzet in VV hoger is.......
Veel plezier en laat ons weten hoe ze is bevallen?

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
jwkfgvl zei:
hiya, het zal ongetwijfeld uitgeschreven staan in 1 van de 100 pagina's maar hoe werkt deze club, je betaald 1 prijs begrijp ik en dan kan je of 1x of zo veel je wil en de dames en drankjes zijn inbegrepen en doen ze allemaal alles bare ?

De dames zijn zelfstandige ondernemers en vragen voor een wipje 30, 40 of 50 euro. Drankjes moet je geen verwachtingen hebben. Er is koffie en twee frisdrank automaten. Eten is er niet meer.

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
okey dat is dan anders als ik dacht, en dan 30-40-50 is afhankelijk van de tijd of de wensen of hoe werkt dat ? en bv dan half uurtje zonder condoom dat komt dan op die 50 neem ik aan?

maar dat bestaat toch ook een soort "all you can eat maar dan fuck club"

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zaterdag wil ik beslist naar venus. Ik vernam al van Bahar, en Dilara maar als die Lucy er nog zou zijn en geil genoeg dan hoop ik een topdag te beleven.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Je moet wel even goed de boel in de gaten houden want de dames waren afgelopen zondag al weer bang voor strengere maatregels. Was zelfs sprake van dat ze misschien weer compleet zouden gaan sluiten maar dat is misschien wat te voorbarig geweest.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Al sluiten? Dan reageert Duitsland wel erg paniekerig. Het grote verschil met vorig jaar is dat er nu gevaccineerd is/wordt en de stijging van het aantal besmettingen is ook weer niet zodanig dat de boel weer op slot moet.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ja ik denk dat sluiten ook nog niet aan de orde is maar de dames waren er niet gerust op, althans larissa en michaela dan.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
jwkfgvl zei:
okey dat is dan anders als ik dacht, en dan 30-40-50 is afhankelijk van de tijd of de wensen of hoe werkt dat ? en bv dan half uurtje zonder condoom dat komt dan op die 50 neem ik aan?

maar dat bestaat toch ook een soort "all you can eat maar dan fuck club"
Bedrag is tijd gerelateerd, maar heb begrepen dat in de loop de tijd het bedrag gelijk is gebleven, maar de tijd is verminderd.

Gangbare diensten (zoenen, pzc) zijn hierbij ingesloten. Aangaande nzc is dat bij verreweg de meeste dames ook gangbaar, maar een enkeling doet dit niet en zal dit tijdens de presales netjes aangeven. Je krijgt dan echter geen korting en betaalt hetzelfde bedrag.
Hoe het zit met extra diensten, zoals anaal weet ik niet maar ik ga er vanuit dat hier een extra bedrag bij komt kijken.
Vergeet niet dat de entree apart voldaan moet worden en dat daar geen kamergang bij inzit. Dus minimum schade bij 1 neukbeurt voor de kortste tijdperiode (20 min?) is 30+30 euro.

Het 'all you can fuck concept' waar je op doelt is bekend als Pauschal, maar dat is al enkele jaren verboden.

DePiet

Toogplakker
3 jan 2020
104
39
Ik ben afgelopen donderdag naar de villa afgereisd. Heb er een goed uur gezeten. Wat mij opviel is de minder gemoedelijke sfeer. Ook het type dames wat er zit is duidelijk minder dan in Arabella of Grimberg Sauna.
Ik heb mijzelf beloofd daar niet meer terug te gaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag naar Duisburg afgereisd want schoenenreus was lovend over haar en had aangegeven dat donkere Lucy tot zaterdag zou werken in de villa. Ik wist niet of dat zou betekenen dat ze t/m vrijdag of t/m zaterdag dus vandaag aanwezig zou zijn maar ik ging op goed geluk.
.
Ik vroeg Barbara nog of het mondkapje op moest en gelukkig hij kon af. Ze zei er wel bij het mondkapje bij de hand te houden. Ook was het mogelijk om naast een dame op de bank plaats te nemen om daar wat voorspel voor de kamergang te hebben. Een groot pluspunt derhalve met de andere clubs waar ze dus strenger zijn met coronamaatregelen.. Barbara was trouwens wel erg aan het snotteren maar dat is ze wel vaker en toch stug doorroken.

Ik arriveerde iets voor 11.00 uur en ik werd begroet door Alex, een slanke zeer gebruinde dame, met wie ik eens een kamer heb gedeeld maar niet naar tevredenheid. Enfin; ik keek goed om me heen toen ik mijn paspoort en vaccinatiepaspoort aan Barbara overhandigde en zag in ieder geval Larissa, Maria, Michaela, Alex uiteraard en Dilara maar (nog) geen Lucy. Ik had mij min of meer erbij neergelegd dat ze er niet meer was en wilde het ook niet vragen want vond het wel spannend want ik zat op bank 5 en links daarvan bank 4 dus tegenover de koffie hing een handdoek over 1 bankhelft met een tasje op de grond. Ik dacht zo daar zou Lucy kunnen zitten en ruim een uur later kwam ze tevoorschijn. Ik blij want wilde perse met haar kameren. Een nieuwe dame voor mij, Bahar genaamd, zag ik ook bij de drankautomaten en had even contact met haar. Ze zag er geweldig uit. Toen ik doorliep zag ik een bekend gezicht want het was Dilara. Schoenenreus had me al gewaarschuwd voor de coronakilo's maar toch schrok ik een beetje want ik heb haar eind vorig jaar nog in die club in Leverkusen bezocht en toen zag ze er echt aantrekkelijker uit want haar buik is behoorlijk in omvang toegenomen. Dat moeten er echt niet meer geworden..

Eerste kamer rond 11.15 uur dus met Dilara met op de bank al wat voorpret. Ik had al een half blauw pilletje ingenomen en dat werkte prima. Toen ik opstond had ik al een behoorlijke erectie. Ik schaamde me wat want hij stond helemaal horizontaal. Ik drukte mijn hand op mijn lul om niet te opvallend langs de dames en heren te lopen. Op de kamer was ze mijn pik wel erg grondig aan het reinigen want het duurde een poos dat ze ermee klaar maar op dit punt zei ze vind ze hygiene erg belangrijk. Ze vroeg nog of ik met of zonder condoom wilde neuken maar ik heb haar altijd zonder geneukt dus nu ook. De kamergang was redelijk maar pijpen was erg kort. Het neuken best wel lekker en hield het nog even vol want echt strak is ze niet. Ze zei nog dat ik een grote "Schwanz" had maar dat had ze al eerder eens gezegd maar geil is het wel. Het standje cowgirl deed ze trouwens gehurkt wat er wel geil uitzag en ik maakte ook nog wat stotende bewegingen.

In het begin was het vrij rustig met mannen maar na 13 uur werd het steeds drukker en naar mijn mening iets te druk want op een gegeven moment waren alle dames verdwenen.

Ik wist nu waar Lucy zat en net toen een man samen met haar de bank verlieten nam ik er plaats. Ik had gezien hoe ze het deed op de bank en daar was weinig mis mee. Iets voor 14 uur kwam ze terug en spoedig zat ze naast me. Zoenen deed ze lekker en een paar maal plagend beet ze me op de lip. Ze zou alleen vandaag nog aanwezig en dan vertelde ze pas over zo'n 2 maanden terug te keren en dan waarschijnlijk wat langer als 2 weken wat ik begreep.

Tweede kamer met Lucy. Geweldig was het maar was wel benieuwd of ik een condoom zou zien; niet dus want ze klom er zo bovenop. Ze gebruikt haar handen veel en het is lekker als ze haar armen om je heenslaat want ze drukt je tegen haar aan wat het nog intiemer maakt. Ze lijkt er zelf ook van te genieten en doet goed mee met de sex. Vingeren gaat ook goed. Ze was best?strak maar kon het nog lang volhouden maar uiteindelijk heb ik haar toch volgespoten deze opvallend donkere dame met afrokapsel.

Ik had Bahar al aanschouwd maar ze maakt relatief weinig kamergangen. Ze was vaak weg niet dat ze een klant had maar ze was met andere dingen bezig. Ze praat ook best veel. Wat minder zou wenselijk zijn. Ik keek mijn ogen uit toen een man op haar bank zat. Ze ging naast hem zitten maar ze bleef maar met andere dames praten en liep dan weer weg om na een tijdje weer terug te keren. Opeens zag ze een bekende en pakte de handdoek van de bank en ging helemaal naar de voorste bank om daar met die bekende te praten en vervolgens een kamer te nemen. Ik denk dan er zit een man naast je op de bank die sex met je wil en jij loopt de boel maar te rekken en laat die man barsten. Vind ik niet kunnen en daardoor heb ik ook niet met haar kunnen kameren want het duurde allemaal veel te lang met haar. Jammer want ze was nieuw voor mij en aantrekkelijk qua lichaamsbouw.

Ik ging rond 16.15 uur op de bank plaatsnemen van Michaela toen ze net met een klant waren vertrokken voor een kamer. Ik was verbaasd toen ze iets na 16.30 uur alweer klaar. Ik had niet veel tijd meer want wilde mijn trein halen dus maar korte voorpret op de bank. Ze nam kamer 3. Erg aantrekkelijke kamer vanwege de grote spiegel en de ruimte. Michaela niet de jongste maar gezegend met een perfect lichaam met geweldige tieten en prima kont. Ze heeft me zo geil gekregen dat ik voor de derde keer vandaag een kutje volspoot.

Rond 17 uur de villa verlaten en Michaela deed me nog begeleiden naar de uitgang en met een volle zoen haar en de club verlaten. 7 dames aanwezig wat eigenlijk te weinig is gezien het aantal mannen maar de vrouwen hoor je uiteraard niet klagen.

Assburgers

Toogplakker
25 feb 2020
38
40
Ik wil komend weekend voor het eerst een FKK bezoeken, Villa Venus of een andere in die regio. Als er iemand mee wil rijden, graag!

Zaterdag of zondag, vertrek uit Nijmegen en rond openingstijd aankomen. Een bijdrage voor de benzine is welkom, maar als een ervaren bezoeker mij onderweg van info kan voorzien zie ik dat als vergoeding.

Ik heb vorige week een nieuw topic aangemaakt onder 'carpoolen', maar die is nog niet goedgekeurd...

Ik kan vermoedelijk geen PB sturen vanwege te weinig posts.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Binnenkort een bezoek aan Villa Venus en de dames inplannen.

Wie is er de afgelopen weken nog geweest. Hoeveel (en welke) dames zijn doorgaans aanwezig.
Ik lees dat het aantal mannen minder is en daarmee lijkt het wat rustiger.

Vanuit Nederland: Vaccinatie gehad, bewijs van de GGD, QR-code en een vaccinatieboekje. Dat is toch voldoende om af te reizen naar Duisburg.

Jee

Toogplakker
14 mrt 2019
47
1
Is er iemand die op een op andere manier kan bevestigen of VV open is a.s. vrijdag? Met alle tegenstrijdige info die rondgaat is het niet duidelijk en telefonisch contact met VV lukt ook niet, de oproepen blijven helaas onbeantwoord.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik was er gisteren, maar de deur bleef gesloten. Er stonden volle afvalzakken voorbij het hek, hetgeen niet gebruikelijk is. Ook de auto van Barbara stond niet op haar gebruikelijk parkeerplaats. De club leek gesloten.

Terug
Naar boven