Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Alle clubs mogen vrijdag weer open. Of Venus specifiek open gaat, moet blijken. Lijkt me van wel, maar hangt er ook vanaf hoeveel dames mogen/kunnen werken...en dat weet niemand precies.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Ik wilde vandaag de club bezoeken, maar telefonisch werd er niet opgenomen; hierdoor heb ik ook niet het risico genomen om te gaan en voor een gesloten deur te staan.

Vulkanstrasse is weliswaar om de hoek, maar ik krijg meer een kick van bare neuken en kutjes volspuiten.

Vrouwen met goede rondingen rond 30-45 zijn mijn types, het echte milf plaatje, sappig. Uit de verhalen heb ik begrepen dat Michaela hierbij goed past. Ben benieuwd of er meer dames zijn die aan het plaatje voldoen in Villa Venus - het gaat mijn eerste keer zijn daar.

Tevens ben ik benieuwd wanneer ze open gaan…

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Lele22 zei:
Vulkanstrasse is weliswaar om de hoek, maar ik krijg meer een kick van bare neuken en kutjes volspuiten.

Ehhhh, daarvoor had je dus juist naar de Vulkanstraße kunnen gaan. Zijn er zat waarbij bare neuken (met reinspritzen) mogelijk is.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Lele22 zei:
Vrouwen met goede rondingen rond 30-45 zijn mijn types, het echte milf plaatje, sappig. Uit de verhalen heb ik begrepen dat Michaela hierbij goed past. Ben benieuwd of er meer dames zijn die aan het plaatje voldoen in Villa Venus - het gaat mijn eerste keer zijn daar.

In normale omstandigheden kan je in alle RTC clubs zulke dames vinden. Er zijn algemeen gezien meestal iets meer stevigere dames dan hele slanke. En ook genoeg dames die + 30 jaar zijn.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik ga komende week Venus en enkele anderr FKK's bezoeken. Kan iemand mij vertellen wst nu de toelatingseisen zijn? Ik heb twee prikken gehad en daarme volledig gevaccineerd. Laatste prik 3 weken terug. Ik heb de app met QR code geinstalleerd, maar geen geel boekje. Heb ik aan de app voldoende?

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Banana zei:
Ik ga komende week Venus en enkele anderr FKK's bezoeken. Kan iemand mij vertellen wst nu de toelatingseisen zijn? Ik heb twee prikken gehad en daarme volledig gevaccineerd. Laatste prik 3 weken terug. Ik heb de app met QR code geinstalleerd, maar geen geel boekje. Heb ik aan de app voldoende?

Vorige week bij Villa Venus geweest. Ik had kopie van mijn twee vaccinaties meegenomen. Geen probleem bij de theke. Ze vroeg nog wel om een iID.Verder vroeg ze om n formuliertje in te vullen. Naam, adres en telefoonnummer.
De QR kunnen ze mogelijk bij een FKK niet lezen. Een aparte app voor nodig. Dat geldt ook voor de horeca in Duitsland.
Geniet er van!

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Op een duitse forum heb ik gelezen dat Villa Venus nog dicht is. Maria (dikke tieten) en Alexandra (slank) zijn in Arabella te vinden. De andere girls zijn bezig met het naleven van de nieuwe regels (vaccinatie of PCR test) of zijn teruggekeerd naar Roemenië.

Big Spender

Toogplakker
25 sep 2017
48
18
Dan heb je niet goed gelezen, want je voorganger 'marcel35' schrijft op 22 augustus ( gisteren ) dat hij er vorige week is geweest..

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
De nieuwe regels met betrekking tot pcr test zijn sinds vrijdag van kracht. Sindsdien is de club dicht (zoals op best veel plekken terug te vinden is).

Jee

Toogplakker
14 mrt 2019
47
1
Ik heb vrijdag gebeld. Nogal hectisch, gestrest en onvriendelijk werd er opgenomen. Vandaag (vrijdag de 20e dus) was het gesloten maar zaterdag zeker open. Dus ik zaterdag met veel zin naar VV.... 10u00... Gesloten!! Dus dat klopt wel degelijk.
Zo dat was een tegenvaller, dan maar gestopt in Moers op de terugweg. Nog zo'n desillusie met enkel lelijke donders, ok smaken verschillen maar toch.... Tania was er (nog) niet, dus afgedropen en zoveel km's voor niets gemaakt. Corona ist sch**** 😬🙄

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik blijf het raar vinden dat bepaalde clubs momenteel dicht zijn. Mannen worden geacht volledig gevaccineerd te zijn of een PCR test te hebben ondergaan anders wordt de toegang tot de club ontzegd en dames schijnen zich niet te willen laten vaccineren waardoor ze niet kunnen/mogen werken.

Hopelijk bedenken veel dames zich op korte termijn anders zitten we nog een lange tijd met een scheve verhouding m/v en is er dus maar weinig aanbod van dames waardoor langere wachttijden.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Het is moeilijk te geloven inderdaad. Vooral omdat er dames zijn in de RTC clubs die preventief antibiotica slikken tegen soa's en dit op regelmatige basis. Terwijl dat ook heel slecht is aangezien er dan kans is dat het wellicht niet zal werken tegen bepaalde soa's wanneer het echt nodig is.

Maar zich laten vaccineren daar hebben ze dan wel bang voor. Uiteraard komt dit door allerlei verhalen en zijn jongeren met uitbreiding tot min 40 niet zo bang van corona besmetting.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Vrijdagavond laat kwam ik bij VV aangereden. Eenmaal binnen m'n vaccinatiepaspoort laten zien. ID was niet nodig. Iedereen droeg de mondkapjes bij de hand :) Ik keek even rond, ik zag drie paar hakken bij de trap, twee dames binnen en heel veel ijsberen. Jagen dus.
Ik heb gekamerd met Alexandra en daarna met Bahar.
Alexandra is getint en slank, op de kamer zei ze dat een andere afspraak met twee mannen, dus ik moest opschieten. Dat viel niet mee. Waarschijnlijk te druk geweest, want ze was niet bepaald strak meer.
Bahar, leuke dame, maar praat veel tijdens de date. Zij was wel wat strakker :D Maar ik vond haar niet zo aantrekkelijk waardoor ik niet kon klaarkomen. Ik had ook teveel werkstress (vrijdag-effect).
Al met al, ik heb mn plezier beleefd. Ik ben daarna nog wel naar de vulkaan gegaan, voor de optik-fik. Wat zou het lekker zijn om die dames daar zc te doen.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Daar wisten ze bij mijn bezoeken aan andere clubs geen raad mee. Ook in een hotel was niet met het gele boekje in te checken. Mijn ervaringen zijn het beste met de papieren uitdraai. Ik sprak laats een ambulancechauffeur die werkt bij een repatrieringsdienst en die zei me dat je het beste alles bji kunt hebben maar dat de uitdraai op papier het beste werkt. Alleen grenscontroles kunnen formeek wat met het gele boekje, maar dan moeten alle gegeven wel kloppen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dat gele vaccinatieboekje wat ik bij de ANWB heb gekocht wordt overal geaccepteerd dus bij Villa venus, Luderland, Grimbergsauna en Arabella

Terug
Naar boven