Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Zoals aangekondigd zondag dus Villa Venus getrokken. Het was voor mij al een hele tijd geleden. Enkele jaren geleden was ik er zeer regelmatige bezoekers. Kwa looks van de dames is het voor mij wat minder dan enkele jaren geleden. Ik kwam er vroeger voornamelijk voor Minne, Diana(de kleine met grote borsten), Emma (kleine blonde tot vorig jaar nog Luderland) en Marianna.

Vandaag dus voor Sammy gekomen. Er was nog behoorlijk wat volk in VV en de dames vaak op de kamer. Sammy was meteen beschikbaar. Normaal wil ik even uitrusten na een lange autorit maar ik wou de kans toch niet laten voorbijgaan.

Even kennis gemaakt op het bankje. Kleine zeer slanke dame helaas wel geen borsten. Kwa gezicht een girl next door, niets speciaals maar ze heeft toch ook wel iets.

Op de kamer lang tongzoenen, wel een sterke rookers smaak. Dat is wat minder aangenaam. Daarna ook een lange pijpbeurt deze was ok. Ze bleef maar doorgaan bepaald moment voelde ik al iets komen dus dat maar afgeremd.

Daarna gevraagd dat ze op mij kwam zitten. Dat leek eerst niet te gaan lukken, met wat extra glijmiddel dan toch. Ook ik heb dus mogen ondervinden hoe straks ze is, ondanks dat mijn pik eerder gemiddeld geschapen is(Belgisch/Nederlands gemiddelde als ik internet mag geloven). Maar dit was geen aangenaam standje met haar. Dan maar in missio dit ging iets beter, normaal heb ik wel graag een strakke poes en wordt mijn pik er juist goed hard in. Maar ik had toch de indruk dat hij ging verslappen. Heb me ook een beetje ingehouden. Na een tijdje haar toch lekker kunnen volspuiten.

Misschien dat ik bij een volgend bezoek haar nog eens ga nemen voor de prijs wat je hier moet betalen is dat zeker nog ok. Het is best een aangename meid. Ze zegt niet veel maar is best wel meegaand.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Wellens

Kun je iets zeggen over de aanwezigheid van overige dames. Larissa en Maria weer terug van vakantie?

Toevallig nog donkere Lucy gespot want heb haar eind juli bezocht en zou dan pas na 2 of 3 maanden weer even terugkeren? Deze meid is nooit lang in de villa want na een paar weekjes werk heeft ze genoeg verdiend om het daarmee uit te houden. Helemaal niet mijn type overigens maar mijn eerste en enige bezoek aan haar was er een om nooit te vergeten.

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Maria is nog op vakantie (afgelopen zondag). Alexandra en Dana waren er ook. De anderen ken ik niet van naam...

Assburgers

Toogplakker
25 feb 2020
38
40
Na eerder Ara en Grim bezocht te hebben, ga ik zondag voor het eerst naar Villa Venus. Als iemand interesse heeft om mee te rijden, laat maar weten.

Omgeving Nijmegen. Ik wil tegen openingstijd (10:00) daar zijn en uiterlijk om 17:00 op huis aan. Afhankelijk van drukte en het aanbod aan dames natuurlijk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik was geil dus had ik zin in een saunaclubbezoek. Even gebeld om te vragen hoeveel dames er waren en of Bahar en Michaela ook aanwezig waren en dat antwoord was ja dus ik rond 13 uur in villa venus.

Elena deed de deur open en bij binnenkomst keek ik goed rond. Zag ook nog Bahar maar schrok wel want zag een heleboel mannen op de banken en de rest van de dames waren al bezig op de kamers. Barbara vertelde via de telefoon dat er 8 dames waren maar ik heb er vandaag maar 6 geteld: Bahar, Alexandra, Elena, Michaela, Sammy en een voor mij onbekende dame "Steffi" genaamd.
Sonja, Dana en Cherry/Seri waren er niet en Larissa en Maria nog steeds op vakantie. Ik vroeg Barbara nog naar Lucy "de zwarte parel". Ze was wel in de club geweest maar haar papieren waren niet in orde dus mocht ze niet werken. Ik zal volgende week nogmaals bellen met de vraag of ze dan wel aan het werk is.

Ik wist waar Bahar zat dus ging gelijk op haar bank plaatsnemen. Het duurde niet lang want nog geen kwartier later zat ze naast me. Beetje gepraat, gekust en gevoeld en dan een kamer. Wat pijpt Bahar geweldig. Heel rustig waar ik dus van hou en ze gaf mijn pik weer complimenten dat ie mooi en groot was. Op een gegeven moment was mijn pik superstijf en kwam ze bovenop me. Gehurkt bereed ze me. Was geil om te zien hoe mijn pik langzaam in haar kut verdween. Daarna nam ik haar missio. Ik voelde dat ik nu wel ging klaarkomen; dit in tegenstelling tot de vorige keer, maar uiteraard wou ik niet te vroeg schieten. Ik was een poosje aan het stoten en Bahar zei al dat ze was klaargekomen; leuk en geil om te horen. In plat doggy nam ik haar verder onder handen en niet veel later spoot ik haar vol. Ik zei nog: ik leeg en jij vol :lol:

Na deze goede start gepauzeerd en zag een voor mij "nieuwe dame" Steffi genaamd. Ik vond haar voorkomen aantrekkelijk. Ze had wat weg van Sonja qua postuur. Ze zat op de bank waar Larissa altijd zit. Ik liep naar boven om daar plaats te nemen op een van de twee banken. Ik voelde op een gegeven moment dat ik bekeken werd en keek naar rechts en zag ik Steffi. We praten heel kort met elkaar en toen ging ze met een klant kameren. Ik werd best opgewonden toen ik haar gekreun hoorde. Ik besloot weer naar het zitgedeelte beneden te gaan want ik wilde die Steffi wel eens proberen. Helaas zat er al iemand op haar bank maar op een gegeven moment ging hij eraf en nam elders plaats. Ik gelijk naar haar bank om daar plaats te nemen en ik had weer geluk want vrij snel zag ik haar en zat ze naast me. Vriendelijke meid. Roemeense zei ze en voor de 2e week werkzaam. Wat gepraat en gevoeld en gekust en vervolgens een kamer. Ik zei neem kamernummer 3. Grote kamer met enorme spiegel waar ik altijd van hou. Eerst staand dicht tegen elkaar en wat lichaamsverkenning. Heb voorgesteld om haar eerst te beffen wat ze prima vond. Ze reageerde op een gegeven moment heftig waarna ik mijn gezicht naar de hare kwam om lekker te zoenen en vervolgens stuurde ik mijn pik naar haar kut en voorzichtig ging ik bij haar naar binnen. Ze was al aardig nat en ze voelde lekker en ook nu wist ik dat klaarkomen ging lukken. Ze kreunde lekker. Daarna kwam ze op me en bereed ze me lekker. Niet op de gehurkte wijze zoals Bahar deed maar gewoon mijn pik diep in haar terwijl zij telkens wat naar voren kwam. Zij maakte geen aanstalte om te stoppen dus zei ik maar een ander standje want nu moet ik werken :lol:
Ik nam haar doggy en vervolgens plat doggy en ik kwam heerlijk in haar klaar. Was me goed bevallen deze meid met de nodige tattoos en navelpiercing. Heb haar na afloop nog een kleine fooi gegeven waar ze zichtbaar blij mee was.

Ben niet lang gebleven want was er rond 13 uur en iets voor 16 uur vertrok ik weer want morgen wil ik weer een andere club aandoen. Bovendien Michaela waar ik eigenlijk nog mee wilde kameren was erg vaak bezet. Eigenlijk hadden alle dames niets te klagen over belangstelling alleen vertelde Bahar me nog wel dat het vandaag (vrijdag) druk was maar de dagen daarvoor rustig dus kwam ik eigenlijk op een verkeerd moment.

paul1976

Snuffelaar
7 jan 2021
15
11
Gisteren voor het eerst naar de Villa geweest… Ben vroeger wel een paar keer in Pauschalclub Bochum geweest, daarna geen lease auto meer… Was nu toch in de buurt

Bij binnenkomst mijn QR-code laten en kreeg ik voor 30 euro 2 handdoeken:) Even gevraagd waar ik de kleedkamer kon vinden. Oh ja, ze spreken totaal geen Engels en mijn Duits is erg weggezakt. Gelukkig is de taal geen probleem als je eenmaal in een kamertje bent.

De eerste dame met wie ik ben wezen kameren was Dana (bank 2). Een lekkere skinny meid, helaas rookt ze (volgens mij roken alle meiden in de Villa), wat wel een aanslag is geweest op haar tanden. Voor de rest echt mijn ding! Fijne date met haar gehad.

Daarna even tijd om te douchen en bij te komen 😁

Op een gegeven moment zag ik een andere skinny meid op bank 3. Mijn interesse was gewekt. Ook met Sammy wezen kameren. Deze date was minder dan die met Dana. Sammy is echt f*cling strak. Doggy was voor mij erg pijnlijk, gelukkig ging het met glijmiddel een stuk beter.

Daarna was het voor mij voorbij. Ben ik weer naar huis gereden

Assburgers

Toogplakker
25 feb 2020
38
40
Vandaag voor het eerst in VV geweest. Door wat ik hier en op een Duits forum las, keek ik erg uit naar Sammy. Ik dacht, na dik 5 minuten in mijn auto gewacht te hebben dat ik om 10:00 de eerste was. Vreemd dat er toch al een andere vent in handdoek gehuld klaar zat.

Wat dames betreft was het uitgestorven. Achteraf, nu ik de namen weet, waren dat bij opening Michaela, Elena, Alexandra en een geblondeerde meid waarvan ik de naam niet opgevangen heb. Gevraagd aan de Theke (Barbara?) of Sammy nog zou komen, maar het antwoord was nee. :(

Klein en slank is mijn smaak en alleen Alexandra voldeed daaraan op dat moment. Ze was wel gelijk bezet en omdat ik dacht weinig keuze te hebben, ben ik naast Elena gaan zitten. Mollige meid met een leuk koppie, dat zeker. Kamer met haar was ook zeker niet slecht, ze doet alles vol overgave. Net toen ik met haar richting kamer liep zag ik Bahar en Dana binnenkomen. Dat was wel even balen, maar achteraf geen spijt van.

Na opfrissen vrijwel gelijk op de bank van Alexandra gaan zitten. Strak, maar iets te gebruind lijf. Ze vertelde me dat ze 38 is en twee kinderen heeft, maar ik weet nog niet op ze me voor de gek hield. Ik vond vooral de leeftijd moeilijk te geloven. Als het waar is, is ze nu de oudste vrouw die ik ooit geneukt heb. Zeker niet de slechtste.

Vervolgens met Dana naar boven geweest. Wat een lekker lijf en een goede sessie. Vooraf vertelde Alexandra dat een andere klant haar had verteld dat Dana niet echt haar best deed en je nergens aan mag komen. Ik twijfel nu aan alles wat Alexandra zegt.

Ik dacht dat een 4e rondje er ook nog wel in zou zitten en ik wou afsluiten met Bahar. Die zat helaas nooit op haar bank en stuk of 3 kerels sprongen op telkens als ze weer beneden kwam, terwijl er ook nog een op haar bank zat en daar omheen nog een stuk of drie die haar bank nauwlettend in de gaten hielden. Ik was daar één van. Na anderhalf uur gaf ik het op en ging ik nog eens douchen en me klaar maken voor de rit terug. Bahar bleek even in het washok bezig te zijn en zelfs daar werd ze aangesproken of ze een kamer wou doen.

Terug bij mijn auto vond ik een verdacht plasje naast de bestuurdersdeur en toen ik startte kreeg ik een melding van een leeggelopen band. Blijkbaar vond iemand het grappig om tegen mijn auto te zeiken en een band een stuk leeg te laten lopen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag de villa weer bezocht. Elena deed de deur voor me open. Zeker een mooie meid om mee te gaan kameren. Bij het zitgedeelte zag ik maar weinig handdoeken over de banken dus dat betekent weinig dames. Helaas geen Bahar. Ook geen Steffi en Cherry/Seri. Ik had stil de hoop op de donkere Lucy maar ze is nog steeds niet aan het werk aangezien ze de papieren niet steeds niet op orde heeft.
Wie waren er dan wel? Alexandra, Alice (nieuw), Sammy, Sonja, Michaela en Elena.

Ik wilde eigenlijk meteen met Elena kameren maar net toen ik in het zitgedeelte kwam ging ze er met een klant vandoor. Ik nam gelijk plaats op haar bank en moest een half uur wachten. Uiteindelijk zat ze naast me en vroeg ze gelijk of zij mijn eerste kamer zou worden en ik kon dat haar bevestigen. Ze was vrolijk en op de bank al wat voorspel en trok ze me af. Ik zei dat ik wat dames miste zoals ook nog Larissa en Maria. Ze zei dat dames tegenwoordig vaker privé ontvangst doen want dat verdient beter. Ze gaf gelijk aan dat 30€ voor NZC eigenlijk te goedkoop is en daar heeft ze een punt. Elena is een mooie meid en straalt plezier uit. De kamer met haar was weer prima en ze doet lekker mee. Ze is behoorlijk strak en daarom begin ik vaak eerst in de missio om haar eerst wat natter te krijgen. On top doet ze echt lekker en op een gegeven moment lijkt ze wel in trance te komen. Daarna wilde ze doggy dus zoalsgezegd hier gehoor aan gegeven. Ik wilde weer afsluiten in missio waarbij ze lekker aan mijn tepels zoog en vervolgens haar weer van een flinke lading voorzien.

Daarna nam ik pauze en raakte ik op een gegeven moment in gesprek met een landgenoot. Hij was zeer positief over Alice die tussen Alexandra en Sammy in zat. Zag er niet verkeerd uit en ze had best wel kont hoewel ze vrij slank was. Na voldoende hersteltijd ging ik op haar bank zitten want was best nieuwsgierig naar deze "nieuwe" dame.
Ze vroeg of ik Engels wilde spreken met haar. Ze was 23 jaar zei ze en pas haar 3e dag hier. Lang zwart haar en een enkele naamtattoo op haar pols.Het werd een prima kamer en bij het pijpen keek ze me geil aan en af en toe likjes aan mijn lul. We hadden de kamer waar Michaela normaal vertoeft namelijk nummer 3. Dat is een grote kamer met een grote spiegel aan het hoofdeinde tot aan het plafond. Ze heeft best een lekker lichaam en het neuken voelde erg lekker. Ze kreunde er ook lekker bij. Ik wilde graag doggy met haar doen maar helaas wilde ze?dit niet. Denk dat ze mijn lul net wat te groot vond. Jammer want lekker over die kont doe ik graag. Heb haar alleen in missio geneukt en kijkend in de spiegel waarbij ze haar benen goed spreidde en lekker kreunde kwam ik vlot in haar klaar. Trouwens ze vroeg nog wel eerst met of zonder condoom maar das voor uiteraard altijd het laatste.

Merkwaardig was wel dat op een gegeven moment alle 6 de dames in het zitgedeelte zaten en allen alleen op de bank. Zie ik zelden dit tafereel en juist op dat moment ging ik bij Michaela zitten. Ik heb een zwak voor haar. Niet de jongste maar een geweldig lichaam met heerlijke tieten en beste kont. Op de bank lekker tongzoenen en wat gepraat. Heb haar langdurig geneukt in missio en (plat) doggy maar niet klaar kunnen komen want ik nam denk ik net te weinig pauze maar de sex was wel weer erg lekker en ook nu zoog ze weer lekker aan mijn tepels. Vond alleen wat raar dat ze haar smartphone met wat muziek aan had staan tijdens de sex.

Conclusie: met 1 landgenoot een poos gezellig gepraat en daarna met nog één in het douchegedeelte. Qua dames hield het niet over met maar 6 dames. Vond wel jammer dat Bahar ontbrak en Cherry/Seri miste ik ook wel maar vooral dus Lucy miste ik zeer. Had eigenlijk nog met Sonja willen kameren maar door die Alice werd het toch geen Sonja want 4 maal kameren vind ik net wat teveel van het goede.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
2 sessies achter elkaar gehad met Michaela en haar allebei de keren volgespoten. Lekker nog zitten neuken in mijn eigen sperma.

Daarna weer 2 sessies achter elkaar gehad met Alice. Klein slank meisje en haar geneukt als een dier; letterlijk vol geblazen. Haar kutje deed pijn nadat we klaar waren, aangezien ik haar heb opgepropt als een pop.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik ging vandaag naar Duitsland en had 2 RTC saunaclubs in gedachten; namelijk de Grimberg en villa venus. Ik belde eerst de eerstgenoemde club met de vraag of Melissa aanwezig was want dat vind ik een erg aantrekkelijke meid en toen dat niet werd bevestigd ivm haar vrije dag koos ik voor villa venus.

Ik was er rond 12 uur. Alice deed de deur voor me open en met haar wilde ik al gaan kameren. Nu maar hopen dat Bahar er ook is want bij mijn vorige bezoek was ze helaas afwezig. Ik zag op de bank waar ze normaal gesproken zit een handdoek over de bank dus dat stemde mij tevree. Vlug uitkleden en douchen en daarna nam ik gelijk plaats op de bank van Bahar. Alice was al een poos beschikbaar maar ik wilde als eerst met Bahar gaan kameren aangezien Alice behoorlijk strak is en lekker te neuken is dus daar kom ik sowiezo wel makkelijk in klaar. Het liep echter niet volgens plan. Op een gegeven moment na ruim een half uur kwam Bahar tevoorschijn. Ik zwaaide naar haar en ze zwaaide terug. Echter Bahar liep niet door maar bleef bij de balie staan hangen wat ze wel vaker doet en naast haar stond een man met wie ze opeens ervandoor ging. Blijf dit een rare actie van haar vinden want ze wist dat ik met haar wilde kameren omdat ik contact met haar maakte door mijn handen op te steken en op haar bank zat. Ik besloot toen maar op de bank van Alice plaats te nemen want had geen zin om weer lang te moeten wachten. Vrij snel zat ze naast me en dan zul je net zien dat op het moment dat ik met Alice naar boven liep Bahar terug kwam van haar kamergang. Ik liep langs haar heen. Uiteraard balen want had haar als eerste willen nemen. Alice is niet helemaal mijn type want ze is slank maar heeft toch wel een mooie kont. Zoenen is niet echt haar ding. Pijpen doet ze wel lekker. Ik merk wel dat ze een beetje schrik heeft voor mijn pik. Hij is bovengemiddeld maar je merkt aan haar dat ze er moeite mee heeft. Ik stelde on top voor en langzaam zakte ze naar beneden. Haar kutje voelt lekker en het neuken steeds soepeler want ze werd ook natter. Vervolgens missio en zei ze nog wel langzaam aan te beginnen. Dit standje een poos gedaan en ze kreunde er lekker bij. Weet alleen niet of zij het echt lekker vond gezien haar gezichtsuitdrukking. Uiteindelijk een volle lading in haar geschoten.

Bahar maakt relatief weinig kamers omdat ze veel tijd nodig heeft na een kamergang. Ik was op een gegeven moment boven op een van de twee banken en daar kwam Bahar langs me heen en liep haar kamer in maar zonder klant. Daar bleef ze wel een half uur. Vervolgens liep ze naar beneden en niet veel later kwam ze weer boven met een klant. Op dat moment besloot ik naar beneden te lopen naar het zitgedeelte en nam plaats op haar bank. Na een poos kwam ze tevoorschijn maar verdomd bleef ze weer hangen bij de balie en raakte in gesprek met Barbara. Ik had geen zin om nog langer te wachten en wilde voorkomen dat ze weer voor mijn neus zou worden weggekaapt. Ik liep naar haar toe en zei dat ik op haar wachtte en gelukkig begreep ze dat. Ja bij Bahar kan je er niet vanuit gaan dat als je op haar bank plaatsneemt dat ze daar na een kamergang ook gaat zitten dus je moet goed opletten en niet passief zijn.
Ze kwam naast me zitten maar het viel me op dat ze niet zo intiem/zoenerig was als de vorige keer. Vrij snel liepen we naar boven. De sex met Bahar is geweldig. Staand pijpte ze me heerlijk en ze doet alles zo lekker rustig en met veel gevoel. Mijn ballen nam ze aangenaam met haar tong en ook mijn bovenlichaam werd gelikt. Tijdens het neuken pakt ze mijn heupen vast en duwt me in een bepaald tempo en je ziet dat ze het zelf ook lekker vindt en op een gegeven moment komt ze ook echt klaar. Ze gaat ook plat op haar buik liggen en ik ga mooi over haar billen heen. Ze wordt steeds natter. Missio is toch wel mijn favoriete standje en als ze zich weer aan mijn tepels vastzuigt kom ik heerlijk in haar klaar.

Oja wie er aanwezig waren? Nog steeds niet veel dames want er waren er maar zes: Elena, Michaela, Elena, Alexandra, Alice en nog een slanke meid (zou Dana kunnen zijn). Dus geen Larissa, Maria, Sonja, Cherry/Seri en Steffi. Zelfs de populairste dame Sammy schitterde door afwezigheid. Hoop dat donkere Afrikaanse Lucy nou eindelijk eens komt maar Barbara wou er niet al teveel over zeggen. Rond 15.30 na 2 kamers vertrokken en toch wel tevreden huiswaarts gekeerd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik kon het toch niet laten om weer naar villa venus af te reizen. Ik had al vernomen dat Flori van Freude39 inmiddels enige tijd in deze club vertoeft en wilde haar graag weer eens zien en voelen. Ik was nog 5 minuten voor 10 uur binnen maar zag toch al een paar mannen in het zitgedeelte dus Barbara let zeker niet op de tijd. Na enige bestudering telde ik 10 dames te weten: Alexandra, Dana, Alice, Flori, Larissa, Sonja, Kati, Elena, Michaela en Maria. Alleen Bahar die er eigenlijk had moeten zijn ontbrak.

Toen ik het zitgedeelte binnenkwam Sonja eerst gevraagd of Flori aanwezig was en dat was gelukkig zo en daarna vroeg ik haar waar haar bank was. Ging gelijk op haar bank zitten en moest even wachten. Toen Flori kwam glimlachte ze en liep naar me toe en gaf me een zoen en de vraag hoe het met me ging. Op de bank even geknuffeld en daarna de kamer opgezocht en een lekkere sexpartij volgde waarna ik haar ter afronding goed heb volgespoten. Ik heb haar voor het laatst bezocht in Arabella maar al snel was ik haar kwijt. Ze vertelde vakantie te hebben genomen waarna ze dus in villa venus terecht kwam. Gelukkig voor mij want ik kom hier regelmatig en Flori is voor mij een zekerheidje.

Qua mannen viel het behoorlijk tegen maar de sfeer onder de dames was goed. Wat later in de middag werd het wat drukker maar niet te. Elena trok vaak met Alexandra op en die twee konden het goed met elkaar vinden en vooral Elena was de sfeermaker en regelmatig deed ze dansjes of wat gekkigheid. Ik had Kati al geobserveerd en ze zag er goed uit. Niet spectaculair maar zeker de moeite waard. In het begin had ze niet veel te doen maar toen ik naast haar wou zitten was er net een vent bij haar en ging haar ook nog eens uitgebreid masseren op een bank wat een beetje was afgelegen. Ik vond het allemaal te lang duren en besloot voor Michaela te gaan. Prima kamer gehad en erg goede sex dus ik was dik tevreden tot nu toe.

Ik wilde nu toch echt daarna voor Kati gaan dus ging op haar bank zitten. Op een gegeven moment kwam ze terug in het zitgedeelte maar kwam niet naar haar bank maar bleef vooraan hangen wat Bahar ook vaker doet. Ik zag de bui al hangen en opeens ging ze er met een vent vandoor en Alice ging ook mee. Ik heb erg lang gewacht en ze bleef uren weg. Ik gaf het op een gegeven moment op en besloot te gaan. Het was bijna 17 uur dus lang genoeg geweest. Helaas maar twee kamergangen gemaakt want ik wilde de derde perse met Kati. Ik heb gehoord van iemand dat ze hier twee jaar geleden ook al was maar ik herkende haar niet. Mijn les voor de volgende keer is om gelijk bij Kati aan te schuiven bij aanvang want ze is pas weer begonnen en veel mannen die haar kennen willen klaarblijkelijk met haar kameren. Tot overmaat van ramp toen ik naar de uitgang liep kwamen Kati en Alice gezamenlijk de trap aflopen. Volgende week zaterdag ga ik toch weer proberen die Kati aan de haak te slaan en hoop dat Bahar dan ook weer komt opdagen. Met die twee wil ik dan zeker mee gaan kameren.
Wordt dus vervolgd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik was vanmiddag iets na 15 uur in villa venus. 9 dames aanwezig waaronder Alexandra, Alice, Flori, Larissa, Bahar, Elena, Michaela, Maria en Kati. Ik gaf Barbara zoals altijd mijn gele ANWB vaccinatieboekje en ID maar dit was deze keer niet genoeg want sinds 3 dagen moet ook een negatieve test worden overlegd. Ik was onaangenaam verrast en mocht maar een kleine anderhalf uur blijven ivm mogelijke controle.

Ik was hierdoor behoorlijk gestressed vanwege de beperkte tijd en Bahar en Kati waren natuurlijk weer (lang) bezet. Ik ging naast Elena zitten en toen ik begon dat ik maar weinig tijd had wilde ze gelijk gaan kameren. Het werd niet echt een succes want ik was te gestressed en ze inspecteerde mijn lul dit keer wel heel erg grondig en moest deze toch nog even grondiger reinigen. Hierna een korte pauze ingelast en met Flori een kamer ingedoken. Klaarkomen lukte dit keer wel en naderhand heb ik haar rug nog even gemasseerd.

Elena zei nog dat in het centrum van Neumuhl kon worden getest naast de Lidl. Via google maps de lokatie gevonden en na wat wachten kon ik naar binnen. Daarna buiten in de regen wachten op het testresultaat waarna ik weer terugkeerde naar villa venus. Groot was mijn verbazing dat Barbara weer 30€ entreegeld van mij verlangde. Ze zag hoe ik daarop reageerde en uiteindelijk gaf ze me een sleutel zonder daarvoor nogmaals te hoeven betalen.

Ik zag Bahar met een klant naast haar en toen ze met hem wegliep ging ik op de bank van Bahar zitten. Ik had nu alle tijd maar na meer dan een uur was ze nog steeds niet teruggekeerd. Ik ging nu maar op de bank van Kati zitten. Een goede beslissing want ze kwam tevoorschijn en ging naast me zitten. Werd een prima kamergang met goed pijpwerk en ze zoog lekker aan mijn tepels. Ze vroeg nog wel met of zonder condoom neuken en natuurlijk voor het laatste gekozen. Heb haar missio en plat doggy genomen. Heerlijk haar lekkere kutje volgespoten. Ze vroeg ook nog of ik in was voor een trio met Alice. Ik zei dat ik eerst met haar alleen wilde en daarna wellicht een trio maar dan morgen. Hoop dan ook Bahar weer te bezoeken want de sex met haar is altijd goed en ze ziet er bovendien best aantrekkelijk uit.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vrijdagavond dacht ik na afloop van villa venus bezoek rond 22.15 uur in Arnhem aan te komen met de trein; echter ik geraakte niet in NL ivm spoorproblemen. Drama was het en ik heb in Duisburg maar een hotelletje genomen waardoor ik de volgende ochtend toch weer trek kreeg in villa venus.

Ik kwam rond 11 uur aan en werd danig teleurgesteld want maar 6 dames maar het ergste was dat Bahar er niet was en dat was juist de dame waarmee ik wilde kameren. Tot overmaat van ramp was Kati er ook niet terwijl ze me gisteren nog vertelde er vandaag weer te zijn. Maar goed dat ik gisteravond toch met haar heb kunnen kameren. Tenslotte schitterde Michaela ook al door afwezigheid. Alice zei tegen me dat ze vanaf vandaag met vakantie was. Sonja die er gisteren niet was was ook nu niet aanwezig.

De keuze was nu gemakkelijk want Alexandra, Larissa en Maria vallen voor mij al af en met Elena en Flori heb ik gisteren al gekamerd. Blijft over Alice. Ik denk dat ik Alice ook niet meer neem want de sex was niet geweldig. Passief en niet het idee krijgen dat ze er maar ook een beetje van geniet en dan wordt klaarkomen voor mij een hele opgave. Heb de tijd bijna volgemaakt maar erg intiem vond ik het niet. Bij het afrekenen bij de kluis wilde ik haar nog een zoen op de mond geven maar ze draaide haar gezicht dus werd het niet de mond maar haar wang en dat zegt genoeg.

Ik had me de rit naar villa venus beter kunnen besparen als ik dit geweten had; dus de volgende keer maar eerst even bellen naar de aanwezigheid van mijn favoriete dames.
Na 1 wip had ik dus wel gezien. Wel leuk om te vermelden was dat ik nog een Hollander tegenkwam bij de douches waarmee ik al eens had gesproken en ook nu hadden we elkaar het nodige te vertellen over onze hobby.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Toch zou ik Larissa eens proberen Robbie, ik weet dat het niet je type is maar als ze in een goede bui is dan maakt ze er met speels gemak een wokkel van.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja schoenenreus; ik lig nu in bed en denk aan mijn korte bezoek aan de villa vandaag. Ik was danig teleurgesteld in de afwezigheid van Bahar, Kati en Michaela die er vrijdag wel waren dat ik niet heb overwogen Larissa te proberen.
Zelfs Sammy, totaal niet mijn type, heb ik mee gekamerd maar dat was meer uit nieuwsgierigheid omdat ze zo vaak wordt geboekt of beter gezegd lange kamers maakt. Larissa wordt best regelmatig geboekt maar toen ik er was zat ze soms wel 45 minuten tot 1 uur alleen op de bank.
De populairste dames zijn momenteel Kati en Bahar.
Beiden zijn echt toppers en met uitstekende orale kwaliteiten en veel intimiteit want wat ik niet vaak meemaak is dat ze lekker aan je tepels zuigen in de missio positie.

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Ik vind Kati best knap,jammer van die slappe theezakjes.
Kati is afwezig ivm een vaginale schimmel infectie.
Is nu ook even met vakantie.

Meeste dame gaan ook terug naar hun thuisland ivm feest dagen.

Ik ben erg benieuwd naar bahar,zou haar graag eens proberen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zaterdag iets na 10 uur maar even bellen met villa venus en vragen naar de aanwezigheid van Katie en Bahar want het zijn kanjers. Mochten beide dames er zijn dan ga ik er gelijk heen en anders ga ik niet. Deze 2 dames wil ik beslist nog bezoeken voordat de clubs weer moeten gaan sluiten tzt.
Uiteraard eerst even een test doen anders kom je er niet in.

Terug
Naar boven