Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sabina is niet bekend. Wel een Samira die gisteren weer begonnen is na een aantal jaren afwezigheid. Goede vriendin van Bahar en Sonja. Ze zat destijds helemaal links achterin.
Tuurlijk. Ik weet niet hoe ze er voorheen uitzag, maar ze had een flinke kont, wel een buikje en borsten cup C schat ik, een beetje hangend. Dik zou ik haar niet noemen, maar wel stevig met rondingen.
Dank voor je snelle reactie. Zolang ze maar geen hangbuik heeft ben ik tevreden. Wellicht dat ik haar volgende week zaterdag tref want ben wel reuze nieuwsgierig hoe ze eruit ziet en de sex is.
Heb nog wel een vraag aan je: mocht je haar zonder condoom neuken en in haar klaarkomen?
Waarom ik die vraag stel?
Bij mijn laatste 2 kamergangen verzocht ze mij op haar buik klaar te komen
Het mocht niet, maar ik heb het wel gedaan. Per ongeluk. Had haar niet goed begrepen. Ik had moeite om haar Duits te volgen. Ze was gelukkig niet boos.
Vandaag in Duisburg gebleven om villa venus aan te doen.
Ik was er vroeg bij namelijk 9.50 uur. Desondanks was er toch iemand mij voor want een ontklede beer zat al op de bank dus hij werd vroeg binnengelaten. Ik telde 7 dames, te weten: Alexandra, Dana, Anna, Sonja, Maria, Michaela en Sarah. Ik zag nog wel een handdoek over de bank van Elena en boven was haar deur ook dicht dus ik dacht dat ze al een klant had. Echter; 2 uur later nog geen Elena te bekennen en naderhand bleek ze er ook niet te zijn. Op het verkeerde been gezet zeg ik maar. Alice was er ook niet en Larissa al in geen tijden meer gezien. Kathi ontbrak ook. Bahar kwam zoals gewoonlijk veel later aan zo rond 12.15 uur en na bijna een uur later nam ze plaats in het zitgedeelte. Sarah maakte heel weinig kamers en vroeg in de middag kleedde zij zich weer aan om vervolgens de club te verlaten.
Toen ik plaatsnam op de bank zag ik Michaela uitgebreid haar lichaam insmeren met een of andere crème en ook Sarah deed hetzelfde. Rond 10.45 uur liep ik naar Michaela en na kort verblijf op de bank gingen we naar boven. Op mijn knieen op het bed heeft ze me lekker gepijpt en daarna gaf ik haar een likbeurt. Vervolgens bovenop haar liggen en lekker (tong)zoenen en greep ze mijn stijve pik om hem vervolgens haar kut in te loodsen. In de missio merkte ik dat ze hard geneukt wilde worden. Ze greep mijn kont en duwde hem naar beneden en dat ging een tijdje zo door. Deze hoge tempo ben ik niet zo gewend maar Michaela kreunde er lekker bij dus dat was wel geil. Ook mijn tepels nam ze met haar mond. Binnen 20 minuten kwam ik lekker in haar klaar.
Ik hoorde een van de dames iets zeggen over Samira dus ik liep naar Barbara en ze zei dat ze zou komen maar dat ze niet nieuw was en dat Bahar er meer over kon zeggen. Bahari met wie ik later sprak zei dat ze was aangekomen. Ik hoopte dat ze zou komen en daarom nam ik niet gelijk plaats naast Bahar. Had ik dat nou maar wel gedaan want toen duidelijk was dat Samira niet meer zou komen moest ik wel anderhalf uur wachten eer Bahar naast me op de bank zat.
Bahar heeft altijd veel te vertellen. Een sterke persoonlijkheid. Zeker niet de mooiste dame maar haar service is onverslaanbaar. Ik nam met haar de kamer van Michaela en das kanernummer 3. Grote kamer met groot bed en spiegel. Ze neemt de tijd voor het maken van kamers maar ze is het wachten meer dan waard. Beetje praten en voorspel is geweldig. Ze pijpt goddelijk en gaat er regelmatig langs heen waardoor mijn pik ras superstijf wordt. Haar tong gebruikt ze veelvuldig en mijn bovenlichaam lebbert ze ook af net als mijn ballen. Ze keek me vervolgens aan en zei wat ik nooit meer zal vergeten:
"Ich will deine Sperma in meine Musschi". Veel geiler kan het niet worden. Ik wilde haar niet teleurstellen en deed mijn uiterste best. Ze ging plat op haar buik liggen met de benen bijelkaar. Ze keek geil in de spiegel en vrij snel spoot ik haar strakke doos vol. Vervolgens kreeg ze telefoon en moest ik even stil zijn. Ze zat en ik zag sperma op het laken dat uit haar kut was gaan lekken. Toen we klaar waren liepen we langs 2 banken waar een oudere man Bahar vroeg om te kameren. Ik dacht het er mijne van maar vindt het eigenlijk wat brutaal want er kan best iemand op haar bank zitten en ervan uitgaat dat ze bij hem komt zitten na een kamergang en nu wordt hij geconfronteerd met iemand die haar voor zijn neus wegkaapt.
Jamner van Samira maar hoop haar binnenkort echt te zien om er vervolgens mee te gaan kameren als ze niet al te dik is geworden want daar knap ik een beetje op af.
Sinds 2 april heeft Duitsland de maatregelen losgelaten. Wie kan me vertellen of FKK's nog gebruik maken van 2G+, 3G of wellicht geen beperkingen meer hanteren?
Voor mijn doen laat aangekomen in villa venus vandaag. Het was 13.30 uur dat ik binnentrad. Ik deed dit omdat als ik was aangekomen met de trein in Duisburg ik de club kon bellen en vragen naar de aanwezigheid van Bahar want die begint pas in de middag en als ik zou horen dat ze er niet was of zou komen dan had ik een andere club overwogen.
Bahar was er dus en nog 5 andere dames dus in totaal 6.
Echter; er waren maar 4 dames, te weten: Bahar, Anna, Andrea en Zara dus hoe Barbara nou aan 6 dames komt bevreemdt mij.
Bij binnenkomst zag ik Bahar en bij de kluisjes werd ze aangesproken door een man zittend op de bank van Alexandra met de vraag of ze vrij was en ze bevestigde.
Ging me snel uitkleden en douchen en Bahar uiteraard bezet. Op haar bank zat inmiddels ook al iemand dus dat kon lang gaan duren. Ben een paar maal naar boven gelopen en op de kamer van Bahar werd niet gesexed maar gepraat. Ik merkte op een gegeven moment dat ze klaar waren en ik liep snel beneden en nam plaats op het stoeltje met tafel bij de ingang. Toen ik Bahar zag was ik zo brutaal en sprak haar aan met de vraag of ze met me wilde kameren maar ze zei dat iemand op haar bank zat en dat ik nummer 2 was. Ben toen op de bank van Zara gaan zitten en dat is 1 bank links van Bahar. Toen ze met de klant opstond en wegliep zei ik gelijk dat ik op haar wachtte en nam plaats op Bahar's bank. Met het praten op de bank en de kamergang met de klant zelf heb ik bijna een uur moeten wachten. Toen ze weer tevoorschijn kwam zei ze nog 2 minuten maar dat werden gauw meer dan 5 minuten. Ik vertrouwde het niet en liep naar boven naar haar kamer en riep haar naam. Ze deed open maar waarom het nou zolang moest duren en wat ze op haar kamer deed? Enfin we liepen samen naar beneden voor een drankje en liepen vervolgens gelijk weer naar boven. Ik bekeek haar nog aandachtig en qua lichaam is Bahar eigenlijk helemaal niet mijn type want rondingen met kont en borsten heeft ze niet maar juist haar geweldige service en geilheid maken haar zo aantrekkelijk en veel mannen weten dit ook en daarom is ze zo populair en veelgeboekt en maakt ze relatief lange kamergangen. Daarbij neemt ze de nodige tijd tussen haar kamergangen en neemt ze de tijd op de bank. Ik heb weer een geweldig half uurtje met haar beleefd en het kostte me weinig moeite om haar van mijn zaad te voorzien aangezien ze mijn eerste dame was. We kwamen zo'n beetje gelijktijdig klaar.
Voor mijn doen al snel weer op een bank van een dame plaatsgenomen daarna maar dat moest ook wel want met maar 4 dames en relatief veel mannen die lange kamers maakten wilde ik niet te lang wachten. Ik nam plaats op de bank van Zara. Ze zei een pijnlijke poes te hebben en pakte mijn hand en bracht het naar haar poes die warm was. Ik zei maak je geen zorgen; ik doe voorzichtig maar ze wist zich nog te herinneren dat ik de vorige keer niet bij haar klaarkwam en haar toen flink had doorgeneukt. Ook deze keer kamernummer 3. Zara is een aantrekkelijke meid met goede kont. Ik nam haar in de missio en ging langzaam in haar. Ze voelde lekker en nam haar diep. Ze kreunde en steunde en was blij dat ik na niet al te lange tijd klaarkwam.
Voorlopig voor mij geen villa venus meer. Veels te weinig dames momenteel waardoor weinig sfeer want vaak waren alle dames bezet en zag je dus alleen maar mannen en aantrekkelijke dames als Michaela, Elena, Kathi en Alice schitteren ook door afwezigheid.
Vanochtend met de trein naar Duisburg hbf en daar ter plekke gelijk de club gebeld en gevraagd naar het aantal dames en dat moesten er 6 zijn inclusief Sarah. Daarna nog een andere club gebeld uit Bochum en gevraagd naar de aanwezigheid van Patrizia en Sabrina en die laatste en voor mij de aantrekkelijkste bleek niet aanwezig te zijn dus ging ik voor villa venus. Ook het feit dat schoenenreus na lange afwezigheid en met wie ik what'sapp contact heb zou komen deed mij besluiten om voor deze club te gaan.
Ik was iets na 11 uur binnen en ik was verrast door de vroege aanwezigheid van Bahar. Er bleken geen 6 maar 5 dames aanwezig te zijn te weten: Bahar, Sonja, Anna, Andrea en Anita. De laatste twee komen van die andere club uit Leverkusen. Zonder hen hadden ze beter de tent kunnen sluiten. Ik werd dus toch weer teleurgesteld door Barbara want ze geeft geen juiste informatie als ik vraag naar het aantal dames en de aanwezigheid van Sarah dus bellen geeft niet altijd zekerheid; zeker niet bij Barbara.
Sonja zei nog dat morgen drie dames terug zouden komen te weten: Michaela, Maria en Sarah maar daar had ik vandaag weinig aan en morgen heb ik andere verplichtingen en bij mij geldt nog altijd eerst zien en dan geloven.
Bahar deelde mij nog mee dat het vandaag Anita's verjaardag was dus haar op een moment dat ze even alleen was in het zitgedeelte gefeliciteerd en een bonbonnetje was mijn deel.
Heb een poos met schoenenreus gekletst en bijgepraat en dat maakte het verblijf nog enigszins gezellig want dames waren vaak niet te bekennen vanwege het overschot aan mannen. Er deed zich een nog wat komische situatie voor toen ik op de bank van Bahar zat en een gepensioneerde Duitser opeens naast me op haar bank kwam zitten. Dat viel Sonja ook op en ze zei er natuurlijk ook wat van. Even daarvoor stond hij nog bij de kluisjes en Bahar zei dat hij maar 10 minuutjes nodig had met haar maar dat loopt bij haar altijd uit want het werd toch nog een half uur wachten.
Ik heb uiteindelijk weer gekamerd met Bahar en het werd weer een prettige kamer alleen kwam ik in haar ogen één minuut te snel klaar want dan zou ze zelf ook zijn klaargekomen. Heb me uit goed fatsoen verontschuldigd voor dit feit maar ik kon het niet meer uitstellen. Ergens in mei gaat ze overigens voor 10 dagen naar huis vertelde ze.
Met maar 5 dames presteerde een Duitser het nog om een trio te doen met Anna en Sonja. Een rare combinatie want twee totaal verschillende types qua lichaamspostuur maar het feit om zoiets te doen bij te weinig dames en teveel mannen stoorde mij. Ik zou zelf zoiets niet flikken want daarvoor ben ik niet egoïstisch genoeg.
De tweede kamergang was met Sonja. Ook een geslaagde kamer maar ik merkte wel dat ze best moe was want tijdens de sex zei ze dat ze met veel mannen al sex heeft gehad wat ze niet gewend is. Daardoor heb ik haar ook niet al te lang geneukt want ik merkte dat ze een beetje was uitgeblust. Overigens gaat ze rond 20 mei voor 4 of 5 maanden naar huis want ze heeft genoeg gewerkt zegt ze.
Je kunt ook eerst bellen met de club (kan pas rond 10 uur) of er eerder naar toe gaan en dan rond dat tijdstip bellen en als het tegenvalt andere clubs bellen bv in Bochum of Gelsenkirchen.
Overigens zouden Michaela, Maria en Sarah vandaag terugkomen dus dan is de ergste krapte qua bezetting weer voorbij.
Ja dat is ook zo. Jammer dat Dana er niet is, maar Anna vind ik ook heel lekker. En de dame met de hele grote borsten staat ook op mijn verlanglijst. Weet niet hoe ze heet. Maar zeven dames is op zich wel ok.
Vandaag in VV geweest. Redelijke bezetting met Maria, Michaela, Sonia, Anna en nog 3 andere dames waarvan ik de naam niet weet. 2 donkerharige dames en 1 ietwat mollige blondine. Bahar niet gezien. Prima gehamerd met Anna, petit brunette.