DutchDude
Toogplakker
- 29 mei 2022
- 95
- 18
Yuki, een Chinese dame, uur voor €150. Onze hobby erbij €30 cum in. Als de dame chagrijnig is het weggegooid geld. Bij de villa ga je naar de volgende.
Alleen de reiskosten. Voor de Nederlandse dames kan je vaak ook het hele land door. Maar in Duitsland om de hoek bij de villa met Duitse prijzen tanken.
Precies wat ik ook dacht. Ik wilde dat ik eerder wist van het bestaan van deze FKK.
Voorheen altijd op zoek naar juiste dames voor een redelijke prijs. Ik ben daarvoor naar Utrecht, Amersfoort en Almere gereden (een rit van 1 uur á 1,5 uur of meer indien het meezit met verkeer). Omdat het ver weg is altijd een langere afspraak gemaakt van rond de 250 euro, wat neerkomt op 1,5 á 2 uur (afhankelijk van de dame en haar prijsjes).
Nu Villa Venus ontdekt. Van 10:30 tot 18:30 entertainment (heb lange pauzes genomen tussendoor), totale kosten 220 euro en met 5 dames gekamerd (eentje van een uur de overige 4 voor 20 minuten, dus totaal 2 uur en 20 minuten op de kamer, zonder het voorspel op de bank wat ook erg geil kan zijn en soms best lang). Heb nu al 4 dames die voor herhaling vatbaar zijn.
Villa Venus heeft voor mij een hoop voordelen:
1. Je ziet de dame volledig naakt voordat je voor haar kiest
2. Je kunt ze obeserveren en zien hoe ze het op de bank aanpakken met andere wandelaars (enige indicatie over hun kwaliteit dus)
3. Je ziet of ze polulaitr zijn (nog een indicatie over hun kwaliteit)
4. Als het niks is ben je nooit meer dan 30 euro kwijt
5. Als het echt lekker is met een dame ga je wat langer dan 20 minuten, no problem
6. Bij teleurstelling bij een dame kun je daarna een andere dame kiezen, zodat je toch nog met een lekker gevoel naar huis kan
6. 5 dames voor 20 minuten (150 euro) voor de prijs van 1 (30 á 60 minuten) in NL
7. 1 uur rijden voor mij (dames in NL meestal verder weg)
8. goedkoop tanken als extra bonus
Ik ga volgende week weer terug want er zaten nog wel enkele dames waar ik nieuwsgierig naar ben..
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik dit nu pas heb ontdekt.
Voor mij vooropig geen gezoek en geneuzel op Kinky of Sexjobs meer.