Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

A

Anonymous

Guest
Robbie, zijn er nergens foto's van de dames te vinden die werken in VV. Sommige FKK plaatsen namelijk wel foto's van de dames die er werken.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Wat is hier bijzonder aan dat een oude man een jong bloemetje neukt , is niet anders als dat een jonge man een oudere vrouw neukt ..... Er zijn zoveel "relaties" waarin er grote verschillen zijn in leeftijd en waarbij er zelfs nog kinderen komen .....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Op het freiercafe villa venus onder het rubriek Foto Thema Meisjes staan foto's van dames maar alleen Bahar is nog werkzaam momenteel.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@katwesel

Het is zeker zo dat het niet bijzonder is een groot leeftijdsverschil maar als een oude man van bijvoorbeeld 75 jaar seks gaat hebben met een meid van amper 20 jaar oud dan vind ik dat toch best wel extreem met een leeftijdsverschil van meer als 50 jaar.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@TomR

Foto's van de dames die ik heb kunnen vinden:

Bahar: Niets verandert t.o.v. de foto's

Maria: Inmiddels wat ouder maar nog redelijk hetzelfde als op de foto's

Michaela: Is inmiddels wel iets voller dan op de foto's

Larissa: Ziet er zelfde uit als op de foto's

Sonja: Is wat voller geworden en momenteel op vakantie. Heeft een tattoo op de plek waar ze haar hand houdt

Krijg weer zin in de Villa als ik alle berichten hier lees... :?
Ik heb me nochtans voorgenomen deze week niet te gaan... :(
Ben benieuwd wat het gaat worden... ;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@DutchDude

Deze week niet dus volgende week? Jammer want ik wil aanstaande zaterdag naar villa venus en was benieuwd naar je bezoek aan Christina en misschien had ik je daar aangetroffen.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@Robbie

Ik neem me iedere week voor om niet te gaan, maar tot nu toe is dat toch iedere keer anders uitgepakt.. :D
Dus wie weet... ;)

Stan072

Toogplakker
15 mrt 2022
67
34
Dank voor de foto's inderdaad.
En voor een newbie op dit gebied, heeft iemand een overzicht waar de dames zitten op welke banken? Op de beginpagina's werden dergelijke overzichten vaak gedeeld.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
De meeste dames hebben een vaste plek of een aantal vaste plekken afhankelijk van aanwezige dames

Alexandra (altijd op #1)
Christina (#2 maar kan ook #1 bij afwezigheid Alexandra)
Laura (#2 ooit ook op #3)
Anna (#3 of #4 afhankelijk van overige aanwezige dames, ooit ook op #2)
Roxane (altijd op #5)
Larissa (altijd op #6)
Bahar (altijd op #7)
Michaela (#8 maar zat laatst een keer op #12, weet niet of dat permanent is)
Sonja (#10 maar is op vakantie)
Cherry (#10 maar ook al op #6 gezien toen Sonja er nog was en Larissa niet)
Maria (altijd op #13)
Melissa (altijd op #15)
Dilara (altijd op #16)

Er was laatst ook een nieuwe meid die op #2 zat en Laura zat toen op #3
Anna zit meestal op #3 of #4 maar zat laatst ook een keer op #2 omdat er verder enkel Alexandra en Roxane op de voorste rij zaten.

Als je een aantal van mijn verslagjes leest (ergens vanaf p 128 of 129) dan kan je daarin vinden wie er waar zat op die dagen (in vet gedrukt)

Stan072

Toogplakker
15 mrt 2022
67
34
Heel veel dank voor je moeite Dutchdude.
Hiermee gewapend ga ik volgende week of de week erna wanneer ik weer de beschikking heb over mijn auto een bezoek brengen aan Villa Venus.

Schierbeek88

Snuffelaar
22 okt 2020
14
12
Tijdje geleden afgereisd naar deze veel te warme villa met dit weer. Absurd warm. En dat werd er met de aanwezige dames niet koeler op.

Kwam binnen even kijken welke dames er waren en ging naast Bahar zitten. Deze lekkere dame begon al even te voelen en haar hand was na even trekken goed gevuld met mijn harde pik. Meegenomen naar de kamer waar ze toen een condoom over mijn pik schoof. Ze wilde liever niet zonder. Prima met condoom geneukt geswitcht naar doggy en vernam toen ik het rubber vol spoot het condoom knapte waardoor ze alsnog een volle kut met zaad had. Keek naar me en zei its Ok.

Toen opgefrist en even aan de bar wat drinken en babbelen met mede beren. Toen zag ik dat Bahar weer vrij was en heb weer plaats genomen. Ze fluisterde dat ze meer sperma wilde. Dus weer naar de kamer toe. Op de kamer even gepijpt en ik haar gevingerd tot ze nat was. Ze ging op haar rug liggen en schoof hem zo blanco naar binnen werd niet meer over condooms gepraat. Merkte dat ze aardig door was geneukt vandaag en met wat tease en vingerwerk de 2e lading naar binnen geschoten.

Ze werkt volgens mij aardig wat mannen zc af in een week.
Iemand enig idee of deze dames zich wel eens laten testen op soa's ?

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Yes wordt heel wat afgewerkt, dacht eens per 4 weken een test, clubs hebben hun eigen arts, ik heb wel eens meegemaakt dat deze arts op bezoek kwam voor afname. Zaten toen ineens paar dames met prikpleisters op de arm, nadat ze uit een kamerje kwamen en de dames geven ook toelichting toen ik ernaar vroeg, bleken alle nieuwe meisjes te zijn. Daarnaast gaan er af en toe ook wel eens soa s rond (helaas). Heb ook al eens gevraagd of die arts ook voor klanten medicatie kan voorschijven/geven maar kreeg geen antwoord.

Dat is de info die ik heb van de dames en wat ik gezien heb

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Worden wel getest maar helaas komen soa's voor.
Ben een maand geleden geweest in Venus, helaas heb ik het Zweeds griepje Gonnereu opgelopen.
Ben met 2 dames op de kamer geweest.
Nzc is heel lekker maar er kleven ook risico's aan.
Nu antibiotica gehad.
Dit ter info.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@Schierbeek88

Meegenomen naar de kamer waar ze toen een condoom over myn pik schoof. Ze wilde liever niet zonder.

Weet je zeker dat je met Bahar gekamert hebt. Ik herken dit gedrag absoluut niet van haar.
Bij mij heeft ze zelfs nooit de vraag gestelt 'Mitt oder Ohne', wat diverse andere dames wel doen, maar zo blank erin.

De enige dames die het daar met condoom doen zij enkelingen die er net werken.
Meestal werken ze er vervolgens niet meer erg lang.

Dus wat je schrijft over Bahar vind ik heel erg vreemd.

Iets anders:

Ik ben vandaag weer in de villa geweest, ik kon het niet laten. :eek:
De actie van 10 euro entree tussen 10 en 12 en na 19u is voorbij. Gewoon weer 30 euro.
Was ook te merken, het was een stuk rustiger, fijn voor de heren, klote voor de dames want dan verdienen ze minder.
Voordeel als het wat rustiger is, is dat de dames ook wat rustiger zijn op de kamer en wat meer de tijd voor je nemen.

Verslag volgt nog. Ik heb altijd wat tijd nodig om alle ervaringen en indrukken te laten zakken... ;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@DutchDude

Je kon het dus toch niet laten maar ben wel heel benieuwd naar je ervaring met Christina want ik lees dat ze haar service heeft verbeterd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Trouwens de actie van 10€ entree na 19 uur is nog wel steeds van kracht net zoals bij de andere RTC saunaclubs.

Terug
Naar boven