Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bahar zonder condoom? Lijkt me welhaast onmogelijk. Tegen mij zei ze doodleuk "ich will deine Sperma in meine Musschi".

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@Robbie

Christina was er jammer genoeg niet. Volgens mij werkt ze nooit op donderdag.
Ik heb haar de laatste keer op een dinsdag ontmoet, dus ik zal een keer op een andere dag gaan kijken.
En Maria was met 'Urlaub' volgens Michaela die op haar bankje (#13) zat.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
@ geile henry83
Dank voor het melden. Had je veel klachten?
Iniedergeval beterschap

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Geile henry83 zei:
Worden wel getest maar helaas komen soa,s voor.
Ben een maand geleden geweest in Venus, helaas heb ik het zweeds griepje gonnereu opgelopen.
Ben met 2 dames op de kamer geweest.
Nzc is heel lekker maar er kleven ook risico's aan.
Nu antibiotica gehad.
Dit ter info.

Kan je ons ook vertellen met wie je hebt gekamert , dan weten andere leden hier met wie ze een risico lopen .

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Goh Henry, jij hebt wel hele vette pech. Onlangs had je een soa bij Arabella opgelopen en nu in Venus. Ik bezoek VV al jaren, voordat jij hier lid werd. Ik heb gelukkig nog nooit een soa opgelopen. Risico blijft altijd bij onze hobby. Maar ik neem jou niet al te serieus met je soa meldingen.

4fun

A

Anonymous

Guest
Lijkt me simpel. Hij heeft in 1 van de twee tokos een SOA opgelopen. En meld het netjes.
Wat mensen met die info doen.. moeten ze zelf weten lijkt me.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Gisteren dus weer naar de villa afgezakt. Ik kwam rond 10:20u aan.

Toen ik aanbelde kwam Roxane openen. Ze zag me en en begon meteen te geinen dat ik niet naar binnen mocht :D
Toen ze open deed bleef ze bij de deuropening staan om me op te wachten, iets wat ik niet gewend ben dat de dames dat doen.
Ik liep binnen en ze gaf me een hele dikke en uitgebreide knuffel afgesloten met een intense kus. Ze was blijkbaar blij me te zien (wat ik iets later ook al gauw begreep waarom).

Barbara was er weer als theke en de prijs was 30 euro (geen actie meer). Ze vond dat de actie van 10 euro deze keer heel lang had gelopen en was daar zelfs verbaasd over. Ik zag ook meteen dat er nauwelijks mannen waren en de dames nog op de bankjes zaten. Ik snapte dan ook meteen waarom ik zoveel aandacht kreeg van Roxane, kwestie van wat PR om je op haar bankje te krijgen. ;) Die dames zijn absoluut niet achterlijk en zitten daar uiteindelijk om centjes te verdienen.

Uitkleden, douchen, koffie en neergeploft op een bankje. Op weg naar dat bankje nog wat geile blikjes van Roxane ontvangen, ze probeerde me naar haar bankje te lokken maar ik ben er niet op ingegaan. Eerst koffie en wat rondkijken.

Ik telde 9 handoekjes en 8 dames (Bahar was er natuurlijk nog niet). Behalve mijzelf telde ik slechts 2 heren op dat moment en geen enkele dame op een kamer. Echt rustig dus. Michaela zat op Maria's bankje. Ik maakte even een kort babbetje met haar vanaf mijn bank en vroeg haar of dit haar nieuwe plek was. Ze gaf aan dat Maria op vakantie was en ze voorlopig bankje #13 zou bezetten.

Na mijn lege koffiekopje bij de theke te hebben achter gelaten richting Larissa. Op weg daarheen Roxane aankijkend, die natuurlijk dacht dat ik voor haar kwam. Ik gaf haar een knipoog, liep haar strak voorbij en ging vervolgens bij Larissa zitten (ja ik hou ook van wat teasen :D )

Larissa was bij mijn vorige bezoek continu bezet, maar nu was er alle ruimte. Ze stelde zich netjes voor en gaf me een hand. Dat was wel grappig, nog nooit eerder een hand van een DVP gekregen tijden het voorstellen. We maakte even een kort babbeltje, ik begon haar wat over haar rug te aaien en al gauw kwamen de eerste kusjes en tongzoenen en haar hand verdween onder mijn handdoek. Ze vroeg heel erg beleefd of ik het erg vond dat ze me wat zou 'blasen'. En gezien ik daar natuurlijk geen bezwaar tegen had begon ze me te pijpen. Nou dat begon al goed, ze pijpte zo heerlijk dat ik dacht "Ik kom zo klaar in haar mondje hier op de bank". Dus maar gauw naar een kamertje.

Samen naar boven en op de trap naar boven lekker uitzicht op haar skinny lichaam. Ze verdween even voor haar wasje en vervolgens kon het spel beginnen, lekker (tong)zoenen en al gauw verdween ze naar beneden om me verder te pijpen. Ik stuurde haar een beetje aan zodat we in 69 eindigde. Heerlijk vers kutje had ze. Na deze heerlijke pijp/bef sessie kwam ze op me zitten. Ze gleed zo over mijn pik heen en ik voelde meteen dat ze een heerlijk kutje had. En wat een heerlijk tepels heeft ze op haar mini tietjes, zalig. Ik moest mijn best doen om niet te snel klaar te komen, wat ik was rete geil geworden van haar. Uiteindelijk gewisseld naar doggy en wat een prachtig uitzicht. Een tijdje tegen haar heerlijke kleine kontje aan geramd tot ik het niet meer hield en heerlijk kwam. Daarna nog even wat gepraat, wat strelen en kussen en voldaan weer naar beneden. Goede start van de dag.

Conclusie Larissa: Goede service, 95% voor herhaling vatbaar

Op voor een volgende bakje koffie en een pauze. Neergestreken op bankje #9 zag ik opeens Bahar binnen komen. Ze was vroeg en ze was erg vrolijk want ze had heerlijk geslapen. Ze wierp me een lach en een hartje toe vanaf haar bank en leek blij me te zien. Voor de spiegel ging ze uitgebreid haar haren staan kammen en make up aanbrengen. Ze riep nog naar me 'Ich mache mich schön für dich' en stond intussen lekker sensueel te bewegen met haar lichaam. Wat een vrouw. Daarna verdween ze uit het beeld, ik neem aan naar haar kamer, zonder bezoeker. Een paar weken geleden had ze me verteld dat ze tijd nodig heeft om wakker te worden en dat kamers met haar beter zijn als ze wakker is en sindsdien doe ik zelf eerst 2 kamers alvorens ik Bahar benader (of zij mij wat ook al gebeurde). Vandaar dat ik niet bij haar plaats had genomen en bovendien was ik net 10 minuten eerder klaargekomen in Larissa.

Op bankje #2 zat een dame die ik nog niet kende, maar ik had de indruk dat ze niet nieuw was gezien de manier waarop ze zeer vertouwd leek met de villa en de andere dames. Ik vermoed dat ze iemand is die wellicht terug is uit vakantie. Kleine dame, beetje formaat Roxane maar dan iets voller, met ik dacht donker bruin haar, lief gezichtje, B- of C cupje. Geen idee hoe ze heet. Ik zag later ook dat ze erg vertrouwd omging met enkele van haar klanten, dus ik neem aan dat ze een bekende is.

Na mijn koffie even douchen en daarna terug op een bankje neergeploft even rondkijken wie ik als volgende zou uit kiezen. Ik had gehoopt dat er nog wat dames zouden komen en hoopte op Christina. Maar dat gebeurde natuurlijk niet want het was ook niet erg druk met mannen. Uiteindelijk bij Roxane neergesteken. Haar lekkere verwelkoming en het wederzijdse getease tussen de bedrijven door had toch zijn effect op me gehad, en bovendien Roxane is gegarandeerd een goede kamer (althans voor mij).

Ze was toch wel erg blij dat ik bij haar kwam zitten. Na wat dollen, zwoele blikjes uitwisselen, heerlijk zoenen, wat wederijdse aanrakingen en wat handelingen onder de handoek samen naar kamertje 11. Vertouwde kamer met haar, afwisselend plagen, geinen, lachen en uiteindelijk hete sex. Haar geplaag was heerlijk deze keer, ze maakt me hard en gaat vervolgens wat geinen en probeert me in gebrekkig Duits wat te vertellen. Intussen houd ze wel ik de gaten dat mijn pik hard blijft. Dus lig ik daar 10 minuten met haar te praten met een pik die ze weet hard en opgewonden te houden tussen het buurten door. wat een teasertje is het toch.

Uiteindelijk kwam ze op me zitten en begint me heerlijk te berijden en me steeds geiler te maken. Dan stopt ze gaat ze recht overeind zitten en wijst me hoe diep mijn pik in haar zit. Begint ze wat te kletsen en te grappen maar intussen mijn pik hard en opgewonden houdend. Ja, ze plaagt graag en is komisch. Een mix van dollen en geil, een uniek dametje om zuinig op te zijn. Na nog wat gerijd van haar, wat zoenen, tepels sabbelen vond ze dat het mijn beurt was voor actie.

Ze ging op handen en knieën en bood me haar kutje aan. Wat is het moeilijk na dit alles om niet te snel klaar te komen, zo heerlijk neukend tegen die zalige billen van haar. Heel anders als die van Larissa, maar dat vind ik wel lekker. Ik hou van variatie. Na wat lekker geneuk, tussendoor even lekker bij haar tieten gepakt, dan weer haar heerlijke heupen of billen grijpend, kondigde mijn tweede orgasme zich aan. Lekker intens. Nog even in haar kutje gebleven en vervolgens schoonmaken, nog wat dollen, knuffelen en kussen en de 20 minuten waren weer voorbij. Weer een heerlijk kamertje gehad met haar.

Conclusie Roxane: Zeer goede service, 100% voor herhaling vatbaar

Tijd voor een pauze. Na afrekenen en een drankje te hebben gepakt liep ik langs Bahar's bank richting bankje #11 om daar neer te strijken. Op het moment dat ik langs Bahar liep stonds ze semi voorover gebukt haar handoek te verleggen op haar bank, dus ik gaf haar een tikje op haar billen. Ze draaide zich om, lachte me aan en gaf me een heerlijke knuffel en dikke zoen. Ze vertelde me dat ze blij was dat ik er was. Ik gaf aan dat ik net van een kamer kwam en dus nog niet klaar was voor haar. Ik plofte neer op bank #11 en ze bleef vanaf haar bank contact maken met me en kwam zelfs nog een keer naar me toe om me een aai en een kus op mijn borstkas te geven. Ik vertelde haar dat ze me wel zou vinden zodra ik weer klaar was voor actie en ze lachte.

Ze hoefde niet lang alleen te zitten op haar bank want al snel streek er iemand neer op haar bankje en enige tijd later verdween ze naar boven. Na mijn drankje even douchen en toen ik terug kwam zat Bahar alweer met een volgende klant op haar bank. Iets later verdween ze naar boven en ik dacht dat tegen de tijd ze hier mee klaar was ik wellicht ook wel weer uitgerust genoeg was voor een kamer met haar.

Zo gezegd zo gedaan, nog even wat gehangen om mijn bankje en Bahar's bank bleef wonder boven wonder vrij van mannen. Zo tegen de tijd dat ik vermoede dat haar kamer er wel op zat streef ik neer op #7. En ja, nog geen 5 minuten later zag ik haar weer verschijnen. Ze stond nog bij haar klant, zag mij op haar bank zitten en gaf me een brede lach en een duimpje omhoog. Het afrekenen duurde wat lang (weet ook iet waarom) dus liep ze even naar me toe gaf me een kus en mompelde wat onverstaandbaars wat blijkbaar te maken had met het afrekenen van haar vorige klant.

Uiteindelijk streek ze neer naast me. Ze was inderdaad erg vrolijk vandaag. Ze vertelde me dat ze goed had geslapen en goed uitgerust was. Na wat bijkletsen en wederzijdse aanrakingen verdween haar hand onder mijn handoek en al gauw toverde ze een staande ovatie te voorschijn. Ze bukte voorover en liet me weer genieten van de bedrevenheid van haar mond en al gauw daarna verdwenen we naar boven. Op weg naar boven kwamen we een man tegen die ze even aanraakte, kuste en vertelde dat hij even op haar bank moets wachten (ik vermoed een vaste klant van haar). Ik dacht meteen 'kut, dit wordt een snelle kamer', maar niets was minder waar.

Op de kamer eerst lekker relax, ze had haar hoge hakken aan en vroeg of ik dat leuk vond dat ze zo groot was. Ik zie dat ik kleine vrouwen leuker vind omdat ikzelf ook niet de grootste ben en in Nl menig vrouw groter is dan ik. Ze deed haar hakken uit kwam voor me staan en zei dat het inderdaad beter was zo, kijkend in de spiegel naar ons hoogte verschil. Vervolgens drukte ze haar bilspleet tegen mijn pik aan en begon ze die even lekker te masseren met haar billen al staande. Mooi zicht was dat in de spiegel. Vervolgens nog wat kletsen, wat lachen, wat aanraken alles in alle rust. Ze nam dus gewoon de tijd voor me, wat een schat.

Na verloop van tijd kom je er niet onderuit om op je rug gelegd te worden zodat Bahar je onderhanden kan nemen. En dat doet ze iedere keer zo uitgebreid en zo lekker, ik val in herhaling als ik het weer beschrijft. Ze maakt je zo hard dat, zelfs als ze je niet aanraakt je pik keihard en pulserend overeind blijft staan alsof je weer 18 bent. Ze is absoluut de pijpkoningin en weet je lang te pijpen zonder je te laten klaar komen. Wat een genot.

Vervolgens komt ze weer gehurkt op me zitten en begint me heerlijk af te trekken met haar zalige kutje. Na enige tijd staat ze plots overeind en zegt ze dat het nu mijn beurt is ;) Ze legt zich op haar rug en in missio gaat het spel door. Wat een heerlijk kutje om te neuken. Dit is mijn 4de kamer met haar en de eerste keer dat ik haar neuk i.p.v. dat zij mij neukt. En goh, wat is dat heerlijk, om zelf het roer in handen te nemen. Neuken met haar is een en al passie en sensualiteit met een geil randje. Ik neukte haar rustig, lekker met draaibewegingen, dan weer even diep stoten met lange, rustige halen. Tussendoor geil zoenen, haar gekreun in je oren...zo geil.

Op een gegeven moment draait ze zich om en gaat plat op haar buik en gaan we plat doggy verder. Verdomd, haar kutje voelt nog beter op deze manier en het contact met haar billen maakt me extra opgewonden. Met intense en sensuele stoten werk ik me rustig naar een volgende climax toe. En verdomme, wat een heerlijk orgasme weer bij deze dame. Daarna bleef ik nog even op haar liggen met mijn pik in haar kutje, kuste ik haar nek en genoot nog even na.

Dan schoonmaken, nog wat praten, wat wederzijdse aanrakingen, wat lachen, wat humor. Wat een vrouw en bij ieder bezoek vertelt ze wat meer over zichzelf. Daarna naar beneden en ik vroeg haar wat ik haar verschuldigd was. "Was du wilst' was haar antwoord :eek: Ik heb haar 50 euro gegeven, ik denk dat we zo'n 35 à 40 minuten op de kamer waren, echt geen idee. Bij de andere dames kijk ik altijd wanneer ik op de kamer kom, maar bij Bahar wordt ik zo afgeleid door haar dat ik dit telkens weer vergeet. Wat een vrouw.

Conclusie Bahar: Niet te beschrijven goede service, 150% voor herhaling vatbaar

Nog even kort op een bankje neergestreken met een drankje, vervolgens douchen en om 14:30u stond ik weer buiten.
Ballen weer goed leeg, mijn tank weer goedkoop gevuld aan de pomp en vervolgens richting Ollanda...

Wederom een geslaagde dag. Totale kosten inclusief entree : 140 euro (2 kamers van 20 minuten en 1 van 35 à 40 minuten)

De aanwezige dames waren: Onbekende dame (#2), Laura (#3), Roxane (#5), Larissa (#6), Bahar (#7), Cherry (#10), Michaela (#13), Melissa (#15) en Dilara (#16). De nummers verwijzen naar de bankjes waar ze zaten.

Wat geniet ik toch van deze bezoekjes aan ons buurland...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lekker uitgebreid verslag DutchDude maar nou ben ik toch wel heel nieuwsgierig naar die dame op bank nummer 2.
Ik kom al zo'n 5 jaar in villa venus maar weet niet wie deze dame moet zijn. Ik moet haar vast wel kennen want ik hou van types als Roxane en Sonja.

Denk dat ik morgen naar villa venus ga en vroeg hoef ik nu niet te komen want de actie ivan 10€ entree is voorbij maar wel als voorwaarde dat Christina aanwezig is dus zal eerst bellen met de club en vragen naar haar aanwezigheid.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Bank twee is het nichtje van Roxane, doen ook trio's samen. Haar naam is mij niet bijgebleven, roxane geeft betere service.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Haar naam is toch Erika? Heb zelfs met haar gekamerd maar al vrij snel vertrok ze naar een andere club zei Roxane maar ze is dus nu weer terug als het om het nichtje van Roxane gaat?

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
A.s. maandag is roxane jarig begreep ik van haar en haar nichtje, ze wordt 24. Roxane kende me nog van 5 jaar terug in grim-berge sauna (hoop dat de zoekmachine zo niet overstuur raakt vandaar - ertussen). Roxane was destijds 19, goed geheugen heeft ze :eek:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Das heel makkelijk maarte. Al mijn kamergangen schrijf ik in mijn agenda met uiteraard naam en service. Daarom vraag ik bij een nieuwe dame altijd naar haar naam.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@DutchDude

Ik weet dat Bahar jouw absolute nummer 1 is van de villa en ik lees zojuist mijn eigen recensie over Bahar van 8 juli j.l. en schrijf dat ze over 20 dagen met vakantie gaat dus dat is dan 28 juli. Als ik er morgen ben zal ik Bahar hierover aanspreken want misschien is haar vakantieplanning gewijzigd en als ze daadwerkelijk 28 juli met vakantie gaat moet ik haar morgen wel bezoeken anders ruim een maand geen Bahar.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@ maarte

Bank twee is het nichtje van Roxane, doen ook trio's samen. Haar naam is mij niet bijgebleven, roxane geeft betere service.

Kan je iets meer over haar service toelichten? Ben wel nieuwsgierig naar haar.

A.s. maandag is roxane jarig begreep ik van haar en haar nichtje, ze wordt 24

Klopt, Roxane vertelde me gisteren dat ze maandag 24 zou worden. Ze was er niet blij mee want wilde 23 blijven :D

En ik zag inderdaad dat Roxane verschillende keren met de dame op bank #2 (mogelijk Erika volges Robbie) ging praten, dus het zou zo maar haar nichtje kunnen zijn. Die 2 leken elkaar in ieder geval goed te kennen. Ook heb ik 'Erika' enkele malen zien buurten bij Michaela alsof ze elkaar al jaren kende. Vandaar dat ik dacht dat het een dame was die terug uit vakantie was.

@Robbie

Enkele weken geleden vertelde Bahar me dat ze 25 juli op vakantie zou gaan. Vorige week had ik het met haar erover en gaf ze aan wellicht wat later op vakantie te gaan, mogelijk pas begin augustus. Het lijkt erop dat ze er zelf nog niet helemaal uit is maar verwacht wel dat ze uiterlijk over 2 weken een tijdje afwezig zal zijn. Aankomende week is ze er nog wel denk ik, maar wat meer duidelijkheid is altijd wekom.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Wat een heerlijke verhalen van met name Robbie en DutchDude. Krijg spontaan een stijve lul als ik jullie verhalen lees. Alleen zo jammer dat vanuit Rotterdam het 2 uur en 10 minuten rijden is zonder file's en 210 km enkele reis. Dat betekent met de huidige benzine prijzen een kleine € 85 aan brandstof en als ik dan ook nog meerder meiden wil neuken daar dan wordt het helaas wel prijzig. Al hoewel ik ook lees dat je als je de juiste meiden kiest je wel waar voor je geld hebt. Blijf voorlopig genieten van jullie verhalen mannen.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ beffer007 ,

Ik kan de verhalen van Robbie en Dutch Dude alleen maar bevestigen , eenmaal je hier een bezoek gebracht hebt is het een verslaving , ik kom er ook om de 2 a 3 weken en vandaag ga ik daar ook nog eens een bezoekje brengen .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik ben momenteel in villa venus en heb zojuist gekamerd met Dilara. Ik telde 8 dames: Alexandra, Erika, Roxana, Larissa, Cherry, Michaela en Dilara.

Laura is vrij net als Melissa. Die laatste loop ik telkens mis dus waarschijnlijk werkt ze niet op zaterdag. Helaas ook geen Christina. Ik belde vooraf en Carmen zei dat ze op vakantie was. Ik weet nog dat ze kort geleden aan de pil begon waardoor ze kon worden volgespoten. Daarna ging ze de week erop met vakantie. Nou wilde ik haar bezoeken want ik dacht dat ze deze week werkte maar nu is ze weer op vakantie. Veel pech dus met Christina maar ik houd de Duitse fora in de gaten.

Trouwens nog met Bahar gesproken beneden bij de wasmachines en ze zegt 4 augustus vakantie te nemen.
Viel me op dat de bank van Bahar nog niet voorzien is van een handdoek m.a.w. ze is er wel maar nog niet klaar om te gaan kamperen. Ze doet het dus rustig aan en ik weet dat ze niet graag vroeg kamert dus ik wacht af.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@ beffer007
Dat betekent met de huidige benzine prijzen een kleine € 85 aan brandstof en als ik dan ook nog meerder meiden wil neuken daar dan wordt het helaas wel prijzig

3 dames voor 20 minuten is 90 euro en dan 30 euro entree maakt 120 euro. Tel daar je benzine bij zit je op 205 euro voor 1 uur hete sex met 3 verschillende dames, incl. reiskosten. Ik denk als je in NL 1 dame voor een uurje boekt je op hetzelfde bedrag zit zonder de bezinekosten.

Bovendien heb ik afgelopen donderdag voor 1,72 euro/liter benzine (euro 95) getankt in Duitsland, dus je kan nog wat "terugvangen" als het ware. Scheelt toch al gauw 45 tot 50 cent per liter. Moet je wel niet langs de snelweg tanken natuurlijk.

Dus uiteindelijk valt het wel mee voor een daguitstapje in Duitsland. Ik heb gelukkig de mazzel dat ik wat dichter bij de grens woon, ik ben er in 1 uur.

@rickske123
eenmaal je hier een bezoek gebracht hebt is het een verslaving

Ik kan het beamen, ik heb deze club 4 weken geleden ontdek en betrap me erop dat ik er sindsdien iedere week ben ;)
Geen gezoek meer naar dames in NL met hun idioot hoge prijzen.

@Robbie

Mooi om te weten dat Christina met vakantie is en dat Bahar 4 augustus gaat, daar heb ik wat aan. :D
Overigens Melissa is AO light, maar wel lekker. Ze kijkt je strak in de ogen met die grote kijkers van haar wanneer ze je pijpt en heeft een heerlijke kont om doggy tegen aan te beuken.

Terug
Naar boven