Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@beffer007

Ik tank bij een benzinepomp waar ik langskom op weg naar de Villa, maar dan op de terugweg.
's Ochtens op de heenweg is de bezine zo'n 20 cent duurder als 's middags op de terugweg.
Ik weet niet of dat iets Duits is, het viel me gewoon op, dus ik tank altijd nadat ik mijn ballen heb geledigd bij de villa ;) .

Ik kom aanrijden via de 42 vanuit het westen.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dat is wel opvallend ja dat de benzine in de ochtend duurder is dan in de middag. Goed om te onthouden man.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Het is interessant om de VV te bezoeken en op de heen/terugreis nog een goedkoop te tanken. Dat scheelt dan weer op de reiskosten :D
Om de hoek bij VV zit een Elan-tank (vandaag ~1,65 voor E5) - Google maps.

Gelukkig wisselen de prijzen op een dag niet zo sterk bij de dames of je moet iets langer op de kamer blijven. Het mag dan wel vakantietijd zijn maar wellicht dat ik binnenkort nog even langs ga. (dames vullen en de tank van de auto vullen ... :shock: )

Hoi is het nu tijdens de vakantietijd met de bezetting van de dames.

Ik las op een ander forum dat enkele dames wat meer pre-sex geven op de banken in de ontvangstruimte. Naast kussen/strelen zou er ook weer gepijpt worden. Is dit standaard of een extra dienst die je kunt afnemen. Lijkt mij wel weer heerlijk zoals dat tot een aantal jaren geleden ook kon (bijna standaard)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zojuist gebeld en gevraagd naar de aanwezigheid van Christina. Ze is er helaas niet. Barbara aan de lijn en toen ik vroeg of ze met vakantie was haar antwoord: ze is er niet en hoe moet ik het weten waar ze is. Begin nou toch wel te vrezen of ze nog wel terugkomt in de villa.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Ik ben gisteren weer naar de villa afgezakt. Door de 30 euro entrée merk je wel dat het voor 12 uur een stuk minder druk is.
Deur werd opgemaakt door een voor mij onbekende dame, vriendelijk gezicht, beetje figuur à la Sonja, ook Bulgaars, waarvan ik inmiddels weet dat ze Nellie heet.

Ik was er tegen 10:30u, afrekenen, uitkleden, douchen, koffie, "Guten morgen Michaela", neerploffen op #13 (maria is immers op vakantie), ff een bakkie en wat rond staren wat er te beleven valt. Nauwelijks mannen binnen en 7 dames aanwezig, mooi. Ik zat te twijfelen, Michaela of Larissa. Wat uiterlijk beteft 2 uiterste. Larissa, skinny, helemaal mijn type en goede service of Michaela, niet echt mijn type, goede service en ook nog eens echt heerlijk (tong)zoenen. Moeilijke keuze. Zo zie je maar dat wel of niet je type in de praktijk anders kan uitpakken door wat je hebt ervaren met beiden. :D

Na mijn koffie uiteindelijk bij Larissa gaan zitten. Vorige week voor het eerst mee gekamert en dat was me bevallen. Ook deze week dus mijn eerste keuze. Heerlijk lijf, kleine tietjes, prachtige tepels, heel lief, leuke glimlacht en een lekkere service is wat me naar haar dreef. Ze kende me nog, altijd leuk. Ik moest denken aan de hand die ze me vorige week gaf bij kennismaking, deze week was het een kus. :cool: Wat babelen, kussen, zij lekker met haar handjes onder mijn handoek. Heerlijk. En net als vorige keer vroeg ze netjes of ze me mocht 'Blasen'. Wie kan daar nou bezwaar tegen hebben. Handoekje aan de kant en heerlijk gepijpt op de bank. Heerlijk dat voorspel op de bank, zo geil... ;)

Vervolgens naar de kamer. Nummer 4, grote kamer, veel spiegel... leuke keuze van haar... :D Na haar gebruikelijke wasje komt ze naast me liggen, we kussen wat en vervolgens gaat ze al kussend richting jongeheer. Aandacht voor de tepels alvorens uiteindelijk de voorzetting van het 'Blasen' beneden op de bank. Heerlijke pijpbeurt met aandacht voor mijn ballen. Na verloop van tijd kruipt ze boven op me en begint me, veel sensueler en veel langer dan vorige keer, te berijden. Zalig, kussen, tepels zuigen, kontje stevig in mijn handen, dan weer de heupen, dan weer haar heerlijk kleine tietjes, zij sensueel mijn pik berijdend, dan weer langzaam, dan weer iets sneller en zo heerlijk lang en vollop aandacht voor mijn ballen terwijl ze me zo berijdt. Ik ga rechtzitten en leg heer op haar rug zonder mijn pik uit haar te trekken. Ze schrikt kort, ik lach, ze is immers zo lekker licht. Ik lig boven op haar en neuk haar met langzame stoten, dan weer even diep doordrukkende cirkels van mijn pik in haar heerlijk strakke kutje. Het was mijn eerste kamer, dus ik moest me beheersen, wat rekken, niet makkelijk met zo'n heerlijke dame onder je.

Maar ik slaagde erin toch nog wat langer door te spelen, wat kussen tussendoor tot ik uiteindelijk zo geil was dat ik wilde komen en mijn tempo van stoten sneller en heftiger werd. Zo heerlijk als je dan in de verte je orgasme voelt opborrelen om na nog wat heftige stoten je eerste lading van de dag in zo'n mooie dame mag achterlaten. Wow, wat een lekker begin van de dag. Larissa weer even weg voor haar wasje en daarna kwam ze naast me zitten en begon ze me overal te aaien. We hadden nog 5 minuten, nog wat heerlijk gebabbeld, aanraken, aaien, gewoon zalig nahaffelen. Daarna naar beneden, afrekenen, lekkere kus en vervolgens koffie. Hmmmmmmmmm, heerlijk begin van de dag....

Conclusie Larissa: Zeer goede service, 100% voor herhaling vatbaar

Na mijn koffie even douchen, het was 11:10u. Daarna drankje en bankje, wat observeren. Het was niet druk, Larissa had inmiddels weer een kamer en een volgende zat al op haar bankje. Ondanks haast geen mannen had ze het redelijk druk. Michaela had inmiddels ook al een kamertje gemaakt en Roxane al meerdere. De rest van de dames niet zo. Ik dacht nog even een half uurtje pauze en dan Michela. Ik had wel zin in haar. De nieuwe dame, Nellie, die op bankje #9 naast Michaela zat probeerde me regelmatig met haar mooie koppie met bijbehoordend lachje te verleiden naar haar bank. Leuk die aandacht, ik geniet er even van, vraag hoe ze heet en ga vervolgens door met mijn observaties. Ik had mijn besluit immers al gemaakt, Michaela wordt de volgende.

Na nog even pauzeren dacht ik, ik ga lekker bij Michaela neerstrijken en net toen in wilde opstaan (ik zat op #13) loopt er een kerel voor mijn neus en gaat bij Michaela zitten. Heb ik weer. :? Nu ja, ik heb geen haast en zo lang zal het vast niet duren. ;) Even nog wat drinken pakken en op bankje #11 neergestreken want #13 was inmiddels bezet. Het begon beduidend drukker te worden, was inmiddels ongeveer 12u. UIteindelijk kwam MIchaela weer in beeld, niemand op haar bank, mooi. Loopt ze recht naar een kerel op bank #13, begint deze uitgebreid te kussen, babbelen, oud bekenden lijkt wel, meer kussen, pijpen en vervolgens weg naar een kamer. Dus ik denk, ok, nog even 20 minuten wachten. Nou 20 minuten werden er meer en meer, en gezien de drukte waren de dames schaarser er schaarser aanwezig.

Er zaten inmiddels 7 mannen beneden en alle, op 1 na van de dames waren boven. UIteindelijk, omdat Michaela maar niet kwam opdagen, Roxane continu bezet was, bij Dilara neergestreken toen deze beschikbaar werd. Mijn vorige ervaring met haar was goed, keurige service, wel wat gehaast maar heerlijk strak kutje. Dus waarom niet. Op het bankje begon het vast goed, lekker wat kussen, handje onder de handoek en dan komt al gauw de vraag 'Zimmer?'. Ik gaf aan nog even op de bank te willen blijven en toen ging de handoek opzij en begon ze me heerlijk te pijpen. Na even pijpen kwam ze weer omhoog en keek me vragend aan. Ja, je krijgt je kamer. Wij naar boven naar kamer #3. Ook al zo een mooie grote kamer met flinke spiegel.

Ik stond voor het bed en zij knielde voor me neer en begon me te pijpen terwijl ik daar stond, dat beviel me wel. En ik moet zeggen, haar pijpbeurt was een stuk lekkerde als de vorige keer en langer. Heerlijk als je zo naar beneden staart en ziet wat de oorzaak is van dat heerlijke genot wat door je lichaam gaat. Na een uitgebreide pijpbeurt draaide ze om, ging op handen en knieen en bood me haar kutje aan met de mededeling 'Nicht reinspritsen, ich habe meine pille nicht genomen heute'. Da's kut, en hoewel ze heerlijk is om te neuken, maakte dit de ervaring toch wat minder vreemd genoeg. Ze voelde niet meer zo lekker als vorige keer, na even doggy omgedraait. Haar lekker in missio genomen en net voor ik kwam eruit waarbij ik haar buik onderspoot. Nog kort nagebabbelt en voor de 20 minuten voorbij zijn sta je weer beneden. Iets wat ik vorige keer niet als vervelend ervaarde, maar nu wel. Jammer.

Conclusie Dilare: Gehaaste service, 65% voor herhaling vatbaar

Na afrekenen even een drankje en een bankje. Het was inmiddels erg druk met mannen en de dames waren veelal bezet. Flinke omslag met de eerste uurtjes van de dag. Nu ja, ik had pauze. Ik had voor mijn kamer mer Dilara al in de gaten dat Bahar er vandaag niet zou zijn. Er lag bij binnenkomst geen handoelk op haar bank zoals gewoonlijk en tegen 12u was ze er niet, wat mijn vermoede bevestigde. Jammer, wie o wie zou ik nu als 3de kamer kiezen. Roxana is altijd een zekere keuze, maar de nieuwe Nellie bleef mijn aandacht trekken. Bovendien ging ook zij erg vertrouwd om met de dames en zelf met sommige klanten die haar bleken te kennen. Nu ja, ik had nog tijd, eerst even douchen en dan zien we wel. Het liefst Michaela, want die had ik toch al de hele dag voor ogen, maar was inmiddels continu bezet. Uiteindelijk nog wat op een bankje gehangen, kijken of Michaela mogelijk was tegen dat ik wat uitgerust was. Niet dus, en het werd inmiddels al wat later.

Dus bij Nellie neergestreken. Even kennismaken, lekker kussen, zacht lichaam, heerijke hand onder mijn handoek gevolgd door een evenzo heerlijke pijpbeurt, erg intens. Dat beloofde wat. Opeens werd er eten bezorg en moest er afgerekend worden. 'Even betalen' liet ze me weten en ik bleef achter op de bank met mijn paal recht overeind. Grappige toestanden. Toen ze terug kwam verontschuldigde ze zich nogmaals en begon me weer heerlijk te pijpen. Al gauw verdwenen we naar boven waar ze verder ging met wat ze beneden had ingezet. Een ervaren dame die heerlijk pijpt. Na een zalige pijpbeurt ging ze reverse cowgirl op me zitten. Ook zij gaf aan 'Nicht reinspritzen', verdomme. Maar ze begon me daar toch heerlijk sensueel te berijden. Op een geven moment gaat ze plat op mijn benen liggen. Op ieder been voel ik een van haar zalige tieten glijden. Met haar handen omhelst ze een van mijn voeten en kust deze uitgebreid. Wow, wat een combinatie van heerlijkheden terwijl ze me tergend langzaam en uiters sensueels berijd.

Na verloop van tijd draaien we om en begin ik haar missio te neuken, maar iets in mij denk continu 'Optijd terug trekken' en dat idee verpest op een of ander manier mijn ervaring. Doggy graag, en ook daar gebeurt hetzelfde, retegeil, bikkelhard, maar niet kunnen klaarkomen. Ze heeft het in de gaten, zegt heel lief 'Al meerdere kamers gehad neem ik aan', legt me op mijn rug en begint me zo heerlijk af te trekken dat ik uiteindelijk niet anders kan dat heftig klaarkomen. Verdomme, wat een ervaren dame en wat een lekker orgasme, lang geleden dat ik nog afgetrokken ben, toch lekker af en toe . :D

En ja, het blijkt dat ze 6 jaar eerder ook al bij de Villa heeft gewerkt. Ze is een 39 jarige Bulgaarse die zondag of maandag 40 wordt, super lief gezicht, beetje model á la Sonja. En bovendien een heerlijke service biedt, ondanks de AO light melding. Zo'n typisch gevalletje van gedachten versus ervaring conflict. :?

Conclusie Nellie: Goede service, 85% voor herhaling vatbaar

Afrekenen, kusje, nog even wat drinken en dan douchen en aankleden. Door Nellie naar buiten begeleid, lekkere kus en toch wel voldaan naar het dichts bijzijnde tankstation voor wat goedkopere benzine. Ondanks afwezigheid van Bahar toch geen slecht villabezoek.

Wederom een geslaagde dag. Totale kosten inclusief entree : 120 euro (3 kamers van 20 minuten)

De aanwezige dames waren: Erika (#2), Roxane (#5), Larissa (#6), Michaela (#8), Nellie (#9), Cherry (#10) en Dilara (#15). De nummers verwijzen naar de bankjes waar ze zaten.

;)

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Is dit standaard of een extra dienst die je kunt afnemen.

Dit is standaard, het bankje is het voorspel. Je betaalt enkel voor je kamer tijd.
Sommige dames nemen wat meer de tijd op de bank dan andere.

Ik heb als regel, zolang geen erectie en minstens even gepijpt geen 'Zimmer' ;)
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen, kwestie van de dames goed opvoeden... :D

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Zoals ik het begrijp is de 10 euro entree actie er niet meer? Of alleen nog vanaf 19:00 uur wat ik zie op hun beknopte website?
Ben er nog nooit geweest maar wil er komende week eens heen. Zou zondag avond wat zijn. Anders ga ik een dinsdag of zo.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Ik zou niet 's avonds gaan. Ze gaan al vrij vroeg over op een laatste kamer wat ik lees (zo tegen 21u of iets later).
Dus als het dan net even druk is kan het wel eens wat langer duren alvorens je kan kameren met de dame van je keuze.

Ik ga altijd doordeweek en maak er een lang uitstapje van (zie mijn recensies).

In mijn ervaring kan ik volgende melden:
Sinds de entree voor 12u weer 30 euro is geworden, is het voor 12u rustiger. Daarna kan het drukker worden maar tegen 15 à 16u is het meestal rustiger.

Bij de eerdere 10 euro regeling kwamen er veel mannen voor 12u voor 1 kamertje en dan waren ze weer weg (totale kosten 40 euro). Ik zou het ook doen als ik vlakbij woonde :D Daardoor kon het erg druk zijn voor 12u, maar later in de middag werd het dan meestal rustiger.

Later dan 18:30u ben ik nog nooit gebleven en in het weekend ben ik ook nog nooit geweest, dus daar kan ik weinig anders over melden als wat je zelf kunt lezen.

Mijn algehele indruk (gebaseerd op eigen doordeweeks bezoek en lezen op forums) is dat je doordeweeks meer kans hebt op wat minder drukte dan in het weekend. Maar ooit kan het ook erg druk zijn op een doordeweekse dag en heb je gewoon pech.

Mijn advies is daarom, zorg dat je wat tijd en rust hebt als je de villa bezoekt. Zodat je in alle rust kan genieten, en eventuele drukte, noch sluitingstijden, een belemmering zijn om de kamers te doen waar je zin in hebt... ;)

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Thanks, ga ik doordeweeks een keer, heb toch vakantie nu.
Ik blijf meestal ook wel lang in een saunaclub maar dan heb je wat te eten en dat is niet in de rtc clubs dus zal het niet al te lang volhouden. Neuken kost energie. :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@DutchDude

Fijn je recensie weer te mogen lezen. Zoals altijd zeer uitgebreid met veel oog voor detail met na de beschrijving van je kamergangen de melding van de aanwezige dames die dag en daar hebben we allemaal wat aan. Je hebt de villa dus weer op een donderdag bezocht. Helaas geen Bahar voor je en maar 7 dames. Op het freiercafe las ik dat er vandaag (vrijdag) 10 dames aanwezig waren waarvan enkele nieuwe dus qua bezetting viel het donderdag tegen.

In je opsomming van de aanwezige dames mis ik dit keer Melissa die altijd naast Dilara zit. Een vrije dag of wellicht op vakantie; wie weet? Ook de zus van Dilara te weten Laura ontbreekt. Alexandra mis ik trouwens ook en hopelijk Bahar alleen de donderdag afwezig. Verder een aantal dames, waarvan sommigen al een poos, niet aanwezig al dan niet door vakantie als Sarah, Anna, Maria, Sonja, Kathi, Alice, Dana en Christina.

Ikzelf ga straks dus zaterdag 30 juli naar de villa. Hopelijk is Bahar dan weer present want volgend weekend is ze 4 a 5 weken op vakantie. Je hebt me wel enthousiast gemaakt over Larissa. Totaal niet mijn type maar hoe ze de seks bedrijft maakt me hongerig in haar en ze zal wel raar staan opkijken als ik in mijn bijna 5 jarige villa bezoek opeens naast haar kom zitten.

Je hebt me ook nieuwsgierig gemaakt naar die nieuwe dame "Nellie" genaamd. AO light was je deel bij haar maar wanneer gaf ze dat aan m.a.w. reeds op de bank of pas op de kamer en gaf ze ook een reden aan?

Bahar, Larissa, Nellie en Michaela ziin denk ik de dames waar ik uit ga kiezen of misschien dat Roxana er ook nog bij komt want ze is echt mooi en jong en gewoon een geile meid met alleen het nadeel van een ruime kut maar om dat te compenseren biedt ze ook anaal aan maar ik blijf dat toch een beetje riskant vinden met het oog op het oplopen van een soa want besmettingskans is bij anaal groter.

Nb: trouwens wel heel opvallend het niet kunnen kameren met Michaela want meestal is ze wel voor langere tijd beschikbaar maar die dag was ze dus best druk met voor haar doen veel kamergangen en als ze net als Bahar haar vaste, trouwe klantjes gaat opzoeken elders in het zitgedeelte dan wordt het inderdaad lastig haar te kunnen boeken.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@Robbie

Van het lijstje van dames dat je opnoemt die missen kan ik volgende zeggen:
Sonja en Maria hebben vakantie. Dit weet ik van andere dames.
Alexandra is er gewoon nog zover ik weet, gewoon niet op alle dagen.
Melissa heb ik inderdaad gemist deze week, geen idee waar ze is.
Laura ook afwezig, net als Anna en Sara. Ook geen idee waarom.
Christina is er maar kort geweest toen ze eenmaal volledige Ao toestond, ik hoop dat ze met vakantie is, maar weet verder niks.

Het feit dat er een aantal nieuwe dames zijn (Erika en Nellie) kan ter vervanging van Sonja, Maria met vakantie en Bahar's aanstaande vakantie zijn.
Larissa vertelde me dat ze ergens in augustus ook weer vakantie zou nemen.

De overige dames kan ik niks over vertellen, is van voor mijn eerste bezoek aan de villa.

Nellie gaf haar AO light pas op de kamer aan, na eerst een uitgebreide pijpsessie, met als rede dat ze niet zwanger wilde worden.
Maar dat was in mijn eerdere AO light ervaringen bij de villa met Melissa en Christina niet anders.
Wat het vreemde is bij AO light (althans in mijn geval) is, dat de AO light je meestal pas op de kamer na een lekkere pijpbeurt wordt meegedeelt.
Gezien al je bloed vakkundig door de dame naar je lul is gezogen heb je een beslissingsvermogen van 'nada' in die bovenkamer.
Dus geef je jezelf eraan over, toch nieuwsgierig naar de ervaring.

En die ervaring kan heel de AO light naar de achtergond duwen, waardoor je toch iets heerlijks hebt ervaren ondanks de 'Nicht reinspritzen!'
Nellie was er zo een voor mij, net als Christina en ergens ook wel Melissa. Maar de tijd zal het uitwijzen hoe zaken verlopen en of we sommige van deze dames nog gaan zien.

En dat kamertje met Michaela komt nog wel goed... ;)

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Robbie zei:
@DutchDude Je hebt me wel enthousiast gemaakt over Larissa. Totaal niet mijn type maar hoe ze de seks bedrijft maakt me hongerig in haar en ze zal wel raar staan opkijken als ik in mijn bijna 5 jarige villa bezoek opeens naast haar kom zitten.

Hehe dat zal heer misschien verassen, je zal daar ondertussen wel een zeer gekend gezicht zijn en de dames praten veel onderling, anderzijds is het wel leuk voor de dame dat je haar toch de moeite vind om eens uit te proberen.

Larissa was trouwens mijn eerste kamergang bij Villa Venus in maart 2016 (heb mijn post van toen even terug opgezocht die hier nog staat). Ik meen dat ze toen ook al enkele jaren bij VV werkte en ondertussen nog steeds (wel regelmatig weg voor langere tijd) is dus een oudgediende hier.

Service is zeer goed bij haar en een aangename dame. Heb maar 1 keer met haar gekamerd. Het is ook geen klokkenkijker en je kan er makkelijk een leuk gesprek mee voeren.

Voor mij is het wel bij 1 keer gebleven aangezien ik me minder tot haar aangetrokken voelde en ik andere favorietjes had. Maar dat ligt uiteraard niet aan haar dus zeker de moeite om eens te proberen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@DutchDude

Goed dat je zegt dat Nellie pas op de kamer aangaf voor AO light te gaan. Op de bank kan ik dan vooraf mijn wensen met haar bespreken want heb geen zin om pas op de kamer te moeten vernemen "nicht reinspritzen" en dat verhaal van dat ze niet zwanger wil worden geloof ik vaak niet want de meeste dames zullen heus wel de pil nemen want de kans dat wat sperma in het kutje achterblijft door niet vroegtijdig terugtrekken lijkt mij best groot. Nee; ik denk dat dames dit doen omdat sperma wegspoelen teveel gedoe is en de nodige tijd vergt. Zou haar ook kunnen vragen met haar te kameren als ze "vorbesammt" is.

Je gaf ook aan dat Melissa ook AO light doet maar ik heb haar altijd vol kunnen spuiten en 1 maal vroeg ze in het heetst van de strijd om niet in haar klaar te komen maar toen ik aaaah zei kon het opeens toch wel :lol:

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
Ik ben nog nooit in VV geweest en ben heel benieuwd hoe het daar gaat. Ik kan het verslag niet vinden.
Entree betalen aan het begin snap ik maar hoe en wanneer betaal je dan voor de dame?
Hoe weet je welke dames zonder condoom neuken?
En wanneer betaal je voor je volgende ronde?

Wellicht een keer met iemand mee rijden naar VV en de kosten delen,.. met de huidige brandstof prijs scheelt dat weer.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik ben niet meer in Villa Venus geweest sinds Corona uitbrak. Maar nu ik lees dat Larissa terug is, ga ik binnenkort nog eens een dagje naar Duisburg. Zij was enkele jaren geleden mijn eerste bare neukbeurt met een DVP, en daar heb ik nog steeds goede herinneringen aan.
Als er iemand is die kosteloos wil meerijden, stuur me een PB. Ik rijd via Sittard-Roermond-Venlo naar Duisburg.
En als iemand samen naar een kamer wil gaan om eerst een van de meiden vol te spuiten, zou ik leuk vinden. Een 'vorbesamte muschi' beffen staat al lang op mijn bucket-list. Ik weet niet als dit mogelijk is daar? Zijn er meiden die daarvoor open staan?

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Je betaalt 10 euro bij binnenkomst. Na de kamer betaal je de dvp. 30 Euro per 20 minuten. 40 half uur Enz..
Dames doen in principe alleen ao. Of je moet anders willen.
In de mond klaarkomen of anaal is extra en niet alle dames doen dit. Veel plezier

Terug
Naar boven