Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
en dat verhaal van dat ze niet zwanger wil worden geloof ik vaak niet want de meeste dames zullen heus wel de pil nemen want de kans dat wat sperma in het kutje achterblijft door niet vroegtijdig terugtrekken lijkt mij best groot. Nee; ik denk dat dames dit doen omdat sperma wegspoelen teveel gedoe is en de nodige tijd vergt.
Ik geloof er ook niet veel van. Het effect op mij is dat, ondanks dat een kamer erg goed kan zijn geweest, ik tot op hede nog geen enkele 2de kamer heb gedaan bij een AO light dame. Ze gooien dus hun eigen ruiten in.

En mocht ik toch een keer zin hebben in herhaling bij een AO light dame ga ik op de bank vragen of het nog altijd 'Nicht reinspritzen' is. Beamen ze dit ga de kamer toch niet door. Dan weten ze ook meteen waarom ik niet meer met ze kamer. Er zijn immers dames genoeg waar het wel bij kan.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Een 'vorbesamte muschi' beffen staat al lang op mijn bucket-list. Ik weet niet als dit mogelijk is daar? Zijn er meiden die daarvoor open staan?

Het is mogelijk, alleen niet bij alle dames vermoed ik.
Dus een kwestie van vragen aan de dame. Indien ze het ok vind zul je vervolgens moeten aangeven dat je, nadat ze zijn volgespoten, jij meteen de volgende bent en ze zichzelf niet vooraf schoonmaken. Ik heb op andere fora al gelezen dat het gebeurt, weet alleen niet meer welke dames. Verklaart ook waarom je soms wat langer op een bankje op een dame wacht, omdat dit soort afspraken nu eenmaal gemaakt wordt en deze voorrang krijgen op jou gewacht op haar bankje.

Ik vermoed dat dames als Michaela, Maria en Roxane daar wel voor te vinden zijn. Alleen bij Roxane wordt het moeilijk om uit te leggen vanwege taal.
Wellicht dat Robbie nog dames weet die er voor open staan. Uiteindelijk is er best veel mogelijk in de villa voor een voordelig tarief in vergelijking met NL, alleen niet bij iedereen. Communicatie is de 'key'. Dus geef vooraf aan wat je wensen zijn en kijk of de dame in kwestie er voor open staat.

Ik zelf heb bijvoorbeeld wel eens zin om i.p.v. het kutje vol te spuiten mezelf een keer tot het einde te laten pijpen met CIM. Nu heb ik een aantal dames waar ik inmiddels vaker mee kamer (m'n favorietjes zeg maar). En vroeg of laat drop ik een keer de vraag bij diegene die het best aanvoelt of dat mogelijk is. En we zien wel waar het schip strand. En kan het niet, zijn er nog genoeg andere dames aanwezig. Leuk toch, niet weten of iets wel of niet kan en het dan gaan ontdekken om het uiteindelijk te realiseren bij misschien wel een heel andere dame als je zelf vooraf invulling had gegeven... ;)

Ik ga volgende week in ieder geval nog een keer langs voor donderdag. Ik wil met Bahar kameren voor ze op vakantie gaat en heb verder mijn zinnen op MIchaela en Christina gezet, mocht deze laatste er zijn. Was een heerlijk kamer met Christina en deze keer volledige AO mogelijk, waar ik erg naar uitkijk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend rond 11 uur kwam ik de villa binnen maar werd helaas niet opgewacht of welkom geheten door een dame. Alexandra legde bij de balie 2 handdoeken neer en Barbara heette me van harte welkom. Ik keek naar banknummer 2 en helaas geen Christina maar Erika. Er waren 8 dames aanwezig bij binnenkomst. De 7 dames die DutchDude opsomde plus Alexandra. Ik zag nog geen Bahar maar die kwam pas na 12 uur dus in totaal 9 dames maar het werd helaas een dag om snel te vergeten.

Ik nam al vrij snel plaats op de bank van Nellie. Het duurde mij te lang voor ze tevoorschijn kwam dus ging ik op de bank van Larissa zitten. Zul je net zien dat Nellie verschijnt en laat op dat moment net iemand op haar bank plaatsnemen. Verkeerd gegokt dus. Uiteindelijk zag ik Larissa terugkomen van een kamer en kwam ze naar me toe. Ik zei zo tegen haar je zult wel verrast zijn dat ik nu opeens naast je zit na bijna 5 jaar villa bezoek. Vond haar daarop wat koeltjes reageren. Een echte pratert is het niet en zoenen op de bank kwam ook niet van de grond. Wel gaf ze aan of ik gepijpt wilde worden op de bank en daar zeg ik geen nee tegen. Na een kort voorspel op de bank liepen we naar boven. Ik liet me staand pijpen en mijn pik werd superstijf. Ze zei dat ik een goede grote pik had. Heb haar kort gebeft waarna ze geneukt wilde worden. Ze vroeg nog met of zonder condoom. Uiteraard het laatste. Ik heb haar een poos in missio en doggy geneukt en het viel niet mee om klaar te komen. Haar skinny lichaam kan me niet echt bekoren en zo strak voelde ze ook weer niet aan. Ze dacht dat het mijn 2e kamergang was en waarom weet ik niet precies waarom ze dat dacht maar ze zei wel dat ik haar wel een beetje sloopte. Misschien mijn manier van neuken stond haar een beetje tegen hoewel ik zeker geen harde neuker ben. Trouwens Bahar zei dat ook tegen me dat ik als een machine neuk. Een andere dame uit een club in Leverkusen zei dat ook tegen me dus niet bepaald een compliment om op te vatten als ik erover nadenk. Vond Larissa ook wat passief tijdens de sex en wat meer geile praat had mijn zaadlozing zeker bespoedigd. Uiteindelijk haar volgespoten maar echt opgewonden werd ik niet van dit bezoek. Larissa was leuk voor een keer maar niet voor herhaling vatbaar want een klik met haar ontbrak.

Poosje gepauzeerd en op de bank van Nellie plaatsgenomen. Toen ik haar zag vond ik haar wat tegenvallen qua lichaam en gezicht. Christina en Roxane zijn beslist mooier. Zag haar op de bank al iemand pijpen en dat zag er wel geil uit en datzelfde deed ze ook bij mij en gelijk de opmerking dat hij groot was. Ik vroeg gelijk op de bank of ze complete service zou leveren dus zonder condoom met volspuiten. Ze zei oke en op de kamer begon ze waar ik al bang voor was toch al te zeuren waarom mannen steeds kutjes willen volspuiten. Ik legde het uit en zei dat ik haar wilde volspuiten maar het kwam er niet van omdat ze niet meewerkte en klaagde over mijn grote pik. Ze wilde niet gebeft worden en zoenen kwam er ook niet van. In de missio begon ze te piepen dat ik haar Musschi kapot maakte dus haar diep inwendig penetreren kwam er niet van. Tot overmaat van ramp wilde ze niet doggy dus on top vroeg ik maar niet eens. Mijn pik reageerde door dit alles niet goed en hard wilde hij niet meer worden. Jammer want door haar geklaag en passieve houding kwam het niet meer goed. Ze zei nog wel dat ze morgen 40 zou worden en dat doggy dan wel kon maar ik was klaar met haar.

Op den duur werd het steeds drukker. Ik wilde nog een keer klaarkomen en graag in Michaela. Die kans had ik in de ochtend maar naarmate de tijd vorderde werd het te druk met mannen. Als dames dan ook nog eens lang gaan kameren zoals het geval met Michaela en zeker Bahar met een kamergang van liefst 3 uur dan schiet het niet echt op. Ben nog even naar boven gelopen en op de kamer van Bahar alleen maar gepraat. Snap niet de zin van zulke lange kamers maar goed de beste man zal er wel zijn reden voor hebben maar ik kom puur voor de sex en dat hoeft voor mij niet veel langer dan 30 minuten te duren.

Die Roxane maakte trouwens veel contact met me. Ik zat op een gegeven moment bij de deur waar een stoeltje met tafeltje staat en Roxane liet een klant uit waarna ze op me af kwam en me een volle zoen op de mond gaf. Het is sowiezo een erg aantrekkelijke meid met een goed karakter. Ik ben alleen een beetje huiverig voor het feit dat ze ook anaal aanbiedt. Ik blijf het een groot risico vinden zo'n meid te neuken maar ik had erg veel moeite haar te negeren.

Ik keek ook regelmatig op mijn smartphone en een privedame die ik heel hoog heb zitten en ontvangt in R'dam berichtte of ik vanavond zin had. Ik baalde als een stekker want ze heeft vaak weinig tijd en nu ze kon en zin had zat ik in Duitsland. Moest haar helaas teleurstellen.

De populairste dames waren vaak en lang bezet. Michaela was lang weg en Bahar zag je helemaal niet meer. Alleen Cherry was vaak vrij ondanks het overschot aan mannen. Dilara was ook regelmatig vrij en niemand diende zich bij haar aan. Ik had geen zin om lang te wachten op een dame en alle banken van de populaire dames waren bezet.
Ik liep naar Dilara toe en wijs geworden van de AO light van DutchDude vroeg ik op de bank dat ik haar wilde volspuiten. Geen probleem zei ze gelukkig. Op de bank was ze gehaast want misschien door de vele mannen wilde ze het verblijf op de bank kort houden dus al snel haar vraag "Zimmer".
Ik moet zeggen die kont van Dilara maakt me erg geil. Als ze op haar buik ligt en ik over die lekkere, grote, zachte kont ga dan kom ik al bijna klaar. Uiteindelijk haar goed volgespoten wat ze zelf ook bevestigde en wat me zelf ook verbaasde.

Ik denk dat ik morgen weer naar de villa afreis want met Michaela had ik dolgraag willen kameren. Daarna twijfel ik tussen Roxane en Bahar. Aangezien het morgen mijn laatste kans is Bahar voor haar vakantie te treffen kan het balletje zo maar naar haar kant toe rollen mocht ze tenminste beschikbaar zijn want bij Bahar weet je nooit of ze tijd voor je heeft/neemt.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
In de laatste 2 berichten lees ik dat meiden op de bank pijpen. Is dit opnieuw gangbaar in de FKK's?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lijkt er wel op want bijna alle dames in Villa Venus doen het en in de FKK club te Gelsenkirchen vindt het nu ook plaats heb ik gelezen maar of het daar zo massaal gebeurt als in VV weet ik niet. Zelfs neuken in het zitgedeelte in VV is weer terug van weggeweest. Hopelijk keert die goeie ouwe tijd weer terug.

Als mijn 2 favoriete dames in die andere FKK club in Leverkusen weer terug zijn volgend weekend ga ik daar even kijken of pijpen op de banken plaatsvindt. Ik kom daar ook vrij regelmatig maar pijpen op de banken heb ik daar nog niet waargenomen tot nu toe maar weet wel dat neuken in de tuinhuisjes al plaatsvindt en dat is al enigszins openbaar.

Ik kan dus alleen spreken over Villa Venus maar om te zeggen dat pijpen op de bank gangbaar is in elke FKK club durf ik nog niet zeggen. Daarvoor moet ik meerdere FKK clubs gaan bezoeken maar ik hou de Duitse fora goed in de gaten en daar lees je ook wat mogelijk is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dat is dan een snelle switch want ik zag paar maanden geleden in de grimberg dat een man een dame wilde beffen in het zitgedeelte tegenover de balie en dat moest met beflapje toen de theke dat zag.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Vandaag naar VV. Ik was wat vroeg dus eerst ff goedkoper tanken om t hoekje. :ugeek:
Rond 10 voor 10 de auto geparkeerd. Bij de poort werden we gewezen op de opening om 10 uur. Humm.
Gelijk 5 mannen en ~7dames. Een uitdaging. De 30 euro afrekenen, uitkleden, douchen en een verfrissing op de bank. Ik had enkele voorkeuren, maar die waren al bezet.

Uieindelijk de dame naast Michaela (zat op haar vertrouwde plek) gekozen.
.... niet voor herhaling vatbaar. Het was de jarige Nellie. Wel gefeliciteerd, maar een intern cadeau zat er niet in. De druk was er af. Dan maar een sauna en rond 11 uur zat ik weer op de bankjes. Ik had mijn zinnen gezet op Michaela, maar zij liep wat rond bij de balie tot dat zij weer richting haar plek ging. Even oogcontact en zij kwam naar mijn bank. 🥰

Flink tongzoenen en elkaar strelen. Zij ging voor mij zitten en deed mijn handdoek open...wauw.. ik kreeg een uitgebreide pijpbeurt. En een andere gast keek verlangend toe. Het was super op de bank en daarna samen naar boven. In het kort: super geweldig. Ontspannen en top verwennen. Pijpen, massage, plagen, tongoenen en verschillende standjes.
Collega's .. sorry dat jullie even moesten wachten. Voor het eerst een uurtje met Michaela gekamerd. Ik vind haar super🤩🥳

A

Anonymous

Guest
Afgelopen dinsdag ben ik ook naar VV gereden voor het eerst. Ik vond het allemaal wel spannend, mede omdat ik ook niet echt de taal spreek. Eenmaal binnen (rond 18:00) heb ik 30eu afgerekend en ben ik naar beneden gegaan met 2 handdoeken en een sleutel. Eventjes de douche in en ik ben naar boven gegaan. Ik wou eigenlijk wat water drinken maar dit kon ik niet vinden bij de apparaten. Als iemand weet waar ik normaal water kan krijgen, let me know. Ik drukte uiteindelijk op fanta maar daar ging iets mis dus ik heb spa rood gekregen uit het automaat wat fanta moest zijn :( maarja, daar kom ik niet voor.

Eerst eventjes op de bank gezeten om een gevoel te krijgen voor de club. Kort daarna kwam Dilara naar beneden en sprak me al snel aan. De klik was er dus ik kwam naast haar zitten. Na een beetje tz gingen we naar boven, ze begon te pijpen maar dit deed ze heel kort en wou daarna neuken mc, ik vroeg of dit niet zonder kon en na even twijfelen liet ze het toe. Omdat ik al weken op springen stond was ik vrij snel klaargekomen, ze ging meteen opfrissen en helaas ging ze meteen weer naar beneden. Het liefst had ik nog eventjes op bed gelegen. 30 euro gegeven en haar bedankt.

60% herhalingsgevaar

Nadat ik zelf ook even ging opfrissen ging ik bij Larissa zitten. We voelde elkaar eventjes op de bank en ze vroeg of ze me mocht pijpen op de bank, NATUURLIJK mag dat! Na even gepijpt te hebben gingen we naar boven. Ze wees naar de bank die boven staat en vroeg of ik het op de bank wou doen. Waarom niet dacht ik. Ze begon me weer te pijpen wat ze wel redelijk goed deed en vroeg daarna met of zonder gummi, zonder natuurlijk. Ze heeft me daarna goed bereden en na een tijdje kwam ik klaar. Zij opfrissen en ze vroeg zelfs of ik boven wou douchen. Ik heb haar bedankt en 40 euro gegeven voor 20 minuten.

100% herhalingsgevaar!

Omdat het mijn eerste keer was wou ik het kort houden en ik ben maar naar huis gereden. 2 uur later kwam ik erachter dat ik ben vergeten te tanken :lol: Al met al goede ervaring, ik denk dat ik morgen zelfs terugga :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Mocht je nog teruggaan vergeet dan niet even een bezoek te brengen aan Roxane op banknummer 5 (vooraan bij drankautomaat, 24 jaar) en Michaela op banknummer 8 (MILF met grootste tieten en curvy lichaam) Deze 2 dames zijn echt top en de moeite van het proberen meer dan waard. Bahar op banknummer 7 en 32 jaar is qua service de absolute top. Herkenbaar aan haar slanke voorkomen en haar lange haren. Geduld is wel vereist want ze is veelgevraagd en maakt lange kamergangen.

Saint-Magister

Toogplakker
4 dec 2020
28
11
Afgelopen dinsdag was ik rond 14:30 in VV en het was toen rustig aangezien Larissa, Michaela, en zelfs Bahar vrij op de bank zaten. Bahar deed de deur open met veel enthousiasme en dat beloofde veel goeds. Toen ben ik naast Bahar gaan zitten. We hadden een fijne klik en ik kan beamen dat ze inderdaad een topper is op de kamer.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
ze ging meteen opfrissen en helaas ging ze meteen weer naar beneden. Het liefst had ik nog eventjes op bed gelegen.
Kenmerkend voor Dilara, korte bank en al snel de vraag 'Zimmer?' en eenmaal op de kamer en je komt klaar dan is de kamer ook abrupt afgelopen. Dat maakt haar voor mij ook minder interessant voor herhaling.

Gelukkig zijn er andere dames die betere service bieden en gelukkig heb je dat ook mogen ervaren bij Larissa. Keurige service, vriendelijke dame, aangenaam in omgang en je krijgt de volledige tijd bij haar. En als je van skinny houd zit je helemaal goed bij haar. Ik kamer graag met haar (maar hou dan ook wel van skinny) ;)

Mocht Alexandra (#1) er zijn kun je rekenen op een goede service. Wil je net dat ietsje meer kan ik me aansluiten bij Robbie's aanbevelingen zijnde Roxane (#5), Bahar (#6) en Michaela (#8). Mijn absolute favoriet is Bahar, maar die is moeilijk te strikken voor een kamer en dat kan ooit gepaard gaan met lang wachten op haar bankje.

Alvast veel plezier morgen en zo'n 100m verder dan de villa zit in de bocht aan de linkerkant een bezinepomp (Elan).
Niet vergeten te tanken deze keer... :D

A

Anonymous

Guest
Ik ben maandag inderdaad gegaan en het was weer een geslaagde dag.
Rond half 6 kwam ik aan en ging ik eventjes douchen en omkleden. Eenmaal naar boven zag ik dat het al een stuk drukker was dan vorige week dinsdag. Er kwamen en gingen best wat beren. Ik wou graag kameren met Bahar. Ik ging op mijn gemak eventjes zitten en rustig kijken wie er allemaal waren. Al snel kwam Dilara weer knipogen en praten maar ik heb gezegd nog niet te willen kameren. Het was best druk en op een gegeven moment, er was nog maar 1 dame beneden. Ik had in principe geen haast dus ik wachtte het gewoon af. Larissa kwam weer naar beneden en er ging al snel iemand bij zitten. Hij werd best uitgebreid gepijpt door Larissa en kort daarna kwam er nog een Blonde dame bij zitten. Een beetje zonnebank bruin, wat jonger en cup b? tieten. Geen idee wat dr naam is maar deze trio wou ik ook wel ervaren. Ik was het wachten zat dus ik ging maar op de bank van Bahar zitten. Dilara vertelde mij dat ze even naar buiten was gegaan en niet boven was, het kon dus wat langer duren.

Ze kwam op de bank van Bahar zitten en vroeg of ik in de tussentijd met haar wat tijd wou doorbrengen. Aangezien de bezetting zo mager was, toch maar akkoord gegaan. Zij even pijpen op de bank en wij naar boven. Dit keer deed ze wel uitgebreid pijpen zonder de ballen te vergeten. Daarna hebben we meerdere standen gedaan en ze werd al snel moe en zei dat mijn jongeheer te groot was :( Ze pakte wat glijmiddel en vroeg of ik mezelf wou aftrekken terwijl ze aan mijn ballen zoog. Nou ja... nooit gedaan, maar het was niet anders. Zo klaargekomen en dit keer hebben we nog even nagepraat op bed tot de 20 minuten erop zaten.

Conclusie DIlara: Al met al was dit betere service dan de vorige keer, maar jammer dat ik mezelf tot een hoogtepunt moest brengen. Ze heeft een hele lekkere poes maar ik denk dat ik de laatste keer is dat ik met Dilara ga kameren.

Na Dilara even opgefrist en ik heb weer plaatsgenomen op de bank van Bahar. Bezetting was nog steeds mager, maar gelukkig was Bahar snel terug na de kamergang met Dilara. Wij eventjes praten en een beetje tz, hierna ging ze ook pijpen op de bank wat ze heel goed deed. Ik keek rond of diezelfde blonde dame beschikbaar was voor een trio maar dat is hem niet geworden. Ze ging al naar huis :( Alleen met Bahar naar boven is ook geen straf dus wij met zn tweetjes naar boven en ze begon me lekker uitgebreid te pijpen. Daarna kwam ze lekker op me zitten en bereed ze me als geen ander ooit heeft gedaan. Ze genoot er ook zeker van. Ze moest na 5 minuten stoppen omdat ze anders klaar zou komen. Geen probleem, ik bovenop in missionaris en heb haar alsnog meerdere keren klaar laten komen :lol: Ze leek er ook wel van te genieten. Uiteindelijk na 35-40 minuten afgemaakt in doggy. Wat een ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.
Ik zag haar na afloop wel weer een afspraak maken met een andere man via whatsapp, ik geloof inderdaad wel dat ze het druk heeft.

Na deze kamergang heb ik haar nog fooi gegeven en ben ik maar gaan omkleden. Ik had nog graag nog een kamergang willen maken maar ik was echt kapot na Bahar, dus ik heb het gelaten voor een andere keer. Dit keer ook getankt in Duitsland voor 1,63 , een snack gehaald en weer 2 uur terug naar huis. Ik ben wel geïnteresseerd in die blonde dame die ik heb gezien. Ze zat op bank 1 of 2, kon ik niet helemaal goed zien. Is dit Alexandra? Voor nu is het geld op maar volgende maand kan het misschien weer :lol:

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Afgelopen dinsdag richting Villa Venus. Ik kwam tegen 10:15u aan en werd door Michaela binnen gelaten.
Na gebruikelijke afrekenen, uitkleden en douchen met een bak koffie op een bankje neergestreken.

Het was niet druk met mannen, altijd fijn want dan zijn de dames veel beschikbaar. Ik zag dat Sonja weer terug was uit vakantie en dat op de bank van Bahar een handoek aanwezig was. Mooi.

Na mijn koffie bij Michaela gaan zitten. Ik vertelde haar dat ik vorige week eigenlijk met haar wilde kameren maar dat het er niet van was gekomen omdat ze, telkens als ik er klaar voor was, bezet was. Ik had de indruk dat ze het wel leuk vond dat ik vandaag meteen voor haar ging. Op de bank begon het al goed. Wat kan deze dame toch heerlijk zoenen (en nog veel meer overigens ;) ) Lekker uitgebreid voorspel op de bank, waarbij ze tijdens het zoenen mijn jongeheer al snel op vol formaat had. Na het kussen wat pijpen, nog wat zoenen, nog wat pijpen en toen naar boven.

Kamer 3, mooie grote kamer met veel spiegels. Nou wat heeft Michaela me in de watten gelegd. Ze begon me eerst te kussen en daarna richting jongeheer, zeer uitgebreid pijpen. Na een tijdje kwam ze op me zitten (cowgirl) en ging me rustig berijden, intussen lekker zoenen en met haar tepels spelen. Na zo een tijdje te rijden begon ze me weer te pijpen en stuurde ik haar richting 69. Wat een heerlijk kutje om te likken. Na verloop van tijd ging ze reverse cowgirl op me zitten en bukte ze ver voorover. Ze begon me weer heerlijk te berijden en ik genoot van het uitzicht en haar uitstekende rijdbewaamheden. Op een gegeven moment ging ze rechtop zitten (nog steeds reverse cowgirl) en begon ze me langzaam maar zeker naar een hoogtepunt toe te rijden. Wow, wat een lekkere rit.

Toen ik klaarkwam grapte ze dat ik het toch wel makkelijk had gehad omdat zij al het werk had gedaan. Dat kon ik alleen maar beamen en ze had haar werk heerlijk gedaan. Daarna nog even wat buurten, wat aaien en zoenen en mijn eerste kamer voor die dag zat erop. Wat een toppertje.

Conclusie Michaela: Zeer goede service, 100% voor herhaling vatbaar

Vervolgens een drankje en buiten wat gaan zonnen. Het werd behoorlijk heet in de zon dus ik heb het geen 15 minuten volgehouden. Daarna even douchen, drankje en op een bankje neergestreken. Alexandra had ik al een tijdje niet meer gezien, dus ik begon mijn zinnen op haar te zetten voor de volgende kamer. Toen ik nog een drankje ging halen zag ik Roxane bovenop een klant zitten. Ze was hem heerlijk aan het zoenen. Eenmaal terug op mijn bank zag is dat ze hem aan het berijden was en kort daarna verdwenen ze naar een kamer. Het wordt steeds heter in de villa.. :D

Na mijn pauze bij Alexandra neergestreken. Ze herkende me nog van vorige keer en wist zelfs nog waar we het over gehad hadden de vorige keer. Na wat praten, kussen en gefriemel onder de handoek, vroeg ze netjes of ik bezwaar had tegen wat 'Blasen'. Wat zijn het toch beleefde dames ;) Ik natuurlijk geen enkel bezwaar en verdomme wat kreeg ik me daar een heerlijke pijpbeurt van haar. Beter als dat ik me van de vorige keer kan herinneren. Uiteindelijk naar boven waar ze al snel verder ging. Ik moest mijn best doen niet te snel te komen, zo goed zoog ze aan mijn jongeheer. Vervolgens kwam ze gehurkt op me zitten en ging me langzaam berijden. Wederom erg mijn best moeten doen om niet al meteen klaar te komen.

Daarna in doggy. Ik stop mijn pik in haar en voelde meteen dat ik dit niet lang ging volhouden, ze had me zo weten op te winden. Dus ik voorover leunend haar rug kussen, met haar borsten spelen en heel langzaam met draaibewegingen haar toch nog een tijdje weten te rekken. Het werd steeds moeilijker om niet klaar te komen dus uiteindelijk weer rechtop op mijn knieën en na enkele stevige stoten kwam ik zalig klaar. Ze moest lachen en vroeg of dit mijn eerste kamer was. Ik gaf aan dat het de tweede was, maar dat ze me zo had weten op te winden met haar gepijp en gehurkt neuken dat ik bijna de hele kamer heb liggen mijn best doen om mijn orgasme uit te stellen. Dat vond ze wel leuk had ik de indruk. Daarna nog gezellig wat keuvelen, wat wederzijdse aanrakingen en mijn tweede kamer voor de dag was succesvol beïndigt.

Conclusie Alexandra: Zeer goede service, 100% voor herhaling vatbaar

Ik had Alexandra gevraagd waarom ik haar zo weinig had gezien en ze gaf aan meestal op woensdag en donderdag vrij te zijn en gezien ik nogal vaak op donderdag ga verklaart dit alles. Goed om te weten, want deze dame staat beslist op mijn menukaart.. ;)

Wederom pauze, drankje en wat uitrusten. Nog steeds geen Bahar gezien en het was inmiddels toch al ruim na 12ven. Ik zag wel dat er een half vol flesje cola op haar tafeltje naast haar bank stond, dus wellicht is ze aangekomen tijdens mijn kamer met Alexandra. Na verloop van tijd even douchen en terug neergestreken op een bankje. Flinke lange pauze in de hoop dat Bahar zou komen. Het werd steeds later, maar geen Bahar, ik neem aan dat ze het enorm druk heeft zo vlak voor haar vakantie en ik denk ook dat je directe afspraken kan maken met haar, als je haar telefoonnummer hebt.

Niet getreurd, gezien Sonja er was en ik met haar nog niet eerder een kamer had. Dus bij Sonja neergestreken op de bank. Ze maakte kort een babbbeltje, wist zelfs wie ik was (ik had haar bij eerdere bezoeken ook al meerdere malen gezien). Ik werd aangenaam verrast door de zachtheid van haar lippen tijdens het zoenen en hoe heerlijk ze met mijn lul begon te spelen. Wat een zalige vrouw. Ook hier weer het beleefde verzoek of ze me mocht 'Blasen'. Weiger dat maar eens als je paal recht overeind staat :D En wat kan ze voortreffelijk pijpen, dus op naar een kamer.

Eenmaal op de kamer ging ze verder met 'Blasen' en wat deed ze dat goed. Nu had ik toch al 2 kamers achter de rug maar deze dame wist me zo hard te maken met haar gepijp, ongelofelijk. En ze nam uitgebreid lang de tijd om me te pijpen, wat ik toch wel erg aangenaam vind als een dame dat doet. Daarna ging ze op me zitten en verdomme, wat een heerlijk kutje om te voelen. Na even in cowgirl over naar doggy. Mooie billen om tegen aan te beuken en een zeer aangenaam kutje. UIteindelijk in missio naar een heerlijk hoogtepunt toe gewerkt. Verdomme wat een lekkere vrouw, zeer goed op de kamer, zeer aangenaam in omgang en ze houd wel van wat grapjes. Absoluut een heerlijke 3de kamer.

Conclusie Sonja: Zeer goede service, 100% voor herhaling vatbaar

Na de kamer nog even een drankje en op bankje #16 gaan zitten om wat bij te komen van mijn laatste kamer. Bahar in de verste verte niet te bekennen, Ik had wel gezien dat haar sleutel aan de buitenkant op de deur van haar kamer zat. Maar beneden niet gezien en het was intussen toch al 14:30u

Opeens komt Alexandra met een klant op bank #17 zitten. Doek over de bank heen en na flink wat zoenen en gefriemel ging Alexandra op haar knieën voor de bank zitten en begon haar beertje uitgebreid te pijpen. Dat beloofde wat. Na enige tijd werd Alexandra op haar rug gelegd en kon ik aanschouwen hoe ze daar op de bank genomen werd. Ja, het wordt steeds heter in de villa... :eek:

Na mijn korte pauze (met live voorstelling) gaan douchen, aankleden en richting benzinepomp.

Ondanks geen kamer met Bahar, toch wel een zeer goede dag gehad in de villa met 3 toppertjes. Voorlopig waarschijnlijk even geen villa voor mij gezien mijn vakantie eraan komt en ik enige tijd naar het zuiden van Europa afreis.

De aanwezige dames waren: Alexandra (#1), Roxane (#5), Larissa (#6), Bahar (#7), Michaela (#8), Nellie (#9), Sonja (#10) en Cherry (#13). De nummers verwijzen naar de bankjes waar ze zaten.

Voormalig lid 30246

Snuffelaar
17 jun 2022
5
0
Van de aanwezige dames : : Alexandra (#1), Roxane (#5), Larissa (#6), Bahar (#7), Michaela (#8), Nellie (#9), Sonja (#10) en Cherry (#13).

Zijn er enige die nzc doen ?

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Youngd , als je de moeite neemt om over dit topic 5 pagina's terug te lezen weet je welke service deze dames aanbieden , maar ja voor sommige is het moeilijk om wat opzoekwerk te doen :D

Terug
Naar boven