Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
cdegraaf-nzc zei:
Weet iemand wat de leeftijden zijn van de dames hier?

De leeftijd van de dames is van begin 20 tot 50 jaar , maar ik vind leeftijd speelt geen rol als je heerlijke seks en een leuke klik hebt met een dame .

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Vandaag voor het eerst hier geweest. Wel een aparte tent. Liet me een beetje aan Bynight denken.
Werd me alleen gewezen waar ik kon omkleden de rest zelf uitzoeken maar is geen probleem want zo groot is de club niet.
Als eerste bij Melissa gaan zitten want die vond ik er wel ok uitzien. Beetje praten en toen naar kamer 11. Lees denk ik te veel goede verhalen hier dus had niet naar de service gevraagd. Was een drama. De turbo stond erop. Even zoenen en toen ging ze pijpen met condoom, ik zei is toch zonder hier. Nee bij haar niet. Het ging allemaal zo snel. Had er eigenlijk al weinig zin meer in. Toen het neuken en deed allemaal pijn en zo en keek met verkrampt gezicht.
De zin was totaal over. Het was dat het mijn eerste kamer was dus heb mij over haar heen afgetrokken. Ook daar al commentaar dat het te veel was.
Ik dacht gelijk vertrekken anders naait ze mij nog een oor aan met de tijd, nu kan ik het op 20 minuten houden en de schade van 30 is het dan nog beperkt.
Maar die pak ik nooit meer.

Gaan douchen en weer plaats genomen. Zag voor de rest niet echt iets wat mijn smaak is. Na een tijdje zitten dacht ik om maar naar huis te gaan. Ik liep langs Roxana en toch er langs gaan zitten.
Met haar na een tijdje naar de kamer gegaan en met haar was het heel goed. Heb nergens om gevraagd en ze deed alles. Ze ging er zo op zitten.
Leuke meid en heb met haar een uurtje volgemaakt.
Na deze kamer vond ik het wel goed geweest en nog even buiten wat gedronken en met Roxana gekletst en toen naar huis gegaan.

Denk dat ik nog wel eens terug kom.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik vind leeftijd niet van doorslaggevend belang. Het gaat erom dat een dame er voor mij aantrekkelijk uitziet. Michaela bijvoorbeeld is over de 40 jaar maar haar lichaam en ook haar gezicht vind ik bijzonder aantrekkelijk en verder geeft ze een uitstekende service. Als ik wat jonger wil kies is Roxane. Met haar 24 jaar jong en bovendien aantrekkelijk qua looks en een hele leuke meid die er echt voor gaat tijdens de seks.

De gemiddelde leeftijd van de dames is hoger in villa venus dan elders. Cherry is tegen de 50 en Michaela over de 40. Alexandra is tegen de 40 en dames als Sonja, Maria en Bahar zijn de 30 gepasseerd. Voor jonge dames ben je beter af in de Grim (Gelsenkirchen) of Arabella (Bochum)

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
LoneWolf zei:
Heb nergens om gevraagd en ze deed alles. Ze ging er zo op zitten.

Ok… ze doen dus niet allemaal zonder.
Wat kost dan een uurtje kamer met Roxana (inclusief onze hobby)?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
In principe doet iedereen zonder maar als ze merken dat je nieuw bent proberen ze het soms met condoom.

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Bscheffer zei:
LoneWolf zei:
Heb nergens om gevraagd en ze deed alles. Ze ging er zo op zitten.

Wat kost dan een uurtje kamer met Roxana (inclusief onze hobby)?

Gewoon normale prijs. 80 euro voor een uur.

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Heb trouwens het pijpen op de bank of zelfs neuken niet gezien gister. Alleen wat zoenen en onder de handdoek voelen.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@LoneWolf

Vreemd, ik ben nog altijd gepijpt op het bankje door iedere dame alvorens naar de kamer te gaan.
En afgelopen dinsdag werd er zelfs beneden op de bank geneukt.

Heb je trouwens enig idee welke dames er gisteren allemaal waren?

@Bscheffer

Bscheffer zei:

Ze doen het allemaal zonder, alleen zijn er een aantal dames die vanalles proberen als je nieuw bent.
Deze dames hebben over het algemeen ook minder kamers omdat de beren die het eenmaal hebben ervaren ze mijden. Alhoewel niet alle beren persé voor een AO ervaring komen.

De dames die kwaliteit bieden, zullen je een goede pre sales op de bank geven zonder gehaast, een goede AO ervaring op de kamer en je de volle tijd geven.
Elke dame die dat niet doet krijgt bij mij geen vervolg. Kwestie van goed opvoeden... ;)

Mijn tip is: Observeer eerst de dame die je interesse heeft, kijk hoe ze op de bank omgaat met haar klant, kijk of ze veel kamers maakt. Dat zijn meestal goede indicaties van de kwaliteit die ze leveren. En lees wat verslagen hier van de afgelopen 2 maanden, dan kom je ook al snel uit bij welke dames een garantie zijn voor een goede service.

Hou er ook rekening mee dat een aantal toppertjes met vakantie zijn (Bahar en Maria) of in de loop van augustus met vakantie gaan (o.a. Larissa en Michaela -> persoonlijk van hen vernomen en geen vaste vertrek datum gekregen).

Ik zou zeggen doe je voordeel met alle info die hier is te lezen en laat je niet gek maken door sommige van de dames hun wispelturigheid. :D

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Sorry was er voor de eerste keer dus ken de meeste namen niet.
In ieder geval Melissa en Roxana waar ik mee gekamerd heb.
Verder Bahar was er maar zag je niet vaak. Ken haar van ooit in villa vertigo. Wat oudere vrouw met dikke tieten in het midden, denk Michaela dan. Daarachter zat nog een oudere vrouw. Tegen de muur een bulgaartje met geblondeerd haar bij kamer 11. Zat ook een dunne Roemeense, denk dat het Larissa is. Een bulgaartje tegen over de receptie, ken ik nog van saunaclub diamond maar weet de naam niet.
Verder nog een paar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees wel op het ijsberenforum dat acties op de bank vanaf vandaag weer voorbij zou zijn aangezien de theke dat had vernomen via het internet. Moeten we dit serieus nemen?

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
De wat oudere vrouw met dikke tieten in het midden is inderdaad Michaela (bank #8)
De oudere vrouw erachter (ik vermoed op bank #13) is Cherry. Zelf nog nooit mee gekamert en ook niet van plan.
De geblondeerde Bulgaarse naast kamer 11 (op bank #10) is Sonja.
De dunne Roemeense kan haast alleen maar Larissa zijn (zit op bank #6 naast de uitgang naar de tuin en vlak bij Roxane). Zij is de enige skinny meid in de villa. Geen idee wie de Bulgaarse tegenover de receptie zou kunnen zijn.

In ieder geval bedankt voor de info. Ik was gewoon nieuwsgierig naar de bezetting. ;)

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Robbie zei:
Lees wel op het ijsberenforum dat acties op de bank vanaf vandaag weer voorbij zou zijn aangezien de theke dat had vernomen via het internet. Moeten we dit serieus nemen?

Erg vreemd dit bericht. Afgelopen tijd met zowel theke Gina, Carmen als Barbara vollop openbare pijpsessies op de bank. Lijkt me sterk dat de theke's dat niet hebben kunnen zien.

En afgelopen dinsdag had Alexandra haar kamertje beneden op de bank en niet stiekem zodat Barbara het niet kon zien. Dus de theke's zijn, lijkt mij, op de hoogte van wat er gebeurt op de bankjes, tenzij ze heel erg blind zijn natuurlijk... :D

Ik vernam trouwens van Bahar dat Gina (de meeste vriendelijke theke) van Hongaarse afkomst is en bovendien de vrouw van de eigenaar is. En ook toen vollop gepijp op de bank tijdens de pre sales. En dat was tijdens de vakantie van Barbara die inmiddels al weer enkele weken terug is uit vakantie.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Maar het gaat erom dat het op internet staat en dat ziet men liever niet maar ik zeg dan dat alles wat plaatsvindt in een saunaclub op internet verschijnt dus dan moet de theke weten dat acties op de bank vroeg op laat op internet komt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
DutchDude zei:
Robbie zei:

Erg vreemd dit bericht. Afgelopen tijd met zowel theke Gina, Carmen als Barbara vollop openbare pijpsessies op de bank. Lijkt me sterk dat de theke's dat niet hebben kunnen zien.

En afgelopen dinsdag had Alexandra haar kamertje beneden op de bank en niet stiekem zodat Barbara het niet kon zien. Dus de theke's zijn, lijkt mij, op de hoogte van wat er gebeurt op de bankjes, tenzij ze heel erg blind zijn natuurlijk... :D

Ik vernam trouwens van Bahar dat Gina (de meeste vriendelijke theke) van Hongaarse afkomst is en bovendien de vrouw van de eigenaar is. En ook toen vollop gepijp op de bank tijdens de pre sales. En dat was tijdens de vakantie van Barbara die inmiddels al weer enkele weken terug is uit vakantie.

Las op het ijsberenforum dat Bahar a.s. maandag naar Bulgarije zou vertrekken dus misschien is ze dit weekend nog wel in villa venus of heeft ze nu tot haar vertrek vrij?

Het probleem is niet dat er openbaar sex plaatsvindt maar dat dit ook op het internet staat. Dat zou de theke als probleem ervaren

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Ik denk dat de rem er gewoon op is gezet omdat je nu natuurlijk veel "vage" figuren aan gaat trekken. De reden slaat natuurlijk nergens op aangezien seks met dames van plezier volgens de wet in Duitsland altijd met condoom hoort te gebeuren. Dit staat ook veelvuldig op internet beschreven dat dat absoluut niet het geval is dus daar zouden ze een stuk banger voor moeten zijn.

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Nav van alle mooie verhalen ook vandaag ook maar eens een kijkje genomen in de Villa. Ik kan maar een ding zeggen alles is waar. De eerste keer is even de kat uit de boom kijken. De voordeur wordt al door een naakte dame opengedaan en dat is al leuk :lol: . En dan kom je in de ruimte waar de dames allemaal in Eva kostuum op hoge hakken rondlopen/zitten. Snel douchen badlaken om en een beetje onwennig de huiskamer in. Ik zag al gauw een slanke leuk uitziende dame met zwart haar (dat hebben de meeste daar), maar kon me niet herinneren dat deze dame genoemd was door regelmatige bezoekers. Maar goed mee naar de kamer tongzoenen, pzc en kon mijn lul er zo blanco inschuiven. Drie standjes afgewerkt en haar flink volgespoten. Weer naar de huiskamer even bijkomen en toen zag ik Larissa, maar die ging al gauw met een andere bezoeker naar haar kamer. Toch maar even op haar bank gaan zitten, maar het duurde lang en toen kwam er een dame aan die liep naar de bank ernaast en zij was nogal luid aanwezig in positieve zin.

Ik dacht de bank naast Larissa is van Bahar, maar die was toch op vakantie ?. Bahar had nog van alles te doen, maar ben gauw op haar bank gaan zitten. In de verte bij de kluisjes zag ik Bahar kijken wat er op haar bank zat en dat beviel haar blijkbaar voldoende, want ze zat heel snel naast me. Beetje kussen mijn tepels likken tegen me aan liggen mijn lul al stijf trekken hmm heel gezellig allemaal. Hup naar de kamer met haar en ze doet haar naam eer aan de pijpkoningin is ze zeker lekker afwisselend pijpen niet alleen recht op en neer maar net alsof ze aan haar lievelingslolly zit te likken, ballen zuigen. Mijn lul was al gauw keihard en toen vroeg ze of ze erop mocht zitten en dat kon ik natuurlijk niet weigeren :D . Ze ging er zo opzitten zc en mijn god wat was ze strak de eerste tien keer op en neer waren erg strak daarna werd ze natter en gleed het allemaal wat prettiger. Vervolgens in Missio en toen wilde ze plat doggie ik moest mijn lul er in schuiven en met mijn lijf op haar komen liggen. Ze bepaald wel grotendeels welke standjes er afgewerkt gaan worden. Laatste standje was weer Missio en na een tijdje haar volgespoten. Hele leuke dame in omgang.

Mijn derde kamer was dan toch met Larissa ook leuk in omgang pijpte ook goed en toen ze er bijna op wilde gaan zitten vroeg ze of ik een condoom wilde maar ik zei nee laat maar. Ook Larissa in meerdere standjes geneukt en in doggy volgespoten (kwam niet veel meer uit :D ).

Ik had Alexandra al bij binnenkomst getroffen en toen dacht ik al die is sowieso aan de beurt en dat was ik voor de 4e ronde ook van plan, maar ze was vaak bezet en ik moest voor een bepaalde tijd weer thuis zijn dus heb met haar helaas niet het bed gedeeld :( . Hopen dat ik haar de volgende keer daar tref, want ze is wel lekker.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Robbie zei:
Het probleem is niet dat er openbaar sex plaatsvindt maar dat dit ook op het internet staat. Dat zou de theke als probleem ervaren

Dat zal dan allicht niet over de Nederlandse fora gaan, maar eerder de Duitse.

rickske123 zei:
@ robbie , ik hoorde het van Dilara , de reden weet ik niet .

Ik zou willen dat je het van een Roxane, Larissa, Michaela, Alexandra, Sonja of Bahar gehoord had. Dat zou voor mij in ieder geval overtuigender klinken als bronvermelding. ;)
Tijd zal het uitwijzen hoelang het duurt.... :)

Terug
Naar boven