Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

A

Anonymous

Guest
clinic zei:
Daarna was het de beurt aan Bahar, ... meerdere keren mijn nakomelingen met veel liefde in haar gedeponeerd. Bahar heeft mijn weekend een supermooi einde gegeven en daar ben ik haar dankbaar voor. Top vrouw, top service. Voor herhaling vatbaar en dat zal dan ook op korte termijn weer gebeuren :D

je wekt ZELF de indruk dat jij uren met haar op de kamer was. Dus logisch dat men denkt dat jij die gene was die haar 7u op de kamer hield. Je spreekt dit ook niet tegen?

Als je het niet was. No worries
Als je het wel was? Tja dan vinden sommige leden je nogal aso/egoïstisch

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Er staat toch dat ik eerst maria had, dat ik wist dat Bahar beide dagen overdag druk zou zij en dat ik daaromheen heb gepland…….ben ik zou zo slim of…..

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Het probleem in de villa is dat nieuwe dames maar vaak kort blijven maar dat geldt voor meerdere clubs. Sommige dames blijven maar enkele dagen en andere houden het wat langer vol. Michaela, Maria, Alexandra, Sonja en Larissa behoren tot het meubilair van de villa. De nieuwelingen Erika en Roxana houden het nog vol en vooral Roxana zal denk ik het wel een tijd vol houden want ze is lekker en een beetje gek en wordt goed geboekt. Erg jammer dat Elena en Kati zijn vertrokken en deze 2 dames laatst in Dortmund tegengekomen en met die laatste ook gekamerd. Christina en Beatrice waren er ook maar kort en vooral Christina vond ik zeer aantrekkelijk. Dana, Anna en Alice verwacht ik ook niet meer terug en Dilara en Laura zijn inmiddels al vertrokken naar elders. Er is nu een nieuwe dame en ze is Braziliaanse. Niet echt een mooie dame maar ik gokte afgelopen zondag op safe en nam Erika maar misschien had ik toch beter die latina moeten nemen maar haar kont vond ik niet echt mooi. Bahar is ook zo'n dame die ik niet vanwege het uiterlijk zou nemen maar qua sexdrive is ze top dus vandaar dat uiterlijk niet alles zegt. Hopelijk is Lucy weer te bewonderen eerdaags maar denk dat ze pas tegen het eind van het jaar zal verschijnen.

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Is er nog een ervaren Villa Venus bezoeker die misschien weet of er twee meiden zijn waarmee je goed een trio kunt hebben. Ik meen een tijd terug een combinatie hier gelezen te hebben, maar dat bericht kan ik niet meer terugvinden. Hoor het wel en anders moet ik morgen maar even de gok wagen.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Het is met een trio altijd gokken. Het is trouwens zowiezo gokken ook 1 op 1. Als de klik er niet is of iemand heeft een mindere dag dan zal het een stuk minder zijn. Zo zijn er mensen die met een bepaalde dame de meest fantastische sex hebben en ik verlaat ontevreden de kamer omdat het 3x niks was.

Over het algemeen kun je het beste een dame kiezen die je zelf bijvoorbeeld aantrekkelijk vind en vragen met wie zij het liefste een trio zou doen. Uit mijn ervaring is gebleken dat je dan toch wel de betere trio's hebt omdat de dames onderling ook een klik hebben.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Ik heb tot nu toe geen trio gedaan bij Villa Venus. Heb het wel twee keer aangeboden gekregen: Maria en Michaela en Larissa en Alexandra. Maar dat was op momenten dat het rustig was. Weet niet of ze het standaard aanbieden. Ik ben meer van de 1 op 1, maar misschien dat ik het wel een keer probeer.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Trio heb ik regelmatig aangeboden gekregen. Weet niet meer of dat per se op rustige momenten was.

Hoewel ik al enige tijd niet meer in de VV ben geweest, heb ik wel gemerkt dat Maria/Michaela dit iig regelmatig samen doen. Die twee cougers zijn wel op elkaar ingespeeld.

En inderdaad.. je kan gewoon aan iedere dame vragen of een trio mogelijk is, en de keus voor de tweede dame aan haar laten. Grootste kans hiervoor bij Michaela, Maria, Sonja of Larissa. Maar ik heb ook andere combi's naar boven zien gaan van voor mij onbekende dames.

Ik heb persoonlijk eens meegemaakt dat een dame (ik geloof dat het Sonja was) aan mij vroeg om een trio te doen met iemand die die dag nog geen klant had gehad. Dat bleek een nieuwe dame in het vak te zijn. Ze zag er best leuk uit en ik heb toen toegestemd.
De nieuwe dame bleek echter geen blijvertje. Toch wel een aangename kamer voor mij en vond het jammer dat ze weg was. Anders had ik ook nog wel een solo met haar gedaan.

Het mooie eraan vond ik dat hoewel er soms veel nijd is tussen de dames er dus ook op elkaar gelet wordt en je elkaar wat gunt.
En een trio is eigenlijk ideaal voor de dames, want dezelfde verdiensten tegen minder werk op de kamer.

Het is alleen jammer dat de dames onderling niet rommelen. Ik heb ooit van één dame vernomen dat zij wel in was voor een lesbisch trio, maar slechts met een vriendin van haar die zelden werkte. Zij gaf een uitstekende service, maar het is er nooit van gekomen en een jaar later ofzo was ze met de noorderzon vertrokken.

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Vandaag weer geweest kwam aan tegen 10:30 er waren op dat moment 7 vrouwen tegen 3 mannen. De vorige keer was de pijp na 3 kamer gangen leeg om ook nog met Alexandra te neuken. Vandaag was zij de eerste iig :D . Aardige vrouw en in mijn ogen een plaatje om te zien. De seks was goed alleen al het zien van dat lekkere lichaam waar je lul in en uit gaat is al een genot. 2de kamergang was met Maria. Ook een knappe vrouw met een slank lichaam met mooie borsten. De seks met haar was top goed pijpen, neuken en zoenen. Derde kamergang was met Bahar die zoals gebruikelijk later begint dan de andere vrouwen. Bahar is gewoon top zoals zoveel mannen vinden en dat is best knap als je, je aldoor weer moet opladen voor mannen die maar voor een ding komen. Ze blijft maar zuigen alleen moet je eigenlijk met haar starten nu naar al twee kamergangen gehad te hebben is het niet meer zo een lekker gevoel (voor mij dan). Echt een leuke plek daar heb lang bij de prostituees in de straten gelopen waar je heel soms een lekkere bare ervaring mee kunt hebben( heb er nog steeds 1) , maar het gros zijn toch wel degelijk en voor alle extra moet je flink bij betalen en bij de vrouwen in de Villa kan bijna alles voor 3 tientjes.

20 aug 2022
1.328
767
Ingecheckt rond 11:00 bij Carmen en 30 euro overhandigd.
Wilde even een saunaatje aandoen, maar deze stond uit.
Carmen aangegeven, wat er met de sauna aan de hand was, ze vertelde dat deze kapot was.
Later bleek, dat zij de temperatuur niet goed ingeregeld had, wat een waardeloze theke, hele tijd ongeïnteresseerd achter de balie met haar telefoon te spelen, geef mij Barbara maar.

Aanwezig waren de volgende dames Bahar, Alexandra, Zara(h), Michaela, Sonja, Cherie, Erika en Maria, helaas geen Laura of Roxana, volgens een van de dames schijnt Roxana in Oostenrijk werkzaam te zijn.

Enige optie voor mij was Bahar, maar die was zoals altijd weer constant bezet.

Rond een uur of 14:00 ongepopt de tent verlaten en richting Grimberg gereden.
Voorlopig even geen Villa Venus meer voor mij.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Roxana naar Oostenrijk gegaan? Wat een enorm slecht nieuws. Dame draaide goed en zag er prima uit met een uitstekende service. Een verlies voor de villa mag ik wel zeggen.

20 aug 2022
1.328
767
Even afwachten Robbie, wellicht bericht niet geheel geheel betrouwbaar, dat Roxana in Oostenrijk is.
Maar denk dat de meeste dames bij Venus niet rouwig om zijn, wanneer Roxana er niet meer is.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Als Roxana vertrokken is, zou ik daar zwaar van balen.

Zeker nu Anna, Larissa en Laura er niet zijn, moet ik het vooral van Maria, Alexandra en Roxana hebben.

Hoop dat er binnenkort een aantal dames terugkomt, of dat er nieuwe dames bij komen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Roxana is wat meer op zichzelf dan nichtje Erika en ze snoept natuurlijk de nodige klantjes weg bij andere dames want ze was best goed geboekt en 1 concurrent minder kan misschien gunstig uitwerken voor de andere dames.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ben trouwens morgen in de villa en kom alleen voor Bahar en ben dan ook wat later dan gebruikelijk want wil haar nu eindelijk aan de haak slaan en als ik haar zie zal ik haar gelijk vragen of ze nu wel tijd voor me heeft of weer de hele dag bezet is.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Oh nee hè. Ik had zo'n goede klik met Roxana. Echt de beste service die ik ooit gehad heb. Ik hoop dat de geruchten niet waar. Weten mensen ook waarom? Ze was hartstikke populair dus wat is de reden dan. Heb nog een paar dames daar maar niet met zulke service. Hoop dat ze terug komt. Zou heel jammer zijn. Maar heb Alexandra en bahar nog ;)

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Vanmorgen waren Alexandra, Maria Sonja Bahar Zahra Erika Michaela en cherry aanwezig.
Sauna was lekker heet.
Leuke sessie met Michaela gedaan en afgevuld

Saint-Magister

Toogplakker
4 dec 2020
28
11
Was vandaag vroeg ter plekke en heb het kort gehouden. Ik heb gekamerd met Alexandra en daarna met Maria. De sessie met Alexandra was erg fijn en had verder geen behoefte om eventueel nog te wachten voor Bahar. Na ongeveer twee uurtjes, en twee bakkies koffie, weer naar huis gegaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik was vorige week zondag in villa venus en helemaal vooraan met banknummer 4 zat een nieuwe dame. Volgens Michaela een Braziliaanse. Is deze dame dus alweer vertrokken want het wordt niet genoemd bij de genoemde namen?

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Er wordt veel geschreven over wie er niet is en wie mogelijk niet aan de haak geslagen kan worden.
Ik kijk meestal even bij binnenkomst en maak dan een keuze. Zo was ik er ook vorige week zondag. Door afsluitingen op de A3 bij de grens moest ik wat omrijden en had wat meer tijd genomen. Ik stond rond 9.40u al in de straat. Niet veel later wenkte een van de dames die net aankwam (zat later op bank 2) dat ik naar binnen mocht gaan. Dat laat ik mij geen tweede keer vertellen.
Even betalen bij Alexandra, uitkleden en na wat sanitaire verplichtingen mij met een drankje op de bank genesteld. Enkele andere gasten gingen al naar een kamer en ik besloot om naast de voor mij nieuwe dame op rij 1 bij de drankjes plaats te nemen. Oeps wat was de naam ook al weer... iets met een A .. Ze vertelde dat ze van Braziliaanse afkomst is maar al vele jaren in Duitsland woont. Ze werkt nu ~3 weken bij VV en is wisselend een dag of 3 per week aanwezig. In de tijd van de RTC (NMC- tijd) werkte ze ook bij VV. Ze is er een x-aantal jaren uit geweest (relatie of zo).
Na het nodige gepraat en streelwerk een halfuurtje met haar op de kamer doorgebracht. Een heerlijke sessie met een lieve aardige vrouw van midden 40. Past toch wel een beetje bij iemand van begin 50 :lol:
Na het douche heb ik even de sauna genomen om te ontspannen en op te warmen. Ik zat nog maar net of Michaela kwam de sauna binnen. Goedendag, een zoen en ze ging op het bankje liggen. Toch wel heerlijk. Niet veel later kwamen Maria, Alexandra en nog een dame zich opwarmen. Daar zat ik met 4 dames om mij heen. :shock: :cool: Wel lekker om tussen de dames te zitten die een goed gesprek hadden waar ik niet van kon maken.
Daarna een tijdje boven gezeten, maar de temperatuur in de kamer liet te wensen over. Verwarming kapot of bezuinigen op het gas. Brrr.
Uiteindelijk kwam Michaela na een lunch even bij mij zitten. Ze was lekker warm en na wat stelen zijn we naar haar kamer gegaan. Een heerlijke sessie van ~halfuur. Massagespullen had ze beneden liggen. Jammer. De volgende keer neem ik zelf wat mee dan kunnen wij de sessie nog iets verheerlijken. Het was super met Michaela.
Rond 14.00 had ik het voor vandaag gezien en ben tevreden teruggereden.

Terug
Naar boven