rickske123
Toogplakker
- 19 jun 2019
- 231
- 297
Ja Roxanne is terug in VV na haar avontuurtje in Goch .
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
potentebeer zei:@Muzcum ben benieuwd wanneer je eens een verslagje maakt van je bezoek of hou je dat allemaal voor jezelf?
TinyLady_L0ver zei:Venus heeft gabriella, 18 jaar en prachtig figuur in mijn ogen. Is wel erg onervaren in het vak maar desalniettemin ijs ik het wel een leuke dame om vaker te bezoeken. Net ook ff korte kamergang mee gehad, was idd wat terughoudend maar ik laat haar zelf beetje wennen. Rustig beetje kletsen, en de sex is gewoon goed. Pijpen is niet echt top.
Vandaag weer ff langs geweest. Idd geen Roxana. Wel stuk of 10 vrouwen. Ook is kleine Ana weer terug. Heerlijke kamergang mee gehad. Ze herkende mij nog. Ook laten verwennen door Sonja. Service altijd goed, heerlijk zoenen en sex was puur genot. De perfecte milf ( ookal is bijna iedereen daar een moeder btw)
Muzcum zei:TinyLady_L0ver zei:Venus heeft gabriella, 18 jaar en prachtig figuur in mijn ogen. Is wel erg onervaren in het vak maar desalniettemin ijs ik het wel een leuke dame om vaker te bezoeken. Net ook ff korte kamergang mee gehad, was idd wat terughoudend maar ik laat haar zelf beetje wennen. Rustig beetje kletsen, en de sex is gewoon goed. Pijpen is niet echt top.
Vandaag weer ff langs geweest. Idd geen Roxana. Wel stuk of 10 vrouwen. Ook is kleine Ana weer terug. Heerlijke kamergang mee gehad. Ze herkende mij nog. Ook laten verwennen door Sonja. Service altijd goed, heerlijk zoenen en sex was puur genot. De perfecte milf ( ookal is bijna iedereen daar een moeder btw)
øke dat klinkt goed.... nog strak van onderen? Welke bank zit zij?