Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Had niet verwacht dat Ana nog terug zou komen. Is best lang weggeweest. Qua uiterlijk zeker niet mijn type maar strak dat ze is.

elsensmells69

Snuffelaar
12 jan 2023
5
0
Ik heb het gevoel dat deze Nigeriaanse meisjes veel komen en gaan. Ze komen uit Italië, naar Brussel en dan weer weg naar Duisburg bijvoorbeeld. Iemand een verklaring ? Het is altijd niet plezant om een goede te hebben in Brussel die dan weer vertrekt.

20 aug 2022
1.328
767
elsensmells69 zei:
Ik heb het gevoel dat deze Nigeriaanse meisjes veel komen en gaan. Ze komen uit Italië, naar Brussel en dan weer weg naar Duisburg bijvoorbeeld. Iemand een verklaring ? Het is altijd niet plezant om een goede te hebben in Brussel die dan weer vertrekt.

Hé elsensmells69 , is deze post van jou wel in de juiste draadje geplaatst?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lucy is een donkere Afrikaanse maar eind vorig jaar is ze niet gekomen. Normaliter komt ze 2 x per jaar in villa venus voor een aantal weken.

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Maakt het iets uit qua dames of je op een maandag of dinsdag gaat? Missschien qua aantallen of dames met vaste dagen?
Wil namelijk volgende week maandag of dinsdag gaan.
Alvsst bedankt.

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Als je van slank houdt dan loop je volgens mij Alexandra op Dinsdags mis die werkt van Vrijdag t/m Maandag iig dat was een paar maanden geleden nog zo. Afgelopen week waren veel van de vaste meiden in de Villa nog niet terug van kerstvakantie.

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Maar klopt het dat er op maandag maar 4 dames aanwezig waren? Anna, Alexandra, Cherrie en Carina?
Hoeveel dames zijn er dan op een dinsdag en welke?
Heeft iemand hier misschien info over? 4 is namelijk wel weinig om zo'n stuk te rijden. Ken ook alle 4 de dames niet.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Met 4 dames kun je de tent wel sluiten. Daarvoor kom ik niet naar een saunaclub en de genoemde dames behoren ook niet tot mijn favorieten. Dat er zoveel dames momenteel niet aanwezig zijn en ook allemaal tegelijk.
Een betere spreiding zou wenselijk zijn.

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Was vandaag zo.vrij geweest om te informeren, maar er waren vandaag maar 5 dames aanwezig. Dat is toch niet al te veel. Op al mijn overige vragen, was het antwoord: " weiß ich nicht" en de hoorn erop.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Theke was vast Barbara en met 5 dames (helaas geen namen) villa venus nog maar even niet aandoen.

Terug
Naar boven