Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

A

Anonymous

Guest
nu Roxana daar niet meer is ... wie doet er nog anaal,,, is toch wel mijn voorkeur

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ze is qua lichaamsbouw vrij stevig met goede kont maar is niet de jongste meer met haar leeftijd rond de 50.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Als je anaal wilt is de keuze beperkt of je moet het aan een willekeurige dame vragen of ze in the mood is en geil genoeg en misschien als je haar er goed voor beloont zwicht ze wel.

A

Anonymous

Guest
Oke Robbie, ik lees over verschillende club hier welke adviseer jij voor wat jongere dames

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Die andere RTC club in Gelsenkirchen kan ik van harte aanbevelen voor jonge,slanke dames maar momenteel zijn er een aantal op vakantie zoals Sarah, Bonnie, Angie.
Sarah is zeker een topper want de mooiste met een prima service en ook heel aardig.

Ook Arabella in Bochem zitten een aantal, leuke en jonge dames

20 aug 2022
1.328
767
Badboymark84 entree is 30 euro.
Standaard RTC service 30 euronen voor 20 minuten, 40430 en 80460, dan mag jij je zaad in haar kut spuiten.
Weet niet welke extra's jij bedoelt, maar bespreek dat met de dame.

20 aug 2022
1.328
767
Badboymark84 laat even weten welke freaky 'extra's' je bij je bezoek gedaan hebt met welke dame en wat de extra kosten zijn.
Alvast bedankt voor je verslagje.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend naar vv afgereisd en in Duisburg gebeld met de club en theke Carmen zei volgens mij 10 dames maar zoals zo vaak een slechte verbinding en nauwelijks te verstaan. Heb daarom ook niet naar enkele namen van dames gevraagd. Bij binnenkomst zag ik een handdoek op de bank van Bahar en Michaela maar helaas beide dames nog steeds afwezig en hun banken werden nu bezet door 2 nieuwe dames.

Dus nog steeds geen Larissa en ook geen Michaela, Bahar en Maria. Wie er wel waren: Alexandra, Angelina, Anna, Erika, Vanessa, Sonja, Zahra, Rebecca, Galena (Bulgaarse en haar 1e dag op banknummer 7) en nog 2 nieuwe dames waarvan de één op banknummer 2 en de ander op de bank van Michaela. Gabriella nog op vakantie want dat vertelde Alexandra mij. Erika krijgt al 3 weken op geen enkele manier contact met Roxana dus waar ze nu is weet ze niet. Ze zei misschien is ze wel dood. Beetje rare reactie maar vreemd is het wel dat Roxana niks meer van zich laat horen.

In het begin erg rustig met mannen en veel dames verveelden zich wat. Ik was geil en wilde niet te lang wachten en ik had Angelina niet gezien en zou ook niet weten waar haar bank was want zag geen handdoek meer op een bank. Ik besloot naast Anna plaats te nemen. Ze is sinds 30 december 2022 weer in vv. Op de bank wat (tong)zoenen en nog geen minuut nadat ik plaats nam op de bank van Anna zie ik Angelina de kamer uitlopen op de bgg (kamernummer 11). Ik was bezig met Anna op de bank en om nu te kappen en naast Angelina te gaan zitten dat kon ik niet maken dus met Anna een kamer opgezocht op de bgg. Was weinig mis mee en heb maar één standje met haar gedaan (missio). Ze klemde een paar keer haar benen om de mijne wat ik best lekker vond en ook sloeg ze haar armen strak om mijn rug. Haar vlot volgespoten en toen een pauze ingelast.

Ik hield Angelina een beetje in de gaten en ze zat een poosje alleen maar opeens ging er een man naast haar zitten en bleef lang op de bank met haar. Ik voelde de bui al hangen en waar ik al bang voor was geschiedde. Toen de twee ern kamer opzochten nam ik er plaats en moest ik ruim 2 uur wachten dat ze weer tevoorschijn kwam. Een grote gelijkenis met Bahar die ook vaak lange kamergangen maakt. Mijn verbazing werd groot toen een man naar haar liep en brutaal Angelina aansprak met de vraag of ze beschikbaar was. Ik zat naast haar op de bank en ik dacht het moet niet gekker worden. Ik tikte de man op de arm en zei dat ik eerst was en hij verontschuldigde zich. Ik dacht hoe heb je het lef om een dame aan te spreken terwijl ik naast haar op de bank zit. Kort met Angelina op de bank gezeten en daarna naar boven. Ze had het koud en alle kamers waren koud qua temperatuur maar uiteindelijk namen we maar een kamer. De kamer werd een fiasco. Er was weinig voorspel en mijn pik wilde maar niet stijf worden toen ze me pijpte. Gebeurt me anders nooit en ik had nog wel een half tabletje ingenomen. Ze mompelde wat in het Bulgaars en ik begon de moed te verliezen. Ze lag daar verleidelijk op haar rug wijdbeens en ik met mijn slappe lul kon haar niet penetreren. Hoe ik mij ook concentreerde het lukte niet om mijn pik wat harder te krijgen. Ik zag dat Angelina het ook niet meer zag zitten en ze deed weinig moeite om mijn pik te laten groeien. Heb de kamergang vroegtijdig afgebroken en haar het geld overhandigd. Haar lange kamergang van meer als 2 uur heeft haar denk ik ook geen goed gedaan. Angelina is echt klein en ik denk dat
1 40m een beetje haar lengte is. Ik wil haar nog een kans geven en ik zal haar dan als 1e moeten nemen want bij Anna was mijn pik nog superstijf dus eeuwigzonde dat ik Angelina niet heb kunnen neuken en ik had nog gelezen dat ze een strak kutje had en dat had ik graag willen voelen maar hopelijk krijg ik daarvoor nog de kans.

Cherry zag ik begin van de middag in het zitgedeelte lopen waarna ik haar een tijd niet meer gezien heb maar later in de middag zag ik haar weer maar wel steeds met kleding aan.

Ben vrij vlot na de mislukte kamergang met Angelina vertrokken met het voornemen die andere RTC club in Leverkusen aan te doen want was nog beregeil en wilde nog een kutje volkwakken en het liefste in die van Bianca of Vanessa.

Badboymark84

Toogplakker
9 okt 2021
55
9
potentebeer zei:
Badboymark84 laat even weten welke freaky 'extra's' je bij je bezoek gedaan hebt met welke dame en wat de extra kosten zijn.
Alvast bedankt voor je verslagje.

Thanks voor de antwoorden. Heb je een umweltsticker nodig om bij Venus te komen?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag voor de eerste keer bezocht. Op zich diverse mooie vrouwen. Eerste kamergang met Anne, een petit meisje die wel wat kan hebben. Ze laat zich veel gebeuren. Voor herhaling vatbaar.
Tweede kamergang met Vanessa. Alles kwijtgeraakt wat ik wilde. Echter dame wilde niet kussen en tijdens het orale stuk mocht er niet al te veel gebeuren. Geen herhaling vatbaar, zeker weten dat er betere zijn.
Wie was die supermooie gebruinde meid op bankje één, zeg maar naast de deur bij binnenkomst. Zag haar na mijn eerste kamergang, zo'n knappe meid pak ik liever met volle zak. Ze was 'lang' gebruind knap gezicht smal kontje. Door andere dames werd ze op haar wenken bediend, er werd zelfs koffie gehaald voor haar. Ik zal zeker nog in vv terugkomen om wat verder af te vullen.

20 aug 2022
1.328
767
Mooi verslagje De Grote XXX, bedankt.
De gebruinde dame op bank #1 is Alexandra, heb haar nog nooit volgepompt, alhoewel het een hele sympathieke dame is, weleens een massage gegeven in de sauna.
Ga zaterdag ook maar weer eens wat kutjes daar volspuiten.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
maarte zei:
Angelina is dat de dame met piercing boven haar lip (gezicht)?

Of is dat die andere petit meid die ook haar haar geblondeerd heeft? Vond die ook knap. Zat zeg maar bij binnenkomst rechtdoor lopen langs de koffie en fris, beetje op de tweede bank van links tegen de muur. Die staat ook nog op mijn lijstje.

Terug
Naar boven