Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

20 aug 2022
1.328
767
Reden te meer om as zaterdag een bezoekje te brengen aan dit lustoord.
Christina, Angelina of Roxana is het wel waard, in ieder geval één van deze dames volspuiten.

Rotterdammer

Toogplakker
16 feb 2018
57
31
Ik lees over neuken op de bank en op tapijt. Lijkt me heel geil. Wist niet dat er ook buiten de kamers geneukt wordt. Volgende keer toch eens proberen. Lijkt me supergeil

Kareldudokbgg

Snuffelaar
7 sep 2022
17
10
Hi , kan iemand die roxana eens beschrijven ?
Ik was er namelijk voor de 3e keer dit weekend en tegen de tijd dat ik weg wilde gaan kwamen er nog 2 voor mij nieuwe meiden binnen , 1 daarvan sprak mij wel erg aan , slank zwart haar redelijk wat tattoos en ze was eigenlijk wel erg gezellig , beetje dansen en gek doen , zou dit roxana kunnen zijn ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nou Roxana is niet echt slank te noemen dus moet het een andere dame zijn maar waar zat ze dan in het zitgedeelte?

20 aug 2022
1.328
767
Ik was er namelijk voor de 3e keer dit weekend en tegen de tijd dat ik weg wilde gaan kwamen er nog 2 voor mij nieuwe meiden binnen , 1 daarvan sprak mij wel erg aan , slank zwart haar redelijk wat tattoos en ze was eigenlijk wel erg gezellig , beetje dansen en gek doen , zou dit roxana kunnen zijn ?
Ze heeft/had in ieder geval een rode tattoo boven haar rechter borst met haar naam en haar twee kinderen.

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Dit zal Zara zijn geweest

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Wasmachine , Angelina is geblondeerd , zeer waarschijnlijk is de dansende dame Bahar die ook zwart haar heeft, ik heb haar al verschillende keren zien swingen in VV .

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Ahh Roxana is gespot. Deze week gebeld maar was niet aanwezig. Dan zal ik waarschijnlijk zaterdag even langs gaan. Dan kan ik ook meteen de nieuwe dames bekijken/uitproberen.
En anders zal ik mij alsnog goed kunnen vermaken met Sonja of Alexandra. Vind persoonlijk Venus toch de fijnste club.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Ik ben nog niet eerder in een AO saunaclub geweest, maar Villa Venus staat op m'n lijst om als eerste een keer naartoe te gaan.

Ik heb me even ingelezen, en als ik het goed begrijp loop je daar als man naakt, met een handdoek om je middel. Klopt dit?

Daarnaast gebruik ik graag poppers tijdens de sex, dat lijkt me lastig bij je dragen als je alleen een handdoek hebt. Heeft iemand ervaring met het gebruik van poppers in deze club, en hoe heb je die toen mee gekregen naar de kamer?

Terug
Naar boven