Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laat maar graag weten of Roxana er is. Ben zelf van plan om zondag te gaan. Als ze er is graag vragen of ze er zondag ook is. Zo niet dan ga ik de happy hour bij grim pakken.Met 7 dames acht ik de kans bijna nihil dat Roxana aanwezig was vandaag. Morgen zal ik erheen gaan maar misschien beter eerst bellen naar het aantal en welke dames.
De man die om 10 uur al aanwezig was , dat was ik en als ik al blijf slapen daar zal het daar op een bank zijnVandaag lekker bezoekje VV gemaakt. Ik ben om 10.00 binnen gevallen, er was al een man aanwezig, waarschijnlijk achter de bank blijven slapen. Ben rond 14.00 gegaan. Aantal dames viel tegen, 'n zevental. Beren kwamen en gingen met regelmaat. Ongebruikelijk heb ik twee maal met Larissa gekamerd. Twee lekkere GFE gehad. Ben leeg en voldaan naar NL teruggekeerd. Larissa vertelde wel dat drie meiden niet waren op komen dagen, ik las net wel dat ze in een andere club gespot zijn, waarschijnlijk een uitwisselings programma.
![]()
Ik laat de poppers altijd in mijn locker, als ik ga Kameren Haal ik te snel even op, Dame wacht Dan ff bij de trap, green probleemIk ben nog niet eerder in een AO saunaclub geweest, maar Villa Venus staat op m'n lijst om als eerste een keer naartoe te gaan.
Ik heb me even ingelezen, en als ik het goed begrijp loop je daar als man naakt, met een handdoek om je middel. Klopt dit?
Daarnaast gebruik ik graag poppers tijdens de sex, dat lijkt me lastig bij je dragen als je alleen een handdoek hebt. Heeft iemand ervaring met het gebruik van poppers in deze club, en hoe heb je die toen mee gekregen naar de kamer?
Enkele weken geleden een heerlijke date met Cherry gehad. Ze is vooral in de algemene ruimte bezig om mannen naar haar bankje te lokken (hallo ...). ik ben een paar keer bij haar op bank gekomen. Ze laat er geen gras over groeien om te zoenen/strelen. Pijpen op de bank of zelfs penetreren heb ik (nog) niet mee gemaakt. De laatste keer op de kamer met haar vroeg ze wel of ik eventueel anaal wilde. Ik heb het niet gedaan. Potentebeer - jij geeft aan een no-go. Waarom niet bij haar? (eventueel via een PB). Ik heb niet de ervaring met anaal, maar op de kamer staat ze graag met haar billen voor je te bewegen. Ik denk een kleine moeite en "pielemans" zit in het holletje. Ergens in de komende weken ga ik weer naar VV. Naast Cherry staat Christina op mijn lijstje. Michaela ook, maar zij is volgens de berichten nog niet aanwezig - wachten wij haar af. Fijne dag allen!Laat Emma zich ook anaal volspuiten?
Cherrie weet ik, maar dat is voor mij een no-go.