Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Torrosje

Snuffelaar
7 aug 2018
15
7
Misschien moet je zelf eens navragen Robbie, ik weet ook niet waarom mij werd gezegd dat de service 10 euro meer kost.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Tot en met woensdag was alles nog gewoon. Steeds na het zingen in de kerk een bakje koffie gedronken. Prijs was nog steeds als voorheen, 30€. Tja, ze kan proberen je te strikken dat je zogenaamd 10 min te lang binnen was 😉

• Like
Waarderingen: Chef

elvenas

Toogplakker
16 jan 2019
53
11
Afgelopen vrijdag deze tent bezocht en idd alle drie dames met wie ik gekamerd heb, al op de bank duidelijk waren dat katholiek 10 extra kost. Ff goed opletten wat de ontwikkeling in de andere clubs is.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Voor mij duidelijke zaak dan. Eerst entree omhoog, nu de dames. Ben bang dat het nog rustiger wordt, gaan ze nog meer klagen, 'keine Kunden'. Ik ga andere conculegas verkennen. Is altijd weer een avontuur

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Eigenlijk deze tent voorlopig negeren bovenstaande gelezen te hebben en bij gebrek aan klandizie passen ze hun tarief wel weer aan. Zoiets deden ze ook een poosje geleden in Arabella maar dat heeft maar kort stand gehouden.

Bovendien vind ik deze club momenteel niet de moeite waard met maar weinig en voor mij aantrekkelijke dames want Bahar op vakantie en Michaela gestopt en Roxana is er ook niet meer en dan Emma en Gabriela mis ik ook alweer. Alleen Angelina is een meid die ik de moeite waard vind en Christina qua looks.

De entreeprijs werkt ook al niet in het voordeel want in Bochum en Gelsenkirchen kun je voor 15€ al naar binnen tussen 10 en 12.

20 aug 2022
1.328
767
Vandaag, na deceptie Arabella, rond 13:00 binnengetreden in de villa, Carmen was de theke.
Carmen gaf aan 8 dames, Angelina was er niet, even snel de aanwezige dames gescand
Alexandra, Larissa ,Sonja, Zara/Sarah, Cherry, Christina, Maria en nummer 8, daarna de villa, dus geen entree betaald, weer verlaten en richting NL gereden.

Laatst bewerkt:

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Ik kom zojuist van bij VV en er waren inderdaad 8 dames aanwezig zoals potentebeer vermeld en de 8 ste dame is Melissa die terug is van weggeweest , ik heb gekamerd met Larissa als eerste , daarvoor was ik speciaal naar de villa gereden omdat ik weet dat ze vanaf volgende week er voor 3 a 4 weken niet zal zijn .

Zoals steeds begonnen we te tongzoenen op de bank en na een tijdje vroeg Larissa om me op de bank te pijpen , natuurlijk zei ik geen nee daartegen en toen zijn we naar boven gegaan waarbij we snel in een 69 positie lagen en na een tijdje begon ik Larissa op zijn hondjes te neuken en na ee tijdje zijn we in reverse cowboy verder gegaan waarbij ik snel mijn nakomelingen in het lekkere kutje van Larissa deponeerde .

Na een koffie pauze besloot ik nog een ronde met Cherry te doen alreeds op de bank mekaar betasten en al snel trokken we naar de kamer , eens op het bed begon ik Cherry te beffen iets waarbij ze genoot en na een tijdje begon ze me heerlijk te pijpen waarbij ik haar al snel vroeg of ze niet wilde neuken anders had ik waarschijnlijk mijn zaad in haar mond gedeponeerd , ik ben toen in missio bij haar klaargekomen .

Ik heb ook nog wat nieuws over Michaela kunnen sprokkelen , deze werkt tegenwoordig in haar thuisland in een Chinees restaurant en het is weinig waarschijnlijk dat ze terug naar de villa komt al weet je nooit met deze dame , in het verleden is ze ook eens 1 jaar weggebleven uit de villa .

Ook nog nieuws i.v.m. Marie , die vertrekt morgen op vakantien naar haar thuisland .

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Hoi potentebeer en robbie,
Morgen ga ik naar maanden afwezigheid weer eens naar fkk. Zo te lezen is villa en bochum een teleurstelling is jullie advies der grimme?
Alvast dank voor de succes rate

20 aug 2022
1.328
767
Hoi potentebeer en robbie,
Morgen ga ik naar maanden afwezigheid weer eens naar fkk. Zo te lezen is villa en bochum een teleurstelling is jullie advies der grimme?
Alvast dank voor de succes rate
Hey @maarte, voor mij persoonlijk ga ik naar Bochum voor Emilia, maar als zij er niet is, dan blijven er voor mij geen opties meer over, maar dat heeft uiteraard te maken met smaak, er is in Arabella in ieder geval voldoende keuze en qua optiek beter dan de huidige bezetting in de villa.

Grimme al een aantal maanden niet geweest i.v.m. afwezigheid Roemeense Melissa en de huidige bezetting.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Melissa was er als 8e dame schrijft Rickske. Dat is toch de Bulgaarse Melissa die voorheen in de Grim werkzaam was en met een gebruind lichaam en flinke kont als een latina?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@maarte

Ik weet niet waar je op valt maar ik hou van een zandloperfiguur en dan zijn Emilia, Diana en Sabrina goede keuzes en ze leveren prima service. De genoemde dames bevinden zich in Bochum en zelfs Natascha bij mijn 2e bezoek erg lekker.
In de villa als het om de Bulgaarse Melissa gaat mijn absolute nummer 1 qua looks. Wordt al geil als ik haar zie hoewel haar service zeker niet top is.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Maarte , je betaald nu € 40 voor 20 minuten .

@ Robbie , Melissa is inderdaad mooi gebruind , met een flink achterwerk en verschillende tatoeages .

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Oeh zandloper figuur x3 ik ben verkocht bochum al 2,5 jaar niet meer geweest maar daar komt morgen verandering in. Aldaar nog steeds 30 e 20 min?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Maarte laat even weten wat een kamer kost van 20 en 30 minuten als je wilt? Als er sprake is van een prijsverhoging moet dat toch ergens vermeld staan zou ik zeggen.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Robbie ,

Zie mijn post hierboven , je betaald nu € 10 meer per kamergang , dus voor 20 minuten betaal je € 40 en voor 30 minuten is het € 50 geworden .

Terug
Naar boven