Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend was ik nog in Duisburg maar mijn plannen gewijzigd en niet naar villa venus afgereisd. Het was mooi weer en ik had geen zin om binnen in een saunaclub te vertoeven. Angelina had ik nog wel willen nemen maar vroeg vertrokken richting NL en rond het middaguur was ik alweer in Den Haag waar ik een raamdame heb genomen.

Volgend weekend even geen Duitsland want nog steeds geen trein- maar busvervoer waardoor veel reistijd. Dus het weekend erop weer naar Duitsland en dat hoeft zeker geen vv te zijn want tegen die tijd zullen mijn dames in Leverkusen hopelijk ook weer terug zijn of wellicht naar Bochum. Trouwens die 10€ extra voor NZC tikt toch wel aan want met 3 kamergangen ben je toch 30€ meer kwijt en dat maakt mijn gang naar de villa minder vanzelfsprekend.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Morgen ga ik weer na een lange tijd naar VV te Duisburg en ik zal gelijk zeggen: "Ik heb er zin in!"

Ik lees dat er enkele nieuwe dames aanwezig zijn die ik voorheen niet kende, dus dat gaat leuk worden. Hopelijk zijn de nieuwe dames niet vies van AO + creampies, aangezien ik hiervoor kom.

Gelukkig is Michaela terug van weggeweest, omdat ik wel zin heb om deze lekkere MILf weer vol te blazen met d'r lekkere memmen.
Sinds vorige week ben ik zinc tablets in gaan nemen, dus er staat een grote witte verassing te wachten voor de dames, vooral voor de eerste dame die mijn lading gaat ontvangen.

20 aug 2022
1.328
767
Ik wil geen paniek zaaien maar ik mijd de villa voorlopig weer even. Ik heb nog geen test gedaan maar uit ervaring kan ik voor minstens 99% zekerheid zeggen dat ik vorig weekend een SOA heb opgelopen in de villa.
En @schoenenreus al weer eens dames volgespoten in de villa na de SOA van afgelopen december?

Laatst bewerkt:
20 aug 2022
1.328
767
Morgen ga ik weer na een lange tijd naar VV te Duisburg en ik zal gelijk zeggen: "Ik heb er zin in!"

Ik lees dat er enkele nieuwe dames aanwezig zijn die ik voorheen niet kende, dus dat gaat leuk worden. Hopelijk zijn de nieuwe dames niet vies van AO + creampies, aangezien ik hiervoor kom.

Gelukkig is Michaela terug van weggeweest, omdat ik wel zin heb om deze lekkere MILf weer vol te blazen met d'r lekkere memmen.
Sinds vorige week ben ik zinc tablets in gaan nemen, dus er staat een grote witte verassing te wachten voor de dames, vooral voor de eerste dame die mijn lading gaat ontvangen.
Veel spuitplezier @Lele22 , lees graag je verslag van je bezoek

soulcharger

Toogplakker
2 mei 2015
83
3

Ik denk ook te gaan morgen. Tis 7jaar geleden

Hasmik1

Snuffelaar
21 mei 2021
8
2
Ik was vandaag in VV geen Maria, geen Michaela. Bahar was wel aanwezig. Een kamer gemaakt met Sarah en daarna weer vertrokken.

Hasmik1

Snuffelaar
21 mei 2021
8
2
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

@potente beer ik geloof 8

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 30577

Snuffelaar
28 jun 2022
23
7
Bahar lees ik steeds goede verhalen over en als ik zoek krijg ik honderden posts maar ik vraag me af hoe ze er uit ziet, kan ik haar makkelijk herkennen als ik er vrijdag of zaterdag weer heen ga?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Haar bank is altijd nummer 7. Ze heeft een slank postuur met de nodige tattoos maar bovenal is ze vaak goed geboekt. Ze maakt relatief lange kamers met haar bekende vaste klanten en mocht ze met de klant het zitgedeelte verlaten dan zou ik niet te lang wachten en gelijk op haar bank plaatsnemen voor een ander dat doet. Soms lukt het niet eens met haar een kamer te maken als ze veel afspraken heeft lopen en ook tussen de kamers door last ze vaak lange pauzes in.

Haar uiterlijk vind ik niet zo bijzonder maar haar service met uitgebreide voorspel is van bijzonder hoog niveau en als je een beetje je best doet en ze geil is lukt het vast om Bahar ook tot ern hoogtepunt te brengen en bovendien heeft ze een strak en lekker kutje. Als gesprekspartner kan ik Bahar ook aanbevelen.

Voormalig lid 30577

Snuffelaar
28 jun 2022
23
7

Bedankt! Wordt mijn Tweede bezoek ooit aan ten sauna club en als er 1 ding was wat ik van mn eerste bezoek meeneeg is het inderdaad meteen je dame te benaderen zodra het kan. Voor je weet mis je je kans en ben je uren verder.

Ik twijfel nog of ik vanmiddag naar VV of een wat luxere club met eten ga. Zal pas rond 1530/1600 aankomen dan is een hapje eten wel fijn. Vorige keer maar vijf dames (doordeweekse ochtend) en ik had een financiële meevaller dus zou eigenlijk mezelf wel een beetje mogen trakteren ;)

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Maria zag ik laatst op Kinky met absurde prijzen. Ik appte haar en vroeg of ze bij VV werkte, zei ze meteen nee. Volgende dat was de ad. ook weg van de website. Ze ontving in Nijmegen

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Maria zag ik laatst op Kinky met absurde prijzen. Ik appte haar en vroeg of ze bij VV werkte, zei ze meteen nee. Volgende dat was de ad. ook weg van de website. Ze ontving in Nijmegen

Dat is ze waarschijnlijk zelf niet geweest want ze werkt of in de villa of bij haar thuis in Duitsland.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56

Ja maar dat wil nog niet zeggen dat zij het is geweest. Foto's heb ik ook van haar dus ik kan die advertentie ook maken....

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Ja hoor… mensen gaan op kinky andermans foto gebruiken. Was zelfs een video van haar. Met andere woorden : jouw reactie is totaal nutteloos

20 aug 2022
1.328
767
Deepfake en AI, zelfs met video materiaal, niet van echt te onderscheiden, dus de opmerking van @schoenenreus is zeker niet nutteloos @springfield
Je moest eens weten hoeveel advertenties met foto's die afwijken van de werkelijkheid

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Wat een gedoe. Ze heeft dit of dat gedaan. Kom met facts die er toe doen of ga bij vv langs. Start eventueel een nieuwe thread Maria Nijmegen. Ik moet nu steeds onzin lezen voordat ik iets nuttigs over vv weer vind. Ik geef verder geen commentaar meer.

Terug
Naar boven