Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
150€Hi, wat ben je ongeveer kwijt hier als je 3 uurtjes blijft en 3 dames volkwakt ? Wil misschien volgende week een dagje gaan...
Heel goed gezegdRobbie bedenk ook dat het leven de laatste tijd erg duur is geworden en daarom vind ik de prijsverhoging van € 10 per kamergang zeker gerechtvaardigd , ik heb heb laatste jaar ook een flinke loonsverhoging verkregen wegens de stijgende levensduurte , dus waarom mogen de dames dan geen loons verhoging doorvoeren tenslotte is voor hun de levensduurte ook gestegen en niemand werkt voor zijn hobby maar wel om centjes in het laadje te krijgen .
Veel plezier, ik ben er niet bij. Volgens mij is de huidige bezetting minimaal qua toppers.Nog meer liefhebbers die zondag gaan?
Zover ik weet is vaderdag in duitsland op hemelvaartsdag altijd dus afgelopen 18 mei. Die kennen geen nederlandse vaderdag.Ik ga waarschijnlijk eerst naar FFK Luderland. Eens kijken hoe druk het is op vaderdag. Als de papa's kortingsbonnen krijgen zal het druk zijn.