Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vandaag gebeld en ze zijn weer open :D
Ik ga morgen vroeg die kant weer eens op, zal wel even een bericht schrijven als ik terug ben.
Fijn om te lezen, ik ben van de week ook van plan met een paar medewandelaars daar heen te gaan. Voor mij voor het eerst.

groet,
lD😃

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
60
@potentebeer jazeker
Na mijn bezoek aan Villa Venus, had ik familieverplichtingen die wat langer duurde dan verwacht 😅
Het schrijven is niet iets wat mij makkelijk af gaat, zoals sommige hier. Waar ik trouwens dankbaar voor ben, want lees de meeste in de FFK sauna gedeelte met veel interesse.

Was gisteren rond elven daar en blij toe dat de deur nu wel open ging, ook ik stond 2 weken geleden voor een gesloten VV:oops:
Was ook rustig binnen, waren 5 dames en 3 beren incl. mezelf
Blij om te zien dat mijn 2 favorieten er waren Alexandra en Anka. Sonja, Vanessa en Andrea waren ook daar.
Er zouden nog 2 komen waaronder Maria, maar niet gezien bij het verlaten van de Villa.

Met Anka een lekker half uurtje gehad, de kinderkamer gewit en een massage om de tijd te vullen.

Toen ik beneden m'n koffie/sigaretten pauze had kwam Anka er gezellig bij zitten en na mijn vraag wie en wanneer er nog bij komt.
Vertelde ze dat Bahar, Michaela en meerdere dames waaronder een paar nieuwe er de komende tijd weer bijkomen.

Met Alexandra ook een heerlijke half uurtje gehad, de kinderkamer gewit en nagepraat over haar vakantie.

Over een week of 2 zal ik weer die kant op gaan hopelijk is het damesbestand dan wat uitgebreider;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bedankt Dietster voor je bijdrage want nu weet ik wat ik momenteel kan verwachten maar ben wel benieuwd naar welke Vanessa want er waren hier 2 Vanessa's. Goed te vernemen dat Michaela en Bahar binnenkort er weer bijkomen de maar ben wel benieuwd hoelang wachten want met deze (lage) bezetting wacht ik nog even af.

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen rond 11:00 VV aangekomen, Barbara was de theke.

De volgende dames aanwezig: Alexandra, Anka, Andrea, Jessica en Sonja.

Waren in totaal nog vier NL mannen aanwezig.

Gekozen voor Anka en aangegeven om boven op de bank haar vol te spuiten.
De grote bank was bezet door een lezende Nederlander, dus gekozen voor de wat kleinere bank.
Eerst heerlijk laten pijpen en daarna Anka lekker over mijn pik laten glijden en me door haar laten neuken, na een vijftal minuten gevraagd om reverse cowgirl positie in te nemen, heerlijk laten berijden en na een lekkere geile rit mijn lading heerlijk in haar kut gepompt. Nog even een lichte massage gegeven en beneden de €40 overhandigd.

Nog even met wat landgenoten gebabbeld en rond een uur of 12:30 de tent verlaten.

Voorlopig even geen vv ivm karige aanbod aan vrouwen.

Hasmik1

Snuffelaar
21 mei 2021
8
2
Vanmorgen ook maar weer eens naar Villa Venus was kort na 10:00 daar.

Na de gebruikelijke rituelen en een koffie naast Sonja plaats genomen.
Beetje friemelen en pijpen op de bank de kamer onder genomen. Daar ging het pijpen verder daarna mij door Sonja klaar laten neuken.

Na een Pause kwam Jessica bij mij op de bank de plaats op de eerste rij was haar te koud. Na wat kussen de ruimte gewisselt en daar begon Jessica mij in het openbaar te pijpen wou haar daar ook nemen maar dat wou ze niet dus op naar boven op een kamer het neukend afgemaakt.

Rond 13:00 de villa weer verlaten.

Peter.

Toogplakker
26 jan 2022
33
24
Bedankt voor de berichten en informatie. Fijn dat ze weer open zijn. Alleen jammer dat Michaela er nog niet is. Zodra ze er weer is kom ik VV zeker bezoeken en volgt een review van mij.

Jan34mx

Toogplakker
5 mei 2023
33
13
Kan iemand me vertellen hoe het bij Venus te werk gaat immer entree en betalen wil er namelijk binnenkort heen gaan alleen voor de eerste keer maar zou graag weten hoe het betalen gaat en de kosten zij. Mag in pb

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Je betaalt entree als je binnenkomt aan de Theke. Normaal is dit 30euro.

De dames betaal je na het kamerbezoek. In de regel gebeurd dat beneden bij de Theke. Kosten zijn afhankelijk van de tijdsduur. Daar is genoeg over geschreven. Prijzen zijn wel wat omhoog gegaan, maar nog altijd goedkoper dan raambezoeken of andere clubs.

Terug
Naar boven