Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ja ja, toch het laatste woord 🤣🤣. Het is toch altijd fijn als er weer een nieuwe lichting komt. Nieuwe spanning, nieuwe kutjes, ook hier zitten weer pareltjes bij.
Veeeeeel wandelplezier

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Na vraag over hoe het op zo'n FKK verloopt een geweldig antwoord gekregen van @Robbie die een goeie inleiding gaf.
Hierop kreeg ik ook een pm van @LOVERALFA1 die ook eens wilde gaan vroeg of io het zag zitten om samen te gaan.
Dat hebben we bij deze ook gedaan en vandaag een dagje verbleven in Villa Venus.
Een zeer aangename tijd beleefd en moet zeggen dat ik blij was met het gezelschap, zeker omdat we hier zo'n lange tijd hebben doorgebracht .Vele mannen die er op hun eentje zitten.
Het is me alleszins goed bevallen en smaakt naar meer.
Zelf heb ik gekamerd met Erika en een andere waar ik de naam alweer van kwijt ben.

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Die "ongekende" daar snap ik de reden van ! :LOL:
.
Ook vanwege mij ne DIKKER MERCIE aan @Robbie voor zen nuttige "handleiding" (zo zal ik het maar noemen)
.
De 5 uren die (ik/we) er vertoefde zijn voorbijgevlogen en... 't lag niet alleen aan de talrijke vrouwen daar aanwezig. ;)
.
Op die 5 uurtjes heb ik 2 sessies gehad met een zeker "Anke". Prachtige Roemeense dame van midden de jaren 30 en... Perfect naar men zin (anders had ik geen 2x geboekt). Voor herhaling vatbaar maar dan op een ander moment, zou ik zeggen.
.
Beetje spijtig dat in de FKK geen mogelijkheid was "iets" te eten. Koffie a-volonté, maar daar is men maag niet mee gevuld....
.
TNX Barth voor de aangename tijd en de rit.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanmorgen even na 10 uur in de villa. 20€ afgetikt en na een douche plaatsgenomen op de bank waar normaliter Samira vertoeft. Echter geen handdoek over een bankhelft m.a.w. ze was er nog niet. Sonja zag me al zitten en zei dat ik zeker voor Samira kwam. Opeens zag ik Kim en ze nam plaats op bank 11 dus links van Samira's bank. Ze zag er geil uit dus ging naast haar zitten. Ze kwam al snel met de kamervraag maar ik zei ik heb wel zin in een pijpbeurt op de bank. Ze was nauwelijks bezig en toen zei ze toch maar een kamer op te zoeken. Heb nog niet eens de helft van een pilletje ingenomen maar desondanks was mijn pik al superstijf. Op de kamer kwam ze weer met de smoes om niet in haar te spuiten. Ze vroeg me nog eerst voor hoelang maar een half uur lijkt mij wel genoeg Ze heeft me eerst kort gepijpt en daarna ging ik haar beffen. Mevrouw pakte vervolgens haar smartphone en ging iemand bellen en er vervolgens mee in gesprek. Ze was gewoon met een man aan het praten terwijl ik haar lag te beffen; hoe verzin je het? Daarna pakte ze een tube met crème en die moest ik op mijn pik en eikel smeren en daarna moest mijn ik mijn pik in haar kutje duwen. Ze zat in doggy positie en opeens wilde ze mijn sap. Even later vroeg ze al of ik was klaargekomen. Of course not want ik was net begonnen aan het echte werk. Ze heeft een flinke kont en het is geil om tegen die kont te stoten. Ik wilde nog lepeltje lepeltje maar daar had ze niet veel zin in. Missio dan maar en eerst mocht ik er niet helemaal in maar later nam ik haar diep. Op een gegeven moment mijn zaad in haar gespoten en ik liet het niet zo blijken dus gewoon door blijven neuken in mijn eigen creampie. Kwam haar nog een keer tegen boven toen ze de kamer verliet met een klant en ze noemde me "kleine duivel".

Conclusie: een heerlijk wijf om vol te spuiten maar ze wil het zo snel mogelijk afraffelen dus voor mij was dit mijn laatste bezoek aan haar en haar service laat ook te wensen over. Ze is meer voor een snelle cumdump.

Ik ging daarna even naar Barbara en vroeg naar Andrea en Samira. Andrea bleek ziek te zijn en Samira heeft de gewoonte om later te beginnen. Zeg maar vanaf 11 of 12 uur en de laatste keer was ze er pas om 13 uur. Ze heeft dus een beetje de gewoonte van Bahar om zelf haar aanvangstijd te bepalen. Ik had geen haast en na ruim anderhalf uur zag ik een best aantrekkelijke jongemeid op bank 2 naast Alexandra dus. Barbara vertelde me dat ze goed was dus op een gegeven moment op haar bank plaatsgenomen. Ze kwam er aan en kreeg gelijk een zoen op mijn mond. Ze heeft een apart kapsel met 2 staarten blonde haren en ze spreekt nagenoeg alleen Engels naast het Roemeens. Ook zei kwam al snel met de kamervraag. Weer niet mijn favoriete kamernummer 3 maar 4 was wel vrij en das ook best een ruime kamer met in ieder geval een grote spiegel op het hoofdeinde. Ze vroeg eerst met condoom maar ik zei liever zonder. Mijn pik onderzocht ze wel goed want ze is gesteld op hygiëne. Haar pijptechniek is beslist bovengemiddeld en ook mijn ballen nam ze mee. Ze vroeg welk standje en ik koos voor missio. Dit standje aangehouden en hoewel ze niet echt strak is ook dit kutje volgespoten. Ik moet zeggen qua uiterlijk is het niet echt mijn type want ik hou van curvy (vrouwelijke rondingen) maar ik was gewoon nieuwsgierig naar deze voor mij nieuwe meid welke nu 3 weken in de villa actief is.

Qua mannen viel het bijzonder tegen en op een gegeven moment was ik bijna de enige man met zo'n 8 of 9 dames op de banken. Het was inmiddels 14 uur en nog steeds geen Samira. Barbara zei me nog dat ze wel zou komen maar ze heeft het dus af laten weten. Ik twijfelde nog om een derde kamer te nemen en twijfelde tussen Anka en een dame op bank 5 met lange zwarte haren en een stevig postuur. Haar naam weet ik niet maar ik vond twee kamers eigenlijk wel genoeg met in het achterhoofd dat ik zondag ook nog in Duitsland ben en weer naar de villa afreis met hopelijk nu wel de aanwezigheid van Samira.

Erika heb ik trouwens nog gevraagd naar de komst van Roxana maar ze lachte en liep vervolgens weg dus het lijkt toch op een broodje aap verhaal.

Er waren 9 dames aanwezig:
Alexandra, Anna, Anka, de dame op bank 5, Larissa, Sonja, Evelyn, Erika en Kim. Dus geen Maria, Samira, Andrea en Zara. Jammer dat Selena op bank 2 maar zo kort in de villa heeft gewerkt. Een echt aantrekkelijke jongemeid maar ze neukte uitsluitend met condoom en bare neuken was denk ik niet aan haar besteed.

Er was nauwelijks openbare actie maar een beer werd op de bank heerlijk genilfisked door Larissa en ze riep vervolgens Anka erbij en die nam het toen van haar over.

Morgenochtend dus weer naar de villa maar dus wat later dan 10 uur aangezien Samira zo vroeg nog zeker niet van de partij is. Met haar wil ik beslist kameren en dan nog eventueel met Anka of die meid op bank 5 of met Zara als die er mocht zijn.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
...Heb nog niet eens de helft van een pilletje ingenomen maar desondanks was mijn pik al superstijf.
Welk pilletje, Robbie, want er zijn er die niet zo goed werken...?
zag ik een best aantrekkelijke jongemeid op bank 2 naast Alexandra dus. Barbara vertelde me dat ze goed was

Was dat Anna op bank 2 ? Dan kan ik eens kijken op freiercafe of zo om wat over haar te lezen...

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen om 10:30 gearriveerd en 20€ overhandigd aan Barbara .

Op dat moment aanwezig Alexandra, Anka, Larissa, Sonja, Kim, Erica, Maria en Evelyn.

Vanuit de sauna zag ik Samira voorbij lopen, ze was net aangekomen.
Kreeg een lekkere zoen van haar en zij tegen haar, dat ik haar later kom vergezellen.

Na de sauna op de bank plaatsgenomen van Samira, ze begon me heerlijk DT te pijpen op de bank en stelde voor om in de woonkamer te neuken, had daar geen bezwaar tegen.
Lekker reverse cowgirl bereden door haar, maar op een of andere manier kon ik me niet concentreren.
Sessie uiteindelijk afgemaakt beneden in kamertje, waarbij ik in missio mijn nakomelingen in haar achter liet.

Samira toonde nog enkele foto's van haar dochtertje en nog kort gesprek met haar, over de ochtend rituelen waar je als moeder/ouder 's ochtends mee te maken hebt.

Rond 13:15 de club verlaten en weer richting nl gereden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend rond 10.45 uur weer binnen in de villa. Iets voor 11 uur kwam Samira gelukkig binnendraven want voor haar kwam ik uiteindelijk. Ben toen gelijk op haar bank gaan plaatsnemen. Ze kwam op een gegeven moment naar me toe en zei dat ze even ging douchen. Niet lang daarna zat ze naast me en heeft ze me heerlijk gepijpt op de bank waarna we vervolgens een kamer opzochten. Ze wilde snel neuken dus het voorspel kort gehouden. Diverse geile standjes waaronder on top waarna ze ook gehurkt ging. Missio vindt zij en ik het lekkerst dus een poos heerlijk liggen stoten waarna ik haar kutje heb gevuld. Niet rijkelijk maar voldoende voor een natte boel.

Daarna had ik geen zin meer en voortijdig verliet ik de villa en werd ik uitgeleid door Samira. Overigens potentebeer en kingwillem waren ook van de partij en alledrie hebben we ons vermaakt met Samira. Een sympathieke dame die niet teleurstelt en waar voor je geld biedt. Alleen een minpunt(je) is dat ze steeds weer vraagt om een trio. Erika, Kim en Sonja noemde ze op maar ik vind 80€ net teveel voor een trio. Met de oude prijzen kon je voor 60€ terecht. Dan wel met 20 minuten maar dat is meestal wel voldoende om één van beide kutjes vol te spuiten.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Robbie grootmeester/ legend. Neemt u een hotelletje in de buurt en dan gaat u smorgens weer een ronde of een paar rondjes doen? Doet u in t hotel dsn ook weer wat of geniet u dan van uw avond en nachtrust?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik had voor zaterdag op zondag een hotelletje geboekt in de buurt van hbf Duisburg dus met de metro naar de amsterdamer strasse en dan nog 15 minuten lopen naar de villa. Op zaterdag na de villa wat shoppen, sfeer proeven op de kerstmarkt en om 17 uur nog een (olie)massage van een uur gehad en daarna wat eten en drinken en nog even naar de loophuizen van Duisburg dus gewoon ontspannen. Op zondag na ontbijt weer naar de villa maar daarna gelijk (rond 12.45 uur) huiswaarts gekeerd met eerst weer de metro en dan de trein.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Vanmorgen om 10:30 gearriveerd en 20€ overhandigd aan Barbara .

Op dat moment aanwezig Alexandra, Anka, Larissa, Sonja, Kim, Erica, Maria en Evelyn.

Vanuit de sauna zag ik Samira voorbij lopen, ze was net aangekomen.
Kreeg een lekkere zoen van haar en zij tegen haar, dat ik haar later kom vergezellen.

Na de sauna op de bank plaatsgenomen van Samira, ze begon me heerlijk DT te pijpen op de bank en stelde voor om in de woonkamer te neuken, had daar geen bezwaar tegen.
Lekker reverse cowgirl bereden door haar, maar op een of andere manier kon ik me niet concentreren.
Sessie uiteindelijk afgemaakt beneden in kamertje, waarbij ik in missio mijn nakomelingen in haar achter liet.

Samira toonde nog enkele foto's van haar dochtertje en nog kort gesprek met haar, over de ochtend rituelen waar je als moeder/ouder 's ochtends mee te maken hebt.

Rond 13:15 de club verlaten en weer richting nl gereden.
Ben je vandaag ook naar China massage geweest te Wuppertal , je had daar toch een afspraak met Coco ?

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Tiens potentenbeer , heb je dan een F1 bolide :oops: omdat je schrijft dat je om 10 u 30 bij de villa aankomt en het minstens 40 minuten rijden is van Wuppertal tot Duisburg met een gewone auto , ook omdat China massage te Wuppertal om 10 u 00 opent , dan moet je wel zeer snel klaargekomen zijn bij Coco en je dan vliegensvlug naar de villa rijdt .

20 aug 2022
1.328
767
Nee hoor, 9:00 afspraak met Coco van een halfuurtje, dus ja Termin eerder dan 10:00. Wuppertal Duisburg is pm 50km, dus met Niederländische Geschwindigkeit goed te doen.
Dus @rickske123 dit is mijn alibi en meer zeg ik er niet over.
Heb jij nog geneukt vandaag?

Terug
Naar boven