Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Ik ben al een tijdje niet naar VV geweest en zit te denken om over +- 2 weken te gaan. Zijn er dames met stevige tieten en een goede kont (die zich vol laten spuiten)?

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Afgelopen maandag sinds lange tijd weer eens binnen geschoven bij VV. Was er om iets voor 10:00 uur en er waren al 5 dames. Na korte douche en een sigaret het lekkers bekeken. Mijn eerste kamer gang was met een blonde dame (ben zo slecht in namen), ze zat op bank no. 3. Was best wel aardig, wilde geen openbare actie (later wel zag ik) en kreunde wel heel erg veel..... De tweede kamergang was met Delara (?), Bulgaarse vrouw, niet erg groot. eerst tijdens het roken een sigaret van haar gekregen. Daarna op de bank wat voelen en pijpen. Op de kamer dat voortgezet en haar heerlijk gelikt wat ze wel kon waarderen. In tegenstelling tot de eerste dame na de daad even gezellig gekletst. Ze was een tijd weg geweest en had in een (normale) bar gewerkt. Sinds zondag weer terug in VV. Ze gaf aan dat als je twee keer in een half uur wilde klaarkomen je ook tweemaal moest betalen. Dat was nieuw voor mij.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Potentenbeer ,

Ik was er afgelopen vrijdag en toen ik buitenkwam stonden er verschillende auto's met Nederlandse nummerplaten en binnen was de villa ook druk bezet met beren en dames , ik heb sterk de indruk dat er hier verschillende leden zijn die alleen maar lezen en geen recensie schrijven over het wedervaren in de villa .

De volgende dames waren er aanwezig , Alexandra , Anna , Veronica , Elena , Maria , Samira , Sonja , Dilara , Evelyn , Sarah en nog voor mij een onbekende dame .

Ik heb 3 kamer gangen gedaan , de eerste met Sonja waarmee ik goede oma seks mee heb gehad , voor de 2 kamergang had ik gekozen voor Elena die alweer lekker klaarkwam bij de cunnilingus en heeft ze mijn kleine vriend lekker verwend met haar tong piercing en tenslotte voor de derde kamergang gekozen voor Anna die ik weer lekker anaal mocht nemen en ik heb het ook in haar sterretje afgemaakt .

kyan123

Toogplakker
7 dec 2020
69
37
Anna klinkt interessant al een tijdje niet meer geweest mijn toppers waren altijd Bahar en Maria. Welk bankje zit Anna?

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik ben vandaag ook weer eens geweest, laatste keer was in begin december. Ik heb 3 goede kamergangen gemaakt met Alexandra, Veronica (dacht ik) en Maria. De genoemde Anna was vandaag niet aanwezig.

4fun

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Heden ochtend VV maar binnen gedoken. Diverse bekende gezichten Alexandra, Sonja, Maria, Melissa (Ara), verder nog wat nieuwe voor mij of waar ik de naam niet paraat heb. Om 10.00 weinig beren. Net sessie met Evelien gehad. Roemeens, 22, 150 niet skinny maar alles mooie proporties. Was pas in Duitsland. Na wat lachen samen en knuffelen en voel op de bank, naar boven. Ik had mijn twijfels, fris nieuw etc maar vriendelijk. Ik heb het geweten. Kussen lekker, geen tong gevechten, na pijpen van haar en lekken zwol haar kutje op. Bingo, super gfe sessie gehad. Ze lag gewoon te genieten van alle moves. Kwam zelf met moves om alle hoekjes te raken. Maar wat is die meid nog strak, moest rustig beginnen en tijdens het rijden af en toe rustiger. Ze bleef genieten, dus heb het bij mij uitgesteld om haar een lekker gevoel te geven. Op een gegeven moment maar doorgehaald en een weekend lading gegeven. Met een lach verdween ze naar de wasruimte. Tijdens het douchen vallen Samira en Vanessa binnen. Wat een leuke meiden zich, ze vonden xxl ook wel leuk 😇 . Vanessa echt een typetje voor Robbie.
Nu sauna en verder genieten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Alle Vanessa's zijn goed en mooi maar de Vanessa in vv daar heb ik nog geen kennis mee gemaakt. Waar zit ze precies en wat zijn haar uiterlijke kenmerken en is ze goed als iemand dat weet?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
De middag sessie eerst met Samira. Alles lekker en alle standjes gedaan, kreeg een 'plichtmatig' gevoel. Mooie meid maar geen tweede keer. Nadat ik gedoneerd had, zei ze, niet binnen komen. 😇
Om toch met een echte gfe feeling weg te gaan, weer lekker met Evelien gerollebold. In mijn hoofd wel klaar gekomen, maar de spuit was leeg 🤣.
@Robbie. Die Vanessa zit als het ware tussen de bankjes van Larissa en Sonia in. Jonge meid, grote mooie kont al la Melissa. Beetje buikje en alles beetje XL. Was samen met Samira gekomen, ze vertelde dat ze elkaar al van kinds af aan kennen. Verdere details van service ken ik niet, maar ik denk dat Samira ze ingewerkt heeft.
Nog wat namen van vandaag, Elena, en volgens mij Veronica.

Terug
Naar boven