Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Die kut van Bahar is strak genoeg en ik hoef niet zo nodig anaal maar voor de afwisseling wel eens leuk.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
82
95
Waar douchen de dames eigenlijk. Ik zag ze weg gaan door de deur naast de bar. Mogelijk is daar een was gelegenheid. Nadat ze het geld gekregen hebben gaan ze daar heen en komen 10 min later terug. De dames douchen niet beneden waar de heren zich douchen. Of wassen ze zich de hele dag niet ? Dat lijkt me ook niet nadat ze al 10 keer vol gespoten zijn.

michel

Toogplakker
13 dec 2023
100
43
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Geen commentaar 🙈

Laatst bewerkt door een moderator:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Douchegelegenheid voor de dames idd links van de bar dus ze douchen zich niet beneden tussen de heren of je bent zo horny en brutaal dat je een dame wellicht kan oppikken als ze bij de kluisjes haar beloning krijgt zodat je haar volgespoten (vorbesammt) ter beschikking krijgt.

Hallodaarbenikweer

Toogplakker
25 jan 2018
66
101
Ook boven is er wasmogelijkheid met bidet, douche en bad voor de dames. Als je lief bent mag je met ze mee, als je het niet erg vindt dat het een komen en gaan is van dames tijdens deze wasbeurt

20 aug 2022
1.328
767
Vandaag rond 11:00 mijn bolide op de Adenauer ring geparkeerd.
Barbara de €20 overhandigd en vervolgens afgedaald naar de dungeon en met handdoekje om weer naar boven.

Aanwezig: Vanessa, Raluca, Larissa, Evelyn, Veronica, Erica, Bahar en Maria.

Eerste kamertje met Evelyn, snelle kamer gang, druk moest eraf, in doggy lekker volgespoten en haar vervolgens een
lekkere massage gegeven.

Rest van de tijd doorgebracht met bankhangen, praatje gemaakt met wat Duitsers en tussendoor van de sauna gebruik gemaakt, was goed op temperatuur.

Ik twijfelde voor 2e gang tussen Bahar en Raluca.

Raluca afkomstig van Villa Romantica, gaf volgens een Duitser, die met haar de kamer al gedeeld had, complete service, inclusief reinspritzen.
Uiteindelijk toch maar neergeploft naast deze Roemeense schoonheid.

Conversatie verliep volledig in het Engels en Raluca gaf aan, haar verdiende centen goed te beleggen in het bouwen van een huis in Roemenië
Na een kort gesprek boven een kamer opgezocht.

Eerste lekker laten pijpen, was op zich redelijk OK, maar kan beter.
Uiteindelijk gevraagd om cowgirl positie, Raluca gebruikte wel glijmiddel, maar zeker niet teveel.

Langzaam zakte ze over mijn keiharde pik, lukte niet in een keer, maar uiteindelijk verdween mijn lul in haar strakke kutje, deze was nog strakker dan Tina uit LL.
Heerlijk aan haar steektepeltjes gezogen en Raluca voerde het tempo op, ze genoot zichtbaar en hoorbaar, duurde niet lang af ik spoot mijn sperma diep in haar kut.

Hierna nog even smalltalk met haar en zij gaf aan, dat ze door stress zo'n 12kg was afgevallen, sinds zij in Duitsland werkzaam is.

Heb een heel positieve ervaring aan haar overgehouden, mooie, lieve en intelligente dame, herhalingsgevaar is groot.

Rond 15:00 de bolide richting NL gemanoeuvreerd.

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
In Romantica deed Raluca alleen nmc. Ze is wat soepeler geworden denk ik. Tja de bouwmaterialen worden met de dag duurder, dus je moet het sneller aanpakken.
Verder een heel mooie strakke meid die wel in het arsenaal van vv past. Jammer voor Romantica, Diana was er ook niet, dan wordt de spoeling met lekkere wijven dun daar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ben toch in Duisburg momenteel dus zal Raluca morgenvroeg eens testen als ze tenminste aanwezig is.en Monica hopelijk ook want dan heb ik 2 strakke kutjes ter beschikking.

20 aug 2022
1.328
767
In Romantica deed Raluca alleen nmc. Ze is wat soepeler geworden denk ik. Tja de bouwmaterialen worden met de dag duurder, dus je moet het sneller aanpakken.
Verder een heel mooie strakke meid die wel in het arsenaal van vv past. Jammer voor Romantica, Diana was er ook niet, dan wordt de spoeling met lekkere wijven dun daar.
Klopt, heeft haar service bijgesteld ivm tegenvallende inkomsten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend 10 uur in de villa. Helaas weer Carmen als theke dus huilen met de pet v.w.b. de muziek. Echt een afknapper die vreselijke muziek maar was toch niet van plan lang te blijven.

Beneden bij de kluisjes zag ik Monica zich uitkleden dus een goede optie om mee te kameren. Ik hoorde trouwens van een wat oudere Hollander dat ze over een week zou vertrekken en toen ik haar hierover wilde benaderen zat er weer een klant naast haar. Ze wordt in ieder geval erg goed geboekt. De precieze reden ontgaat mij enigszins. Haar goede service, krappe kut, uiterlijk, 3-Loch?

Totaal 10 dames: Maria, Veronica, Zara, Erika, Bahar, Larissa, Evelyn, Monica, Angelina (Natascha ex de Grim) en Raluca (ex Romantika)

Sprak nog met een Duitser over Samira en daarover ook nog met Zara gehad maar waarschijnlijk komt ze niet meer terug. Ze had onenigheid met Barbara en die zei zoiets van dat ze niet meer hoefde te komen. Geen idee wat de reden is maar kan Barbara hierover eens om opheldering vragen. Goede vriendin Vanessa ook niet aanwezig. De Duitser met wie ik sprak wilde graag met haar kameren en vroeg rond 12 uur aan theke Carmen of ze nog zou komen en toen ze zei dit niet te verwachten zo laat is ie klaarblijkelijk vertrokken naar de Arabella want heb hem daarna niet meer gezien en hij vroeg mij nog of die happy hour tot 13 uur was.

Vrij snel naast Raluca gaan zitten. Herkende haar gezicht maar nog nooit mee gekamerd en nu ook volledig taboeloos wat ik voor de zekerheid nog even vroeg op de bank. Converseren in het Engels want Duits zeer beperkt. Over de club waar ze vandaan kwam zei ze een paar keer "scheisse". Waarom precies geen idee maar ze is van plan hier te blijven.

Kamer met Raluca prima. Vriendelijke meid en een best strakke kut maar door gebruik van glijmiddel was het gevoel niet echt dat je een strakke kut penetreert. Helaas ook een kamer zonder spiegels. Is voor mij toch belangrijk en mede de oorzaak van dat ik (net) niet klaarkwam. Ze probeerde het nog wel met trekken maar bij Robbie bleek dit niet te werken.

Uiteraard wilde ik nog klaarkomen en twijfelde enorm tussen Monica en Zara. Erg moeilijke beslissing maar vind Zara absoluut fysiek aantrekkelijker. Op het moment dat ik naast haar wilde zitten ging ze zich opeens aankleden. Ik zei ga je weg en Zara: nach die Tankstelle fur Zigarette und red bull en ik daarop dat ik nu met haar wilde kameren waarop ze zich weer uitkleedde. Ik vroeg maar niet om wat langer op de bank te blijven zitten want ik dacht ik wil haar niet te lang ophouden voor haar versnaperingen.
De juiste kamer kwam ter beschikking met nummer 4. Haar heerlijk geneukt en diep gestoten en alleen in missio liggen stoten en het duurde niet lang dat ik haar volspoot.

Nog met twee andere Hollanders gepraat waarbij de één voor Monica koos en hij zei nog 30€ extra te hebben betaald voor anaal. Die mogelijkheid werd mij vorige week helaas niet geboden. Erg goed geboekt werd ze overigens. De andere Hollander wist het nog niet en hij vond het ook niet erg om zonder te kameren weer te vertrekken.

Helaas in mijn korte aanwezigheid van 10 tot 12.45 uur geen openbare acties gezien afgezien van wat blaaswerk maar wel jammer dat de twee Amerikanen niet aanwezig waren want die zorgden onlangs voor veel openbare acties en de meiden hadden het daarbij ook zeer naar hun zin.

Een derde kamergang zat er niet meer in maar had graag nog met Monica willen kameren en hopelijk krijg ik nog de kans haar strakke kut vol te kunnen spuiten want zoalsgezegd die ene Hollander zei dat ze nog maar één week zou blijven.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja dat kan je wel vinden maar bij mij gedraagt ze zich wel en ik vind juist een andere dame in Leverkusen best asociaal hoe ze me behandelde op haar kamer en alleen vanwege mijn bovengemiddelde pik. Ze heeft een strakke kut en is één van de twee zusjes.

Erik1

Toogplakker
26 jan 2016
67
84
Raluca , toch niet de die uit Acapulco G
Want daar is toch iets niet echt in den haak
Ik ga eind april nog eens
Mss zie ik je daar Robbie

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Ik dacht afgelopen zaterdagavond even langs te wippen. Had wel t idee dat t maar 1 kamergang zou worden maar dat was prima. Ik was om 2045 binnen en na uitkleden en een douche op de bank plaatst genomen. Om 2115 is het ineens afgelopen en is t 'feier abend'!! Ik was not amused, voor niks naar Duisburg en met een volle zak weer terug. Morgen toch maar weer proberen…😉😋🤣

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
ik heb al vaker geschreven dat je na 20u daar niet meer moet aankomen
meiden zijn al vanaf 10u aan het werk en hebben na 19u niet veel zin meer

Terug
Naar boven