Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Als Bahar mmf doet maak je volgens mij de primeur want heb haar nog nooit met 2 mannen zien vertrekken vanaf het zitgedeelte.

nixus

Snuffelaar
6 apr 2017
20
15
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Net gebeld. Monica afwezig en Madalina nog niet terug. Wel aanwezig Raluca.

Laatst bewerkt door een moderator:

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Gisteren wederom filevrij naar VV gereden. Op loopafstand een parkeerplaats gevonden en ik was om 10.00 binnen; tussen 8-10 mede-wandelaars en sommige waren al op de kamer:oops:... De dames druppelde langzaam binnen en de meeste gingen eerst een sigaretje roken. Zowel Elena als Madalina niet aanwezig, dus op jacht naar een kamergenoot. Ik nam plaats naast Ada (Roemeense, mid 20, leuk gezichtje en dito postuur), net 2dgn in VV. Goed dat ik de service besprak want zij doet uitsluitend nmc. Daar kom ik niet voor en ondanks haar goed verhaal, heb ik haar beleefd bedankt. Nou had ik 2 mnd geleden een trio met Elena en Veronica ( beide Bulgaars) en de doggy met Veronica stond mij nog helder voor de geest, het uitzicht op mijn netvlies en het gevoel aan mijn lul. Veronica aangesproken en na wat formele uitwisselingen betreffende service naar een kamer boven. WOW, wat een gezellige vrouw; in doggy gezet en heel langzaam gestart. Nou dat langzame heeft ze naderhand overgenomen…zalig langzaam pijpen en cowgirl. In missi kon ik haar langzaam penetreren. Alle standjes werden tussendoor afgewisseld met langzame pijpen, waarbij de ballen niet werden vergeten. Langzaam is haar specialiteit. Helaas het uur niet kunnen volmaken want na omstreeks 50 minuten liep de druk toch wel erg hoog op en bij het bereiken van het point of no return, kon ik ook niet meer terug. Dus ik liet gods zaad (water) over gods akkers lopen. Fantastische sessie gehad. Vanwege een spoed telefoontje kon ik helaas geen 2e kamer met haar doen. Genoteerd in balboekje!

20 aug 2022
1.328
767
Je bedoelt Andra ipv Ada, inderdaad een aantrekkelijke Roemeense, mooi slank figuurtje, heerlijke borsten, werkzaam geweest in Antwerpen, maar biedt inderdaad nmc aan.
Ben benieuwd hoelang ze het volhoudt in de rtc of ze moet haar service net als Raluca bijstellen

Laatst bewerkt:

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Paar aanvullingen vanmiddag. Die Andra was al als Alexandra in romantica en is nu met Raluca meegekomen.

Monica is er.

Ik zat op de bank bij het kamertje en Bahar kwam me vragen of ik met haar en haar klant mee wilde doen voor gratis. Zal die klant wel willen, maar voor mij hoeft dit niet (met een wildvreemde) en ik kwam net van de kamer, dus zal toch weinig hebben kunnen presteren.

20 aug 2022
1.328
767
Als monica er is, ga ik morgen naar vv.
Wie heb je uiteindelijk volgespoten?
Volgens legende @Robbie doet bahar geen mmf, Robbie is bahar deskundig.
Volgens mij lul je uit je nek.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Of fko bedoelt dat hij Bahar kon neuken en de klant dan zou toekijken maar wellicht kan/wil hij daar iets meer over zeggen want Bahar met 2 man tegelijk neuken is nieuw voor mij?

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Ze zei 'dreier'. Hoe dat er uit zou zien weet ik niet, omdat beleefd heb geweigerd.

Mogelijk dat die andere kerel inderdaad alleen wil kijken of gepijpt wil worden. Zoals gezegd, ik heb niet doorgevraagd omdat het idee van mmf mij niet bijzonder trekt.

Zelf overigens Raluca gedaan, nu dat zonder kan.

nixus

Snuffelaar
6 apr 2017
20
15
Of fko bedoelt dat hij Bahar kon neuken en de klant dan zou toekijken....
Het is mogelijk de bedoeling geweest dat de klant haar met vers sperma in de poes wilde neuken. Dus nadat de eerste man klaar is gaat hij alleen met Bahar door. Bovendien krijgt hij eerst een live showtje.
Vandaar dat hij wilde betalen voor de eerste man.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
We zullen het nooit precies weten maar ze gaat in ieder geval akkoord met 2 man op haar kamer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Heb het haar nog gevraagd of ze mmf doet en ik kreeg geen positief antwoord maar dames zijn onvoorspelbaar en kunnen zo hun service wijzigen.

nixus

Snuffelaar
6 apr 2017
20
15
Als een dame je gratis contact aanbied en je vind haar aantrekkelijk en komt niet net van een andere dame, dan zou ik hier altijd op in gaan.
Je hebt niks te verliezen, want gratis en je hoeft niets tegen je zin te doen, afbreken kan altijd nog.
Bovendien is het blijk van vertrouwen vanuit de dame naar jou.
Niet iedereen krijgt zo'n kans

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Haha, ik was gewoon degene die het dichtst bij zat. Ze was al een tijdje op de kamer met die andere kerel. Toen kwam ze alleen uit die kamer en stond bij de deur een beetje zoekend rond te kijken... daarna sprak ze me aan (niet heel veel andere mannen in de buurt op dat moment). Was echt volkomen toevallig hoor.

Maar als ik niet net van de kamer was gekomen, had ik het inderdaad wel geprobeerd denk ik.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Begrijp het goed. Als ik net ben klaargekomen heb ik ook even geen zin in seks. Wel jammer dat Bahar het je vroeg net na je kamergang. Een uurtje later en je kon lekker gratis met Bahar.

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Vandaag de Villa weer bezocht. Ik was om 10:05 binnen zelfs Bahar zat al op haar bank en heeft zeker wel tot 11:00 zonder klant gezeten terwijl er op een gegeven moment wel 10 beren her en der verspreid op de banken zaten. Ik was speciaal voor Monica gekomen, maar die zat niet op haar bank. Ik een beetje teleurgesteld op bank 3 gaan zitten en wie kwam er na een minuut of 5 aanlopen jawel Monica.:D. Ze kwam naast mij zitten en al gauw tongen en zij mij trekken hup zimmer een tijdje 69 gedaan en toen neuken begon ze direct weer over anaal nee zei ik vandaag niet waarom niet dan vroeg ze daar voel je meer van als in mijn kutje. maar goed die kut is al strak genoeg en ik had geen zin in weer een poeplucht. Begrijp ook wel dat het puur gaat om meer geld, maar als je anaal aanbiedt moet je wel eerst gaan spoelen. Verschillend standjes gedaan en lekker intern gespoten.

Monica is wel echt een lekker ding hoor damn. Er waren zo'n 10 dames vandaag Alexandra was nog steeds afwezig. Zag later dat veel mannen naast Monica gingen zitten, maar ook weer weg gingen dan vraag ik me af wat stel je wel niet voor, want bij Monica mag eigenlijk alles al. Daarna Larissa en Maria nog geneukt. Raluca (iig ga er van uit dat zij het was) even snel gezien, maar was verder constant bezet.

Terug
Naar boven