Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

20 aug 2022
1.328
767
Dat vind ik van Monica wel een nadeel, het onderhandelen op de kamer voor anaal, vroeg ze 40€ extra bij mij en CIM 20€ extra.
Overigens qua strakheid, grip had ik dat meer bij Raluca, Monica voor mij een te ruime kut en geen herhaling.

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Wordt niet gezegd, maar wel vreemd twee weken geleden werd gezegd dat ze weer in de villa was, maar pas over twee weken weer mocht werken ivm regelen van papieren.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Met Sonia ook al weken niet meer aanwezig en nu Alexandra voor onbepaalde tijd uit beeld, zullen we langzamerhand aan een heel nieuwe lineup in de Villa moeten wennen , met slechts nog Bahar en Maria als oud gedienden

Eens kijken wie in de villa de nieuwe top-klassiekers van morgen worden

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Larissa is er volgens mij ook al heel lang. Normaal verzacht Monica het verlies van Alexandra een beetje, maar ben bang dat Monica ook niet lang blijft. Ik denk dat Alexandra stopt, want waarom zou ze in een andere club gaan werken drukker dan in de Villa kan ze niet aan. Als ze wel ergens anders gaat werken dan horen we dat wel van een van de leden op dit forum of een Duits forum.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Alexandra is een topmodel. In de VV heeft ze een verdienmodel van vele kamers met redelijk laag bedrag. Ik bedoel waar kun je zo'n stunner voor 40€ neuken. Nergens in Nederland te vinden. Het nieuwe verdienmodel kan wel eens paar kamers tegen hoge vergoeding zijn in een betere club.
Eventueel heeft ze ook de millionairs voor het uitzoeken.
We gaan het zien

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Daar heb je misschien wel gelijk in, Heb weleens met haar gesproken dat sommige mannen 40 euro al teveel vinden waarop zij zei 40 euro is niets voor de service die ik geef. Alexandra kan voor haar diensten veel meer verdienen als ze dat wil.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Alexandra niet meer aanwezig. Een rare gedachte. Hoewel het niet mijn type is is zij voor mij een vertrouwd gezicht in de villa. Ook nam ze wel eens andere meiden (18 jarige Gabriela) mee met wie ik dan kamerde. Anna die naast haar zat op bank 2 mis ik ook al een tijdje. Bekend of zij nog terugkomt?

Voormalig lid 42985

Toogplakker
8 mrt 2024
149
88
Tijd geleden geweest. Ik heb altijd goede ervaringen met meeste dames. Ik ga binnenkort weer kijken. Alexandra is definief vetrokken of werkt ze in een andere club nu

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Vandaag weer een vast 14 daags bezoek gebracht aan de villa , hopende dat Anna eens terug zou zijn , maar ze is nog steeds niet aanwezig , maar bij binnenkomst was ik wel meteen verrast om Amanda terug te zien , na het wasje en een koffie nam ik plaats bij haar op het bankje , ze vertelde me dat ze 15 maanden afwezig was geweest in de villa en dat haar ander werk waar ze voor gekozen had haar toch niet zo goed beviel , na de verkende handelingen zijn we naar boven gegaan en na een 69 heb ik haar eerst in missio geneukt en na een tijdje wou ze doggy neuken met spiegelzicht en het duurde niet lang voor aleer ik klaarkwam , toen nog een gesprek met haar begonnen en vroeg ik of ze ook anaal met me wilde doen en dat was geen probleem en er werd afgesproken dat ik haar vandaag een 2 keer zou boeken met anaal .

Terug in de ontvangstruimte en na de gebruikelijke rust en drank wilde ik met Evelyn gaan kameren maar net toen ik op haar bankje wilde plaatsnemen was het al in bezit genomen vaan een andere beer en besloot in na een tijdje op de bank van Amanda plaats te nemen die met een andere beer op de kamer was en ik besloot te wachten tot ze trug was , maar blijkbaar had de man een date van 1 uur met Amanda en zo lang kon ik niet meer blijven .

Op bank 1 zat Vanessa en ik besloot dan maar met haar plezier te willen maken , maar ik had al gelezen dat ze alleen maar AO ligt wil doen en besloot dan maar om een trio te willen doen met Natasha erbij die op bank 4 zat op bank 1 de nodige frivole verkenningen gedaan met Vanessa en Natasha en toen naar boven gegaan en wat blijkt als we op de kamer zijn dat er nog een beer wil meedoen met ons 3 , omdat we de grote kamer hadden ging de andere beer eerst op de bank zitten om mij en de 2 dames gade te slaan , beide dames pijpte me afwisselend en als de ene niet aan het pijpen was likte ik aan hun poesje af wisselend speelde ik met hun borsten en opeens had de 2 de beer ons vergezeld en ging hij verkende handelingen beginnen bij Natasja , omdat ik een beetje genoeg had van het voorspel stelde ik aan Natasja voor om haar te neuken en hiermee ging ze akkoord , eerst in doggy en het afgemaakt in missio , de 2 de beer heeft ons gewoon gade geslagen en deed niets bij Vanessa .

Toen ik was klaargekomen nam Natasja niet eens de moeite om haar kut af te vegen en begon ze de ander beer te pijen en waarbij ze tegen hem zij van niet in haar mond klaar te komen en na een tijdje gingen ze over tot neuken , waarbij de beer wel een condoom gebruikte en beide dames behandelde de beer met afwisselend met neuken en pijpen en na een tijdje zijn ze gestopt zonder dat de man klaargekomen was .

Ook wilde Vanessa dat ik haar nog penetreerde maar daar had ik geen zin meer in en heb haar en Natascha dan maar een lekkere afscheid zoen gegeven en hun bedankt voor de geleverde diensten .

Toen was ik echt voldaan en ben ik me gaan douchen en bij het verlaten van de villa begeleidde me Amanda me naar buiten en hebben we afgesproken dat wanneer ik de volgende keer in de villa ben met haar 1 uur zal kameren met een anale donatie .

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Potentebeer , Amanda is een oud gediende in de villa , ze is eerst een 13 tal jaren gestopt en is eind 2022 een aantal maanden terug bij de villa aan het werk geweest en nu sinds gisteren terug , Amanda is hier ook besproken op het eind van 2022 .

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
Na de hele week in Duitsland gezeten te hebben had ik me voorgenomen om vanmiddag een bezoek te brengen aan VV. Om 17:00 uur gearriveerd. Na het douchen ging ik wat te drinken halen en kreeg toen een standje van Maria dat het veel te lang heeft geduurd tussen m'n vorige bezoek en nu. na wat drinken bij Maria op de bank gaan zitten. Het duurde dan ook niet lang en ze was me al weer heerlijk aan het pijpen. Naar boven op de kamer met de grote spiegel en we hebben de deur open gelaten. Ze ging me staande pijpen en na verloop van tijd belanden we 69 op bed. Ze heeft gewoon een heerlijke kut en die heb ik lekker uitgelebberd. Toen over gegaan op doggy en uiteindelijk haar lekker volgespoten. Toen ik na het douchen boven kwam en wat drinken ging halen, was iemand Larissa op de bank aan het neuken. Zij gingen al snel naar de kamer naast het zitgedeelte en lieten de deur gewoon open staan zodat ik en nog een andere beer konden genieten van de liveshow. Larissa had meal een paar keer gewenkt en toen ik dan bij de deur stond, had ze even geen oog voor mij. Toen begon na later bleek, Norbert, mij ook te wenken en toen ik de kamer inliep zij hij, doe lekker mee. Dit was zeker niet aan dovemansoren gezegd en deed gelijk mee. Larissa begon me heerlijk te pijpen en in notime was mijn piepel zo hard als beton. Norbert was Larissa doggy aan het neuken en ik stond naast het bed en zij was mij aan het pijpen. Norbert zij ga liggen, schuif jouw been tussen de onze en dan blijf ik haar doggy nemen en kan Larissa doorgaan met pijpen.
Toen zij hij dat Larissa mij moest gaan neuken. Ik lag op m'n rug en zij kwam op me zitten. Larissa was goed naten toen schoof Norbert ook z'n piemel bij Larissa na binnen. Geweldige ervaring en toen Norbert z'n condoom had volgespoten had ik Larissa voor me zelf. Toen haar doggy genomen en na een poosje heerlijk volgespoten. Die Norbert wou die kamer nog een tijdje hebben want hij was nog niet klaar. Helaas moest ik weer weg want had graag nog een uurtje meegedaan.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Vandaag zaterdagochtend weer eens in de Villa
binnenkomst om 10:30 , € 20 bij Bar afgegeven en de handdoeken ontvangen van een Alexandra kloon 😉 lang mooi skinny; verder niet mijn typ

Aantal dames 13-15
De bel blijft gaan en de club is gauw goed gevuld ; nauwelijks plek om te zitten dus men verplaatst zich naar boven waar op de bank Bahar al weer goed bezig was ; even verder op werd er geneukt met open deur.

Tijd voor eerste sessie met Dilara . Pre sale op de bank is er nauwelijks korte pijp sessie waarna er het al snel Zimmer? klinkt

Goeie service van deze oudgediende beetje tongen volle zuigsessie waarna 69 , cowgirl en reverse cowgirl volgden uiteindelijk in doggy afgemaakt

Even pauze en wat reviews lezend , voor Evelyne gekozen Hoewel ze een beetje onopvallende klein Roemeense is was de GF Sex prima.

Het was een prima ochtend

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zo te lezen laat Bahar zich nu ook eindelijk neuken in het openbaar boven op de bank want daar heb ik haar nog nooit bezig gezien of was het alleen maar een pijpsessie op de bank?

Terug
Naar boven