Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Vandaag toevallig in de buurt oftewel 20 minuutjes om dus ik dacht, maar even kijken. Naar binnen erg druk er waren wel 14 banken bezet en Madalina vertrok al erg vroeg en die stond wel op mijn lijstje vandaag helaas. Toen maar weer voor Monica gekozen we leren elkaar al een beetje beter kennen wat het contact ten goede komt en het blijkt dat ze ook Engels spreekt dus daar wordt het allemaal wat prettiger van. Weer van alles met haar gedaan meerdere standjes bij missio af en toe mijn lul eruit ff beffen en hup er weer in dit zo'n 4 keer herhaald om haar vervolgens de volle lading in haar poesje te geven. Vervolgens nog ff gezeten met het idee om nog een kamer te doen, maar had een beetje tijdgebrek en kon geen keuze maken terwijl er voldoende dames aanwezig waren. Nu ff kalm aan de komende tijd ;)

Justme21

Snuffelaar
20 aug 2021
18
6
Wil deze week voor het eerst gaan, helemaal geil na het lezen. Zijn die acties van de dames spontaan in de openbare ruimte op de banken? Of ook afrekenen? Doen de meeste dames bare? Alvast dank voor de reacties

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Zo dat weer lang geleden dat ik nog eens in de villa was maar wat een dag heb ik weer gehad.

Eerst even lekker relaxt rond zitten kijken want er was zoveel vrouwelijk schoon dat een keuze maken niet eenvoudig was.

Uiteindelijk een keuze gemaakt om bij Andra op bankje 2 te gaan zitten maar die gaf aan alleen te neuken met condoom, dat kan ik thuis ook. Uiteindelijk dus weer opgestaan en bij Maria plaats genomen. Zoals altijd weer een top service maar we zijn ook niet anders gewend.

Het was zo druk met dames dat het echt niet makkelijk was om een plekje op een bank te vinden. Gelukkig was het qua beren heel rustig dus was het nog enigszinds te doen.

Ik zat een tijdje te praten met @potentebeer op het bankje van Bahar en hij op het bankje van Erika. Het was niet mijn intentie om met Bahar te kameren maar ineens werd ik gepijpt op de bank en toen kon ik niet meer terug.

3e kamergang was met Erika maar dat viel wat tegen, voor mij persoonlijk net wat te ruim waardoor het toch minder aanvoelt.

Ik was van plan om het bij 3 kamers te houden maar om toch met een goed gevoel naar huis te gaan besloten om nog een 4e kamer te doen. Dit keer was Vanessa het spreekwoordelijke slachtoffer. Na wat pijpen op de bank naar boven gegaan maar ik kon niet van haar kontje afblijven waardoor ze voorstelde om meteen boven aan de trap al op de bank verder te gaan. Hier zei ik natuurlijk geen nee tegen en heb haar lekker vol gespoten. Ze vroeg nog of het mijn 2e kamer was, nee het was al mijn 4e. Ze was erg onder de indruk van de hoeveelheid zaad en energie die ik nog had.

@potentebeer en @WWreiziger het was leuk om kennis te maken met jullie. In de ochtend was er nog een andere Nederlander ook van het forum maar ben helaas zijn naam vergeten.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Als ik een vraag mag stellen. As vrijdag is het Goede Vrijdag. Ik vermoed dat VV ( en de meeste FKK) dan dicht zijn?

Bijvoorbaat Dank

• Like
Waarderingen: Flap

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ frankypanky ,

De villa is op vrijdag gewoon open , ze sluiten jaarlijks gewoonlijk tijdens de kerstperiode .

Justme21

Snuffelaar
20 aug 2021
18
6
Vandaag geweest en smaakt naar meer. Eerst een lozing bij Samira ze lacht vriendelijk en probeert je te verleiden. De meeste andere dames erg passief, sommige erg druk met hun telefoon. Het was gezellig druk en goede aanloop. Ben ook met meisje van bank 8 geweest weet haar naam niet maar wat een spontane geile meid. Reed heerlijk rodeo. Weet iemand haar naam?

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Zoals @schoenenreus al schreef"; afgelopen zondag in VV voor ik dacht wel 2 kamers... dat lukte niet. Ik had een afspraak met Veronica, echter dit is al de zoveelste keer dat ik een afspraak maak, en de dame in kwestie gewoon met andere wandelaars aan de haal gaat. Veronica was dus vrijwel continue bezet en toen zag ik Madalina; terug van weggeweest. Een tijdje geleden een heerlijke kamer mee gehad. Je moet van haar figuur (slank met a-cup) en haar wat jongere leeftijd houden. Persoonlijke smaak dus. Een kamer boven met spiegel uitgezocht. Bij klik tongzoenen en daarna het hele repertoire. In een spiegel zien hoe je heel langzaam in cowgirl stand bereden wordt is toch wel errug lekker...vooral met dat kontje van haar. Ze kan dat trouwens zowel zittend als hurkend ....WOW! As usual in yoga-doggy gefinishd. Enkele minuten uitgeteld. Na de plichtplegingen douchen en daar kwam ik @potentebeer en @schoenenreus tegen. Leuke babbel gehad over onze gezamenlijke hobby. Madalina ziet mij terug, waarvan akte!

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Volgens het Duitse freier cafe zijn Anna en Alexandra niet meer welkom in de villa wegen problemen met Barbara , ook aan het vertrek van Andrea en Anka uit de villa zou volgens een persoon op dat forum Barbara ook verantwoordelijk zijn .

Weet er hier iemand meer van ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Toch wel vreemd want Alexandra was best wel close met Barbara en volgens mij zijn ze zelfs samen op vakantie geweest. Denk dat Barbara ook niet de makkelijkste is.

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
60
Tijdens m'n laatste bezoek was ik op de kamer met Maria en heb haar in
de nabespreking gevraagd waar Alexandra is gebleven.
Ze had nog met Alexandra gebeld.
Zij gaf mij als uitleg, dat Alexandra een tijd geleden een klant had die tijdens een kamergang onwel werd
met natuurlijk de hele riedel aan ambulance personeel en politie tot gevolg.
Plus het feit dat het een van haar vaste klanten was, dat die persoon niet erg oud was en
in het ziekenhuis overleden is.
Schijnt haar toch niet in de kouwe kleren te zijn gaan zitten, vandaar die pauze en wat ook begrijpelijk is.

Hoop haar toch weer gauw te zien in de Villa

macarena

Toogplakker
10 apr 2015
101
16
Wat schrijft men in godsnaam op het doodsprentje als je zo aan je einde komt? Onze lieve papa en trouwe echtgenoot is van ons hee……

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
77
91
Gisteren eindelijk de VV bezocht en Bahar ontmoet. Wat een prachtige vrouw en geweldige service op de kamer. Daar kom ik zeker voor terug.
Daarna door de open deur de sympathieke Nico in actie gezien met Maria en na afloop onze levens- en wandelervaringen uitgewisseld. Dus Nico als je dit leest maak een account aan om jouw rijke ervaring met ons forumgenoten te delen;-)

Terug
Naar boven