Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Hahaha "erg duur", dat is een grap zeker? Dat mag je ook gerust uitbuiting noemen. Ik denk dat niet alleen, ben er zeker van. Ik ken enkele dames die al een tijdje gestopt zijn in deze club. En unaniem vertellen ze over misstanden als uitbuiting door pooiers en ook Barbara wordt niet vergeten. Die heks is keihard en gemeen voor de meisjes.

Maar de vaste klanten van dit adres zullen zich daar ongetwijfeld tegen verweren. Die meisjes genieten ervan om voor 30 euro volgespoten te worden door de meest oude, bejaarde en lelijke mannen, dream on. Het meeste volk dat daar rondloopt is kansloos bij vrouwen buiten de club!

Iedereen die een beetje kan nadenken weet dat 30 euro voor 20 minuten AO niet in de haak is.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Dit bericht is gerapporteerd.
@FuckIt ik ben het zo onwijs met je eens! Ja ben hier wel eens geweest maar de dames zijn niet voor niets zo goedkoop.
en nee @Toto88 ik denk niet dat je een club als deze goed kan praten met je argument (los van het feit of dit juist is of niet). Het ene misstand maakt het andere niet goed.

Feitelijk hadden deze (en andere) club allang dicht moeten worden gegooid door de overheid. Je kan niet alle misstanden binnen de prostitutie oplossen maar de uitwassen mag best iets tegen gedaan worden.

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Leer lezen ik praat het niet goed, maar dan moet je helemaal niet meer aan betaalde seks doen, want je weet niet wat erachter zit. Nu ken ik een paar prostituees die echt 100% alles voor zichzelf kunnen houden. Dus allemaal lekker thuis bij de vrouw/vriendin blijven of er een zoeken en Ohh ja ook je eigen kleding gaan maken, want daar worden ook mensen als slaaf voor gebruikt Amen welkom op onze geweldige planeet

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Niet elke sexwerker wordt zowel financiël als lichamelijk uitgebuit zoals bij deze club. Ik lees vaak dat de dames in de avond geen zin meer hebben en moe zijn, wat wil je met werkdagen van 12 uur? En dan al hun geld in mogen leveren einde van werkdag, dat motiveert?

Onzin dat alle sexwerkers gedwongen worden en daarom gemeden moet worden. Maar bij een club waarbij de uitbuiting zo duidelijk is moet men dat zeker overwegen. Het is gewoon niet recht te praten!

Daarbij ben je als klant ook bij wet in overtreding. Sex zonder condoom is verboden in Duitsland. Doe je openbaar dan ben je gewoon dom en denk je wederom niet in het belang van de vrouw.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Ik heb vandaag weer mijn 2 wekelijks bezoekje aan de villa gebracht , bij aankomst werd er open gedaan door Raluca voor mij en na het betalen voor de toegang kwam ik Andrea tegen bij het omkleden en kreeg ik een lekkere tongzoen en ik beloofde haar dat ik vandaag wel terug wilde kameren met haar , ook wilde ze weten of ik haar gemist had en natuurlijk was dit zo .

Ik hoopte er eigenlijk op dat Amanda er zou zijn maar deze was niet aanwezig en ik had me bij aankomst op bank 3 gezet en Erica riep al van ver op mij en kwam bij zitten en na een tijdje wilde ze me naar haar bank gaan en begonnen de wederzijdse verkenningen en opeens zij Erica dat ze in het openbare gedeelte wilden neuken en ze vroeg toestemming aan Barbara , daar zei ik geen nee tegen natuurlijk met de goedkeuring van Barbara , eerst heb ik haar in missio op de bank genomen en om het af te maken wilde Erica op haar hondjes genomen worden op de vloer en heb ik mijn nakomelingen in haar gedeponeerd , Erica vertelde me dat Sonja nog zou komen en ze wilde dat we een trio deden dan , ik heb een tijdje met haar op de bank gezeten , maar Soja daagde nog niet en ik besloot me te gaan douchen en Erica te betalen voor de goede openbare seks .

Na de nodige koffie wilde ik Raluca wel een uittesten , een zeer mooi figuur en eens op de kamer begon ze me te pijpen alsof het een verplicht nummertje was en na een tijdje vroeg ze om te neuken , maar eerst wilde haar wel eens beffen en Raluca lag er ongeïnteresseerd bij , toen maar in missio haar beginnen te neuken en dit was wel oke , al bij al was het een 5 op 10 waard met haar en zal ik haar bij een bij een volgend bezoek niet meer boeken .

Ik besloot om nog een 3 de kamer te maken en deze wilde ik met Andrea maken natuurlijk , graag zou ik een trio met haar willen doen maar dit wilde Andrea niet omdat ze me voor haar alleen wilde , ze bij mij altijd klaarkomt , ook wilde ze miin zaad in haar poesje voelen lopen en zo zijn we dan maar alleen naar de kamer gegaan , eenmaal boven op de gang was Kim iemand aan het pijpen op de banken die daar staan , eenmaal op de kamer met Andrea begon ze me te pijpen en ze beloofde het rustig te doen en over te gaan tot een 69 na een tijdje , ze genoot duidelijk van mijn bef kunsten en opeens kwam Andrea in Reverse cowgirl op me zitten en het duurde niet lang voor ze klaarkwam , ze wisselde daarna af om mijn penis met de hand te verwennen en hem terug in haar poesje de steken , opeens wilde ze op haar hondjes genomen worden met een spiegelbeeld van mij , dit zo gedaan en het duurde een tijdje vooraleer ik klaarkwam in haar natte kut .

Na afloop hebben we nog een goed gesprek gehad en ik wilde ook weten waarom ze bij Arabella gestopt is en hierop zei ze me dat de club veel oudere mannen aantrekt , hier was ze niet zo happy om deze te ontvangen en ook is VV veel korter bij haar woonst omdat ze in Duisburg woont , ook kijkt ze regelmatig op het freier cafe en ze ontkende ten stelligste dat ze ruzie had met Barbara zoals daar geschreven word en ze nog een zeer goede verstandhouding met haar heeft , geloof dus niet alles wat op het freier cafe verschijnt .

Laatst bewerkt:

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Niet elke sexwerker wordt zowel financiël als lichamelijk uitgebuit zoals bij deze club. Ik lees vaak dat de dames in de avond geen zin meer hebben en moe zijn, wat wil je met werkdagen van 12 uur? En dan al hun geld in mogen leveren einde van werkdag, dat motiveert?

Onzin dat alle sexwerkers gedwongen worden en daarom gemeden moet worden. Maar bij een club waarbij de uitbuiting zo duidelijk is moet men dat zeker overwegen. Het is gewoon niet recht te praten!

Daarbij ben je als klant ook bij wet in overtreding. Sex zonder condoom is verboden in Duitsland. Doe je openbaar dan ben je gewoon dom en denk je wederom niet in het belang van de vrouw.
Hoe hypocriet ben jij Fuckit in een eerder bericht van u vandaag bij club Sky te Wuppertal ben je nzc aan het verheerlijken en hier schrijf je dat het strafbaar is begrijpen wie begrijpen kan .

ik ken de eigenaar van club Sky hier in België die ook Mahubay te Helchteren bezit en vroeger te Kiewit in Hasselt club Mahubay uitbaatte , deze man eigenaar van Sky en Mahubay en hiervan kan ik je melden dat deze persoon ook al verschillende zaken op zijn kerfstok heeft en het niet zo nauw nam ( neemt ) met de meisjes , als je begrijpt wat ik bedoel ...

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Er is een verschil waar vrouwen uit eigen keuze OA aanbieden voor een meerprijs van 50 euro, dan alles inclusief voor 30 euro. Waarbij mannen ook nog eens 40 euro teveel vinden. Daarbij ken ik de eigenaar van Sky ook persoonlijk. Geen lieverdje, maar laat geen meisje voor 30 euro totaal misbruiken. Kortom geen enkel vergelijk!

20 aug 2022
1.328
767
In rtc's is het aan de vrouwen ook eigen keuze hoor, niemand die de dames verplicht om AO aan te bieden. Dus jou verhaal rammelt, raakt kant nog wal.
Creëer een nieuw onderwerp, deel hier ervaringen met de dames uit vv.

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Zeker niet waar! Vrouwen die sinds de sluiting van Freude uit de handen van dit keten zijn "ontsnapt" hebben mij een heel ander verhaal geschetst. Geloof het of niet, en de meeste willen het niet geloven zolang ze maar meisjes voor 30 euro kunnen volspuiten, maar er is geen enkel eigen keuze!

Denk ook even logisch na man, 30 euro?! Misbruik niet meer en niet minder.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Fuckit ,

Met mijn reactie op jou bericht wil ik je vooral meegeven of je voor € 40 bare neukt of voor bvb € 100 zoals jij ben je even strafbaar in Duitsland als je iemand zc neukt of zoals je eerder schreef OA :ROFLMAO: , dus jij bent even strafbaar om bare te neuken in club Sky als iedereen die in de villa iemand voor € 40 bare neukt .

In villa venus is het tegenwoordig wel € 40 om bare te neuken , dus Fuckit je bent niet echt up to date .

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
'Het gaat mij niet om 30 of 40 euro of entree 10, 20 of 30 of whatever euro's
Echter Robbie zit hier eeuwig te zeiken over prijzen terwijl die al zo laag zijn eigenlijk veel te laag
Hij doet zich voor als de keurige man, met respect
Geen enkel respect noem ik het , door te zeiken over deze flutbedragen richting de vrouwen. Zeg maar gewoon onbeschoft

Tja en de de eeuwige discussie over vrouwen onder druk werken. Als we daar vanuit moeten gaan dan kunnen we bijna geen club, raamwerker of whatever meer bezoeken

Mensen die denken dat de vrouwen voor 30 of 40 euro zich vrijwillig door alle mannen laten volspuiten zoals in deze club. Tja dan hebben we denk ik een gaatje in ons hooft en zijn we realisme wel echt verloren. En de mensen die dan ook nog geloven dat de vrouwen hun alle waarheden vertellen...kom op. Verdiep je eens in de materie zonder alleen naar je pik te luisteren

Let wel ik bezoek clubs als deze ook wel eens, dus daar geen waardeoordeel over dat mensen dat doen. Maar weet echt wel dat de vrouwen echt niet hun benen met plezier altijd openen zoals de velen hier denken

Laatst bewerkt:

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Echter Robbie zit hier eeuwig te zeiken over prijzen terwijl die al zo laag zijn eigenlijk veel te laag
Hij doet zich voor als de keurige man, met respect
Geen enkel respect noem ik het , door te zeiken over deze flutbedragen richting de vrouwen. Zeg maar gewoon onbeschoft

En zo is het ,respect is ver te zoeken bij deze persoon

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
82
95
Dat gezeur over wel of niet vrijwillig. Veronica heeft bijvoorbeeld een zoon in Bulgarije en daar moet geld voor op de plank komen. Als deze meisjes het zelfde konden verdienen buiten de clubs dan zouden ze dat zeker doen. Echter voor een alleenstaande moeder met een kind te onderhouden verdient ze in Duitsland nog altijd 3x meer dan in haar eigen land. Is dat dan uitbuiting ? Meer door armoede gedwongen. Denk je dat hele dagen in een fabriek of magazijn de droom is van vele mensen, ook niet. Het feit blijft dat in de prostitutie veel meer verdiend wordt dan in een normale baan en je er geen opleiding voor nodig hebt en ook de taal niet echt hoeft te spreken. Als dat niet zo zou zijn dan was het morgen afgelopen met betaalde sex. En ook in fabrieken worden mensen uitgebuit. Ook de kleding die je bij de Primark koopt voor een paar euro wordt ook gemaakt in landen waar de arbeidsomstandigheden op zijn minst twijfelachtig zijn. Als je zo gaat rederneren kun je niets meer doen. Iedereen baalt wel eens van zijn werk maar er moet toch brood op de plank komen.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
gaat minder om de illegaliteit als het feit dat een dame die voor 40e dit doet een andere positie heeft dan een dame die 100e vraagt.
Beetje hetzelfde als je eigen persoon het minimumloon betalen of daar bewust onder gaan zitten.
DE vergelijking met een fabriek of minimumloon baantje en prostitutie gaat ook mank. Zeker als we het hebben over 30e per wip.
HIer werken als dame is geen keus maar lijkt een teken van armoede (immers kan je als DVP veel meer verdienen)

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Door die lage prijzen hebben ze wel een hoge omzet. Reken op 20 ladingen per dag... dus al bij al verdienen ze zeer zeer goed

Wel raat dat er de laatste tijd geen soas gemeld worden in VV. Dat is toch echt ne honingpot voor soas met dat volume aan klanten die diverse bare contacten hebben...

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Larissa heeft wel een groot huis, dus....
misschien veel neuken verdient meer dan een paar keer dag voor veel geld
Vraag mij wel af of ze de kamers per dag betalen of per kamer aan de rtc ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie rond 10.45 uur in de villa. Helaas Carmen als theke dus kutmuziek gegarandeerd. In tegenstelling tot gisteren één dame erbij dus liefst 17 dames.

Zarah en Samira ontbraken nu en Andra, Amanda en Melissa erbij
#1. Raluca
#2 Andra
#3 Anka
#4 Monica
#5 Madalina
#6 Larissa
#7 Bahar
#8 Evelyn
#9 Erika
#10Sonja
#11Kim
#12Vanessa
#13Veronica
#14/15 Melissa
#16Andrea
Achter bank 3 blauwe Amanda
Achter bank 2 blauwe Zaria of Delia nieuw

Een hoop voor mij (bekende)Hollanders dus voelde me zeker niet alleen. Bij binnenkomst viel mijn oog op een voor mij nieuwe dame. Het bleek om Braziliaanse Amanda te gaan. Vrij lang en geblondeerd haar. Ik ging naast haar zitten en we hadden een klik. Ze is niet de jongste meer maar haar lichaam beviel mij wel en het is een lieve dame. Ze houdt van Hollanders en grote pikken en ze wilde heel graag met me kameren want ze vond me aantrekkelijk. Het zou haar eerste kamergang worden. Ze praat goed Duits dus relaxed op de bank met haar gepraat. Vervolgens liepen we naar boven en kamer 3 kunnen bemachtigen. Geweldige seks gehad en echt gfe. Ze had er echt zin in ze pakte mijn hand en moest met mijn vinger in haar want ze was supergeil en nat. Ze heeft me lekker gepijpt en in verschillende standjes geneukt. Ze wilde graag dat ik in haar spoot waar ik natuurlijk niet moeilijk over deed. Na afloop nog AST en na afloop haar een kleine fooi gegeven want dat had ze wel verdiend. Werkelijk een topsessie met (tong)zoenen erbij. Ze kent Michaela en vertelde dat ze in een restaurant werkt terwijl Bahar me vertelde dat ze voor haar zieke moeder moest zorgen. Nu weet ik het even niet meer wie ik moet geloven maar of Michaela binnenkort terugkomt is voor mij een vraagteken nu Amanda gesproken te hebben.

Ik wilde nog één kamergang maken en ik kon eigenlijk niet kiezen want zoveel lekkers (Kim, Melissa, Andrea, Anka, Bahar, Veronica, Evelyn).

Zag voor mij nog een nieuwe dame achter bank 2. Een Bulgaarse met volle kont en mooi jong gezicht. Niemand nam de moeite naast haar te komen zitten. Ik dus wel maar communicatie onmogelijk. Melissa en Andrea zagen dat en zeiden ga met haar naar boven en ze doet alles dus ook neuken zonder want dat wil je toch vragen zei Andrea erbij. Ik nam de gok en we liepen naar boven en kamer 4 werd ons deel dus topkamer. Beetje ongemakkelijk was het wel allemaal maar ik was nieuwsgierig naar wat ik kon verwachten. Ze stak haar tong uit en dat nodigde uit tot wat tongworstelen. Nog even gebeft en zij mij even gepijpt wat redelijk was maar niet meer dan dat. Toen mijn pik in haar kut gedrukt en een poosje in missio liggen neuken. Daarna in doggy want haar flinke kont nodigt daarvoor uit. Ik had moeite mijn pik in haar kut te loodsen en toen ging ze nog meebewegen ook waardoor het nog moeilijker werd. Ging ze nou maar even niet bewegen dacht ik bijmezelf maar uiteindelijk zat ik toch in haar en nam ik haar diep doggy. Vervolgens plat doggy en flink liggen stoten totdat ik het niet meer hield en mijn sperma in haar schoot. Zal haar niet meer nemen want communicatie onmogelijk en dat maakt de seks ook wel bijzonder. AST is dus totaal onmogelijk.

Geen openbare neukacties gezien. Wel pijpacties op de bank door Larissa en Bahar. Anka is een leuke meid en ik merk dat ze graag met me wil kameren maar zus of nicht Andrea vind ik lichamelijk aantrekkelijker vanwege haar grotere kont en rondingen maar als het op (tong)zoenen aankomt of openbare neukacties dan moet je bij Anka wezen.

Kwam nog een Hollander tegen die ik voorheen vaak tegenkwam in een andere club (by night/Oedt) die nu ter ziele is. Hij vertelde mij dat hij Andra op bank 2 zonder condoom mocht neuken. Hij zei zoiets dat zij hem graag mocht dus zeg maar een klik en dan is er meer mogelijk blijkt dus.

Best geboekte dame was denk ik Evelyn en vooral die nieuwe dame die ik nam werd slecht geboekt maar ook Veronica, Kim, Melissa en Erika hadden het (vrij) rustig.

Rond 14.15 uur de villa verlaten want na twee kamergangen vond ik het wel best en met het warme weer van vandaag had ik niet veel zin nog langer binnen te blijven.

Terug
Naar boven