Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow klinkt super geil, vooral je trio in het openbaar. Willen de dames je piemel dan schoonmaken als je wisselt van de ene kut naar de andere of mag je zo wisselen?Gisteren ook weer eens naar de villa geweest en waren aanwezig ,
Bank 1 Raluca
Bank 2 Andra
Bank 3 Amanda
Bank 5 Andrea
Bank 6 Larissa
Bank 7 Bahar
Bank 8 Evelyn
Bank 9 Sarah
Bank 10 Sonja
Bank 12 Samira
Achterkant bank 2 blauw gedeelte Zaria
Achterkant bank 3 blauw gedeelte Kim
Voor iedereen wat wils dus en begonnen met Amanda , eerst verkennend op de bank en al snel naar boven , we waren nauwelijks op de kamer of ze wilde al geneukt worden op zijn hondje waarbij zij plaats nam op de rand van het bed , na een tijdje op bed begon ze me te pijpen en gingen we over tot een 69 , toen kwam ze cowgirl op mij zitten , zo een tijdje door gedaan en het nadien in missio afgemaakt , we spraken af om het later op de dag nog een 2 de keer te doen met anale donatie .
Na de nodige rustpauze wilde ik wel eens met Kim naar de kamer gaan , eenmaal op de bank bij haar vroeg ze of ik zin had in een trio , daar zei ik geen nee tegen en Zaria kwam ons vervoegen en ze verwelkomde me met een heerlijke tongzoen , na de nodige verkenningen vroeg Kim aan mij of we in het openbare gedeelte de trio wilde doen , ja natuurlijk was mijn antwoord , terwijl ik op de zetel lag kwamen Kim en Zaria om beurt op mij in cowgirl zitten , na een tijdje zijn beide dames naast elkaar op de grond gaan zitten en mocht ik ze afwisselend op zijn hondjes nemen en mijn nakomelingen in Kim gedeponeerd .
De derde ronde wilde ik met Zaria alleen doen omdat ik haar een sympathieke meid vond bij de openbare trio , eens bij haar op de bank mocht ik al snel mijn penis in haar kletsnatte poesje steken en na een tijdje wilde ik wel naar een kamer met haar , eens daar aangekomen begon ze me heerlijk te pijpen en nadien ben ik haar gaan beffen , toen haar in missio genomen en ook klaargekomen , ik probeerde toen een gesprek met haar aan te gaan maar ze is het Duits noch het Engels machtig en besloot ik me maar te gaan wassen .
Spijtig genoeg was het toen tijd om naar huis te gaan en was er geen tijd meer voor Amanda te plezieren , wel heeft ze me buiten gelaten en ik heb haar beloofd als ik de volgende keer kom het eerst met haar kamer en het dan ook anaal doen .
Spuiten @kwakky90 , volspuiten die kutjes. Je lul niet alleen verslijten aan het pissen
Had je beter even kunnen checken bij Maria, die heeft regelmatig contact met MichaelaBahar vertelde me paar weken terug dat Michaela medio april weer zou terugkeren. Ik geloof er al lang niet meer in want ze is er nog steeds niet.