Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag de volgende 11 dames aanwezig: Gabi, Edda, Anka, Andrea, Madalina, Larissa, Bahar (kwam pas tegen middaguur tevoorschijn), Sarah, Samira, Evelyn en Reni. Maria, Veronica, Raluca, Sonja, Erika en Monica dus afwezig.

Hoop Nederlanders waren er want ik telde er minstens 5 en altijd leuk om met gelijkgestemden in je moers taal te praten over onze hobby.

Bij binnenkomst viel mijn oog gelijk op Andrea. Heb een poos niet meer met haar gekamerd maar dat kwam omdat ik even met wat andere dames in de weer was en Andrea had ook even vakantie. Echt een vrouwelijk postuur heeft ze met rondingen daar waar het hoort. Gelukkig was kamernummer 3 vrij dus daar gebruik van gemaakt. Prima kamergang en een relaxte dame met wie je leuk een gesprek kan voeren.

Daarna een flinke pauze ingelast en ik was er nog niet uit wie ik als tweede zou nemen. Ik wilde eigenlijk voor Gabi gaan maar telkens zat er iemand op haar bank. Ging uiteindelijk bij Evelyn op de bank die op dat moment aan het kameren was. Gelukkig hoefde ik niet al te lang te wachten. Zeer sympathieke meid en bovendien mooi en lief. Heb haar vaker geboekt en ook nu weer een uitstekende kamersessie waarbij ze leuk meedeed en grappig is ze trouwens ook. We deden het op de kamer in het zitgedeelte want die was vrij en veel dames op dat moment aan het kameren dus de twee beste kamers (3 en 4) zouden wel eens bezet kunnen zijn vandaar. Ik wist niet of het voor de tweede keer zou lukken want de eerste kamergang had ik wat moeite met klaarkomen maar met Evelyn ging het best snel en dit keer liet ik mij goed horen ook toen ik de finish haalde. Evelyn behoort zeker tot de toppers en verveelt me nog steeds niet.

Trouwens opvallend veel mannen waren in de villa. Had ik niet verwacht met dit mooie en zonnige weer en regelmatig bijna geen dames in het zitgedeelte te bespeuren omdat mannen met ze bezig waren. Jammer wel dat het buitenterras niet echt uitnodigend is. Te weinig stoelen en wat meer tafels zou ook welkom zijn want plaats genoeg.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Binnenkort maar weer eens langs voor heerlijke sex (NZC) met als afwisseling de sauna. Hopelijk ook droog om ff buiten te zitten.
MIjn voorkeur: Andrea en Anka.
Met Maria jaren terug gekamerd. Misschien ook een optie om eerst op de bank ff bij te praten ... en herontdekken🤩
Michaela zal voorlopig zeker nog niet komen.
Weet iemand of er op doordeweekse dagen andere dames asnwezig zijn. Ik zou Amanda (Braziliaans/Duitse dame nog wel eens willen ontmoeten.🥰

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@marcel35 ,
Als het goed is zou Amanda terug zijn uit Brazilië , ik heb er een 4 tal weken geleden nog met gekamerd en ze vertelde me toen dat ze voor 14 dagen naar Brazilië zou gaan voor de trouw van haar broer , wel is het zo dat ze niet elke dag aanwezig is maar een 2 tal dagen per week .

Herman098

Snuffelaar
13 jun 2024
16
8
Vorige week langs geweest. Eerst ff op bank gezeten.
Zag Evelyn vrij, op haar bankje gezeten toen samen naar boven gegaan.
Werd heerlijk gepijpt daarna haar gepakt na 5 minuten vroeg ik aan haar of ik haar hard mag pakken zij twijfelde maar zei ja je mag me hard pakken. Nou zij kreunde en duwde me ff weg dit voor 15 minuten volgehouden en toen kwam ik klaar, zij kreunde nog na. Samen uitgerust en vroeg aan haar of zij oke was, zei zij ja en ze zei dat er meerdere mannen zijn die hou om haar hard te neuken. Samen naar beneden gegaan financiële afgehandeld en weer op de bank voor volgende ronde. Weet niet of zij zonder condoom neuk weet iemand dat ?

Mij oog viel op Madalina ook met haar gekamerd, dit keer gevraagd om een pijpsessie dit deed zij heel erg goed.
Na 2 beurten was het toen tijd naar huis te gaan rijden.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@Herman098 ,

Evelyn heb ik altijd zonder condoom geneukt , van Madalina heb ik gelezen dat ze het nu met condoom doet , ik heb haar wel eens zonder genomen .

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
@Herman098 ,

Evelyn heb ik altijd zonder condoom geneukt , van Madalina heb ik gelezen dat ze het nu met condoom doet , ik heb haar wel eens zonder genomen .
Andra altijd met. Madalina 1 keer mee gekamerd tijdje terug en ze wat heel categoriek het was met gaf het ook meteen aan op bankje. Maar anderen beweren haar wel al zonder genomen te hebben. Ik ga toch ook nog eens proberen denk ik. Vind haar knap helemaal mijn ding.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Vorig weekend voor het eerst met Madalina geweest... gewoon club standaard. Andra ook in Romantica al alleen met.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Na al het gerommel in Grim, vandaag voor VV gekozen. Vandaag waren er wel 11 of 12 dames. Echt heel veel keuze, dik dun jong oud beauties lang kort, echt voor iedereen wat. Ook veel beren vandaag. Omdat ik op springen stond, even bij binnenkomst om 10.15 een zekere kamer gemaakt met Evelyn. Mooie grote kamer 4 en ze deed lekker mee. Ondanks mijn druk, toch lekker lang gesexed. Uiteindelijk lekker diep een weeklading gedaan. Xxl mocht er nog in blijven tot hij er uit viel. Tijdens mijn aanwezigheid was Evelyn continu geboekt, dat zegt wel genoeg.
Opvallend aanwezig was een wat oudere vollere donkere dame. Samen op de gang boven al even geknuffeld, maar ik kwam net van Evelyn af. Na een saunatje en wat drinken zat ik relaxed boven. De dame in kwestie kwam van de kamer en daagde me weer uit. Na een wasje kwam ze bij me zitten en haar handen waren overal. Het bleek Amanda te zijn, en twee dagen in de week in vv vertelde ze. Niet de knapste binnen vv, maar bij mij was ze wel super geil. Diverse standjes doorgenomen en daarna lang liggen pompen in missio. Ze heeft graag nl mannen met grote jannen, ja ja, ze is ook goed in advertising. Maar voor mij zeker herhaling mogelijk. Gewoon lekkere sex, zoals ik het wil.
Daarna door dikke regen en vette files weer naar huis.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zeker niet de mooiste; wel heel aardig en relaxed en (tong)zoenen is ze ook niet vies van en ze geniet er zelf ook van of ze doet het voorkomen. Voor geile seks zit je goed bij Amanda.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Amanda is twee dagen in de week, ik heb het vermoeden in het weekend zeker niet, maar dat kan wel iemand bevestigen.
Inderdaad Potente, super geil. Ze lag me te pijpen en ik de vinger in het flamoesie, ze schoof mijn vinger op en wilde hem in der geile poeper. Die was superstrak, daar gaat Robbie zeker niet enteren. Voorkant kan ze heel en heel veel hebben. Ze gaat me zeker terug zien.

Terug
Naar boven