Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Vandaag naar VV geweest. Ik belde rond 9:50u aan en door Maria werd de poort geopend.
Na het afrekenen en het in ontvangst nemen van de handdoeken naar beneden. Onderweg werd ik al begroet door Andrea die net binnen was gekomen (Heerlijke meid). Na het douchen bleek ze boven was ze al met een andere bezoeker naar de kamer. Ik heb even rustig rond gekeken en mij bij Evelyn gezet. Een leuke en lekkere kleine meid. Ze stelde voor een trio, maar daar had ik geen trek in. Dus samen naar de kamer. Beffen, pijpen en neukend afmaken.
Na het douchen pauze genomen op de bedjes op de binnenplaatst. Het was eindelijk zonnig en warm. Plots kwam Andrea even kijken. Blijkbaar was ze mij kwijt. Ik heb mij pauze afgebroken en haar op bankje 3 opgezocht. Na pre-sex op de bank zijn wij naar boven gegaan. Samen even alles doorgenomen.
Later nog even buiten gezeten, waar een andere bezoeker uitgebreid werd genomen door Larissa.
Rond 13:00 was het tijjd om te gaan. Een heerlijke ochtend met twee mooie en lieve dames.

Voormalig lid 45209

Toogplakker
27 jun 2024
33
62
Goedemorgen, zojuist dit forum ontdekt. Vroeger weleens naar Partytreffs/Pauschalclubs in regi Münster/Osnabrück geweest, maar nooit geweten dat er clubs zijn waar het zonder condoom kan.
Voor een relatief laag bedrag paar mooie dames lekker zonder condoom nemen klinkt top en na het doorspitten van het forum is mijn keuze op deze club gevallen om binnenkort eens te bezoeken.

Paar vragen:
Zijn de prijzen van 30 euro entree en 30 euro per kamergang nog actueel? Als ik 150 euro meeneem kan ik dus vier keer kameren zc? En zc is hier de norm, kan op de kamer dus zo blank insteken of wordt dat vooraf nog overlegd?

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Kamers zijn nu 40€ halfuur en 80€ 1 uur, entree is 's morgens 20€ tot 12:00 geloof ik en na 19:00 uur weer 20€. En nee er zijn een paar die alleen met condoom neuken, maar dat geven ze vaak al aan als je naast ze gaat zitten. Helaas zijn dit meestal wel de best uitziende dames voor de meeste mannen.

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Enige tijd geleden weer eens naar de villa getrokken. Het was al weer even geleden dat ik daar voor het laatst was en eigenlijk de gehele line-up behalve Larissa en Bahar was nieuw voor mij. Uiteraard had ik mij op het forum al even ingelezen wie de nieuwe sterren waren en was dus enigszins voorbereid.
Aankomst rond 11:30 en ik had moeite een parkeerplaats te vinden op beloopbare afstand van de voordeur. Met enig steken mij net tussen 2 andere auto's in kunnen wurmen maar veel ruimte was er niet. Ook bij binnenkomst leek het druk. Geen enkele bank was bezet - alle dames waren aan het werk of in de tuin terwijl wel op bijna elke bank een handdoek lag. Ik vreesde het ergste met zoveel drukte maar dat bleek gedurende de dag best mee te vallen. De dames hadden goede klandizie maar het was niet dringen in de zin dat banken al vooraf werden bezet om bij terugkomst gelijk de dame te schaken. Tijd op de bank was voor de meeste dames wel kort.
Na een paar koppen koffie te hebben gedronken, zowel buiten als binnen zag ik een leuke dame op bank 8 plaatsnemen. Ik ging naast haar zitten en het bleek Evelyn te zijn - gelijk een die op mijn lijstje stond. We gingen snel naar kamer 11 waar we een knusse GFE beleefden.
Na het douchen weer met wat te drinken plaatsgenomen in de hoek van banken 14, 15, 16. Op 14 zat Jasmin, een Rubensdame met zeer grote borsten. We wisselden wat woorden maar dat werkte niet dus kwam ik naast haar zitten op bank 14. Hoewel het niet mijn bedoeling was begon ze met de bekende pre-sales en zijn we uiteindelijk naar een kamer getrokken. Ik vond haar op de kamer vrij passief maar ik was ook niet bijzonder gemotiveerd, Rubens-types zijn niet mijn ding - maar wel leuk met haar borsten kunnen spelen.
Tijdens mijn pauzes had ik diverse andere dames rond zien lopen waarbij ik de buurvrouw van Evelyn ook wel aantrekkelijk vond. Toen ze op de bank plaatsnam nader kennis gemaakt. Het bleek Gaby - ook op mijn lijstje. Op de bank begonnen waarbij Gaby reeds een oraal voorproefje gaf wat zeker aangenaam aanvoelde. De zimmervraag was niet nodig en we gingen samen naar boven waarbij ik haar vroeg om een grote kamer: 3 of 4. Dat leek haar ook leuk maar helaas waren deze bezet. Dan maar op de sofa boven verder hoewel dit beperkt bleef tot meer oraal werk. Na een minuut kwam een andere dame met beer boven en ook zij ontdekten dat de kamers bezet waren dus begonnen zij op de andere sofa. Op dat moment kwam een kamer vrij en sprongen ze op naar de vrijgekomen kamer waardoor Gaby en ik langer moesten wachten. Gelukkig kwam kamer 3 snel vrij en verhuisden wij snel voor het vervolg. Gezien de warmte bleef de deur open, ik had er geen aandacht aan geschonken en Gaby ook niet of vond het geen probleem. Toen ik na enige tijd in missio Gaby lag te pompen verschenen Anka (ook op mijn lijst) met een beer in de deuropening op zoek naar een kamer. Gaby nodigde hen uit en nadat Anka (netjes) mij nogmaals expliciet had gevraagd of ik het ook goed vond lagen we met z'n 4-en op het grote bed samen te seksen. Ik was als eerste klaar en verliet samen met Gaby de kamer.
Tijd voor een hapje eten in de tuin met een bijpassend drankje. Lekker aangenaam. Er waren meer beren met dat idee en ook kwamen af en toe wat dames kijken of een sigaret roken. Zo ook Larissa. Tegenover mij lag een beer op een ligstoel Larissa uit te dagen. Zijn gereedschap was stuk en Larissa ging hem daarbij helpen. Dit monde uit in een full service op de ligstoel waarbij de aanwezigen in de tuin een uitstekend zicht hadden. Halverwege kwam Anka op een andere ligstoel liggen en verleidde een tweede beer tot een sessie met haar waardoor er twee stelletjes in tuin aan het neuken waren. Geil om te zien.
Tijd om eens te kijken wie mijn volgende kamergang zou mogen vergezellen. Ik had Anka op het oog gezien mijn eerdere gedeelde kamer met haar maar die was nog bezig, dus nog maar wat gedronken en rustig in de ruimte gaan zitten.
Toen Anka na een tijdje plaatsnam op haar bank ben ik ernaast gaan zitten. Larissa nam plaats op haar bank en de dames stelden een trio voor. Dat leek mij geen goed idee maar met een andere beer erbij weer met z'n 4-en op een kamer leek me wel wat. Gelukkig kon Larissa snel een beer erbij strikken en samen gingen we naar kamer 3. Onderweg probeerden we nog een extra beer erbij te krijgen maar die leek niet te durven. De deur bleef open voor het geval hij zich zou bedenken. Afgesproken werd dat we dames gingen wisselen dus een mini-orgie. We begonnen met het orale voorwerk en na een paar minuten verscheen Samira met een beer in de deur. Iedereen nodigde hen uit ook mee te doen en zo belanden we met 3 dames en 3 beren op het grote bed waarbij we alle dames deelden. Ik was als eerste klaar en uitgeput en keek hoe de dames aan het werk waren. Met name de beer van Samira kon niet stoppen en kwam meerdere keren klaar. Toen we zo'n beetje klaar waren verscheen Andrea in de kamer. Ze was net klaar met een kamer maar wilde niet meer meedoen maar bleef wel voor de gezelligheid. Ik heb sterk de indruk dat de meiden wat afwisseling ook wel leuk vinden en een keertje iets anders dan 1-1 willen.
Dit was voor mij de laatste sessie. De betaling was natuurlijk wat lastig. Ik had niet opgelet en ik denk dat mijn co-beer niet met Samira had geneukt. De beer van Samira had echter ongeveer 5 shots gedaan en moest extra betalen. Voor mij was het simpel. Ik heb Larissa 120 gegeven en gezegd dat ze het maar met de andere dames moest verrekenen en daarmee was zij OK.
Ik was klaar en verliet rond 3 PM het pand op weg naar huis na een zeer geslaagde dag

Van mijn initiële lijst heb ik toch wel met de toppers kunnen kameren en zeker Evelyn en Gaby waren fijn, omdat ze een goede GFE leveren. Anka was prima maar minder GFE en datzelfde geldt voor Larissa. Samira zou ik niet kiezen en Jasmin is niet mijn type en vond ik matig. Daarentegen heeft Andrea mijn belangstelling gewekt. Hopelijk kan ik in de toekomst nog eens nader met haar kennismaken.

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Is Evelyn toevallig Lieke die in westerhoven/leopoldsbrug ontving ?
Klein Roemeens dame rond de 24 a 25 jaar ?
Ze zei toen tegen mij, denk paar maand geleden dat ze terug zou gaan naar Duisburg.dus vandaar mijn vraag of zei dat toevallig is .

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Dit weekend eindelijk weer eens naar de club, ben er alleen nog niet uit welke dag het gaat worden.

Zijn er nog steeds dames aanwezig die anaal in het programma hebben?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja; Monica, Melissa, Samira en Amanda als die laatste tenminste aanwezig is. Bahar trouwens ook maar die is momenteel op vakantie.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
82
95
Ik had vorige keer een dame met een lidteken op de buik van een keizersnee. Zal zo 30 geweest zijn en zit ergens in het midden. Met haar in het openbaar gedaan. Iemand een idee wie dit is. Ik ben haar naam vergeten.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Ter info
Via Barbara vernomen:" Sonia Ist gar nicht mehr hier"

Dus weer een oud gediende gestopt of elders aan de slag?

Mocht iemand aanvullende info over Sonia hebben , graag delen. thx !

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik ga binnenkort naar VV
Is dit nog de correcte bankbezetting ?
#1 Vanessa
#2 Monica
#3 andra
#4 Natascha
#5 Madelina
#6 Larissa
#7 Bahar
#10 Erica
#8 Evelyn
#9!Veronica
#13 Maria
#14 Melissa
#15 zara
#16 dilara

en de prijzen 30 euro entree (of 20 euro voor 12 uur) en 40 per kamer nzc inbegrepen ?

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ ddnk ,

Ik ben er vandaag geweest en je lijst is helemaal niet meer up to date er zijn vele dames niet meer daar en ook zijn er bepaalde meiden op vakantie ,
hierbij de actuele lijst van vandaag .

# 2 Monica
# 3 Andrea
# 4 Anka
# 6 Larissa
# 8 Evelyn
# 9 Gaby
# 14 Yasmin

De prijzen die je vermeld zijn correct nzc inbegrepen .

Terug
Naar boven